Podręcznik do nauki:
metod analizy wyglądu klienta,
zasad doboru elementów fryzury do kształtu twarzy,
sposobów prowadzenia rozmowy z klientem,
technik szkicowania fryzur,
projektowania różnych rodzajów fryzur,
wykonywania zestawień kolorystycznych włosów.
Podręcznik przeznaczony do nauki zawodu technik obsługi turystycznej na poziomie technikum i szkoły policealnej. Materiał został podzielony na trzy części.
W części drugiej przedstawiono:
- bazę gastronomiczną w turystyce,
- transport w turystyce.
Podręcznik dla uczniów techników, techników uzupełniających i szkół policealnych do zawodu technik pojazdów samochodowych oraz mechanik o specjalności obsługa i naprawa pojazdów samochodowych, zgodny z podstawą programową 311(52) i programem nauczania 311(52)/T, UT, SP/MEN/2007.07.18.
W podręczniku zamieszczono m.in.:
wiadomości dotyczące organizacji przedsiębiorstw samochodowych, zakresu ich działalności, wyposażenia warsztatów samochodowych oraz towarzyszące programy serwisowe i magazynowe,
omówienie organizacji procesu obsługowo-naprawczego, zasad doboru, kierowania, wynagradzania i szkolenia pracowników,
treści dotyczące analizy ekonomicznej działalności gospodarczej przedsiębiorstwa, zarządzanie jakością i marketingu
informacje na temat organizacji biura obsługi klienta oraz zasad prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
ćwiczenia oraz pytania sprawdzające.
Podręcznik dla uczniów techników, techników uzupełniających i szkół policealnych do zawodu technik pojazdów samochodowych oraz mechanik o specjalności obsługa i naprawa pojazdów samochodowych, zgodny z podstawą programową 311(52) i programem nauczania 311(52)/T, UT, SP/MEN/2007.07.18.
W podręczniku zamieszczono m.in.:
wiadomości dotyczące organizacji przedsiębiorstw samochodowych, zakresu ich działalności, wyposażenia warsztatów samochodowych oraz towarzyszące programy serwisowe i magazynowe,
omówienie organizacji procesu obsługowo-naprawczego, zasad doboru, kierowania, wynagradzania i szkolenia pracowników,
treści dotyczące analizy ekonomicznej działalności gospodarczej przedsiębiorstwa, zarządzanie jakością i marketingu
informacje na temat organizacji biura obsługi klienta oraz zasad prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
ćwiczenia oraz pytania sprawdzające.
Książka jest poradnikiem dla rodziców i opiekunów dzieci do lat 3 z zaburzeniami widzenia. Zawiera omówienie budowy i funkcjonowania narządu wzroku oraz najczęstszych schorzeń u dzieci, informacje pozwalające określić jakość widzenia dziecka i poznanie czynników umożliwiających wykorzystanie nawet małego procentu wzroku. Kolejne rozdziały przedstawiają konkretne propozycje dotyczące ćwiczenia umiejętności widzenia. Oddzielnie omówiony jest problem właściwego żywienia dzieci z zaburzeniami wzroku.
Książka składa się z zapisków 10 osób – psychologów praktyków – dokonanych podczas pracy z dziećmi w różnych placówkach pedagogicznych lub psychologicznych w całej Polsce. Autorzy dzielą się swoimi doświadczeniami – dobrymi i złymi, ale zawsze autentycznymi. Poszczególne rozdziały opatrzone są komentarzami doc. Hanny Olechnowicz, która równocześnie jest inspiratorką działań terapeutów – pod jej kierunkiem powstały programy terapeutyczne omawiane w książce.
Praca jest świetną pomocą dla osób zajmujących się profesjonalnie dziećmi z zaburzeniami w rozwoju.
Adresowana do nauczycieli publikacja uzasadnia potrzebę wprowadzania przedszkolaków w świat odmienności kulturowych i przedstawia możliwości oraz sposoby dziecięcego poznawania w tym zakresie. Autorka podkreśla, że podstawą działań edukacyjnych związanych z narastaniem zjawiska wielokulturowości powinien być proces oswajania obcości poprzez zacieranie granic między kulturami, łączenie tego, co świadczy o odrębności każdego dziecka, z tym, co zyskuje ono dzięki kontaktom z dziećmi innych kultur.
Książkę zamykają propozycje praktyczne - omówienie metody projektów w pracy z dziećmi w przedszkolu oraz scenariusze zajęć, które służą wprowadzaniu dzieci w inne kultury poprzez różne formy sztuki: plastykę, muzykę, teatr, film.
Narzędzie do skutecznej komunikacji między nauczycielem a rodzicami/opiekunami. Sekcje dzienniczka zostały wyróżnione kolorami, co ułatwia korzystanie z niego i sprawia, że jego układ jest przejrzysty.
Publikacja jest podzielona na dwie części. Pierwsza dostarcza wiedzę teoretyczną z zakresu zjawiska stresu i sposobów minimalizacji jego negatywnych skutków. Jest ona przeznaczona dla nauczycieli, którzy będą wykorzystywali zawarte w niej wiadomości w części drugiej - warsztatowej.
Podręcznik przeznaczony do nauki kosmetologii w zawodzie technik usług kosmetycznych na poziomie szkoły policealnej. Omówiono w nim zagadnienia dotyczące budowy i funkcji skóry i jej przydatków, rodzaje cery i jej pielęgnację, metody diagnostyki skóry, wpływ czynników zewnętrznych i wewnętrznych na skórę, a także rodzaje zabiegów przeprowadzanych w gabinecie kosmetycznym. Na końcu znajduje się skorowidz ważniejszych terminów.
Zbiór zawiera 6 zestawów testów przygotowujących do teoretycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik hotelarstwa. Każdy zestaw składa się z 50 zadań o tematyce zawodowej i 20 dotyczących zatrudnienia i działalności gospodarczej, a także zadania praktycznego z przykładowym rozwiązaniem. Na końcu zamieszczono klucz odpowiedzi do wszystkich zadań testowych oraz przykładowe rozwiązania zadań praktycznych wraz z pismami w języku angielskim, rosyjskim, francuskim i niemieckim.
Książka „Jak wytrzymać z ludźmi?” to niezbędna lektura każdego młodego człowieka, która wyjaśnia: - jak porozumiewać się, by żyło się lepiej i szczęśliwiej wśród ludzi i z ludźmi, - co robić, by być lubianym i nadal pozostać sobą – nie ulegać naciskom czy manipulacjom, nie wyrzekać się siebie, - jak budować stabilne, bezpieczne relacje z innymi, jak pozyskać i utrzymać zaufanie. Zawiłości kontaktów międzyludzkich mogą stwarzać problemy niejednemu nastolatkowi. Autor książki ujawnia sekrety relacji – bliskich i dalszych. Młody człowiek dzięki temu łatwiej zrozumie działanie i postępowanie nie tylko rodziców, przyjaciół czy kolegów, ale także własne. Uniknie frustracji, rozgoryczenia czy rozczarowania, a osiągnie satysfakcję i szczęście w swoim życiu.
Dzięki naszym scenariuszom godzin wychowawczych nie tylko przeprowadzicie ciekawe lekcje wychowawcze, ale też skutecznie wpłyniecie na postawy swoich uczniów i na relacje z nimi. Być może uda Wam się przekonać swoich wychowanków, że praca nad własnym charakterem i zachowaniem nie jest wypełnianiem narzuconego, zbędnego obowiązku, ale ich osobistym zyskiem!
Autorki książek - doświadczone psycholożki i matki - radzą, jak rozmawiać z nastolatkiem, jak nawiązać z nim bliską więź, uczulają na zagrożenia i podpowiadają, jak reagować, gdy dzieje się coś złego.
Mirosława Kownacka - zwolenniczka zasady "tyle wolności, ile odpowiedzialności" - w praktyczny sposób pokazuje, w jakich sytuacjach można poluzować cugle, a kiedy czujność i twarde stawianie granic służą dobru dziecka.
Pedagodzy od lat przekonują, że gwarancją sukcesu edukacyjnego jest ścisła współpraca uczniów, nauczycieli i rodziców. Dwie pierwsze grupy są na siebie w pewnym sensie "skazane", natomiast wcale nie jest łatwo przekonać rodziców do współpracy ze szkołą.
Książka doradzi jak dotrzeć do rodziców, jak zachęcić do wzięcia odpowiedzialności za szkolne życie dziecka.
Podręcznik do nauczania przedmiotu ekonomika. Treść podręcznika jest zgodna z podstawą programową i dostosowana do programu nauczania dla zawodu technik ekonomista nr 341[02]/MEN/2008.05.20.
W 2. części podręcznika przedstawiono gospodarowanie zasobami majątkowymi jednostki organizacyjnej, zarządzanie jednostką organizacyjną, planowanie i organizację działalności jednostki organizacyjnej, ubezpieczenia i finanse jednostki organizacyjnej, kontrolę procesu gospodarczego oraz marketing.
Numer dopuszczenia:31/2006
W podręczniku wyjaśniono podstawowe pojęcia dotyczące hotelarstwa. Sklasyfikowano i scharakteryzowano bazę noclegową, wyposażenie techniczne hotelu oraz rodzaje usług hotelarskich. Omówiono zadania, organizację i technikę pracy recepcji oraz służby parterowej. Ponadto przedstawiono podstawowe wymagania dotyczące kultury i etyki w hotelarstwie. Treść uzupełniają liczne pytania i zadania do samodzielnego wykonania.
Numer dopuszczenia:11/2011
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach do nauczania zawodu technik ekonomista i technik handlowiec na poziomie technikum i szkoły policealnej.
Numer dopuszczenia: 22/2006
W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.:
? podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja,
? badania marketingowe, zarządzanie i planowanie,
? mierniki stosowane w działalności hotelarskiej.
Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
Jest to kolejna książka adresowana do rodziców, wychowawców i nauczycieli, dla których ważny jest rozwój uwagi i pamięci dziecka.
Autorki ? na podstawie badań i obserwacji sześciolatków i młodszych uczniów ? przedstawiają programy działania, które pomogą uczyć dzieci:
? skupiania uwagi, świadomego zapamiętywania i odtwarzania tego, co ważne;
? skutecznego uczenia się wierszy na pamięć;
? uważnego patrzenia i zapamiętywania;
? zapamiętywania szeregów czynności i przewidywania, co będzie dalej;
? uważnego słuchania, aby zapamiętać to, co ważne i potrzebne;
? prezentowania siebie, a także obdarzania uwagą innych i zapamiętywania, jak wyglądają i jak się nazywają.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?