Kompendium wiedzy o targach i wystawach
-
Autor: Marcin Gębarowski
- ISBN: 978-83-208-2607-4
- EAN: 9788320826029
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Format: 237x160x16mm
- Język: polski
- Liczba stron: 324
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 3 - 5 dni
-
Brak ocen
-
68,37złCena detaliczna: 109,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,18 zł
Książka pierwsza taka na polskim rynku wydawniczym ujmuje kompleksowo aktualną wiedzę o targach i wystawach. Na publikację składa się ponad 500 haseł kluczowych dla zrozumienia istoty współczesnych wydarzeń wystawienniczych, skutecznego ich wykorzystywania w działalności marketingowej, zajmowania się nimi z perspektywy edukacji targowej i w ramach badań naukowych.
Strony książki wypełniają opisy pojęć i przykłady odnoszące się do szeroko rozumianego wystawiennictwa. Są to zarówno hasła tradycyjnie kojarzone z targami, jak i takie, które nawiązują do aktualnych warunków funkcjonowania wydarzeń wystawienniczych, w tym m. in. wpływu, jaki wywarł na nie rozwój cyberprzestrzeni. Na opracowanie składają się także wyjaśnienia nowych pojęć, które nie pojawiły się jeszcze w polskiej literaturze poświęconej targom. Przedstawiono terminy odwołujące się do historii targów i wystaw, te dotyczące uwarunkowań prawno-etycznych aktywności wystawienniczej, jak również zjawisk będących obecnie najważniejszymi wyzwaniami przemysłu targowego. Czytelnicy odnajdą tu także hasła związane z konstrukcjami i budową stoisk oraz zapoznają się z charakterystyką najważniejszych trendów w wystawiennictwie. W zwięzłej formie opisano wiodących operatorów targowych w Polsce oraz liczne organizacje branżowe integrujące sektor wystawiennictwa na różnych szczeblach. Oprócz odniesień do targów uwzględniono terminy dotyczące wystaw gospodarczych i wystaw światowych.
Treść książki to efekt pasji autora. Ponad dwie dekady wypełniły mu dziesiątki wyjazdów na targi w Polsce i poza granicą, setki rozmów z wystawcami i organizatorami imprez, tysiące obejrzanych prezentacji targowych. Zamierzeniem autora było przybliżenie tematyki targów wszystkim osobom, które chcą poszerzyć wiedzę z zakresu wystawiennictwa. Mogą to być zarówno akademicy, jak i uczniowie oraz studenci. Książka zyska również uznanie w oczach praktyków, gdyż pozwoli im usystematyzować wiedzę i znaleźć inspirację.