Jak zadbać o prawidłowy rozwój emocjonalny dziecka? Oczywiście nie ma idealnych ojców ani idealnych matek – wszyscy popełniamy błędy. Większość rodziców robi wszystko, by okazać swoim dzieciom miłość, troskę i zrozumienie. Jeśli chcesz: poznać podstawowe potrzeby emocjonalne swojego dziecka; nauczyć się, jak zaspokajać te potrzeby w zrównoważony sposób; zbudować bliską więź z dzieckiem; konstruktywnie radzić sobie z codziennymi trudnościami ten dział jest własnie dla Ciebie. Mnóstwo praktycznych poradników i porad dla rodziców i specjalistów. Znani psycholodzy przekonują, że kluczowe dla prawidłowego, zdrowego rozwoju dziecka jest zaspokojenie podstawowych potrzeb emocjonalnych, do których należą: bezpieczne przywiązanie i akceptacja, zdrowa autonomia i kompetencja oraz wartości duchowe. Prezentujemy rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka.
To seria książeczek przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zeszyt zawiera ćwiczenia wspomagające pierwsze próby pisania i rozwijające grafomotorykę. Dziecko uczy się poprawnie trzymać ołówek, ćwiczy cierpliwość i dokładność. Zeszyt nie tylko przygotowuje do nauki pisania, ale także dostarcza świetnej zabawy!
To seria książeczek przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zeszyt zawiera ćwiczenia wspomagające pierwsze próby pisania i rozwijające grafomotorykę. Dziecko uczy się poprawnie trzymać ołówek, ćwiczy cierpliwość i dokładność. Zeszyt nie tylko przygotowuje do nauki pisania, ale także dostarcza świetnej zabawy!
To seria książeczek przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zeszyt zawiera ćwiczenia wspomagające pierwsze próby pisania i rozwijające grafomotorykę. Dziecko uczy się poprawnie trzymać ołówek, ćwiczy cierpliwość i dokładność. Zeszyt nie tylko przygotowuje do nauki pisania, ale także dostarcza świetnej zabawy!
To seria książeczek przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zeszyt zawiera ćwiczenia wspomagające pierwsze próby pisania i rozwijające grafomotorykę. Dziecko uczy się poprawnie trzymać ołówek, ćwiczy cierpliwość i dokładność. Zeszyt nie tylko przygotowuje do nauki pisania, ale także dostarcza świetnej zabawy!
Kalendarz B5 nauczyciela w oprawie Vivella. Tydzień na dwóch stronach. 160 stron. Papier biały. Format bloku 163x235 mm. Druk szaro- bordowy. Kalendarium od 27.06.22 do 20.08.23 r. Rozbudowana część informacyjna przydatna przy w pracy nauczyciela
Pomysł stworzenia książki o metodzie włoskiej lekarki, której idee realizowane są w Katolickich Szkołach Montessori prowadzonych przez Fundację Ziarnko Maku, zrodził się w wyniku wsłuchiwania się w jej niezwykłe postulaty. Autorami tej publikacji są uczniowie, którzy doświadczyli edukacji w myśl założeń Marii Montessori. Młodzi ludzie przedstawią jej postać, przybliżą jej ważne myśli, zaprezentują spojrzenie społeczności szkolnej na metodę wykorzystywaną współcześnie i podzielą się swoją twórczością, zainspirowaną postacią tej kobiety żyjącej na przełomie XIX i XX wieku.Mam nadzieję, że książka napisana przez dzieci, dla których powstała ta niepospolita metoda, pozwoli lepiej zrozumieć to, czym jest nauczanie i wychowanie dla dobra młodych ludzi. Pozwoli również spojrzeć oczami uczniów na to, co my, dorośli, tworzymy, i usłyszeć ich pragnienia, aby budować lepszy świat, tak jak chciała Maria Montessori.
Płynne czytanie to podstawa sukcesu szkolnego. "Bawię się i czytam sylabami" polecamy dzieciom rozpoczynającym naukę czytania oraz tym, które mają kłopoty z czytaniem. Metoda czytania sylabowego jest jedną z najpopularniejszych i najskuteczniejszych.W książce dzieci znajdą:ćwiczenia ze wzrastającym stopniem trudności od sylab otwartych po trudniejsze zbitki,wyrazy, zdania i krótkie teksty, rymowanki, wierszyki, zagadki i ciekawostki,zabawne komiksowe obrazki dopowiadające treść tekstu.
Poręczny quiz, z którego dziecko może samodzielnie korzystać w poczekalni, w świetlicy, w domu i w samochodzie. Materiał do ćwiczeń podzielono tu na pięć kolorystycznie zróżnicowanych działów. W każdym wzrasta stopień trudności mnożenia i dzielenia. Dziecko wykonuje obliczenia i samo się sprawdza: pociera palcem pole z farbą termiczną, by odsłonił się wynik. Książką można bawić się wielokrotnie, ponieważ wydrukowano ją na trwałych kartach, a co najważniejsze po chwili od potarcia pole z farbą termiczną znów zakrywa wynik.
Kompetencje przyszłości. Jak rozwijać zdolności dziecka? to praktyczny poradnik dla rodziców, którzy chcą wiedzieć, jak w praktyce realizować naukę przez zabawę oraz jakie umiejętności i wiedza będą potrzebne w przyszłości ich dzieciom. W książce zamieszczono wskazówki dotyczące rozwoju kluczowych kompetencji: matematycznych, językowych, społeczno-emocjonalnych, poznawczych, a także tych związanych z uczeniem się i korzystaniem z nowych technologii. Rodzice znajdą podpowiedzi, jak rozwijać podstawowe umiejętności, takie jak czytanie, pisanie czy liczenie, a także zdolności cenione w przyszłości, m.in. pomysłowość, myślenie analityczne, rozwiązywanie problemów, szybkie adaptowanie się do zmian oraz współpraca z innymi. Miłośnicy gier będą mogli skorzystać z inspiracji, które gry sprawdzą się jako edurozrywka, dostarczająca mnóstwo pozytywnych emocji, dobrą zabawę, a także sporą dawkę wiedzy.
Książkowy kalendarz na rok szkolny 2022/2023 zawiera dodatkowe strony ułatwiające organizację pracy nauczyciela, m.in. z planami zajęć, tabelami ocen, miejscem na adresy i telefony, skróconym kalendarzem na 2022 i 2023 rok. Cały tydzień mieści się na dwóch sąsiadujących stronach. Format A5, oprawa miękka.
Niniejsza seria książeczek edukacyjnych dla dzieci zawiera propozycje znanych i mniej znanych gier oraz zabaw, do których można zaprosić każdego: rodzica, rodzeństwo, kolegę lub koleżankę, a nawet pograć samemu.
Do korzystania z zeszytu wystarczy tylko ołówek i kartka papieru. Każdy maluch znajdzie tu mnóstwo pomysłów na wesołe spędzanie czasu w dowolnym miejscu: w domu, na podwórku czy w czasie długiej podróży.
Proste opisy pozwalają poznać zasady gry, a po kolorowych szablonach można mazać do woli.
Kolorowe naklejki umilą zabawę.
Wiek: 5+
Wzorowy maluch to seria zeszytów edukacyjnych przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym i młodszych.
Zeszyty zostały opracowane taki sposób, by zapewnić zrównoważony i prawidłowy rozwój dzieciom, które dzięki nim poznają świat, wzbogacają słownictwo, uczą się logicznego myślenia, ćwiczą koncentrację oraz wprawiają rękę, przygotowując się do rozpoczęcia procesu edukacji szkolnej.
Specjalnie przygotowane naklejki umilają zabawę.
Kalendarz Dyrektora Szkoły 2021/2022 to praktyczny i funkcjonalny terminarz roku szkolnego (wrzesień 2021 – wrzesień 2022). Kalendarz Dyrektora Szkoły 2021/2022 to praktyczny i funkcjonalny terminarz roku szkolnego (wrzesień 2021 – wrzesień 2022). Publikacja składa się z trzech części: kalendarzowej – zawierającej przejrzysty i funkcjonalny układ „dzień na stronie” pozwalający na swobodne zapisanie wszystkich informacji oraz spotkań; informacyjnej – zawierającej takie informacje, jak: organizacja roku szkolnego i terminy m.in.: rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego, przerw świątecznych oraz ferii zimowych w poszczególnych województwach, egzaminów ósmoklasisty i maturalnych, egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe; zadania dyrektora szkoły – w podziale na poszczególne miesiące roku szkolnego oraz z wyszczególnieniem zadań związanych m.in. ze sprawami organizacyjnymi i administracyjnymi, finansowymi i budżetowymi, kadrowymi, procesem nauczania, awansem zawodowym, egzaminami, współpracą z uczniami i rodzicami, czy udostępnianiem informacji. Poszczególne zadania zawierają informację o terminach ich realizacji oraz podstawę prawną; wykaz najważniejszych aktów prawnych z zakresu oświaty wraz z publikatorami: ustawy, rozporządzenia Rady Ministrów i MEN, sprawy kadrowe, zatrudnienia i wynagrodzenia; wykaz Placówek Doskonalenia Nauczycieli, Komisji Egzaminacyjnych, Kuratoriów Oświaty oraz organizacji nauczycieli – wraz z aktualnymi danymi adresowymi; wykaz olimpiad przedmiotowych i interdyscyplinarnych; telefony zaufania; numery kierunkowe w Polsce i w Europie; miejsce na notatki; organizacyjnej, dedykowanej głównie nauczycielom i zawierającej dodatkowe elementy, takie jak: plan roku szkolnego; plan konferencji i wyjazdów; tygodniowy plan lekcji; dane kontaktowe uczniów i rodziców; tabele ocen; składki i ubezpieczenia. Kalendarz będzie przydatny w codziennej pracy dyrektorów wszystkich typów szkół oraz nauczycieli.
Powodem, który sprawia,że książki takie jak ""Kilka słów do nauczycieli"", są potrzebne, jest to, że dotyczą one aktualnych i najważniejszych wyzwań, przed którymi stoją nauczyciele w klasach. Mówiąc dokładniej, wierzę, że ta książka odzwierciedla wspólną, tj. nauczycieli i moją, eksplorację praktycznych zagadnień dotyczących edukacji na poziomie szkół podstawowych i średnich.
Czy szkolna edukacja przygotowuje uczniów do radzenia sobie w sytuacjach koniecznej czy też podejmowanej z własnego wyboru walki? Czy szkoła sprawdza się jako poligon odnoszenia sukcesów i ponoszenia porażek oraz kulturowego radzenia sobie z nimi i towarzyszącymi im skutkami? Szkolna edukacja w Polsce jest przesycona ustawicznym ocenianiem uczniów zarówno przez nauczycieli, rówieśników w klasie szkolnej, jak i ich rodziców. Niemalże każda lekcja staje się areną walki o sukces lub przeżywania niepowodzeń. Nie wszyscy potra?ą wytrzymać napór emocji wyzwalanych nie tylko przez innych, lecz także przez siebie. Właśnie dlatego warto przyjrzeć się kulturze szkolnej rywalizacji.
Autor przedstawia zagadnienia współzawodnictwa i współpracy w szkole, koncentrując się na ich uwarunkowaniach, przejawach oraz pozytywnych i negatywnych następstwach.
Nie każdy uczeń ma sukcesy i nie każdy zawsze może wygrywać w sytuacjach rywalizacji indywidualnej. Niektórym się wydaje, że do osiągnięcia zwycięstwa wystarczą energia, spryt oraz dobre chęci i lekceważą konieczną wiedzę i umiejętności.
Książka jest przeznaczona dla nauczycieli szkół, przedszkoli, wychowawców palcówek opiekuńczych, organizatorów form zimowego i letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży. Będzie przydatna pracownikom naukowym oraz studentom kierunków pedagogicznych, prawa, psychologii, socjologii.
Publikacja, będąca próba połączenia refleksji teoretycznej i doświadczenia praktycznego autorek, stanowi kompendium wiedzy, które ukazuje warsztat pracy pedagoga w szerokim aspekcie podejmowanych przez niego zadań. Koncentrują się one wokół zagadnień związanych z pomocą psychologiczno-peagogiczną i wspomaganiem rozwoju ucznia w warunkach szkolnych. Autorki maja nadzieję, że książka przyczyni się do pogłębienia wiedzy niezbędnej w pracy czynnych zawodowo pedagogów, a studentom ułatwi przygotowanie się do pełnienia tej odpowiedzialnej roli w przyszłości. Pozycja ta może być również inspiracją dla wszystkich, którzy pragną wspierać dzieci i młodzież w ich rozwoju.
"Nikt nikogo nie uczy, jak być rodzicem. W rolę mamy, czy taty trzeba wejść niejako z marszu, a potem na własną rękę szukać dróg w świecie pełnym stereotypów, uprzedzeń i sprzecznych informacji. A jednocześnie radzić sobie z codziennością w domu, w którym dzieci zmagają się ze swoją rozwijającą się seksualnością, uczą się swoich granic i budują poczucie własnej wartości." - Anja Rubik81% rodziców chciałoby dowiedzieć się więcej o tym, jak rozmawiać z dzieckiem o seksualności, 45% przyznaje, że nie wie, ile dziecko w danym wieku powinno wiedzieć, 44% dostrzega skrępowanie dziecka i nie umie sobie z nim poradzić.Książka "#SEXEDPL. Dorastanie w miłości, bezpieczeństwie i zrozumieniu. Przewodnik dla rodziców" powstała po to, aby pomóc tym, którzy chcą świadomie wspierać swoje dzieci na kolejnych etapach ich rozwoju i dojrzewania. Publikacja ma pomóc rodzicom przygotować się na wszelkie rozmowy związane z rozwijającą się seksualnością ich dzieci w różnym wieku, przekazać wiedzę o zmianach, które zachodzą zarówno w ciele jak i umyśle dzieci, przełamać tabu i zwalczać szkodliwe stereotypy wokół dorastania, praw człowieka i seksualności. Na zebrane przez Fundację SEXEDPL w całej Polsce pytania odpowiedzą najlepsi w kraju specjalistki_ści w tematyce rozwoju seksualności dzieci na poszczególnych etapach wiekowych. Dodatkowo w podręczniku znajdą się rozdziały dla i o rodzicach dzieci LGBT+ oraz dzieci z niepełnosprawnością ruchową.Książka jest zapisem rozmów znanych i lubianych rodziców z wybranym specjalistą_ką, w podziale na 5 grup wiekowych obejmujących dzieci od 1 miesiąca do 18 roku życia, wyznaczonych zgodnie z obowiązującymi standardami edukacji seksualnej. Swoimi wątpliwościami podzielili się Joanna Okuniewska, Kasia Błażejewska-Stuhr i Maciej Stuhr, Ola i Michał Żebrowscy, Martyna Wojciechowska, Marcin Prokop oraz Magda i Piotr Jacoń. Wśród ekspertów znaleźli się Basia Baran - psycholożka i seksuolożka, Alicja Długołęcka - pedagożka, doktor nauk humanistycznych i edukatorka seksualna, Agnieszka Stein - psycholożka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem we wspieraniu dzieci oraz rodziców, Małgorzata Iwanek - psycholożka, seksuolożka oraz edukatorka seksualna, Iza Jąderek - psycholożka, psychoterapeutka oraz seksuolożka kliniczna, a także Michał Pozdał - seksuolog i psychoterapeuta.W projekt zaangażował się również fotograf Stanisław Boniecki, który wykonał znajdujące się w książce zdjęcia rodzin z całej Polski.Spektakularny sukces pierwszej książki wydanej przy współpracy Wydawnictwa W.A.B oraz założonej przez Anję Rubik Fundacji SEXEDPL ("#SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie" sprzedano ponad 200 tys. egzemplarzy) potwierdził, jak bardzo potrzebna jest w Polsce prawdziwa edukacja seksualna, bez stereotypów i oceniania. Od tamtej pory do Fundacji zgłosiło się wiele osób sygnalizujących potrzebę rozbudowania swojej wiedzy. Wśród nich znalazła się ogromna ilość rodziców zwracających się o pomoc, zadając konkretne pytania, prosząc o porady i pomysły, jak podejść do danego tematu związanego z seksualnością, samoakceptacją i emocjami ich dzieci w różnym wieku.Pytania te zainspirowały powstanie kolejnej książki poświęconej tematowi seksualności, tym razem dedykowanej właśnie rodzicom."#SEXEDPL. Dorastanie w miłości, bezpieczeństwie i zrozumieniu. Przewodnik dla rodziców" jest projektem non-profit. Wydawnictwo W.A.B. oraz wiele z osób zaangażowanych w projekt zrezygnowało z zysków z książki. Zysk ze sprzedaży zostanie całkowicie przekazany na rzecz działalności Fundacji SEXEDPL.
Skoro sięgasz po tę książkę, to zapewne jesteś rodzicem, opiekunem, nauczycielem lub terapeutą dziecka z ADHD. Najprawdopodobniej też masz świadomość, jak bardzo wyjątkowe są te dzieci. Bo w gruncie rzeczy mają one szczególne zdolności. Wyróżniają się niezrównaną kreatywnością, wrażliwością i humorem. Niestety dzieci z ADHD na pewnym poziomie zdają sobie sprawę ze swoich ograniczeń i mogą wchodzić w życie z negatywnym obrazem własnej osoby – a takie postrzeganie siebie nie pomaga w rozwoju. Dlatego trzeba je wzmacniać i dodawać im pewności siebie.Kelli Miller pomoże twojemu dziecku zrozumieć, że ADHD wcale nie jest defektem czy wadą, a przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi może okazać się atutem. Autorka proponuje 60 rozmaitych ćwiczeń, gier i zabaw służących pracy nad różnymi aspektami ADHD, od samokontroli i organizacji po wyrażanie własnych potrzeb i budowanie wiary w siebie.Dzięki tej książce twoje dziecko: • zrozumie, czym jest ADHD; • pozna swoje mocne i słabe strony; • dowie się, jak radzić sobie z trudnymi emocjami; • pozna sposoby na skupienie uwagi, samokontrolę i podejmowanie dobrych decyzji; • nauczy się planowania, komunikowania i wyrażania swoich potrzeb; • uwierzy w siebie i w to, że może osiągnąć sukces. Dzieci z ADHD potrzebują leczenia, terapii i wsparcia przez kilkanaście lat. Ta ważna i niestety trudna do wprowadzenia w życie zasada nie tylko daje im szansę na wejście w dorosłość bez powikłań w postaci zaburzeń zachowania, depresji czy uzależnień, ale także pozwala na wykorzystanie posiadanych zdolności i uzyskanie dobrego wykształcenia. Jak w leczeniu każdego przewlekłego problemu zdrowotnego, tak samo w przypadku ADHD istotna jest kompleksowość oddziaływań. W leczeniu cukrzycy obok zażywania leków i stosowania diety ważny jest styl życia czy uprawianie sportu. W przypadku ADHD oprócz leków, terapii, pracy rodziców w domu i nauczycieli w szkole konieczne jest pokazywanie dzieciom ich mocnych stron i uczenie ich przezwyciężania trudności, a także wzmacnianie samooceny. Książka Kelli Miller pomoże zarówno rodzicom, jak i terapeutom rozmawiać z dzieckiem o ADHD i wspierać je. Jest niczym zbiór przepisów terapeutycznych, który można potraktować jako całościowy program, ale także jako źródło, do którego wraca się wielokrotnie w razie potrzeby. Autorka opisuje wiele pomysłów do pracy nad samooceną, nad lubieniem i akceptowaniem siebie. Nad dostrzeżeniem, że każdy z nas jest wyjątkowy, wiele potrafi, ma umiejętności, które warto rozwijać. Nad rozpoznaniem swoich problemów z koncentracją, nadruchliwością czy nadmierną impulsywnością. Podpowiada też, jak sobie radzić z tymi problemami. Uczy rozpoznawać i oswajać emocje. Są to ważne i pomocne umiejętności, które warto ćwiczyć. dr n. med. Artur Kołakowski specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny, superwizor ADHD jest wyzwaniem, które dotyczy wielu dzieci. Niemalże w każdej klasie możemy spotkać co najmniej jednego ucznia z taką diagnozą. Dzięki badaniom wiemy, że ADHD wiąże się z odmienną ścieżką rozwoju mózgu, która sprawia, że mózg działa inaczej – może powodować trudności w koncentracji, dużą aktywność, szybkie podejmowanie decyzji. Inne działanie nie oznacza jednak działania gorszego, o czym przypomina autorka tej książki. ADHD może być atutem oraz wiązać się z kreatywnością, wrażliwością i humorem, jeśli tylko nauczymy dotknięty nim mózg działania w świecie osób neurotypowych. Jak dobrze dobrane okulary pomagają, gdy ma się wadę wzroku, tak wiedza i odpowiednie umiejętności pomagają lepiej sobie radzić z objawami ADHD. Zamieszczone w tej książce proste, przemyślane gry i zabawy, w połączeniu ze wspierającą młodego czytelnika psychoedukacją, pozwalają dziecku opanować takie umiejętności. Karolina Ziegart-Sadowska psycholożka, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna
Elżbieta Furdyna zdobywała doświadczenia pedagogiczno-wychowawcze najpierw w Związku Harcerstwa Polskiego, pełniąc szereg funkcji, począwszy od zastępowego, aż po komendanta; drużyny, szczepu czy obozu. Następnie pracowała w szkołach podstawowych w Warszawie jako wychowawca w klasie zerowej oraz nauczyciel matematyki. Za swoją pracę w szkole została odznaczona Medalem Komisji Edukacji Narodowej w 2003 roku, z inicjatywy NSZZ Solidarność. W uzasadnieniu czytamy: Pani Elżbieta Furdyna jest nietypowym nauczycielem, zaangażowanym w nauczanie i wychowanie powierzonych jej uczniów. Dobro drugiego człowieka jest jej mottem życiowym. Kieruje się tą zasadą zarówno w życiu rodzinnym, jak i w każdej pracy zawodowej czy społecznej. Czerpie nieustannie z dorobku wielkich pedagogów: Marii Grzegorzewskiej czy Janusza Korczaka. Dewizą swojego postępowania wobec innych uczyniła zawołanie człowiek jest tyle wart, ile zechce ofiarować innym. To hasło w XX wieku było w sposób szczególny eksponowane przez wielkiego lekarza humanistę, profesora Juliana Aleksandrowicza. To właśnie wierność jego zawołaniu w codziennym życiu pozwoliła przez dziesiątki lat i nadal pozwala ofiarować niezliczoną ilość czasu i sił, by służyć; własnej rodzinie, wychowankom szkolnym, dzieciom z domów dziecka, dobrą radą, celnymi rozwiązaniami problemów i wieloraką pomocą, która zawsze jest natychmiastowa i skuteczna. Obdarzona została niezwykłą wrażliwością na krzywdę, ktokolwiek by jej potrzebował. Gdy to rozpoznaje, z pasją staje do walki o prawdę i sprawiedliwość. Nie zważając na układy i niechęci, dla których pozostaje wyrzutem sumienia, zawsze choćby po długim czasie, takie walki wygrywa. Uczy młodych i starszych potrzeby dzielenia się dobrem i wzrastania duchowego poprzez budowanie więzi rodzinnych, społecznych, poprzez szacunek i miłość Ojczyzny, jej wzniosłej historii i tradycji. Jan Furdyna
Publikacja poświęcona jest edukacji muzycznej, która jest jednym z elementów niezbędnych do prawidłowego wzrostu dzieci. Edukacja to proces. Nie ma gotowej recepty na zaspokojenie dziecięcej potrzeby muzyki, tym bardziej, że każdy mały człowiek ma swoje indywidualne tempo rozwoju. Jeśli zadbamy o ten rozwój i zainteresujemy dziecko otoczeniem muzycznym, to efekty będą widoczne w całym życiu człowieka od dzieciństwa po dojrzałość. Wczesna edukacja muzyczna może korzystnie oddziaływać na kolejne fazy życia dziecka. Zaproponowana monografia wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu nauczycieli, terapeutów, którzy poszukują różnych rozwiązań naukowo-metodycznych i rozumieją potrzebę kształcenia muzycznego. Przez wiele lat, gdy pracowałam z dziećmi, studentami, nauczycielami, terapeutami, sama poszukiwałam rozmaitych skutecznych i atrakcyjnych rozwiązań, aby edukacja muzyczna była ważna i spełniała swoje wielowymiarowe zadania.Publikacja składa się z dwóch głównych części opartych o pedagogiczne i profilaktyczno-terapeutyczne założenia edukacji muzycznej. Na rynku wydawniczym brakuje jeszcze opracowań, które prowokowałyby czytelnika do dyskursu, działań artystycznych i terapeutycznych, nowych rozwiązań, programów, projektów. Ważne są tu przygotowanie merytoryczne, podejście metodyczne i twórcze do promowania znaczących walorów muzyki. Ona może i powinna odnaleźć swoje miejsce w różnych przedmiotach dydaktycznych, w otoczeniu wychowawczym każdego dziecka.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?