Pomysły roku w dziedzinie zarządzania.Klasyczne koncepcje, ponadczasowe wskazówki, najlepsi teoretycy i praktycy biznesu - wszystko w jednym miejscuPrzeanalizowaliśmy pomysły, spostrzeżenia, koncepcje i najlepsze praktyki biznesowe przedstawione w minionym roku w "Harvard Business Review", aby wybrać te najbardziej nowatorskie i wpływowe. Książka ta, zawierająca przemyślenia cenionych ekspertów, od Satyi Nadelli z Microsoftu po Lyndę Gratton z London Business School, oraz przykłady firm od Nestl do TikToka, dostarcza najważniejszą i najbardziej aktualną wiedzę w dziedzinie zarządzania prosto do twoich rąk.Zainspiruje cię, by:przedefiniować role menedżerów w twojej organizacji,włączyć cele ESG (środowisko, społeczną odpowiedzialność i ład korporacyjny) do głównego modelu biznesowego firmy,czerpać korzyści z różnic pokoleniowych i zachęcać pracowników w różnym wieku do uczenia się od siebie nawzajem,ustalić, jakie umiejętności miękkie są niezbędne wyższej kadrze kierowniczej, i je budować.mobilizować wszystkich do rozwijania umiejętności potrzebnych przy transformacji cyfrowej.
Bestseller "New York Timesa"Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.Prawie każdy się myli.Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję uciekaj albo walcz i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory.Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom. - Adam Alter, autor Siły podświadomości.Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia. -"Publishers Weekly", Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017.Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej". - Philip Elmer-De Witt, "Fortune"Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie. - Joanne Tombrakos, "Huffington Post"
Na podstawie międzynarodowego bestsellera (ponad 30 mln sprzedanych egzemplarzy)52 karty z wyzwaniem i inspiracją na każdy tydzień roku.ZESTAW KART MOTYWACYJNYCH NA 30. ROCZNICĘ PIERWSZEGO WYDANIA 7 NAWYKÓW SKUTECZNEGO DZIAŁANIA.Książka 7 nawyków skutecznego działania Stephena R. Coveya przedstawiająca zasady prowadzenia bardziej satysfakcjonującego życia, które doskonale zniosły próbę czasu, jest po raz pierwszy dostępna w formie zestawu kart ułatwiających rozwój osobisty. Każdy nawyk podzielono na ułatwiające jego wprowadzanie tygodniowe części, które zachęcą zarówno osoby początkujące, jak i dobrze już znające moc siedmiu nawyków, do skupienia się na swoich związkach, wierze w siebie i swoim szczęściu. Pięknie zaprojektowane graficznie karty co tydzień dostarczają wyzwań i skłaniających do przemyśleń pytań, dzięki którym wprowadzisz zmiany do swojego życia osobistego i zawodowego.[] mój ojciec naprawdę żył zgodnie z tym, co głosił - był człowiekiem wiernym tym zasadom. Jeśli będziesz realizować ten prosty proces, obiecuję, że zauważysz pozytywne zmiany w relacjach z innymi oraz osiągniesz znacznie wyższy poziom zadowolenia z życia. - Sean Covey
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi.Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje oraz wprowadzasz innowacje. I jak uzyskujesz wyniki.W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, przedstawiają sprawdzone koncepcje i definiują cechy dobrego przywództwa, uzupełniając tę wiedzę wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami - a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przywódcami i wywierać istotny wpływ na otoczenie.W Harvard Business Review. Podręczniku lidera znajdziesz m.in.:zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie publikowanych w "Harvard Business Review" artykułów autorstwa m.in. Claytona M. Christensena i Michaela E. Portera,pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters,szczegółowe wskazówki ułatwiające zrozumienie i stosowanie sześciu podstawowych praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji, opracowywanie strategii, pozyskiwanie świetnych współpracowników, koncentrowanie się na wynikach, innowacyjne działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą.
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie.Harvard Business Review" to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.- Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię,- Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji,- Tim Brown o myśleniu projektowym,- Linda A. Hill o stawaniu się szefem,- Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej,- Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji,- Robert Livingston o równości rasowej w pracy,- Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy,- Robert B. Cialdini o nauce perswazji,- W. Chan Kim i Rene Mauborgne o strategii błękitnego oceanu,- Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym,- Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem "Harvard Business Review", czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.
Naucz się określać priorytety i skutecznie zarządzać czasem.Wszyscy musimy radzić sobie z ogromem obowiązków, zadań i wyzwań, jakie stawia życie. Mamy przy tym poczucie, że powinniśmy być świetnie zorganizowani i odnosić sukcesy na każdym polu. Jest to jednak niezmiernie trudne - musimy dokonywać wyborów i ustanawiać priorytety. I tu okazuje się, że umiejętność porządkowania spraw to nie lada sztuka.Autorzy pokazują, jak dzielić sprawy na naprawdę ważne i takie, które można pominąć. Uświadamiają nam, że nie chodzi o to, by robić więcej w krótszym czasie i być niewolnikiem zegara i terminarzy. Oferują za to nowoczesny sposób zarządzania czasem, który pozwala ujrzeć życie jako harmonijną całość.Książka ta stanowi nieocenioną pomoc zarówno dla zapracowanych biznesmenów, jak i dla wszystkich, którzy chcą wieść bardziej satysfakcjonujące życie.
Nowatorski poradnik ułatwiający organizację czasu i pracy, oparty na badaniach naukowych z zakresu neurobiologii i dziedzin z nią powiązanych.Emily i Paul to typowe małżeństwo z dwójką dzieci. Emily pracuje w dużej korporacji i niedawno awansowała, Paul prowadzi własną firmę konsultingową. Ich życie, podobnie jak nasze, to nieustanny zalew maili i telefonów, ciągłe narady, nowe projekty i plany. Nie zginąć w tej powodzi bieżących spraw - oto nie lada wyzwanie.Zagłębiając się w tę książkę, poznajemy bliżej działanie mózgu obojga bohaterów w konkretnych sytuacjach: gdy starają się uporządkować i przesiać ogromne ilości informacji, zastanawiają się, jaką nadać im hierarchię i jak przygotować oparty na nich sposób działania. Emily, Paul, a także czytelnicy tej książki mają szczęście, bo znaleźli się w dobrych rękach. David Rock wie, jak działa nasz mózg; co więcej, wie, jak działa nasz mózg wtedy, gdy pracujemy.Śledząc zmagania Emily i Paula, dowiesz się:- dlaczego twój mózg czuje się przygnieciony nadmiarem informacji i jak w pełni wykorzystać zasoby własnego umysłu,- dlaczego tak trudno ci się skupić i jak zapanować nad wszystkim, co cię rozprasza,- jak pobudzać umysł, by częściej doznawał olśnień, które pomagają rozwiązać pozornie nierozwiązywalne problemy,- jak zachować w każdej sytuacji trzeźwy umysł, by dzięki temu zawsze podejmować decyzje,- jak skuteczniej współpracować z innymi,- jak skutecznie zmieniać zachowanie innych ludzi.David Rock pokazuje, że możliwe jest nie tylko przetrwanie we współczesnym, pełnym obciążeń środowisku pracy, ale i odniesienie w nim sukcesu niepozbawiającego energii, lecz dającego poczucie satysfakcji z własnych osiągnięć.
Kontynuacja znanego bestselleru 7 nawyków skutecznego działania!Stephen R. Covey jest autorem swego rodzaju fenomenu na światową skalę - 7 nawyków skutecznego działania. Dzięki tym sprawdzonym zasadom dziesiątki milionów ludzi udoskonaliły swoje życie i funkcjonowanie swych organizacji.Jednak znaczące zmiany, jakie zachodzą w naszej rzeczywistości, wymagają nowego podejścia i nowych metod. Covey proponuje zatem kolejny, równie skuteczny jak poprzednie 8. nawyk. Pozwala on wykroczyć poza zwykłą efektywność działania, odnaleźć prawdziwy sens naszej pracy i związków z ludźmi, a dzięki temu osiągnąć pełną życiową satysfakcję.
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze.Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami. Podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić przekonujące uzasadnienie biznesowe. We wszystkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie pełni potencjału.Książka ta prezentuje wiedzę zgromadzoną w zasobach "Harvard Business Review" i jest kopalnią najlepszych praktyk we wszystkich aspektach zarządzania - od sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych.Miej ten kompleksowy podręcznik zawsze przy sobie przez całą karierę zawodową i bądź liderem, który wywiera duży wpływ w swojej organizacji.W Harvard Business Review. Podręczniku menedżera znajdziesz m.in.:szczegółowe wskazówki dotyczące typowych zadań menedżera,ćwiczenia i wzorcowe materiały, które pomogą ci zastosować przedstawione koncepcje,zwięzłe omówienie najnowszych badań i poglądów na temat ważnych umiejętności menedżerskich, których autorami są tacy eksperci "Harvard Business Review", jak Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter i Michael Porter,na końcu każdego rozdziału krótkie podsumowanie i zadania umożliwiające utrwalenie najważniejszych koncepcji,prawdziwe historie opowiedziane przez menedżerów.
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy.Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy to podstawowe źródło wiedzy, które umożliwi ci udany start.Rozpoczęcie niezależnej działalności to zawsze ogromne wyzwanie i mnóstwo wątpliwości. Od twojego postępowania zależy, czy twoja firma będzie prosperować, czy upadnie. Musisz zatem poznać sprawdzone podstawy uruchamiania własnej działalności gospodarczej - od napisania biznesplanu, przez tworzenie atrakcyjnych prezentacji dla inwestorów, po uzyskanie pierwszego kredytu. Warto także wiedzieć, jak sprawdzić swój pomysł, zanim zainwestujesz w niego pieniądze, oraz nauczyć się nie tylko wykorzystywać możliwości biznesowe, ale również je tworzyć.Książka ta szczegółowo przedstawia wszystkie te zagadnienia oraz wiele innych istotnych kwestii, czerpiąc z zasobów wiedzy praktycznej i teoretycznej zgromadzonych w archiwach "Harvard Business Review". Nie rozstawaj się z nią ani na chwilę przez cały okres rozwijania firmy, bo dzięki niej zdecydowanie zwiększysz swoje szanse na sukces w biznesie.W Harvard Business Review. Podręczniku przedsiębiorcy znajdziesz m.in.:proces zakładania firmy - krok po kroku,wiadomości na temat pozyskiwania funduszy i finansowania na różnych etapach działalności,zwięzłe omówienia najnowszych badań i poglądów na temat przedsiębiorczości, których autorami są tacy eksperci "Harvard Business Review", jak Marc Andreessen i Reid Hoffman,udoskonalane latami najlepsze praktyki biznesowe,historie prawdziwych firm, takich jak Airbnb i eBay.
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozpoczynać, prowadzić i nadzorować udane projekty. Współczesna gospodarka opiera się na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw i pojedynczych ludzi. Mogą być śmiałe, zakrojone na szeroką skalę, jak wprowadzenie wspólnej strefy euro w 2002 roku, lub osobiste, pozwalające spełniać marzenia. W tym kompleksowym poradniku znajdziesz przełomowy, a zarazem prosty i uniwersalny model – kanwę projektu – który zwiększy prawdopodobieństwo sukcesu każdego przedsięwzięcia. Dzięki licznym studiom przypadków z rozmaitych branż i z całego świata zrozumiesz, co odróżnia świetne projekty od tych zakończonych fiaskiem.
Z Harvard Business Review. Podręcznika zarządzania projektami dowiesz się m.in.: - jaka jest rola menedżera, sponsora wykonawczego i interesariuszy projektu, - jak zbudować i wspierać skuteczny zespół projektowy, - jak zarządzać portfelem projektów, - jak wybierać projekty do realizacji oraz decydować, które i kiedy należy przerwać, - jak dzięki projektom zarządzać kryzysami i reagować na zmiany, tak by wyzwania przekuwać w szanse rozwoju.
Nowe, uaktualnione wydanie bestsellera "New York Timesa" z przedmową Stephena R. Coveya.Wszyscy znamy dwa typy menedżerów: jeden wysysa energię z otoczenia i ogranicza współpracowników, tak że pracują znacznie poniżej swoich możliwości, drugi sprawia, że ludzie rozwijają skrzydła i odnoszą ogromne sukcesy. Demotywator, aby osiągać zaplanowane rezultaty, wywiera presję i narzuca własne koncepcje, wierząc, że są najlepsze. U podłoża sukcesu Inspiratora leży przekonanie, że ludzie są mądrzy i potrafią znaleźć rozwiązania problemów. Trzeba więc zadawać im wnikliwe pytania, stawiać wyzwania, wspierać ich, wzmacniać kompetencje.Autorka w swym praktycznym poradniku, opartym na badaniach ponad dwustu menedżerów z wiodących organizacji, podaje szereg strategii, w jaki sposób wyzwalać potencjał pracowników i stymulować ich wzrost, by w przyszłości stali się również inspirującymi liderami.
Dzisiejszy sukces nie gwarantuje sukcesu jutro.Jedna na dwie osoby rezygnuje z pracy z powodu przełożonego.Tylko 15 procent pracowników na świecie angażuje się w swoją pracę.71 procent milenialsów planuje odejść z pracy w perspektywie dwóch lat z powodu szefa.Czas na zmianę!Jacob Morgan przeprowadził wywiady z dyrektorami generalnymi stojącymi na czele wiodących światowych organizacji, między innymi Unilevera, Audi, Mastercard, Microsoftu, a we współpracy z LinkedIn ankietę sondażową z udziałem prawie czternastu tysięcy użytkowników, by zweryfikować i określić najważniejsze cechy przywódcy. Uzyskane na tej podstawie dane posłużyły mu do stworzenia modelowego obrazu przywództwa i sformułowania praktycznych zaleceń na przyszłość. Dzięki tej książce można się dowiedzieć m.in., jak:- zaprzyjaźnić się z nowymi technologiami, sztuczną inteligencją i automatyzacją pracy,- wspierać pracowników w podnoszeniu kwalifikacji lub w ich zmianie,- przyciągać do firmy i zatrzymywać w niej wybitnie utalentowane osoby,- rozpoznawać kierunek zmian i być na nie gotowym.Transformacja nie czeka i Jacob temu zagadnieniu poświęca swoją nową książkę. Przywódca przyszłości to obowiązkowa lektura dla obecnych i przyszłych liderów. Na pewno warto się z nią zapoznać!- Abraham Schot, dyrektor generalny Audi.Jutro zawsze nadchodzi. Najlepsi liderzy próbują wyobrazić sobie przyszłość, stworzyć sobie w niej miejsce, zapewnić środki finansowe i o nią walczyć. Jacob Morgan dzieli się ważnymi przemyśleniami i wskazuje drogę ku przyszłości. Książka zdecydowanie warta przeczytania.- Beth Comstock, autorka Imagine It Forward i była wicedyrektor General Electric.Przywódca przyszłości to niezwykle cenny przewodnik po dziedzinie przywództwa. Ta praktyczna i oparta na rzetelnych badaniach książka daje wgląd w najważniejsze umiejętności i sposoby myślenia dzisiejszych inicjatorów zmian.- Nir Eyal, autor bestsellerów Skuszeni i Nierozpoznawalni.
wydanie 4, uzupełnione
Biblia współczesnego człowieka. Jeden z najbardziej wpływowych ludzi Ameryki wskazuje, jak – kierując się wewnętrzną uczciwością, poszanowaniem innych, a przede wszystkim świadomością tego, co najważniejsze, a nie tego, co pilne – doprowadzić do erupcji własnych możliwości i tworzyć synergię, oznaczającą zwielokrotnione efekty wspólnych działań. Wypracowanie owych siedmiu nawyków prowadzi do twórczych zmian wewnętrznych, kształtowania trwałych relacji z innymi, inspirującego przywództwa na poziomie osobistym, interpersonalnym i menedżerskim. Swoje tezy autor ilustruje barwnymi, wiarygodnymi przykładami zaczerpniętymi z własnych doświadczeń.
Komunikacja jest kluczem.Prowadzenie biznesu często oznacza działania globalne kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Niezbędne jest zatem skuteczne przekazywanie wiadomości zarówno online, jak i w kontakcie bezpośrednim.W tym wszechstronnym instruktażowym poradniku dwóch wykładowców Uniwersytetu Nowojorskiego przedstawia praktyczne podejście do globalnej komunikacji w ważnych obszarach:- skutecznej korespondencji elektronicznej,- wystąpień publicznych na arenie światowej,- międzynarodowych negocjacji oraz zarządzania relacjami i transakcjami,- networkingu i budowania globalnej sieci kontaktów.Książka ta zawiera sprawdzone strategie, które można natychmiast wykorzystać, a także ćwiczenia mające na celu zwiększenie umiejętności porozumiewania się z osobami z całego świata. Czytelnik zapozna się tu również ze stylami wypowiedzi oraz mową ciała charakterystycznymi dla przedstawicieli różnych kręgów kulturowych.
Dlaczego jedne zespoły osiągają świetne wyniki, a inne borykają się z trudnościami? Czy można być gwiazdą o doskonałych indywidualnych osiągnięciach i jednocześnie wspaniałym graczem zespołowym?W książce Skuteczne zespoły autorzy przedstawiają siedem kluczowych czynników wpływających na wydajność zespołową oraz niezwykle jasne zalecenia pozwalające stworzyć naprawdę świetny zespół. Wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas pracy z zespołami ratownictwa medycznego, załogami promów kosmicznych czy drużynami sportowymi przenieśli na grunt organizacji. Czytelnicy znajdą tu praktyczne, oparte na dowodach naukowych i badaniach psychologicznych wskazówki, jak stać się skutecznym liderem zespołu oraz jego świetnym członkiem.Wreszcie jest! Książka, która przesadnie nie upraszcza ani nie tuszuje bardzo realnych wyzwań, jakie napotykają zespoły we współczesnych miejscach pracy. Tannenbaum i Salas podarowali nam nieocenione źródło wiedzy kompleksowe, oparte na nadzwyczaj gruntownych badaniach, a jednocześnie niezwykle użyteczne. Skuteczne zespoły to prawdziwy majstersztyk. - Amy C. Edmondson, profesor w dziedzinie przywództwa i zarządzania, autorka książki Firma bez strachu.
Udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci nie rozmówcy zamienić w jego takWywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci nie rozmówcy zamienić w jego tak. To nie tylko poradnik dla ludzi biznesu, polityków, nauczycieli itp. praca ta zmieni sposób, w jaki się porozumiewasz ze współpracownikami bądź klientami, ale też rodziną i przyjaciółmi. To róg obfitości rozmaitych porad i rewolucyjnych technik, które pomogą ci otworzyć drzwi umysłu potencjalnego oponenta i zyskać jego przychylność.Nauka perswazji to obowiązkowa inteligentna i praktyczna lektura dla każdego, kto chce osiągnąć sukces.
Kontynuacja opracowanych przez Coveya 7 nawyków skutecznego działania, cieszących się niezwykłą popularnością nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale także w Europie.Autor wyjaśnia, jakimi cechami powinien się charakteryzować i jakim zasadom hołdować przywódca, by w pełni wykorzystać energię, zdolności i umiejętności swoje oraz osób, którymi kieruje i uzyskać w ten sposób najlepsze efekty nie tylko w wymiarze zawodowym, ale i ludzkim.
Przede wszystkim przywództwo, potem miejsce pracy.
Coraz częściej pracownicy wykonują pracę poza siedzibą organizacji, dlatego sprawowanie przywództwa na odległość nabiera ogromnego znaczenia. Współzałożyciele Remote Leadership Institute, Kevin Eikenberry i Wayne Turmel, radzą, jak przewodzić ludziom rozproszonym po całym kraju albo nawet świecie.
Posługując się opracowanym przez siebie modelem „Trzy razy O”, zachęcają liderów do łączenia niezmiennych elementów ich roli ? „ostatecznych rezultatów” (outcomes), „osób wykonujących pracę” (others) i „osoby przywódcy” (ourselves) z modelem wykorzystującym nowoczesną technologię informacyjno-komunikacyjną. Z tego praktycznego przewodnika dowiecie się m.in., jak:
- sprawić, by zespoły rozproszone osiągały wyznaczone cele,
- udzielać informacji zwrotnych i prowadzić coaching na odległość,
- budować zaufanie wśród pracowników w różnych lokalizacjach,
- umiejętnie korzystać z dostępnych narzędzi technologicznych,
- kierować zespołami hybrydowymi.
To obecnie najlepsza na rynku publikacja poświęcona sprawowaniu przywództwa na odległość. Zawiera interesujące przykłady z życia, praktyczne podejście, pytania skłaniające do refleksji i metody, które pomogą przywódcom udoskonalić pracę wszędzie tam, gdzie ją wykonują i gdzie znajdują się ludzie, którzy za nimi podążają. - Jim Kouzes, współautor bestsellerowej książki Przywództwo i jego wyzwania, profesor i wykładowca Leavey School of Business na Santa Clara University.
Przywódcy, którym zależy na wywieraniu wpływu w dzisiejszym, bezkompromisowym i bardzo złożonym świecie, bardzo skorzystają na wnikliwych spostrzeżeniach oraz zasadach przedstawionych w tej książce. - Doug Conant, założyciel i dyrektor generalny ConantLeadership, dyrektor Kellogg Executive Leadership Institute przy Northwestern University, były prezes Avon Products, były dyrektor generalny Campbell Soup Company.
Książka o budowaniu zaufania w biznesie.W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste. Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem. Z książki tej dowiesz się m.in.: jakie zachowania cechują najbardziej godnych zaufania ludzi biznesu, w jaki sposób wiarygodność pozwala zmniejszyć koszty i zmaksymalizować zyski, jak odbudować utracone zaufanie.Zaufanie redukuje koszty transakcji, zwiększa szanse polubownego załatwienia sporów i przyspiesza wymianę handlową. Jest swego rodzaju spoiwem wszelkich organizacji i stowarzyszeń. Nareszcie ktoś zauważył i docenił jego ogromne znaczenie w biznesie. - Marilyn Carlson Nelson, dyrektor generalny Carlson Companies ()Po tę książkę powinni sięgnąć nie tylko liderzy, ale wszyscy, którzy chcieliby poprawić swoje relacje ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną. - Gregory K. Ericksen, wiceprezes Ernst & Young
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?