KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Okładka książki Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym

69,90 zł 51,37 zł


Kategoria jakości w szkolnictwie wyższym, choć tak ważna dla zapewnienia oczekiwanego tempa rozwoju państw i społeczeństw, ciągle jeszcze nie znajduje odpowiadającego jej randze odzwierciedlenia w pracach przedstawiających tę problematykę w sposób holistyczny, w odniesieniu do stale zmieniających się możliwości i wyzwań. Oddawana do rąk Czytelników monografia wnosi wkład w wypełnianie wspomnianej luki, przede wszystkim poprzez: • przedstawienie szerokiego kontekstu ogólnoświatowego dyskursu dotyczącego kategorii jakości w szkolnictwie wyższym w ujęciu teoriopoznawczym i w wynikach badań empirycznych; • określenie potencjału i uwarunkowań aplikacyjnych dotyczących takich koncepcji jak TQM Lean Management, Six Sigma czy Lean Six Sigma; • przedstawienie aktualnych trendów w zarządzaniu usługami publicznymi jako zbioru impulsów do zmian oraz tła dla projakościowej transformacji uczelni; • wskazanie możliwości wykorzystania opracowanych przez ISO najnowszych normatywnych systemów zarządzania; • zaakcentowanie roli kultury jakości jako elementu determinującego powodzenie wszelkich inicjatyw związanych z doskonaleniem procesów uczelni; • przedstawienie wyników kompleksowych badań interesariuszy polskiego systemu szkolnictwa wyższego na temat całokształtu projakościowych regulacji i zmian w uczelniach; • odniesienie perspektyw i wyzwań dotyczących zmian w szkolnictwie wyższym do koncepcji Przemysłu 4.0 i Jakości 4.0. Zaproponowany w książce oryginalny model systemu zarządzania jakością na uczelni – QualHE – odnosi się do wymienionych elementów, pokazując ich wzajemne relacje i dynamiczny charakter. Książka jest adresowana do badaczy zainteresowanych funkcjonowaniem systemów szkolnictwa wyższego, uczelni i poszczególnych jednostek organizacyjnych oraz kierunkami ich modernizacji. Powinna też spotkać się z zainteresowaniem praktyków – przedstawicieli kadry kierowniczej oraz pracowników działów jakości, coraz powszechniej tworzonych w strukturach uczelni. Może także stanowić kompendium wiedzy i inspirację do identyfikacji działań związanych z doskonaleniem organizacji dla osób reprezentujących różne grupy interesariuszy szkół wyższych, np. studentów, absolwentów, pracowników uczelni czy pracodawców.
Okładka książki Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne

59,90 zł 44,02 zł


Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych.
Okładka książki Doskonalenie organizacji i procesów innowacyjnych

64,90 zł 47,70 zł


Współczesne organizacje, zwłaszcza przedsiębiorstwa, działając w warunkach turbulentnego otoczenia, skazane są na dostosowanie się do tych zmian. Konieczne jest stałe doskonalenie procesów zachodzących w przedsiębiorstwach, a także wdrażanie nierzadko głębokich zmian o wymiarze strategicznym. Książka zawiera obszerne kompendium wiedzy na temat kierunków i metod doskonalenia funkcjonowania współczesnych organizacji – procesów w nich zachodzących, procesów podstawowych, pomocniczych, ale także procesów zarządzania. Szczególnie ważnym celem książki jest przedstawienie doskonalenia procesów innowacji – procesów generowania, adaptacji i wdrażania nowych rozwiązań w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa i modelach biznesowych. Autorzy zaprezentowali wiele podejść, metod i technik przydatnych w przygotowaniu i wdrażaniu zmian organizacyjnych, w tym procesów innowacji. Ponadto publikacja zawiera liczne studia przypadków obrazujące różnorodne przykłady wdrożeń nowych rozwiązań organizacyjnych, nowych technologii oraz wybranych koncepcji i metod pozwalających znacząco usprawnić pewne obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa, w tym m.in. przykłady wykorzystania modeli symulacyjnych i teorii dyfuzji innowacji. Książka jest adresowana głównie do menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak również innymi organizacjami oraz do pracowników uczelni, doktorantów i studentów.
Okładka książki Partnerstwo publiczno-prywatne i projekty...

49,90 zł 36,67 zł


Od wielu lat toczy się międzynarodowa debata publiczna na temat współpracy międzysektorowej w zakresie realizacji projektów infrastrukturalnych w ramach szeroko rozumianego partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP). Zagadnienia PPP doczekały się już znaczącej literatury. Jednak debata nad tym zagadnieniem nie doprowadziła ani do ujednolicenia definicji partnerstwa, ani też ogólnych ocen efektywności modeli PPP. Ze względu na swe rozmiary, dynamikę zmian i istotne kontrowersje tematyka ta staje się nieprzejrzysta i coraz trudniejsza do analizy. Prezentowana książka wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu na syntetyczne opracowania monograficzne, które stanowią punkt wyjścia badań i analiz szczegółowych, mogą stanowić wsparcie w kształceniu menedżerów publicznych i prywatnych, a także praktyków poszukujących źródeł ramowej, kontekstualnej wiedzy do podejmowania decyzji operacyjnych. Książka prezentuje elementy toczącej się międzynarodowej debaty na temat PPP i projektów infrastrukturalnych w pięciu rozdziałach dotyczących: • problematyki definicyjnej i klasyfikowania modeli PPP w ramach różnych nomenklatur kontraktowych, • charakterystyki PPP jako jednej z form polityki i praktyki tzw. outsourcingu administracyjnego, • kontekstu teoretycznego i doktrynalnego debaty publicznej na temat PPP, • ocen efektywności modeli PPP, • niektórych formułowanych w debacie publicznej sugestii odnośnie do warunków efektywności modelu PPP.
Okładka książki Rezylientne łańcuchy dostaw jako złożone systemy..

69,90 zł 51,37 zł


Rezyliencja to emanacja złożoności i dynamiki, dzięki którym łańcuch dostaw zachowuje ciągłość operacyjną w niepewnych czasach. Innymi słowy, rezylientny łańcuch dostaw odznacza się zdolnością adaptacji, reaktywnej odpowiedzi i odzyskiwania utraconych sił. Dysponuje zatem mechanizmem, za pomocą którego skutecznie stawia czoło zmianom niepewnym, trudno przewidywalnym, czyli takim, których generatorem jest przede wszystkim środowisko funkcjonowania łańcucha dostaw. Celem monografii jest identyfikacja cech oraz rozpozna-nie wzorca funkcjonowania rezylientnych łańcuchów dostaw jako złożonych systemów adaptacyjnych. Rezylientny łańcuch dostaw jest pojmowany jako złożony system adaptacyjny utrzymujący równowagę z otoczeniem w procesie przepływu produktów i informacji. W celu przeprowadzenia rozważań zidentyfikowano podstawowe kategorie epistemologiczne (przede wszystkim stan równowagi i nierównowagi systemu, krawędź chaosu, emergencję, sprzężenia zwrotne, cień systemu), które posłużyły rozpoznaniu walorów i ilustracji wzorca funkcjonowania rezylientnego łańcucha dostaw. Umożliwiły one podjęcie próby szczegółowej oraz wieloaspektowej analizy złożoności i dynamiki rezylientnego łańcucha dostaw z wykorzystaniem metafor organizacyjnych osadzonych w paradygmacie funkcjonalistyczno-systemowym. Monografia jest adresowana przede wszystkim do środowiska naukowego, doktorantów i studentów kierunków zarządzanie i logistyka oraz tych wszystkich, którzy poszukują źródeł inspiracji do prowadzenia badań w naukach o zarządzaniu. Ponadto może służyć menedżerom średniego i wyższego szczebla, uświadamia bowiem znaczenie tworzenia więzi społecznych i organizacji nieformalnej w funkcjonowaniu współczesnych łańcuchów dostaw w warunkach nieciągłości.
Okładka książki Informacja na rynku usług finansowych

69,90 zł 51,37 zł


Monografia podejmuje niezwykle aktualną, zwłaszcza w rzeczywistości pokryzysowej, ale także istotną dla funkcjonowania rynku finansowego oraz uczciwego i rzetelnego kształtowania relacji umownych instytucji finansowych z klientami problematykę obowiązków informacyjnych na tym rynku — zarówno w wymiarze publicznoprawnym, jak i prywatnoprawnym. Jest ona zaprezentowana przez Autorów z różnych perspektyw i punktów widzenia (prawnego i ekonomicznego, teoretycznego i praktycznego) oraz w różnych wymiarach, w świetle regulacji i działań podejmowanych aktualnie przez organy i instytucje publiczne. Po raz pierwszy w literaturze krajowej podjęta została tak obszerna i wielowymiarowa analiza obowiązków informacyjnych na rynku finansowym. Zebranie w jednej publikacji wypowiedzi specjalistów z różnych dziedzin na temat obowiązku transparentnej informacji na rynku finansowym jest godne aprobaty, zwłaszcza że problematyka jest stosunkowo nowa i mało jeszcze na ten temat bardziej wyczerpujących opracowań. (…) Z lektury monografii wyłania się cała gama ciekawych problemów prawnych, ekonomicznych i organizacyjnych związanych z informacją na rynku usług finansowych. Poszczególne wypowiedzi specjalistów wchodzą głęboko w omawiane przez siebie aspekty tej problematyki, mające zresztą często wzajemne powiązania. Mocno wyspecjalizowane spojrzenie na problemy związane ogólnie z informacją na rynku finansowym, jakie cechuje zwłaszcza opracowania przygotowane przez praktyków, jest przy tym jednym z podstawowych atutów recenzowanej pracy. (…) Stwierdzam, że omawiana monografia stanowić będzie z pewnością ciekawą i wartościową nową pozycję w dorobku piśmiennictwa na temat rynku finansowego (…). z recenzji prof. dr hab. Eugenii Fojcik-Mastalskiej, Uniwersytet Wrocławski Podobnych opracowań na rynku nie ma (…). Zaletą pracy jest objętość i szczegółowość ujęcia teoretycznego i praktycznego. Stąd książka może być praktycznym podręcznikiem dla menedżerów, studentów i praktyków. Książka (…) dotyczy aktualnych i istotnych dla polskiej nauki i gospodarki problemów. Poruszone w niej kwestie nie były do tej pory dostatecznie zidentyfikowane w literaturze przedmiotu. Stanowi przez to dzieło o charakterze nowatorskim. W konkluzji stwierdzam, że recenzowana pozycja jest niezwykle wartościowa. Jest to książka przede wszystkim zorientowana na praktyczne i teoretyczne aspekty informacji na rynku usług finansowych. Wszystko to pozwala mi udzielić pozytywnej rekomendacji czytelnikom recenzowanej książki. z recenzji prof. dr hab. Aleksandra Wernera, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Okładka książki Zarządzanie łańcuchem dostaw w ujęciu zintegr.

59,90 zł 44,02 zł


W monografii zarządzanie łańcuchem dostaw jest przedstawione jako proces stanowiący syntezę wzajemnie dopełniających się, a więc komplementarnych czynności regulacyjnych będących treścią funkcji planowania, organizowania, koordynowania i kontrolowania działań wielopodmiotowych natury logistycznej i pozalogistycznej. Orientację procesową zarządzania łańcuchem dostaw osadzono w nurcie zintegrowanym, który łączy czynności regulacyjne realizowane w sposób zrutynizowany i mechanistyczny z niesformalizowanym i kreatywnym podejściem do organizacyjnego uczenia i rozwijania umiejętności. Stąd w ujęciu zintegrowanym zarządzanie łańcuchem dostaw polega na odnotowaniu i wyjaśnieniu etapów w procesie zarządzania (charakterystycznych dla podejścia normatywnego), z jednoczesnym uwzględnieniem czynników osobowościowych i aksjologicznych będących przedmiotem szczególnego zainteresowania nurtu behawioralnego. Zgodnie z podejściem zintegrowanym etapy procesu zarządzania łańcuchem dostaw niekoniecznie przebiegają w określonym porządku, sekwencyjnie i liniowo, lecz wzajemnie na siebie nachodzą oraz mogą następować jednocześnie i w różnej kolejności. Przebieg procesu zarządzania jest bowiem uzależniony od uwarunkowań występujących w konkretnej sytuacji decyzyjnej. W rezultacie łączenia podejścia normatywnego i behawioralnego koncepcja ta zostaje nasycona wartościami, które odwołują się do integracji jako jej konstytutywnej cechy zarządzania łańcuchem dostaw. W celu omówienia wzajemnego oddziaływania podejścia normatywnego i behawioralnego w zarządzaniu łańcuchem dostaw wykorzystano koncepcję krawędzi chaosu. W myśl przyjętego w książce stanowiska, świadomość istnienia oraz umiejętność oscylacji łańcucha dostaw na krawędzi chaosu jest rezultatem aplikacji podejścia zintegrowanego w zarządzaniu łańcuchem dostaw. Innymi słowy, krawędź chaosu umożliwia menedżerom dostrzeżenie różnych odcieni szarości, które manifestują zróżnicowaną intensywność stosowania podejścia normatywnego i behawioralnego podczas realizacji czynności regulacyjnych zarządzania łańcuchem dostaw.
Okładka książki Demografia

49,90 zł 36,67 zł


Znajomość zjawisk demograficznych współczesnego świata jest niezbędna przy podejmowaniu wszelkich decyzji o charakterze ekonomicznym i społecznym. Omawiane w podręczniku metody analizy zjawisk ludnościowych są prezentowane przy uwzględnieniu najnowszych danych liczbowych. Ich uzupełnienie danymi historycznymi pozwoliło wskazać i scharakteryzować występujące tendencje zmian w czasie. W książce dużo uwagi poświęcono zróżnicowaniu w przestrzennym kształtowaniu się zjawisk demograficznych zarówno w kraju, jak i w ujęciu międzynarodowym. Uwzględniono także ocenę prawidłowości w strukturach poszczególnych zjawisk ludnościowych. Książka jest adresowana do studentów wyższych uczelni na kierunkach ekonomicznych i społecznych, a także wydziałów socjologii i geografii
Okładka książki Diagnoza jakości kapitału ludzkiego w organizacji

64,90 zł 47,70 zł


„Pytaniem, ciągle aktualnym, jest jakim kapitałem ludzkim dysponuje dane społeczeństwo, organizacja czy też konkretna osoba? Pytanie to związane jest z metodami pomiaru tego kapitału, które – ze względu na swoje liczne wady – nadal wzbudzają wiele dyskusji i kontrowersji. Z tego punktu widzenia recenzowaną pracę należy uznać za bardzo ważny wkład w poszukiwanie jednoznacznych odpowiedzi na tak postawione pytanie. Co więcej, ze swojej strony pragnę pogratulować wszystkim Autorom zainteresowania się tym tematem i za trud włożony w przygotowanie tej publikacji. Jej celem jest bowiem wypełnienie luki, jaka w warstwie teoretycznej, a przede wszystkim praktycznej, obserwowana jest w kontekście pomiaru jakości kapitału ludzkiego. Publikacja ta odznacza się wysokimi walorami poznawczymi oraz aplikacyjnymi, co z pewnością zastanie docenione przez Czytelników. (…) Recenzowane opracowanie należy uznać za nowatorskie i tym samym inspirujące. W ujęciu poznawczym dostarcza badaczom nowych koncepcji dotyczących istoty jakości kapitału ludzkiego organizacji oraz sposobów jej pomiaru, które mogą stać się inspiracją do dalszych badań. Warty podkreślenia jest również charakter aplikacyjny opracowania. Szeroki wachlarz opracowanych i zweryfikowanych w praktyce gospodarczej metod pomiaru jakości kapitału ludzkiego organizacji stanowi cenne wsparcie dla wszystkich osób na stanowiskach menedżerskich zajmujących się na co dzień tą problematyką.” dr Grzegorz Łukasiewicz
Okładka książki Dochodząc do TAK

44,90 zł 33,00 zł


Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych. Autorzy proponują sprawdzoną metodę dochodzenia do porozumienia możliwego do zaakceptowania przez wszystkie strony i we wszelkich rodzajach konfliktów — bez względu na to, czy obejmują one rodziców i dzieci, sąsiadów, współpracowników, klientów firmy. Dzięki opisanej metodzie negocjacji można łatwo nauczyć się, jak skutecznie negocjować z różnymi partnerami. Książka jest przeznaczona dla studentów: psychologii, socjologii, zarządzania, stosunków międzynarodowych, politologii, handlu zagranicznego, administracji, menedżerów, przedsiębiorców, osób chcących doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.
Okładka książki Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy

49,90 zł 36,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczących marketingu, zachowań konsumentów i badań marketingowych. Przedstawiono w niej wybrane problemy dotyczące potrzeb, preferencji, postaw, opinii i zachowań konsumentów oraz ich uwarunkowań i zróżnicowania na określonych rynkach (m.in. opieki zdrowotnej, usług przewozowych, piwa rzemieślniczego, e-usług) bądź w odniesieniu do określonych aspektów konsumpcji (m.in. konsumpcji etycznej, konsumpcjonizmu i indywidualizacji produktów) jako rezultatu zachodzących w otoczeniu przemian ilościowych, jakościowych i strukturalnych oraz działań marketingowych przedsiębiorstw.
Okładka książki Działania marketingowe organizacji

59,90 zł 44,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest nie założenie o odrzuceniu dotychczasowych prac naukowych lub wskazówek dla działań marketingowych, lecz inne podejście, wynikające z pojawiających się nowych trendów i rozwoju technologii. Na poszczególnych rynkach klienci się różnią i z tego względu wymagają specyficznego podejścia, niektórzy bowiem pasują bardziej do opisu zawartego w koncepcji marketingu 4.0, a inni – marketingu 3.0 czy 2.0. Otoczenie ciągle się zmienia, wskutek czego podejście do klientów jest modyfikowane.
Okładka książki Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

39,90 zł 29,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje – dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej oferty. Publikacja przedstawia wybrane problemy dotyczące przemian zachodzących pod wpływem nowych technologii w procesie obsługi klienta oraz w działaniach sprzedażowych i promocyjnych. Szczególną uwagę poświęcono roli mediów społecznościowych w procesie komunikacji z klientem, budowaniu zaangażowania odbiorców, kształtowaniu zasobów relacyjnych organizacji i tworzeniu nowych produktów. Tematyka publikacji wykracza poza ramy przedsiębiorstwa, wskazując także na zmiany zachodzące pod wpływem rewolucji 4.0 w obszarze marketingu terytorialnego.
Okładka książki Handel zagraniczny.

64,90 zł 47,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka stanowi nowoczesne kompendium wiedzy z zakresu organizacji i techniki handlu zagranicznego. Autorzy uwzględnili w niej zmiany zachodzące w tej sferze biznesu międzynarodowego, powodowane przede wszystkim zjawiskami związanymi z globalizacją i regionalizacją (m.in. zostały przedstawione nowa wersja międzynarodowych formuł handlowych oraz zmiany w praktyce polskiego handlu zagranicznego związane z członkowstwem w Unii Europejskiej). Najważniejsze problemy omówione w niniejszej książce to: formy handlu zagranicznego, rodzaje pośredników w handlu zagranicznym, narzędzia regulacji i organizacji handlu zagranicznego w przedsiębiorstwie, rozliczenia transakcji i sposoby ich finansowania, cła i procedury celne, transport i spedycja oraz ubezpieczenia w obrocie gospodarczym z zagranicą, ryzyko i sposoby jego ograniczania, zagadnienia arbitrażu międzynarodowego, teorie wymiany międzynarodowej oraz korzyści z niej wynikające. Większość autorów podręcznika to pracownicy Katedry Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu posiadający również doświadczenie w praktycznej realizacji transakcji handlowych. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnego typu oraz pracowników przedsiębiorstw i instytucji związanych z handlem międzynarodowym.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj