Międzynarodowe strategie marketingowe
-
Autor: Pietrasieński Paweł
- ISBN: 8320815975
- EAN: 9788320815979
- Oprawa: Kartonowa
- Wydawca: PWE
- Format: 14.0x20.0cm
- Język: polski
- Seria: MARKETING BEZ TAJEMNIC
- Liczba stron: 148
- Rok wydania: 2005
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
28,76złCena detaliczna: 38,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,76 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka Międzynarodowe strategie marketingowe:
wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw;
przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych;
wyjaśnia kształtowanie instrumentów marketingu-mix na rynkach międzynarodowych;
opisuje marketingowe dylematy przedsiębiorstw na europejskim Wspólnym Rynku.