KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele

Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele

Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele

  • ISBN: 978-83-8338-108-4
  • EAN: 9788383381084
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: Rebis
  • Format: 156x238 mm
  • Język: polski
  • Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
  • Liczba stron: 352
  • Rok wydania: 2023
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 35,62
     zł
    Cena detaliczna:  59,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,62
x
x

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi.

Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje oraz wprowadzasz innowacje. I jak uzyskujesz wyniki.

W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, przedstawiają sprawdzone koncepcje i definiują cechy dobrego przywództwa, uzupełniając tę wiedzę wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami - a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przywódcami i wywierać istotny wpływ na otoczenie.

W Harvard Business Review. Podręczniku lidera znajdziesz m.in.:

  • zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie publikowanych w "Harvard Business Review" artykułów autorstwa m.in. Claytona M. Christensena i Michaela E. Portera,
  • pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters,
  • szczegółowe wskazówki ułatwiające zrozumienie i stosowanie sześciu podstawowych praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji, opracowywanie strategii, pozyskiwanie świetnych współpracowników, koncentrowanie się na wynikach, innowacyjne działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj