KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Konsumpcja w czasach pandemii

Konsumpcja w czasach pandemii

Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?

  • ISBN: 978-83-208-2506-0
  • EAN: 9788320825060
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
  • Format: 237x164 mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 170
  • Rok wydania: 2022
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 31,71
     zł
    Cena detaliczna:  49,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,71
x
x

Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:

rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,

dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,

przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj