
Konsumpcja w czasach pandemii
Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
- ISBN: 9788320825060
- EAN: 9788320825060
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Format: 250x176mm
- Język: polski
- Liczba stron: 170
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
40,02złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,02 zł
x

Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:
rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,
dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,
przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.