Marketing i PR w czasie rzeczywistym
Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
-
Autor: Scott David Meerman
- ISBN: 9788326431067
- EAN: 9788326431067
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 176 x 250
- Język: polski
- Liczba stron: 236
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
50,69złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,69 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek?
Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej?
Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji?
We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji.
W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:
- metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,
- przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,
- sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,
- inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.