Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem
-
Autor: John Fiske
- ISBN: 9788372491657
- EAN: 9788372491657
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Astrum
- Format: 190x230 mm
- Seria: KREATYWNOŚĆ
- Liczba stron: 248
- Rok wydania: 2008
- Wysyłamy w ciągu: 3 - 5 dni
-
Brak ocen
-
39,39złCena detaliczna: 55,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,39 zł
x
Oddajemy do Waszych rąk książkę jednego z największych autorytetów w dziedzinie komunikowania społecznego – Johna Fiske`a. W niniejszej pracy przedstawia on główne tezy oraz najważniejszych autorów z zakresu teorii komunikowania, zajmującej obecnie poczesne miejsce na rynku akademickim. Znajdują się tu zarówno zróżnicowane metody analizowania przykładów komunikowania, jak i opisy potwierdzających je teorii. Dzięki temu będziecie mogli rozpoznać i zrozumieć kulturowe znaczenie pozornie prostych komunikatów, jakie wysyłają w Waszym kierunku np. programy telewizyjne czy też zdjęcia w codziennych gazetach. Edycja ta zawiera zupełnie nowe materiały dotyczące teorii, metod, ideologii, a także nowych zastosowań strukturalizmu i badań nad odbiorcą komunikatu. Przeznaczona jest dla studentów i wszystkich tych, którzy po raz pierwszy stykają się z problemem komunikowania.