Employee experience management jako perspektywa...
-
Autor: Lipka Anna
- ISBN: 978-83-208-2626-5
- EAN: 9788320826265
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Format: 235x162x9mm
- Język: polski
- Liczba stron: 156
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
44,49złCena detaliczna: 69,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,49 zł
x
Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Niniejsza książka kontynuuje i znacząco rozwija wątki podjęte w monografii Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2022). W zamierzeniu autorki ma poprowadzić Czytelnika przez – zawierające pain points i love points – meandry ścieżek przeżyć i doświadczeń pracowników, pomagając mu odkryć nową perspektywę zarządzania zasobami ludzkimi. Perspektywa podróży pracownika (employee journey), bo o niej mowa, zrywa z sekwencyjnością procesów personalnych i jest niezbędna ze względu na ekonomię doświadczeń i krystalizujący się – w sprzyjających mu warunkach transgresji międzypokoleniowych na rynku pracy – rynek doznań. Zmusza ona pracodawców, którym zależy na retencji i zaangażowaniu pracowników, do inwestowania w ich (także cyfrowe – w przypadku pracy zdalnej lub hybrydowej) doświadczenia. Autorka jest przekonana, że wymienione uwarunkowania kontekstowe w połączeniu z technologiami ICT – umożliwiającymi personalizację produktów/usług/działań wobec pracownika i minimalizującymi jego wysiłek – otwierają nowy, fascynujący rozdział w życiu human resource management, a mianowicie – employee experience management.