KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN

Okładka książki Ethos w życiu publicznym

29,90 zł 24,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,16 zł

Książka opisuje najważniejsze zagadnienia etyczne współczesnego świata. Autorki omawiają zagadnienia związane ze sferą publiczną, takie jak społeczeństwo obywatelskie, ład publiczny, sprawiedliwość, tolerancja, rola mediów. W sposób systematyczny zostały opisane najbardziej drażliwe kwestie związane z życiem i zdrowiem człowieka (etyka lekarska, technologie genetyczne i klonowanie, transplantologia, etyka śmierci) oraz zagadnienia etyczne związane z prawami człowieka i prawami narodów (suwerenność, pokój, edukacja na rzecz pokoju, globalizacja). Omówiono również apolityczne aspekty życia publicznego: dylematy nauki, etosu religijnego i etosu w sztuce.
Opakowanie Badania marketingowe Teoria i praktyka

64,90 zł 52,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,44 zł

Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: * uwzględnienie najnowszych badań, * przykłady pochodzące z polskich firm, * kompleksowe podejście, * przejrzysta struktura i jasność wykładu, * bogata bibliografia, * indeks rzeczowy.
Okładka książki Relacje inwestorskie

54,00 zł 43,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł

Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce. W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich stosowania oraz zaprezentowano miejsce relacji inwestorskich w działalności współczesnego przedsiębiorstwa - spółki giełdowej, uwzględniając szerszą perspektywę ekonomiczną oraz tło międzynarodowe. Publikacja zawiera również zróżnicowane i aktualne studia przypadków oraz wyniki badań ankietowych przeprowadzonych na spółkach giełdowych, na reprezentatywnej próbie polskiego społeczeństwa oraz inwestorach i analitykach giełdowych. Książka jest przeznaczona zarówno dla teoretyków, jak i praktyków rynku kapitałowego oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych i wyższych lat studiów na kierunkach ekonomia, zarządzanie oraz finanse i rachunkowość.
Okładka książki Funkcjonalność informatycznych systemów zarządzania tom 2

44,00 zł 35,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,55 zł

Publikacja w sposób wyczerpujący podejmuje tematykę funkcjonalności systemów informatycznych wspomagających zarządzanie (SIZ). W książce zostały szczegółowo opisane funkcje informatycznych systemów rachunkowości finansowej przeznaczonych dla małych i średnich firm, funkcje kompleksowych zintegrowanych systemów transakcyjnych stosowanych przez duże przedsiębiorstwa oraz funkcje i zastosowania uzupełniających je systemów informacyjno-analitycznych klasy Business Intelligence. Tom 2 książki poświęcono funkcjonalności i zastosowaniom analitycznych systemów klasy Business Intelligence (BI), wykorzystujących technologię hurtowni danych, koncepcję wielowymiarowego przetwarzania analitycznego (OLAP) oraz metody i narzędzia eksploracji danych (Data Mining). Przedstawiono zastosowania systemów BI w zarządzaniu relacjami z klientami, controllingu i rachunkowości zarządczej oraz wskazano na tendencje rozwoju tych systemów. Publikacja skierowana jest do: studentów kierunków zarządzania, którzy poszukują wiedzy na temat zastosowań informatyki w biznesie; studentów kierunków informatyki zainteresowanych poznaniem funkcjonalności systemów informatycznych i możliwościami ich wykorzystania w zarządzaniu; wykładowców akademickich prowadzących przedmioty obejmujące zagadnienia informatycznych systemów rachunkowości, systemów informatycznych zarządzania klasy MRP II, ERP, CRM, WMS, SCM i rynków elektronicznych oraz hurtowni danych i systemów Business Intelligence; kadry zarządzającej przedsiębiorstw poszukującej wiedzy na temat możliwości usprawnienia wspomagania informatycznego bieżącej działalności oraz zastosowania systemów analitycznych klasy Business Intelligence.
Opakowanie Gospodarka turystyczna

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł

Podręcznik akademicki zawierający kompleksową wiedzę na temat gospodarki turystycznej. Szczególną uwagę poświęcono aspektom jakości, mającym obecnie decydujące znaczenie w walce konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Autorzy omawiają kolejno: podstawy teoretyczne i terminologię, problemy jakości w gospodarce turystycznej, przewozy turystyczne, hotelarstwo i gastronomię, biura podróży, inne formy obsługi ruchu turystycznego, gospodarkę lokalną i regionalną, jakość produktu wybranych form gospodarki turystycznej. Dodatkowymi zaletami podręcznika są: dostosowanie do programów nauczania, liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów z angielskimi odpowiednikami, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Okładka książki Kultura biznesu

49,90 zł 40,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,32 zł

Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych. Kultura w biznesie obejmuje natomiast i same zasady, ich opis, i zastosowanie tych zasad w życiu zawodowym. Ujmując to inaczej, etykieta to zasady, które mówią, jak powinno być, a kultura biznesu to stan faktyczny, zarówno obecnie, jak i w przeszłości. W książce autorka porusza zupełnie nowe zagadnienia z obszaru kultury biznesu i kultury na co dzień. Są wśród nich: zasady korespondencji, dawanie i otrzymywanie prezentów, przyjmowanie wysokich rangą gości zagranicznych, różnice kulturowe oraz grzeczność na co dzień. Bardzo szczegółowo opracowała tematy poświęcone kwestiom wizerunku i przyjęć. Opisane przykłady i uwagi dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych, ale odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych. W dobie globalizacji i przyspieszonej komunikacji człowiek jest stawiany coraz częściej przed koniecznością konfrontacji własnych norm grzecznościowych z normami obowiązującymi na innych obszarach kulturowych. Brak umiejętności zachowania w kontaktach międzynarodowych w sytuacjach pozazawodowych (np. turystyka) nie skutkuje na ogół poważnymi konsekwencjami. Gorzej, jeśli jesteśmy nieprzygotowani do międzynarodowych kontaktów służbowych. Poruszanie się w obrębie przyjętych kodów zachowania, będących często w sferze podświadomej, daje człowiekowi komfort poczucia bezpieczeństwa. Ten komfort uzyskuje zarówno osoba, która wysyła te sygnały, jak i otoczenie, które je odczytuje. Oczywiście pod warunkiem, że nie nastąpią zakłócenia w postaci manipulacji, czyli działań mających na celu zafałszowanie rzeczywistości. Zwykle, będąc w grupie, która przyjęła te same normy, jesteśmy w stanie odczytać i właściwie zinterpretować wysyłane sygnały. Z tekstu
Opakowanie Resocjalizacja Polska nr 2/2011

84,00 zł 67,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł

Reintegracja społeczna skazanych. Paradygmat tożsamości osobowej, społecznej i kulturowo-cywilizacyjnej, Andrzej Bałandynowicz Konteksty pedagogiki penitencjarnej, Paweł Szczepaniak Teoria kognitywno-behawioralna i interakcjonizm symboliczny w teorii, Maciej Bernasiewicz Socjoterapeutyczne aspekty twórczej resocjalizacji, Hubert Kupiec Nieletni - nierozwiązany problem polskiego systemu resocjalizacji, Justyna Kusztal GST - idea oraz rekomendacje dla profilaktyki zachowań przestępczych, Robert Agnew, Jacek Bylica Zaburzenia uwagi a niedostosowanie społeczne, Robert Opora Tożsamość w sieci. Perspektywa socjopedagogiczna, Marek Konopczyński, Filip Konopczyński
Okładka książki Literatura i konwers. - Biblioteka samobójców

48,46 zł 39,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,15 zł

Książka przybliża zjawisko samobójstwa oraz sylwetki pisarzy samobójców, biorąc pod uwagę aspekty religijne, filozoficzne, kulturowe oraz prawne i stanowi próbę analizy tych zachowań i odkrycia ich przyczyn poprzez badanie przedśmiertnej twórczości pisarskiej, w której nierzadko znalazła się zapowiedź tragicznego końca.
Okładka książki Metody i techniki sztucznej inteligencji

49,90 zł 40,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,32 zł

Autor prezentuje nowoczesne podejście do obliczeń inteligentnych. Przedstawia rys historyczny rozwoju sztucznej inteligencji, jej zastosowania w życiu codziennym i prognozę dalszego rozwoju. Walorem dydaktycznym drugiego wydania są zadania do samodzielnego rozwiązania dodane po każdym rozdziale.
Okładka książki Mitologia japońska PARK/PWN

72,50 zł 49,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,15 zł

Mitologia japońska: - porządkuje wiedzę o religiach i kulturach świata w formie fabularnej lub leksykonu, - zaznajamia ze sferą ludzkich wierzeń na przestrzeni stuleci, - prezentuje opowieści o bogach i herosach znanych z różnych mitologii i świętych ksiąg, oraz o ich kulcie, - ukazuje motywy wielokrotnie wykorzystywane w różnych tekstach kultury: w literaturze, malarstwie i przekazach ustnych, - jest nieocenionym źródłem dla zrozumienia kultury dawnej i współczesnej oraz natury człowieka, - to doskonała propozycja dla miłośników sag, trylogii a także publikacji fantasy.
Opakowanie Diagnostyka bakteriologiczna

49,90 zł 40,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,32 zł

Bakterie w organizmie człowieka – sprzymierzeńcy czy agresorzy? W książce przedstawiono problemy diagnostyki bakteriologicznej uwzględniając 2 aspekty: * szeroki przegląd bakterii związanych z człowiekiem podstawy taksonomii bakterii, aktualna systematyka, dane dotyczące źródeł i rezerwuarów bakterii, najważniejsze cechy patogenezy i przebiegu zakażeń, rodzaje materiału klinicznego w diagnostyce chorób, szczegółowa charakterystyka tych cech ekologii, morfologii i metabolizmu bakterii, które mogą być wykorzystane w diagnostyce, a także tradycyjne i najnowsze metody identyfikacyjne (biologia molekularna); * postępowanie diagnostyczne przegląd materiałów klinicznych, sposoby ich pobierania, przechowywania i transportu, najkorzystniejsze metody identyfikacyjne i diagnostyczne, praktyczne schematy postępowania w badaniu materiałów klinicznych. Książka przeznaczona dla studentów mikrobiologii, biotechnologii i ochrony środowiska, medycyny, pracowników laboratoriów mikrobiologicznych, stacji sanitarno-epidemiologicznych oraz lekarzy, zwłaszcza specjalizujących się w mikrobiologii.
Okładka książki Relacje w przestrzeni publicznej

74,00 zł 58,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł

Relacje w przestrzeni publicznej to kontynuacja i rozwinięcie wątków podjętych przez Goffmana w pracy Zachowanie w miejscach publicznych. Autor wnikliwie analizuje, czym jest porządek publiczny i jakie reguły kierują zachowaniem osób zaangażowanych w interakcje bezpośrednie (twarzą w twarz). To najlepszy wykład dotyczący takich technik podtrzymywania porządku interakcji, jak wymiany obronne, wymiany naprawcze, oznaczenia. Skinienia głowy, uniki wzrokowe, przypadkowe gesty stają się w studium Goffmana niejako kodeksem drogowym życia społecznego. Lektura obowiązkowa dla socjologów! „W historii cywilizacji zachodniej istnieje ciągłość oficjalnej ideologii moralnej definiującej cechy, jakimi powinni się wykazać pełnoprawni mężczyźni i kobiety podczas interakcji twarzą w twarz. Literatura poświęcona dżentelmenom, która zaczęła powstawać w XVI wieku, stanowi zaledwie jeden z wielu przykładów. Wymienia się tam klasyczne elementy dobrego charakteru: szczerość, wdzięczność, sprawiedliwość, hojność. Istnieją również obowiązki dotyczące zarządzania własnym ciałem, niektóre zależne od płci, a niektóre wspólne obu: czystość, świeży wygląd, powściąganie obżarstwa, siła i odwaga fizyczna, zręczność, wdzięk i opanowanie. Wreszcie, istnieją również cnoty związane z wykształceniem: wiedza, język i ogłada. [...] Badacze zachowania zaniedbali ów wspólny rdzeń przekonań, które łączą społeczeństwa zachodnie. Szybko doszliśmy do wniosku, że koncepcje cnoty są domeną matek i nauczycieli, że nie mają przełożenia na rzeczywiste zachowania i – tak czy inaczej – dziś są zdecydowanie mniej ważne niż kiedyś”. (z tekstu)
Okładka książki Relacje w przestrzeni publicznej

59,00 zł 44,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

Relacje w przestrzeni publicznej to kontynuacja i rozwinięcie wątków podjętych przez Goffmana w pracy Zachowanie w miejscach publicznych. Autor wnikliwie analizuje, czym jest porządek publiczny i jakie reguły kierują zachowaniem osób zaangażowanych w interakcje bezpośrednie (twarzą w twarz). To najlepszy wykład dotyczący takich technik podtrzymywania porządku interakcji, jak wymiany obronne, wymiany naprawcze, oznaczenia. Skinienia głowy, uniki wzrokowe, przypadkowe gesty stają się w studium Goffmana niejako kodeksem drogowym życia społecznego. Lektura obowiązkowa dla socjologów! „W historii cywilizacji zachodniej istnieje ciągłość oficjalnej ideologii moralnej definiującej cechy, jakimi powinni się wykazać pełnoprawni mężczyźni i kobiety podczas interakcji twarzą w twarz. Literatura poświęcona dżentelmenom, która zaczęła powstawać w XVI wieku, stanowi zaledwie jeden z wielu przykładów. Wymienia się tam klasyczne elementy dobrego charakteru: szczerość, wdzięczność, sprawiedliwość, hojność. Istnieją również obowiązki dotyczące zarządzania własnym ciałem, niektóre zależne od płci, a niektóre wspólne obu: czystość, świeży wygląd, powściąganie obżarstwa, siła i odwaga fizyczna, zręczność, wdzięk i opanowanie. Wreszcie, istnieją również cnoty związane z wykształceniem: wiedza, język i ogłada. [...] Badacze zachowania zaniedbali ów wspólny rdzeń przekonań, które łączą społeczeństwa zachodnie. Szybko doszliśmy do wniosku, że koncepcje cnoty są domeną matek i nauczycieli, że nie mają przełożenia na rzeczywiste zachowania i – tak czy inaczej – dziś są zdecydowanie mniej ważne niż kiedyś”. (z tekstu)
Opakowanie Encyklopedia zdrowia t.1/2

99,00 zł 79,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,98 zł

Kolejne zmienione i poprawione wydanie Encyklopedii zdrowia. Dostarcza szybkiej i fachowej informacji na tematy związane ze zdrowiem i profilaktyką. Zapoznaje z anatomią, fizjologią, patologią i higieną organizmu człowieka. Omawia najważniejsze choroby, sposoby ich wykrywania oraz leczenia. Zawiera wiele informacji z pediatrii, geronotologii, psychiatrii i psychologii, farmakologii, ziołolecznictwa i toksykologii oraz nowoczesnych metod diagnostycznych. Uwzględnia możliwie szeroko wszystkie dziedziny medycyny. Wiadomości w niej zawarte są zgodne z osiągnięciami współczesnej nauki.
Opakowanie Zarządzanie Teoria i praktyka

84,90 zł 68,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,60 zł

Wielu obecnych menedżerów, zarządzających życiem gospodarczym naszego kraju, swoje kariery budowało, opierając się na mocnych podstawach teoretycznych zdobytych podczas studiowania zawartej w niej wiedzy. Jej największym atutem jest autorytet Autorów oraz znakomite połączenie teorii organizacji i zarządzania z praktyką gospodarczą. Klarowna struktura, barwne przykłady, liczne wyróżnienia, słowniczek terminów i bogata bibliografia do poszczególnych rozdziałów dodatkowo podnoszą jej wartość dydaktyczną.
Okładka książki Zarządzanie kapitałem ludzkim w polskich przedsiębiorstwach

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

W dobie gospodarki opartej na wiedzy właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim nabiera szczególnego znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstwa. Wiedza, kompetencje i postawy pracowników składają się na istotną część jego wartości. Autorka przedstawia tę problematykę zarówno od strony teoretycznej, jak i przez pryzmat badań empirycznych przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach. Omawia najważniejsze problemy i wyzwania, przed którymi stają polscy menedżerowie i wskazuje pomocne w ich pracy narzędzia. Uwzględnia takie aspekty nowoczesnego zarządzania jak: konkurencyjność, innowacyjność, zarządzanie różnorodnością i zarządzanie wiedzą. W aneksie do książki Czytelnik znajdzie przykładowe ankiety wykorzystywane w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz analizy przypadków zaczerpnięte z polskiej praktyki gospodarczej. Praktyczny charakter książki i wnikliwa analiza badań empirycznych sprawiają, że praca jest wyjątkowo cenną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Książka adresowana jest do: * specjalistów z działów HRM, * doradców personalnych, * studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej, * uczestników szkoleń i treningów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Okładka książki Marketing polityczny Studium porównawcze

39,90 zł 32,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł

Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów.
Okładka książki Organizacje pozarządowe a korporacje

54,00 zł 43,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł

Liczba organizacji pozarządowych, o charakterze lokalnym lub międzynarodowym, znacznie wzrosła w ciągu ostatnich 20 lat. Przemiany w globalnej gospodarce związane z procesem globalizacji spowodowały z kolei wzrost liczby korporacji międzynarodowych. Obie grupy równolegle odgrywają coraz większą rolę w kształtowaniu ładu gospodarczego i społecznego, realizując swoje interesy. W książce skoncentrowano się na zależnościach pomiędzy organizacjami pozarządowymi, a korporacjami międzynarodowymi, ich wzajemnym oddziaływaniu, podstawowych źródłach konfliktów i możliwościach współpracy. Książka zawiera liczne przykłady w formie case studies, ilustrujące przebieg konfliktów oraz przypadki współdziałania w praktyce. Jest to wartościowa pozycja w światowej literaturze ekonomicznej, wyjątkowa na polskim rynku. Michael Yaziji jest profesorem specjalizującym się w zarządzaniu strategicznym i strategiach organizacyjnych w IMD (International Institute for Management Development) w Lozannie. Jonathan Doh jest profesorem Villanova School of Business, USA, zajmuje się biznesem międzynarodowym oraz marketingiem, jest załozycielem Center for Global Leadership.
Opakowanie Dynamika emocji

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł

Trudno zaprzeczyć istnieniu znacznej zmienności stanów emocjonalnych człowieka w relacjach z otoczeniem społecznym. Okazuje się jednak, że problematyka ta jest rzadko podejmowana w literaturze psychologicznej. Książka, jako jedna z nielicznych (w kraju i na świecie) przedstawia opis stanów emocjonalnych z perspektywy dynamicznej. Składa się z trzech części: w pierwszej opisano podstawowe kwestie teoretyczne, druga dotyczy podmiotowych i społecznych uwarunkowań dynamiki emocji, a w trzeciej przedstawiono problematykę zmienności stanów emocjonalnych sytuacjach trudnych (mobbing, autyzm, stres, opieka paliatywna). Książka skierowana jest do tych, którzy mają potrzebę rozwijania wiedzy naukowej o emocjach, ale także do tych, którzy chcą zrozumieć ich zmienność w życiu prywatnym i zawodowym.
Okładka książki Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy

54,90 zł 44,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36 zł

Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię! Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Książka koncentruje się na zagadnieniach: koncepcja zarządzania strategicznego, typologia strategii zarządzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podręcznika są: kompleksowe ujęcie tematu, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,21 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,48 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

11. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 129,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj