KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Międzynarodowe strategie marketingowe

Międzynarodowe strategie marketingowe

  • ISBN: 8320815975
  • EAN: 9788320815979
  • Oprawa: Kartonowa
  • Wydawca: PWE
  • Format: 14.0x20.0cm
  • Język: polski
  • Seria: MARKETING BEZ TAJEMNIC
  • Liczba stron: 148
  • Rok wydania: 2005
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 25,34
     zł
    Cena detaliczna:  38,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,34
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Książka Międzynarodowe strategie marketingowe: wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; wyjaśnia kształtowanie instrumentów marketingu-mix na rynkach międzynarodowych; opisuje marketingowe dylematy przedsiębiorstw na europejskim Wspólnym Rynku.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj