Szukasz pracy? Daj się poznać opis wydawcyJesteś po studiach? Nie wiesz, co zrobić? A może straciłaś ciekawą posadę i musisz zacząć szukać nowej? Bez paniki, nie ma przecież sytuacji bez wyjścia. Odrobina siły charakteru, samozaparcia, kilka dni przygotowań i pełnej mobilizacji oraz ... koniecznie przeczytajcie książkę ""Szukasz pracy? Daj się poznać"". Ewa Stacewicz w swym nader przejrzystym i z doskonałą znajomością tematu napisanym poradniku zawarła mnóstwo bardzo prostych, ale skutecznych rad dla wszystkich szukających pracy. Z książki tej dowiecie się, gdzie skierować swe pierwsze kroki po oferty zatrudnienia, jak przygotować list motywacyjny, w co się ubrać na - być może - jedne z najważniejszych rozmów Twojego życia, co w ich trakcie mówić, jak odpowiadać na potencjalnemu pracodawcy etc. Niby to oczywiste, niby to wiesz, ale czy na pewno?
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi między innymi, jak poradzić sobie z trudnymi zadaniami, sytuacjami stresowymi, gniewem, depresją, poirytowaniem i innymi emocjami, z którymi stykamy się na co dzień, w życiu rodzinnym i w pracy. Odpowiedzi te oparte są na wieloletnich doświadczeniach wyniesionych z seminariów i wykładów prowadzonych przez Autorkę dla pracowników firm liczących się na rynku światowym. Porady przedstawione w tej książce zostały sprawdzone w praktyce i pomogły wielu ludziom w porozumieniu się z samym sobą i z otoczeniem.
Czy jesteś dobrym organizatorem i menedżerem? Czy wybrałeś właściwy styl kierowania? Jaką masz szansę na zrobienie kariery? Czy planowanie jest Twoją mocną stroną? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w Vademecum managera autorstwa Andrzeja Sieradzkiego - praktycznym poradniku skierowanym zarówno do menedżerów działających w dużych, jak i małych firmach, a także do wszystkich potencjalnych kandydatów do tego zawodu. Zamieszczone tu porady mają bezpośrednie odniesienie do nas, do naszych problemów, do konkretnych sytuacji i do cech naszego charakteru. Sugerowane rozwiązania będą pomocne w doskonaleniu metod zarządzania, podejmowaniu decyzji, radzeniu sobie z konfliktami w firmie, opanowaniu stresu w pracy. Atutem tej książki są dodatkowe testy dla menedżera, które mają na celu lepsze poznanie swoich mocnych i słabych stron oraz uświadomienie sobie tego, jak nas postrzegają podwładni, współpracownicy i partnerzy zawodowi. Żywimy nadzieję, iż Vademecum managera pomoże przypomnieć i uporządkować wiadomości niezbędne do skutecznego zarządzania firmą.
Oddajemy do Waszych rąk książkę jednego z największych autorytetów w dziedzinie komunikowania społecznego – Johna Fiske`a. W niniejszej pracy przedstawia on główne tezy oraz najważniejszych autorów z zakresu teorii komunikowania, zajmującej obecnie poczesne miejsce na rynku akademickim. Znajdują się tu zarówno zróżnicowane metody analizowania przykładów komunikowania, jak i opisy potwierdzających je teorii. Dzięki temu będziecie mogli rozpoznać i zrozumieć kulturowe znaczenie pozornie prostych komunikatów, jakie wysyłają w Waszym kierunku np. programy telewizyjne czy też zdjęcia w codziennych gazetach. Edycja ta zawiera zupełnie nowe materiały dotyczące teorii, metod, ideologii, a także nowych zastosowań strukturalizmu i badań nad odbiorcą komunikatu. Przeznaczona jest dla studentów i wszystkich tych, którzy po raz pierwszy stykają się z problemem komunikowania.
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu.
Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc?
W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu. Konsekwencje tej transformacji mają wpływ na wiele aspektów naszego życia, od najbardziej intymnych osobistych doświadczeń do zmiany natury sfery publicznej i zjawiska widoczności publicznej. Thompson rozwija swoje argumenty poprzez analizę kilku powiązanych ze sobą tematów:
- wzrost medialnych interakcji
- kreacje nowych form widoczności medialnej
- pojawienie się globalnych sieci komunikacyjnych
- transformację tradycji
- własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie
- zmianę charakteru sfery publicznej
"Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów" to doskonałe źródło dla studentów socjologii i politologii, badaczy socjologii kultury i mediów, a także wszystkich zainteresowanych teorią komunikowania.
Okres w którym szukasz pracy jest niezwykle stresujący. Wysyłasz maile i listy z CV, które pozostają bez odpowiedzi. Dzwonisz i jesteś zbywany. Uzależniasz się od zaglądania do skrzynki mailowej i zastanawiasz, dlaczego jest pusta. Odpowiedź jest prosta. Po pierwsze nie trać czasu na czekanie, zastanów się, jak możesz pomóc sytuacji, w której się znajdujesz. Walcz! Odrobina siły charakteru, samozaparcia, kilka dni przygotowań i pełnej mobilizacji oraz przeczytanie dobrego poradnika ?Praca. Jak ją znaleźć? Ewy Stacewicz powinny wystarczyć! Autorka z doskonałą znajomością tematu zawarła w tym przejrzystym poradniku mnóstwo bardzo prostych, ale pomocnych i skutecznych rad dla wszystkich szukających pracy. Książka kierowana jest głównie do kobiet, ale i panowie znajdą tam uniwersalne porady, gdzie skierować swe pierwsze kroki po oferty zatrudnienia oraz jak przygotować życiorys czy list motywacyjny, w co się ubrać na - być może - jedną z najważniejszych rozmów w życiu, co wtedy mówić, jak odpowiadać potencjalnemu pracodawcy etc. Niby to oczywiste, niby to wiesz, ale czy na pewno?
Nieustanny i szybki rozwój środków masowego przekazu – prasy, radia, telewizji, Internetu – sprawia, iż rośnie zapotrzebowanie na dobrych dziennikarzy. Może i Ty marzysz o tym, by wykonywać ten interesujący zawód, który codziennie stawia nowe zadania, umożliwia uczestniczenie w ważnych wydarzeniach, jest znakomitym sposobem na zwiedzanie świata, poznanie ciekawych ludzi, zdobycie sławy i uznania? Sam talent to jednak nie wszystko. Trzeba jeszcze dysponować odpowiednim przygotowaniem, aby sprawnie poruszać się na rynku medialnym, sprostać oczekiwaniom redakcji, pracować szybko, a przy tym wydajnie. Dlatego polecamy doskonały poradnik Jarosława Sciślaka, w którym znajdziesz teoretyczne podstawy zawodu oraz praktyczne informacje i wskazówki przybliżające pasjonującą prace dziennikarza. Z pewnością warto z nich skorzystać! Książkę kierujemy do ambitnych i żądnych wiedzy gimnazjalistów, licealistów i studentów, wiążących z dziennikarstwem swoja przyszłość, a także wszystkich tych, którzy postawili już pierwsze kroki w tym zawodzie i chcieliby ugruntować zdobyte już wiadomości oraz wykorzystać je w praktyce.
„Lobbing jako proces komunikacji” - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Polsce pojęcie lobbingu jest stosunkowo nowe, słabo znane i potocznie postrzegane raczej negatywnie. Między innymi i z tych powodów lobbing nie doczekał się dotychczas specjalnego opracowania na gruncie języka polskiego, a pozycja ta właśnie tę lukę wypełnia. We współczesnym świecie w niemal każdym systemie politycznym można zaobserwować samoistne organizowanie się grup interesu w celu wpływania na proces podejmowania decyzji oraz osiąganie zaplanowanych korzyści w wyniku realizacji tego wpływu. W miarę jak ludzie stają się coraz bardziej wykształceni, a wiedza i informacja są powszechnie dostępne, liczba osób dostrzegających, że na scenie narodowej, a często ponadnarodowej, zapadają decyzje mające doniosły wpływ na ich codzienne życie, niezmiernie wzrasta. To powoduje, że chcąc mieć wpływ na treść podejmowanych decyzji, pojedynczo czy też w grupie, rozpoczynają określone działania. Komunikują się ze sobą, a sposoby komunikowania się w w działaniach lobbingowych są przedmiotem badań ich przejrzystości, uczciwości. Każdy, kto interesuje się polityką, jest politykiem czy ma zamiar studiować politologię, książkę tę powinien mieć na swojej półce. Po to między innymi, by w przyszłych działaniach lobbingowych nie być posądzonym o zwykłe łapówkarstwo.
Słowem reengineering określa się zarówno gruntowne przemyślenia procesów zachodzących w obrębie danej organizacji, w relacjach z jej partnerami, klientami, jak też metody wdrażania ich w życie. Książka ta pokazuje nowe sposoby myślenia, a także korzyści i konsekwencje wynikające z działania ukierunkowanego na wspomniane procesy, w szczególności kształtowanie przepływu informacji i materiałów oraz związanych z tym struktur organizacyjnych i kierowniczych.
Niewerbalny sposób komunikowania się towarzyszy człowiekowi już od dawna. Podobnie jak w komunikacji werbalnej próbuje on w nim kłamać, a także manipulować swoim ciałem. Niemal każdy z nas ma tendencję do ukrywania się za maską, by ukazać się w inny sposób, niż się właściwie prezentuje. O najprzeróżniejszych formach ludzkich masek, maskowań i maskarad oraz różnorodnych motywacjach takich symulacji dowiecie się z tego dokonałego poradnika.
Negocjacje są coraz bardziej powszechną metodą porozumiewania się ludzi, językiem komunikowania się. Kształtują relacje biznesowe i społeczne, są też narzędziem pracy w tych dziedzinach. Współczesny menedżer, ekspert kierujący projektem czy handlowiec powinni być dobrze obeznani z tematyką negocjacji – o ile chcą dobrze wykonywać swoje zadania. Kultura negocjacji przenika również do naszego życia prywatnego – swoje relacje społeczne coraz częściej ujmujemy w myśl zasad negocjacyjnych. W tej sytuacji istnieje potrzeba opracowania modelu mixu negocjacyjnego – narzędzia porządkującego warsztat pracy negocjatorów i ułatwiającego prowadzenie negocjacji w sposób efektywny i satysfakcjonujący. Taki właśnie model przedstawia jego twórca – Wiesław Gomulski. W swym nowatorskim opracowaniu dotyczącym zarówno negocjacji biznesowych, jak i społecznych, prezentuje ujęcie negocjacji jako dziedziny wiedzy naukowej i jako praktyki biznesowej i społecznej przydatnej dla każdego,kto się negocjacjami zajmuje zawodowo lub zajmować będzie. Tę nowoczesną koncepcję warsztatu efektywnego negocjatora autor poleca tym wszystkim, którzy chcą twórczo rozwijać teorię i praktykę negocjacji.
Tematem książki jest manipulacja polityczna rozumiana w kategoriach psychologicznych. Zjawisko to występuje wszędzie tam, gdzie jednostka jest zmuszona do dokonywania wyborów, najczęściej wbrew sobie.
Co zrobić, aby pracownicy w firmie czuli, że są potrzebni. Jakimi narzędziami powinien posługiwać się szef firmy (nie ma znaczenia czy będzie to mała firma rodzinna, czy też duża korporacja)? Jak ważną rolę w odnoszeniu sukcesów odgrywa wizja szefa? Jak reagować na błędy pracowników? Jak szybko dobrać zadania do umiejętności i możliwości pracowników? Jak zmotywować ich do większego wysiłku intelektualnego i fizycznego w pracy dla dobra firmy? Jakimi narzędziami posługiwać się w motywowaniu ich? Zarządzanie ludźmi to wielka sztuka. Na te i wiele innych pytań próbuje udzielić odpowiedzi autor książki Kobjoll Klaus. Prezentowana Państwu książka to wynik jego wykładów i seminariów na kursach dotyczących zagadnień marketingu i rozwijania motywacji, przewodnik po skomplikowanym świecie przedsiębiorczości. Ale warto podkreślić - przewodnik niezwykły! Napisany barwnym i żywym językiem, przejrzysty i zrozumiały dla czytelnika, bogaty w nietuzinkowe (lecz skuteczne!) pomysły pozwalające podnieść efektywność pracowników i zyski firmy. Słowem, nic w stylu: przygotujmy opracowania koncepcyjne, konsekwentnie to wdrażajmy czy pracujemy według nowego paradygmatu. I o to chodzi!
Podręcznik przygotowany został z myślą o studentach akademii medycznych, aby pogłębiali wiedzę o jednym z najistotniejszych elementów sztuki lekarskiej i kształcili umiejętność nawiązywania kontaktu z pacjentem. Również praktykujący lekarz odnajdzie w nim wiele cennych zasad i technik komunikowania się z pacjentem, umożliwiających podniesienie efektywności diagnostycznej, skuteczności terapeutycznej oraz warunkujących satysfakcję pacjenta z kontaktu z lekarzem.Podręcznik jest rezultatem współpracy pracowników zakładów i katedr Akademii Medycznych we Wrocławiu, w Łodzi, Bydgoszczy i Gdańsku.
Bazując na konkretnych przykładach z życia zawodowego osób reprezentujących różne profesje, autor książki wskazuje możliwości kontaktów międzyludzkich, nacechowanych uczciwością, zaufaniem i konstruktywnym działaniem. Dzięki temu może dojść do powstania swoistego rodzaju przyjaźni prowadzącej do obustronnych korzyści nie tylko w sferze prywatnej, ale i zawodowej.
Firmy potrzebują utalentowanych kobiet na eksponowanych stanowiskach, nie tylko z uwagi na sprawiedliwość społeczną, ale również dlatego, że wnoszą one inne spojrzenie na pewne postawy i umiejętności, takie jak: poczucie współpracy, współuczestnictwa, zaangażowania, zdolność słuchania i przekazywania informacji, umiejętność porozumiewania się, które instynktownie łączą z pracą zawodową. W sprawozdaniu Management in the Millenium (Zarządzanie w XXI wieku) opracowanym przez dziesięć największych firm brytyjskich stwierdzono, iż umiejętności reprezentowane przez kobiety predysponują je na czołowe menedżerskie stanowiska w nadchodzącej epoce przyszłego wieku.
Chcesz zdobyć pracę, o jakiej marzysz? Wiesz, o czym masz pamiętać, zanim przystąpisz do rozmowy kwalifi kacyjnej? Dobre przygotowanie do walki o atrakcyjne stanowisko to połowa sukcesu. Warto skorzystać z poradnika, który podpowie, jak zrobić dobre wrażenie na przyszłym pracodawcy, jak zaprezentować swoje mocne strony oraz jak wystrzegać się ewentualnych pułapek. Manfred Lucas i Putti von Rahden zawarli w swej książce mnóstwo informacji oraz praktycznych rad dla wszystkich, którzy wybierają się na te swoiste, trudne pertraktacje, czy to do małej rodzinnej fi rmy, czy do wielkiego, międzynarodowego koncernu. Sztuka autoprezentacji jest nieoceniona i stwarza przed Tobą wielkie szanse. Wykorzystaj je!
Czy nasze myśli w każdej chwili mają wpływ na otaczającą rzeczywistość? Jeśli tak, to co możemy zrobić, aby ta kreacja była pozytywna. Co zrobić, aby nasze oczekiwania nie zderzały się z negatywną oceną tego, co się wokół nas dzieje. Jak spowodować abyśmy byli pogodni i uśmiechnięci? I czy to w ogóle możliwe? Vera Birkenbihl autorka książki pt.: ""Kreowanie pozytywnej rzeczywistości. Praktyczne zastosowania"" twierdzi, że tak.
Jeśli jesteśmy optymistami i wierzymy, że spotykać nas będą tylko dobre doświadczenia, to nasz umysł wykreuje takie sytuacje, które wcześniej zobaczyliśmy wewnątrz siebie. Kochając ludzi, ufając im, przyciągamy do siebie osoby dobre, którym można zaufać.
Gdy jednak czegoś się boimy, wtedy przyciągamy do siebie osoby rozedrgane, pełne obaw o swoją przyszłość. Kiedy nastawieni do świata jesteśmy pesymistyczne, nie dziwmy się, że będziemy wokół siebie kreować tzw. negatywną rzeczywistość. Stąd kluczem do szczęścia jest umiejętność chwytania pozytywnej energii wokół nas. Umiejętność komunikowania się z osobami pozytywnie zakręconymi.
Dzieje się tak dlatego, ponieważ świat, to tak naprawdę lustro, w którym odbija się nasze nastawienie.
Jak więc kreować pozytywną rzeczywistość? Odpowiedź, a przynajmniej jej część, znajduje się w tej książce.
Prezentowana państwu kolejna książka z serii Kreatywność, to podręcznik interdyscyplinarny, uniwersalny. Marcin Brocki próbuje w nim przybliżyć Czytelnikowi problematykę interpretacji gestów, języka ciała, skupiając swą uwagę na społecznym mechanizmie nadawania znaczeń działaniom w kontekście antropologii kulturowej. Czyni to, konfrontując teorie, metody oraz wyniki badań etnografii, etnologii, socjologii, psychologii, lingwistyki, semiotyki, kinezyki itd. ?Język ciała w ujęciu antropologicznym? skierowany jest przede wszystkim do humanistów, antropologów, a także specjalistów z zakresu komunikacji niewerbalnej, polityków, biznesmenów, dziennikarzy i ludzi mediów. Mamy nadzieję, że książka zainteresuje wszystkich, którym bliska jest tematyka języka ciała, a zawarta w niej wiedza pozwoli, aby odczytując zachowania rozmówcy, odnosili założony sukces, nie tylko zawodowy.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?