Międzynarodowe strategie marketingowe
- 
                        Autor: Pietrasieński Paweł
 - ISBN: 8320815975
 - EAN: 9788320815979
 - Oprawa: Kartonowa
 - Wydawca: PWE
 - Format: 14.0x20.0cm
 - Język: polski
 - Seria: MARKETING BEZ TAJEMNIC
 - Liczba stron: 148
 - Rok wydania: 2005
 - Wysyłamy w ciągu: niedostępny
 - 
                    
                    Brak ocen
 - 
                    28,70złCena detaliczna: 38,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,70 zł
 
Artykuł chwilowo niedostępny
                    
                    x
        
            Książka Międzynarodowe strategie marketingowe:
wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw;
przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych;
wyjaśnia kształtowanie instrumentów marketingu-mix na rynkach międzynarodowych;
opisuje marketingowe dylematy przedsiębiorstw na europejskim Wspólnym Rynku.