Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędzia
-
Autor: Witek Ewelina
- ISBN: 9788372778185
- EAN: 9788372778185
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Astrum
- Format: 15x20,5 cm
- Język: polski
- Seria: KREATYWNOŚĆ
- Liczba stron: 180
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
39,39złCena detaliczna: 55,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,39 zł
x
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu.
Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.