Marketing na rynku środków produkcji
-
Autor: Wojciechowski Tadeusz
- ISBN: 8320814561
- EAN: 9788320814569
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 14.0x20.0cm
- Język: polski
- Seria: MARKETING BEZ TAJEMNIC
- Liczba stron: 239
- Rok wydania: 2003
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
22,72złCena detaliczna: 30,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,72 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych, radzi, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku, aby poprawić swoją pozycję na rynku, wskazuje sposoby poszukiwania i wyboru najlepszych kontrahentów.