Psychologia. Kluczowe koncepcje T2
- ISBN: 978-83-01-16300-6
- EAN: 9788301163006
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Seria: MOTYWACJA I UCZENIE SIĘ
- Liczba stron: 286
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
30,55złCena detaliczna: 44,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,55 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Tom II podręcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie się oraz pamięć. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości.