KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN

Okładka książki Prawowitość epoki nowożytnej

104,00 zł 77,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,55 zł

Prawowitość epoki nowożytnej stawia jedno z najbardziej frapujących pytań współczesności: pytanie o prawdziwe źródła pośredniowiecznej europejskiej kultury umysłowej i jej związki z chrześcijaństwem.
Opakowanie Socjologia ekonomiczna

104,00 zł 81,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,80 zł

Fragment wypowiedzi Witolda Morawskiego z hasła "Instytucje": "Na instytucje trzeba patrzeć z nadzieją, ale trzeba być realistą. Są one polami, na których toczą się gry kooperacyjne i gry wrogie. Reguły instytucjonalne, poparte sankcjami - są systemami bodźców i antybodźców. Jeśli ich konfiguracja jest dobrze przemyślana, to wtedy ludzie-gracze dojdą do wniosku, że działając w duchu współpracy, mogą powiększyć pulę wygranych. Czasem trzeba kilku przegranych, by nabyć takich umiejętności. Wiele instytucji funkcjonuje po prostu źle, a państwa-narody, które mają takie instytucje, przegrywają w wyścigu o lepsze jutro (...).
Opakowanie Internacjonalizacja przedsiębiorstw w perspektywie przedsiębiorczości międzynarodowej

69,00 zł 54,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,27 zł

Tematyka monografii (…) dotyczy niezwykle ważnego aspektu, jakim jest problem ekspansji międzynarodowej przedsiębiorstw. Choć w literaturze przedmiotu można spotkać wiele tytułów dotyczących internacjonalizacji przedsiębiorstw, problem ten nie jest często omawiany w kontekście przedsiębiorczości międzynarodowej. Jest to element wyróżniający recenzowaną publikację na rynku wydawniczym. Stanowi o jej oryginalności, aktualności, a także aplikacyjności prowadzonych rozważań. Książka bowiem może być niezwykle użyteczna zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, badaczy zajmujących się omawianą problematyką, jak i dla przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach zagranicznych i tych, które dopiero zamierzają rozpocząć działania tego typu. Dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat
Okładka książki Kultura zachowań językowych w internecie

64,00 zł 39,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,79 zł

Pierwsza na polskim rynku synteza poświęcona poprawności językowej w internecie. Książka w mądry, zabawny i przystępny sposób przedstawia zagadnienia netykiety. Autorka omawia najczęstsze zachowania w komunikacji za pośrednictwem internetu – medium, które zrewolucjonizowało sposób porozumiewania się ludzi. Pokazuje sieć jako dynamiczne środowisko komunikacyjne – i jest przewodnikiem po tym środowisku. W internecie nic nie ginie – większość wypowiedzi jest archiwizowana i powszechnie dostępna. Osobiste opinie stają się publicznymi, niekoniecznie za zgodą i wiedzą ich twórców. Strona wizualna przestrzeni wirtualnej jest bardzo istotna, ale podstawowym środkiem porozumiewania się pozostają słowa. Wbrew niektórym prognozom sprzed lat język angielski nie zastąpił w sieci języków narodowych, polszczyzna nadal „trzyma się mocno”, dominuje wśród rodzimych użytkowników internetu, a także stanowi obiekt ich zainteresowania (czego dowodem jest choćby wieloletnia popularność Poradni Językowej PWN). Opisowi i przykładom zachowań językowych towarzyszą liczne zalecenia praktyczne i ćwiczenia. Rozważania teoretyczne autorka wyjaśnia na licznych przykładach, których zadaniem jest nie tylko zainteresowanie, lecz także rozbawienie czytelnika. Uwzględniają one specyfikę internetowego medium i przyjęte w nim zwyczaje komunikacyjne, w tym określenie działań uznawanych za stosowne oraz tych budzących wątpliwości i negatywne reakcje użytkowników sieci. Książka jest adresowana do szerokiego grona czytelników, nie tylko medio- czy językoznawców. Sięgnie po nią każdy, komu zależy na poprawności, jakości i skuteczności jego internetowych wypowiedzi. Adresatem książki jest więc każdy, kto chce, aby jego wypowiedzi pełniły planowane przez niego funkcje, budowały obraz nadawcy jako osoby kompetentnej i znającej zasady komunikacji językowej w internecie oraz były dopasowane do wybranego gatunku/kanału przekazu i docelowych odbiorców. Książka może również stanowić uzupełnienie listy lektur ćwiczeń i wykładów poświęconych komunikacji językowej w internecie, prowadzonych na kierunkach takich, jak: filologia polska, dziennikarstwo, medioznawstwo, kulturoznawstwo.
Okładka książki ZARZĄDZANIE MARKETINGOWO-LOGISTYCZNE KONTEKST ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU

74,00 zł 45,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,48 zł

Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. "Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)." Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Okładka książki Badania społeczne w praktyce

79,00 zł 59,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,76 zł

Podręcznik dla studentów socjologii i nauk społecznych - pokazuje, jak przygotować i prowadzić badania społeczne, wprowadza w teorię i paradygmaty badań społecznych, przedstawia problemy etyczne i społeczny kontekst badań.
Okładka książki Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

74,00 zł 58,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,20 zł

Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości. Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów. Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.
Okładka książki Gospodarowanie odnawialnymi źródłami energii w ekonomii rozwoju zrównoważonego

84,00 zł 60,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,04 zł

Monografia dr inż. Alicji Graczyk jest kontynuacją badań Wrocławskiej Szkoły Naukowej Zrównoważonego Rozwoju […]. Autorka w sposób metodyczny rozwinęła naukę ekonomii zrównoważonego rozwoju, wniosła istotną wartość dodaną w aspekcie teoretycznym i aplikacyjnym. Jako pierwsza na świecie opracowała metodę badania stopnia zakorzenienia podstaw rozwoju zrównoważonego wśród społeczności lokalnych. […] Podjęty problem naukowy oceniam jako istotny z punktu widzenia nauki krajowej i światowej. […] Problematyka oraz poziom przeprowadzonych analiz teoretycznych i badań terenowych są na wysokim poziomie naukowym. Z recenzji prof. dra hab. Bazylego Poskrobki Praca […] uzupełnia lukę teoretyczną w dyscyplinie ekonomii. Uszczegółowienia rozważań dokonano w odniesieniu do energetyki i odnawialnych źródeł energii – zagadnień/problemów istotnych w praktyce gospodarczej i teorii. […] Zaproponowane koncepcje i pojęcia stanowią niewątpliwą wartość dodaną nie tylko pracy, lecz także ekonomii jako nauki. Monografia […] jest ważnym „krokiem” w teorii ekonomii rozwoju zrównoważonego, zwłaszcza w odniesieniu do energetyki zrównoważonej i nowej koncepcji człowieka gospodarującego w paradygmacie tej energetyki. Z recenzji prof. US dr hab. Barbary Kryk
Okładka książki Środowisko szkolne a rozwój teorii umysłu u dzieci w młodszym wieku szkolnym

74,00 zł 58,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,20 zł

Rozwój teorii umysłu u dzieci Indywidualne i społeczne czynniki wpływające na rozwój teorii umysłu u dzieci Teoria umysłu u dzieci bez niepełnosprawności i z niepełnosprawnością Rozwój teorii umysłu u dzieci a formy kształcenia Funkcjonowanie społeczno-poznawcze dzieci w szkołach a rozwój teorii umysłu Indywidualne i rodzinne uwarunkowania rozwoju teorii umysłu u dzieci
Okładka książki Koniec z nędzą

39,00 zł 30,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,67 zł

Książka jest światowym bestsellerem, w ciągu roku przetłumaczono ją na 14 języków i sprzedano w setkach tysięcy egzemplarzy. Po raz pierwszy w historii nasze pokolenie ma szansę doprowadzić do likwidacji skrajnego ubóstwa. Obecnie co roku na całym świecie umiera ponad 8 mln ludzi. Czy możemy położyć temu kres? Konkretne pomysły dotyczące likwidacji ubóstwa pojawiły się w trakcie pracy nad projektem Milenijnym ONZ, którym kieruje Jeffrey Sachs. Według ekspertów świat bez głodu i nędzy będzie kosztował ok. 135 mld $ rocznie, co stanowi 27% wydatków USA na potrzeby militarne. Czy kraje bogate stać na inwestowanie w rozwój krajów ubogich? Tak naprawdę nie stać nas na to, aby tego nie robić. Sachs pokazuje dlaczego warto podjąć taki wysiłek – nie tylko z powodu moralnego obowiązku, ale ze względu na własne finansowe korzyści. Książka została opatrzona słowem wstępnym lidera rockowej grupy U2 – BONO. Jeszcze przed jej wydaniem w języku polskim, publikacja została zaliczona przez tygodnik Polityka do 7 ważnych książek roku (E. Bendyk, A. Krzemiński, A. Szostkiewicz, J. Żakowski; 7 ważnych książek roku, Polityka 2005 nr 25, dodatek Niezbędnik inteligenta).
Okładka książki ARCHITEKTURA URBANISTYKA NAUKA

74,00 zł 50,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,52 zł

Niniejsze opracowanie jest wspólnym dziełem autorów, będących członkami Komitetu Architektury i Urbanistyki PAN. Jest swoistym podręcznikiem pisania tekstów naukowych. Ma przygotować studenta do stworzenia eseju, stanowiącego główną część pracy magisterskiej na kierunku architektura oraz gospodarka przestrzenna. Książka może także służyć słuchaczom studiów doktoranckich i podyplomowych. Celem publikacji jest również podniesienie poziomu naukowego dyskursu o Architekturze i Urbanistyce w całej architektonicznej społeczności, przez co powinna wpływać na jakość dzieł architektonicznych i urbanistycznych. W książce autorzy wyraźnie podkreślają odrębność Architektury i Urbanistyki jako nauki. Negują rozumienie jej jako bezrefleksyjnie tworzonej sztuki albo wyuczonej umiejętności, pozbawionej intelektualnego zaplecza. Próbują także uporządkować chaos pojęciowy pojawiający się w dyskusjach oraz tekstach naukowych z tej dziedziny nauki. Zbyt często bowiem bez zrozumienia używa się przypadkowo wybranych terminów z warsztatu innych dyscyplin, takich jak: filozofia, psychologia, etyka. Dla uporządkowania treści książki teksty zostały podzielona na cztery grupy. Pierwsza dotyczy metodologii działania w przestrzeni architektonicznej i urbanistycznej, druga mówi o nauce w twórczości architektonicznej i urbanistycznej, trzecia o eksperymencie (pytając jednocześnie, o ewentualne miejsce architektury i urbanistyki w odpowiednim dla niej laboratorium). W części czwartej autorzy zajmują się paradygmatem architektury i urbanistyki, a w zasadzie powodami jego zmiany. Publikacja porusza ważny i aktualny temat, jakim jest postrzeganie architektury jako nauki – posiadającej swój własny aparat pojęciowy i metodykę pracy. Książka warta przeczytania zwłaszcza teraz, gdy toczą się dyskusje na temat roli architektury, warunków jej uprawiania i nauczania. Wśród pojawiających się licznych poglądów i pomysłów na zmiany w tym zakresie warto pamiętać, że dawni mistrzowie arcydzieł podziwianych do dziś tworzyli dzięki swoim umiejętnościom i mądrości mecenasów, którzy zaufali ekspertom, nie próbując ingerować w ich warsztat. Z recenzji prof. dra hab. inż. arch. Aleksandra Böhma, Kraków
Okładka książki Umysł otwarty i zamknięty

69,00 zł 52,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,20 zł

Na przestrzeni lat mieliśmy okazję przyjrzeć się kilku osobom, z reguły intelektualistom, którzy w okolicznościach życia codziennego jawili się osobliwie zdogmatyzowani i zamknięci w swoich trybach myślenia i przekonaniach. Źródła ich dogmatów bywały dla każdego z nich bardzo zróżnicowane. Reprezentowali bowiem odrębne polityczne, religijne i naukowe punkty widzenia. Byli wśród nich liberałowie, zwolennicy centrum, i konserwatyści; żydzi, katolicy i ateiści, freudyści, behawioryści i gestaltyści. Jeszcze na długo przed tym, jak udało nam się jednoznacznie zdefiniować zjawisko dogmatyzmu ideologicznego, jasne było, że odnosi się ono do wielu zagadnień: zamkniętego sposobu myślenia typowego dla każdej ideologii bez względu na jej treść, autorytarnego sposobu patrzenia na życie, braku tolerancji wobec wszystkich, którzy myślą inaczej. To, że ktoś jest zdogmatyzowany lub reprezentuje zamknięty system poglądów, określa jego sposób formowania poglądów i sposób myślenia – nie tylko o pojedynczych zagadnieniach, ale i o całych sieciach powiązanych ze sobą zagadnień. Umysł zamknięty, mimo że większość ludzi nie jest w stanie go szczegółowo zdefiniować, daje się zaobserwować w świecie „praktycznych” przekonań politycznych i religijnych, bądź – jak w przypadku środowisk akademickich – w świecie myśli naukowych, filozoficznych czy humanistycznych. W obu tych światach mamy do czynienia z konfliktem pomiędzy tymi, którzy rację mają, a tymi, którzy jej nie mają, pomiędzy tymi, którzy postępują racjonalnie, a tymi, którzy tylko racjonalizują oraz z konfliktem pomiędzy tym czyje przekonania są dogmatyczne, a czyje intelektualne. Należy tutaj dodać, że nasze pierwotne zainteresowanie osobami reprezentującymi skrajnie zamknięty system przekonań stanowiło jedynie punkt wyjścia do dalszej pracy. Żywiliśmy nadzieję, że osiągniemy równie wysoki stopień zrozumienia umysłu otwartego, co zamkniętego. A przy założeniu, że otwartość bądź zamkniętość są jedynie krańcami swego rodzaju kontinuum, rozszerzyliśmy zakres poszukiwań tak, że przerodziły się one w rozległe badania nad ogólną istotą wszelkiego rodzaju systemów przekonań. Dofinansowano z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Okładka książki TRANSFORMACJA CYFROWA PERSPEKTYWA MARKETINGU

84,00 zł 62,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,93 zł

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji. Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera
Okładka książki Krótkie wykłady z psychologii Czynniki leczące w psychoterapii

44,90 zł 35,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,32 zł

Jak działa psychoterapia? Na czym polega proces zmian zachodzących w wyniku oddziaływań psychoterapeutycznych? Jakie czynniki występujące w toku psychoterapii sprawiają, że jest ona skuteczna? Nowe, rozszerzone i uaktualnione wydanie cenionego podręcznika wprowadzającego w zagadnienia psychoterapii. Treść książki jest podporządkowana nadrzędnemu celowi, tzn. wykorzystaniu istniejących teorii psychoterapii, wyników badań nad psychoterapią i doświadczeń klinicznych do doskonalenia praktyki psychoterapeutycznej stosowanej w leczeniu zaburzeń psychicznych. Podręcznik: przystępnie omawia najważniejsze elementy procesu psychoterapii, wspólne dla głównych jej kierunków; w jasny i czytelny sposób przedstawia aktualną wiedzę na temat tej ostatnio dynamicznie rozwijającej się dyscypliny; zwięźle prezentuje dotychczasowe próby integracji różnych szkół psychoterapeutycznych; zawiera nowe treści ilustrujące: ? obecny stan rozwoju poszczególnych teorii psychoterapeutycznych, ? wyniki najnowszych badań nad skutecznością psychoterapii, ? czynniki procesu psychoterapii pozytywnie wpływające na jej efekty; wskazuje sposoby doskonalenia praktyki psychoterapeutycznej stosowanej w leczeniu zaburzeń psychicznych.
Okładka książki Idea fenomenologii

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Jasne jest zatem, że w ogóle nie może być mowy, by filozofia (która przecież rozpoczyna od krytyki poznania i we wszystkim, czym poza tym jest, zakorzeniona jest w krytyce poznania) miała kierować się metodycznie (albo wręcz rzeczowo) według nauk ścisłych, by miała sobie stawiać ich metodykę za wzór, by jej zadanie miało sprowadzać się do kontynuacji i uzupełnienia, według metodyki zasadniczo wspólnej wszystkim naukom, pracy wykonanej już w naukach ścisłych. (Fragment Wykładu pierwszego) W "Pięciu wykładach" Husserl po raz pierwszy publicznie wypowiedział idee, które miały określić całe jego późniejsze myślenie. Daje w nich zarówno jasne przedstawienie redukcji fenomenologicznej, jak i podstawowej idei konstytucji przedmiotów w świadomości.
Okładka książki Tożsamości zbiorowe

44,90 zł 35,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,32 zł

Skąd bierze się polska duma narodowa? Dlaczego wykształceni ludzie wstępują do sekt? W jakim stopniu potrzeba tożsamości zbiorowej wpływa na zachowania współczesnego człowieka? Książka jest próbą odpowiedzi na pytania, które nurtują współczesnego człowieka. To pierwsza na polskim rynku systematyczna analiza problemów związanych z tożsamością. Stanowi podsumowanie wieloletnich badań autora nad problematyką tożsamości – prezentuje wnikliwe analizy teoretyczne wzbogacone sugestywnymi przykładami z praktyki społecznej. Zbigniew Bokszański szeroko omawia proces kształtowania się tożsamości etnicznej i narodowej w kontekście procesów globalizacji oraz modernizacji. Zwraca uwagę na problem polskiej tożsamości wobec jednoczącej się Europy. Książka omawia zagadnienia ważne zarówno dla socjologów, jak i dziennikarzy, politologów, antropologów oraz wszystkich, którzy interesują się problemami współczesnego świata.
Okładka książki Rachunek kosztów działań sterowanych czasem

64,90 zł 51,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,04 zł

Podstawy rachunku kosztów działań sterowanego czasem Rachunek kosztów działań sterowany czasem w praktyce
Okładka książki Bogowie zeszli z Olimpu

44,90 zł 35,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,32 zł

Wiemy [...] wszyscy dobrze, że bogowie greccy zawsze schodzili z Olimpu na ziemię i to zarówno w micie, jak i w kulcie. Rzecz w tym, że [...] coś się jednak zmieniło. To, co było dawniej, przestało ludziom wystarczać. Olimp wprawdzie nie pustoszeje i – mówiąc ściślej – to nie Zeus zstępuje w tym nowym świecie na ziemię, lecz człowiek coraz rzadziej szuka na Olimpie bogów swojej wiary. Potrzebuje teraz bóstwa bliższego sobie, z którym mógłby sam w swoim własnym ziemskim życiu nawiązać stosunek bezpośredni i w pełni osobisty, stosunek wzajemnej miłości. I w tym to właśnie sensie można powiedzieć, że w epoce hellenistycznej Bogowie zeszli z Olimpu już [...] nie w micie i kulcie, lecz w świadomości religijnej ludzi. (Fragment Wstępu)
Okładka książki Typografia

79,00 zł 62,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,13 zł

Typografia to książka, która prezentuje bogactwo możliwości , które daje znajomość zasad typografii. Najważniejsze reguły, według których powinni postępować projektanci, przedstawione zostały przy pomocy szczegółówych opisów zilustrowanych licznymi przykładami wybitnych i przełomowych przc z całego świata.
Opakowanie Muzyka Encyklopedia PWN Kompozytorzy i wykonawcy prądy i kierunki dzieła

29,00 zł 22,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,81 zł

Encyklopedia tematyczna PWN w obszernych artykułach i hasłach szczegółowych prezentuje muzykę zarówno klasyczną, jak i jazzową, rockową oraz popularną. Zawiera również biogramy kompozytorów i wykonawców, hasła prezentujące różne style, kierunki i gatunki muzyczne, muzykę różnych kręgów kulturowych, a także hasła poświęcone poszczególnym dziedzinom muzycznym i instytucjom oraz postaciom związanym z życiem muzycznym, podstawowym pojęciom z teorii muzyki oraz instrumentom. Encyklopedia jest bogato ilustrowana.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

10. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Okładka książki Misja

47,49 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj