KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing na rynku środków produkcji

Marketing na rynku środków produkcji

  • ISBN: 8320814561
  • EAN: 9788320814569
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWE
  • Format: 14.0x20.0cm
  • Język: polski
  • Seria: MARKETING BEZ TAJEMNIC
  • Liczba stron: 239
  • Rok wydania: 2003
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 20,00
     zł
    Cena detaliczna:  30,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych, radzi, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku, aby poprawić swoją pozycję na rynku, wskazuje sposoby poszukiwania i wyboru najlepszych kontrahentów.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj