KATEGORIE [rozwiń]
Okładka książki Międzynarodowe strategie marketingowe

38,00 zł 25,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka Międzynarodowe strategie marketingowe: wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; wyjaśnia kształtowanie instrumentów marketingu-mix na rynkach międzynarodowych; opisuje marketingowe dylematy przedsiębiorstw na europejskim Wspólnym Rynku.
Okładka książki Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

45,90 zł 33,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.
Okładka książki Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

41,90 zł 27,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury; system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury; różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury; etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury; typologię konsumentów dóbr i usług kultury; kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.
Okładka książki Pozycjonowanie produktu

39,90 zł 25,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania, rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, proces i strategię pozycjonowania, pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.
Okładka książki Więzi partnerskie na rynku przedsiębiorstw

40,01 zł 29,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W gospodarce światowej obserwuje się tendencję do zacieśniania współpracy między przedsiębiorstwami i osiągania w ten sposób przewagi konkurencyjnej. Wybór partnera rynkowego oraz właściwe zarządzanie partnerstwem to obecnie niezwykle poszukiwane umiejętności menedżerskie. Celem książki jest omówienie czynników warunkujących rozwój efektywnych więzi partnerskich, metod pomiaru efektywności relacji partnerskiej, przemian w sferze zaopatrzenia przedsiębiorstw oraz specyfiki zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw.
Okładka książki Informacja marketingowa

20,00 zł 13,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.
Okładka książki Marketing na rynku środków produkcji

30,00 zł 20,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych, radzi, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku, aby poprawić swoją pozycję na rynku, wskazuje sposoby poszukiwania i wyboru najlepszych kontrahentów.
Okładka książki Zachowania nabywców

20,00 zł 13,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców*przekazuje w przystępny sposób elementarną wiedzę o konsumentach*prezentuje przykłady wykorzystania wiedzy o nabywcach indywidualnych i instytucjonalnych w działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj