Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki. Kim jestem dla Państwa w tej wyprawie? Jako trener komunikacji medialnej – zadaję pytanie i oddaję się słuchaniu. Dlaczego? Bo kiedy pada trafne pytanie, które powinnam umieć zadać, to w odpowiedzi na nie, a następnie w uważne wsłuchanie się
w odpowiedź, otrzymuję idealny wzór na trening z komunikacji dla lidera biznesu
Książka „Zarządzanie logistyką magazynową”, autorstwa Gwynne Richards’ i w tłumaczeniu Rafała Gadomskiego jest kompleksowym przewodnikiem dotyczących najlepszych praktyk w zarządzaniu nowoczesnym magazynem.
Książka odpowiada m.in. na pytanie, jak wydajnie i efektywnie pod względem kosztowym prowadzić i koordynować funkcjonowanie magazynu. Zawiera wskazówki dotyczące korzystania z najnowszych technologii, zmniejszenia zapasów, zarządzania ludźmi, lokalizacji i projektowania magazynów. Obejmujące wszystko, od najnowszych osiągnięć technologicznych do aktualnych kwestii ochrony środowiska.
Książka stawia na praktyczność – wiedza kierowana do menedżerów logistyki poparta jest dużą liczbą studiów przypadku, a także kładzie nacisk na sprawy bardzo istotne ze względów na trendy występujące w zarządzaniu magazynem XXI wieku, m.in.: poprawie produktywności przy jednoczesnej obniżce kosztów magazynowania, skróceniu czasu realizacji zamówień, postępie technologicznym, wpływie na środowisko naturalne.
Autor omawia oryginalną, klasyczną już, teorię przywiązania, wyjaśnia genezę, mechanizmy oraz konsekwencje tego zjawiska, wskazuje, jak doświadczenia separacji z matką w pierwszych miesiącach/latach życia powoduje psychiczny dystres i choroby w życiu późniejszym.
Autorzy sformułowali własne oryginalne wnioski, a sugestie zaprezentowane na łamach monografii mogą być w pełni wykorzystane przez praktyków.
Publikacja jest skierowana do wyraźnie sprecyzowanych odbiorców. Są nimi nie tylko pracownicy naukowi, ale również lokalni samorządowcy, menedżerowie przedsiębiorstw, pracownicy administracji państwowej oraz studenci.
Warto zwrócić uwagę na fakt, że władze samorządowe poszukują wskazówek i sugestii odnoszących się do kierunków dalszego rozwoju.
Niniejsza monografia może być z całą pewnością uznana jako swoisty przewodnik w zakresie inteligentnego rozwoju, ze szczególnym uwzględnieniem ekoinnowacji.
Z recenzji dr hab. Andrzeja Buszko, prof. UWM
Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych! Książka przedstawia amerykański system medialny, ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli, szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych, odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom, omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej, zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.
W tomie 4 cyklu zostały opisane zagrożenia naturalne i cywilizacyjne, wynikające z narastania terroryzmu, konfliktów i problemów społecznych, coraz większej liczby odnotowywanych chorób cywilizacyjnych, wyczerpania nieodnawialnych źródeł energii oraz zasobów planety, a także wielu aspektów codziennego życia niosących ze sobą brak poczucia bezpieczeństwa człowieka.
Po wprowadzeniu podstawowych pojęć i równań teorii kwantów, Autorzy omówili jej zastosowania do coraz bardziej złożonych układów. Szczególny nacisk położyli na wyjaśnienie genezy i roli równania Schrodingera i jego probabilistycznej interpretacji. Czytelnik znajdzie tu szereg tematów, które rzadko są omawiane w toku tradycyjnych wykładów mechaniki kwantowej, na przykład : znaczenie pomiaru, entropowe zasady nieznaczności, funkcje Wignera, czy hydrodynamiczne sformułowanie mechaniki falowej. Dużo uwagi poświęcono także historii mechaniki kwantowej.
Język w szkolnych interakcjach. Meandry komunikacji
Dyskurs wczesnoszkolny. Transmisja, rozumienie i (nie) porozumienie
Co nam przeszkadza od początku? Bariery w komunikacji wczesnoszkolnej w rekonesansie badawczym
"Mosty zamiast murów". Uczniowskie ćwiczenia dobrej komunikacji
Dekalog dobrej komunikacji w szkole
Jedyne na rynku opracowanie, w którym na konkretnych przykładach z polskiego i zagranicznego rynku przedstawione są usprawnienia w przemyśle spożywczym, pozwalające na zmniejszenie kosztów, a także zwiększenie efektywności produkcji. AUTOMATYZACJA PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO to książka napisana przez praktyków, którzy na co dzień doradzają oraz wdrażają w przedsiębiorstwach rozwiązania usprawniające produkcję. W publikacji szczegółowo opisano liczne studia przypadków z przeprowadzonych wdrożeń, co pozwoli Czytelnikom na skorzystanie ze sprawdzonych w praktyce rozwiązań. Poradnik ma wielowymiarowy charakter. Pokazuje usprawnienia w branży spożywczej na różnych etapach produkcji – od przygotowania produktów, przez ich przetwarzanie, po paletyzację. Swoimi doświadczeniami w zakresie automatyzacji i robotyzacji podzieliły się takie firmy, jak np.: Kärcher, ASTOR, Mitsubishi, SCHUNK czy Stäubli. Z książki dowiemy się także, jakie efekty w różnych przedsiębiorstwach przynosi stosowanie urządzeń takich firm jak: OMRON, FANUC, KUKA. Idealnym uzupełnieniem publikacji są wywiady z przedstawicielami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie swoich zakładów w XXI wiek. Opowiadają oni o problemach, które mieli przed zastosowaniem automatyzacji, podejmowanych decyzjach i tym, jak wygląda ich nowa rzeczywistość po wprowadzonych zmianach. Casebook to ekskluzywna seria poradników dla menedżerów.
Zmiany podręcznika są podyktowane potrzebą podążania za rozwojem procedur usprawniających i wspomagających podejmowanie decyzji w procesach zarządzania. Decydenci często zmuszeni są działać w sytuacjach określanych jako niepewne oraz przy braku pełnej informacji. Dzieje się to w przypadku podejmowania decyzji nie tylko produkcyjnych czy inwestycyjnych w przedsiębiorstwach państwowych i firmach prywatnych, ale także na rynku kapitałowym. Dlatego w podręczniku omówiono wiele problemów decyzyjnych, takich jak zagadnienia transportowe, teorii gier, kolejek, programowania liniowego i sieciowego oraz inne kwestie optymalizacyjne. Do szóstego wydania dodano również nowy rozdział o podejmowaniu decyzji na rynku kapitałowym. Wszystkie te zagadnienia, ilustrowane wieloma nowymi i zaktualizowanymi przykładami, ułatwią nie tylko studiującym, ale i menedżerom przyswajanie oraz stosowanie w praktyce metod zalecanych w podręczniku. Zaprezentowane przykłady wskazują także algorytm działania przy rozwiązywaniu konkretnego problemu i pozwalają na dokonywanie prawidłowej interpretacji otrzymanych wyników.
Umiejętność interpretacji kultury wizualnej, i to interpretacji krytycznej, stała się niezbędna dla współczesnych badaczy społecznych - przekonuje w prezentowanym podręczniku Gillian Rose. Autorka przedstawia różne sposoby patrzenia na malarstwo, filmy, seriale telewizyjne, reklamy, fotografie, mapy i inne obiekty wizualne. W przystępny sposób omawia i porównuje różne metody badawcze mające zastosowanie do interpretacji materiałów wizualnych, w tym: interpretację kompozycyjną, analizę treści, semiologię, psychoanalizę, analizę dyskursu, badania widowni oraz podejście antropologiczne, wskazując mocne i słabe strony każdej z nich oraz możliwe obszary zastosowania. Ta bogato ilustrowana, pełna przykładów praca z pewnością zainteresuje zarówno początkujących badaczy z zakresu nauk humanistycznych i społecznych, jak i praktyków z obszaru badań nad wizualnością.
To publikacja dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, przygotowujących się do matury z języka niemieckiego, a także dla wszystkich uczących się tego języka, którzy chcą utrwalić lub poznać nową leksykę z poszczególnych tematów.
Repetytorium prezentuje słownictwo wymagane na egzaminie maturalnym w zakresie podstawowym i rozszerzonym, na poziomie B1 i B2.
Responsywne strony internetowe to podstawa współczesnego podejścia do projektowania. Korzystając tylko z języka HTML oraz arkuszy stylów, każdy element należy opisać osobno. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zautomatyzować i przyspieszyć pracę nad taką stroną.
Prezentowany tom zawiera trzy rozprawy ze wczesnego okresu twórczości Schellinga.
Filozofia sztuki to wykłady uniwersyteckie autora z lat 1802-1805, wydane pośmiertnie z rękopisów przez syna Schellinga.
W książce przedstawione są najważniejsze metody i modele analizy szeregów czasowych. Nie jest to jednak wyłącznie przegląd metodologii, jaki można znaleźć w klasycznych podręcznikach, ale znajdują się w niej także konkretne wskazówki dla praktyków, jak odpowiednio przygotować dane do analizy, jak wybrać optymalny model czy metodę dla określonych danych oraz w jaki sposób ocenić i porównać wiarygodność skonstruowanych prognoz.
Teoria Schellinga ma spektakularny charakter - jej twórca szuka ostatecznych przyczyn działających w przyrodzie. Poza gotowymi wytworami przyrody stara się odkryć proces jej stawania się. Poszukuje absolutu, który przekracza materię i jaźń - jest "absolutną tożsamością bytu realnego i idealnego", obie zaś te biegunowe jakości są jego pochodnymi.
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Kto gotował obiady czwartkowe? Skąd się wzięła zupa rumfordzka i co ją łączy z tytułem szlacheckim? Jak na kuchnię wpłynęła rewolucja francuska? Wielcy kucharze, wykwintne potrawy i wystawne stoły, zwykłe kuchty, publiczne jadłodajnie i żołnierskie kantyny, czyli historia opowiedziana od kuchni. Dzięki Marii Barbasiewicz mamy okazję poznać smaki i zapachy, które cieszyły podniebienia królów i syciły biedaków. Autorka opisuje związki kuchni i historii na tle wydarzeń politycznych, procesów społecznych i zmian cywilizacyjnych, które kształtowały oblicze świata od końca XVIII do pierwszej połowy XX wieku. Głównymi bohaterami książki są wielcy francuscy kucharze, między innymi Marie Antoine Carême, Auguste Escoffier czy Alexis Soyer. Poznajemy również Paula Tremo – kucharza Stanisława Augusta Poniatowskiego, Karola Gundela – autora najlepszych naleśników, Franza i Eduarda Sacherów – twórców sławnego tortu, oraz sławnego smakosza Maurice’a Edmonda Saillanda Curnonsky’ego – współinicjatora rankingów kulinarnych Michelina. Obok wielkich kuchmistrzów pojawiają się również artyści, w których dziełach obecne są kulinaria: Andy Warhol i puszka zupy Campbell, magdalenka Marcela Prousta, Uczta Babette Karen Blixen oraz Louis de Funès ze swoją słynną rolą w filmie Skrzydełko czy nóżka.
Autorskie badania zaprezentowane w tej książce powstały na podstawie założeń paradygmatu Campbella. Były one jednak inspirowane również klasyczną literaturą na temat efektów łańcuchowych. Dlatego mechanizmy efektów łańcuchowych będą analizowane także w odniesieniu do tradycyjnych w psychologii społecznej teorii tłumaczących takie zmiany.
Szeroka gama efektów łańcuchowych zostanie zaprezentowana na przykładzie badań empirycznych dotyczących dwóch dziedzin stosowanych, tj. ochrony środowiska i promocji zdrowia.
Z książki
Nowoczesny wykład na temat ludzkiego życia rodzinnego i jego różnorodnych form, prezentujący najważniejsze teorie i podejścia, od perspektywy ewolucyjnej zaczynając, przez informacje z zakresu antropologii i historii społecznej, a na współczesnych badaniach socjologicznych kończąc. Autor w ciekawy sposób opowiada o głównych procesach wewnątrzrodzinnych, przedstawia ewolucyjne ramy rodziny, a także pasjonującą historię rodziny w kulturze zachodniej, zatrzymując się na współczesnych przemianach, przez wielu interpretowanych jako "kryzys rodziny". Ta bogato ilustrowana, pełna przykładów z życia codziennego książka zainteresuje nie tylko studentów nauk społecznych i humanistycznych, ale również wszystkich zastanawiających się nad kierunkami zmian życia rodzinnego.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?