KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy

Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy

Wszystko, czego potrzebujesz, żeby założyć i rozwinąć nową firmę

  • ISBN: 9788381889810
  • EAN: 9788381889810
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: Rebis
  • Format: 15.0x23.0cm
  • Język: polski
  • Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
  • Liczba stron: 384
  • Rok wydania: 2023
  • Wysyłamy w ciągu: 3 - 5 dni
  • Brak ocen
  • 41,12
     zł
    Cena detaliczna:  69,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,88
x
x

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy.

Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy to podstawowe źródło wiedzy, które umożliwi ci udany start.

Rozpoczęcie niezależnej działalności to zawsze ogromne wyzwanie i mnóstwo wątpliwości. Od twojego postępowania zależy, czy twoja firma będzie prosperować, czy upadnie. Musisz zatem poznać sprawdzone podstawy uruchamiania własnej działalności gospodarczej - od napisania biznesplanu, przez tworzenie atrakcyjnych prezentacji dla inwestorów, po uzyskanie pierwszego kredytu. Warto także wiedzieć, jak sprawdzić swój pomysł, zanim zainwestujesz w niego pieniądze, oraz nauczyć się nie tylko wykorzystywać możliwości biznesowe, ale również je tworzyć.

Książka ta szczegółowo przedstawia wszystkie te zagadnienia oraz wiele innych istotnych kwestii, czerpiąc z zasobów wiedzy praktycznej i teoretycznej zgromadzonych w archiwach "Harvard Business Review". Nie rozstawaj się z nią ani na chwilę przez cały okres rozwijania firmy, bo dzięki niej zdecydowanie zwiększysz swoje szanse na sukces w biznesie.

W Harvard Business Review. Podręczniku przedsiębiorcy znajdziesz m.in.:

proces zakładania firmy - krok po kroku,

wiadomości na temat pozyskiwania funduszy i finansowania na różnych etapach działalności,

zwięzłe omówienia najnowszych badań i poglądów na temat przedsiębiorczości, których autorami są tacy eksperci "Harvard Business Review", jak Marc Andreessen i Reid Hoffman,

udoskonalane latami najlepsze praktyki biznesowe,

historie prawdziwych firm, takich jak Airbnb i eBay.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj