Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
-
Autor: Sobocińska Magdalena
- ISBN: 978-83-208-1753-9
- EAN: 9788320817539
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 14.0x20.0cm
- Język: polski
- Seria: MARKETING BEZ TAJEMNIC
- Liczba stron: 172
- Rok wydania: 2008
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
30,56złCena detaliczna: 41,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,56 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:
istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury;
podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury;
system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury;
różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury;
etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury;
typologię konsumentów dóbr i usług kultury;
kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.