Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
- 
                        Autor: Sobocińska Magdalena
 - ISBN: 978-83-208-1753-9
 - EAN: 9788320817539
 - Oprawa: Miękka
 - Wydawca: PWE
 - Format: 205x140x10mm
 - Język: polski
 - Seria: MARKETING BEZ TAJEMNIC
 - Liczba stron: 172
 - Rok wydania: 2008
 - Wysyłamy w ciągu: niedostępny
 - 
                    
                    Brak ocen
 - 
                    29,67złCena detaliczna: 41,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,67 zł
 
Artykuł chwilowo niedostępny
                    
                    x
        
            Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:
istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; 
podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury; 
system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury; 
różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury; 
etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury; 
typologię konsumentów dóbr i usług kultury; 
kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.