KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Okładka książki Rozwój teorii organizacji

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł

„Jest to książka świetna, a zarazem w swojej warstwie narracyjnej nietypowa dla nauk o zarządzaniu.(…) Dostarcza intelektualnych przeżyć, a także zapewnia, według starannie zaplanowanej marszruty, praktyczna wędrówkę po koncepcjach zarządzania organizacjami i postrzegania ich rozwoju. Myślę, że m.in. z tego powodu każdy doktorant czy student, aby lepiej zrozumieć złożony świat współczesnych organizacji, oraz menedżer, aby sprawniej nimi zarządzać, winien się z nią zapoznać.” Prof. dr hab. Bogdan Nogalski – Uniwersytet Gdański Przewodniczący Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN
Okładka książki Zarządzanie kancelarią prawną

62,00 zł 46,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,74 zł

Publikacja stanowi omówienie najistotniejszych zagadnień związanych z zarządzaniem kancelarią prawną. Autorka - zajmująca się od kilkunastu lat doradztwem zarówno dla małych i średnich kancelarii, jak i dużych międzynarodowych korporacji prawniczych - zawarła tu odpowiedzi na pytania zadawane przez prawników uczestniczących w prowadzonych przez nią krajowych i zagranicznych konferencjach, seminariach i warsztatach. "Zarządzanie kancelarią prawną - 100 najważniejszych pytań" to książka, która będzie przydatna nie tylko dla prawników prowadzących własne kancelarie, ale również dla wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoje horyzonty w zakresie komunikacji, tworzenia relacji międzyludzkich, obsługi klienta, zarządzania czasem własnym i współpracowników, rachunkowością zarządczą i technikami przetwarzania informacji.
Okładka książki Konwencje UNESCO w dziedzinie kultury Komentarz

99,00 zł 74,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,65 zł

Komentarz stanowi pierwsze - tak na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym - kompleksowe omówienie wszystkich konwencji UNESCO w dziedzinie kultury. Stanowi on tym samym kompendium wiedzy na temat zobowiązań międzynarodowych, a także praktycznych aspektów ich realizacji w Polsce. Przyjęta formuła sprawia, że publikacja obejmuje bardzo szerokie spektrum zagadnień. Odnosi się ona zarówno do problematyki ochrony dóbr kultury w konfliktach zbrojnych, przed ich nielegalnym przywozem, wywozem i przenoszeniem ich własności, jak i zachowania światowego dziedzictwa przyrodniczego oraz kulturowego, w tym dziedzictwa podwodnego i niematerialnego. Przedstawione rozważania obejmują również kwestie związane z ochroną różnorodności kulturowej. Autorami komentarza są doświadczeni eksperci zajmujący się problematyką zarządzania dziedzictwem oraz aspektami prawnymi jego ochrony. Połączenie wiedzy akademickiej z wieloletnią praktyką sprawia, że w opracowaniu znaleźć można zarówno rozważania teoretyczne na tle analizowanych konwencji, jak i propozycje odpowiedzi na pytania występujące w związku z ich stosowaniem.
Okładka książki Mediacje Teoria i praktyka

89,00 zł 68,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,13 zł

Przedstawiana publikacja jest najobszerniejszym na polskim rynku wydawniczym podręcznikiem mediacji. Autorzy - wykładowcy akademiccy i mediatorzy współpracujący z Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego - dzielą się z czytelnikami wiedzą i praktycznymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania konfliktów. Książka zawiera kompendium wiedzy o mediacji i jej zastosowaniu w różnych dziedzinach stosunków społecznych i prawnych, uzupełnione przykładami zaczerpniętymi z bogatej praktyki mediacyjnej autorów, dotyczącymi m.in. mediacji cywilnych, gospodarczych, rodzinnych, pracowniczych, karnych, publicznych (w tym z udziałem organów administracji publicznej). Czytelnicy znajdą w niej omówienie historycznych i kulturowych uwarunkowań mediacji w Polsce oraz kierunków jej prawdopodobnego rozwoju w przyszłości, np. w zakresie sporów związanych z handlem elektronicznym i Internetem. Interesującym uzupełnieniem lektury jest film ukazujący przebieg mediacji w sprawie gospodarczej i zastosowanie różnych technik mediacyjnych, wraz ze szczegółowym omówieniem.
Okładka książki Refundacja leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych

139,00 zł 101,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 101,68 zł

W komentarzu przedstawiono system refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. W publikacji omówiono m.in.: - najważniejsze instytucje systemu refundacyjnego t.j. całkowity budżet na refundację, payback, kategorie dostępności refundacyjnych, wskazania refundacyjne, substytucję apteczną, preskrypcję leków off-label; - relacje pomiędzy uczestnikami systemu np.: podczas postępowania kontrolnego prowadzonego przez Narodowy Fundusz Zdrowia wobec aptek, świadczeniodawców oraz lekarzy, czy procedury obejmowania produktu refundacją, w tym etap negocjacji z Komisją Ekonomiczną; - problemy pojawiające się w praktyce np. zakaz reklamy aptek, zakaz dokonywania darowizn, ceny leków w szpitalnictwie, sztywne ceny i marże, stosowanie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej; - trendy w interpretacjach przepisów dokonywanych przez ministra właściwego do spraw zdrowia oraz Głównego Inspektora Farmaceutycznego, w orzeczeniach sądów, a także zachowaniach rynkowych. Autorzy kompleksowo przybliżają Czytelnikowi mechanizmy, które współtworzą system refundacji w polskim systemie ochrony zdrowia. W komentarzu wskazano na interakcje pomiędzy tymi mechanizmami, zdefiniowano walory przyjętych rozwiązań oraz wskazano przyczyny utrudniające ich efektywne funkcjonowanie.
Okładka książki Liderzy zmian w ochronie zdrowia

99,00 zł 72,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,41 zł

Konkurs „Liderzy zmian w ochronie zdrowia” to wspólna inicjatywa wydawnictwa Wolters Kluwer oraz Uczelni Łazarskiego. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów zarządzania podmiotami leczniczymi, w tym upowszechnianie najlepszych praktyk i rozwiązań w zakresie zarządzania bezpieczeństwem pacjentów, finansami, infrastrukturą i kapitałem ludzkim.
Okładka książki Ustawa o opiece nad dziećmi w wieku do lat trzech

69,00 zł 50,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,48 zł

Komentarz stanowi jedyne dostępne na rynku kompleksowe opracowanie prawnych zagadnień opieki nad dziećmi w wieku do lat trzech. Zawiera on szczegółowe omówienie wszystkich przepisów ustawy z dnia 4 lutego 2011 r., ze szczególnym naciskiem na kwestie związane z podejmowaniem i wykonywaniem działalności gospodarczej w formie żłobka i klubu dziecięcego, zatrudnianiem niani i dziennego opiekuna oraz finansowaniem tych form opieki. Unormowania te zostały przedstawione na tle całego dotychczas opublikowanego orzecznictwa organów administracji i sądów administracyjnych w tej materii. W publikacji omówiono także zagadnienie prawidłowego wydawania aktów prawnych (uchwał rad gmin, statutów, regulaminów) na podstawie przepisów analizowanej ustawy. Komentarz zawiera użyteczne rozważania doktrynalne, krytykę obecnych stanowisk interpretacyjnych oraz postulaty de lege ferenda. Opracowanie jest przeznaczone przede wszystkim dla pracowników administracji rządowej i samorządowej, dyrektorów żłobków i osób kierujących pracami klubów dziecięcych, a także przedstawicieli stowarzyszeń, fundacji i przedsiębiorców je zakładających. Może również zainteresować sędziów, radców prawnych i adwokatów oraz pracowników naukowych i studentów prawa, administracji oraz polityki społecznej.
Okładka książki Dokumenty pracownicze

159,00 zł 116,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 116,31 zł

Książka zawiera ponad 200 wzorów z zakresu indywidualnego i zbiorowego prawa pracy. Każdy wzór został opatrzony komentarzem przedstawiającym kwestie budzące największe wątpliwości w praktyce oraz stanowisko doktryny w zakresie problemów pojawiających się na tle tworzenia i wprowadzania w życie aktów wewnątrzzakładowych. W publikacji zawarto wzory pism dotyczące m.in.: – umów o pracę, – wykonywania pracy w warunkach telepracy, – wypowiadania lub rozwiązywania stosunku pracy, – regulaminów, – zakładowego układu zbiorowego pracy, – procedury nakładania kar porządkowych, – współpracy pracodawcy ze związkami zawodowymi, – prawa pracy w administracji publicznej i stosunków pracy w szkolnictwie wyższym. Opracowanie przeznaczone jest dla radców prawnych, adwokatów, sędziów, aplikantów tych zawodów prawniczych, pracowników działów HR i pracodawców.
Okładka książki Zarządzanie kompetencjami

89,00 zł 65,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,11 zł

Książka zawiera kompleksowe omówienie wszystkich najważniejszych zagadnień związanych z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania. Opisano w niej zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej między innymi takie kwestie jak: - budowanie i wdrażanie systemu zarządzania kompetencjami, - kompetencyjne opisy stanowisk, - rekrutacja i selekcja pracowników pod kątem kompetencji, - szkolenia i rozwój potencjału zawodowego pracowników, - zarządzanie talentami oraz budowanie ścieżek kariery. Specjaliści i menedżerowie HR znajdą tu informacje i wskazówki dotyczące tego, jak budować i wdrażać systemy zarządzania kompetencjami w firmie. Kadra menedżerska może skorzystać szczególnie z tych części, które pokazują, w jaki sposób rozwój kompetencji przyczynia się do wzrostu efektywności pracowników. Sami pracownicy natomiast mogą być zainteresowani zagadnieniami związanymi z rozwojem i karierą zawodową. Wszystkich powinno zaciekawić nowoczesne widzenie organizacji, w której paradygmat rozwoju i efektywności decyduje o niemal wszystkich aspektach funkcjonowania.
Okładka książki Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

49,00 zł 36,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,58 zł

Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy z zakresu zarządzania. Efektem procesu formułowania strategii finansowej jest średnio- i długookresowy plan finansowy przedsiębiorstwa. Planowanie strategii finansowania umożliwia określenie potrzeb kapitałowych, źródeł pokrycia tych potrzeb i struktury kapitałowej w powiązaniu ze strukturą majątkową przedsiębiorstwa. Książka składa się z części teoretycznej, w której zaprezentowano wiedzę z zakresu finansów przedsiębiorstw związaną z formułowaniem strategii finansowania działalności, oraz praktycznej, zawierającej studia przypadków. Omówiono między innymi: - podstawowe elementy strategii finansowania: cele, zasady, metody i determinanty, - główne kryteria, które należy brać pod uwagę przy ustalaniu rodzaju strategii finansowania działalności, - charakterystyczne cechy najważniejszych rodzajów strategii finansowania: agresywnej, umiarkowanej i konserwatywnej, - trudności związane z planowaniem strategii finansowania działalności przedsiębiorstw, - sposób tworzenia strategii finansowania działalności na podstawie modeli wzrostu, - metody sporządzania sprawozdań finansowych pro forma.
Okładka książki Management matters

49,00 zł 35,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,07 zł

Management Matters is addressed to learners who want to improve their communication skills in English within the field of management. It was inspired by Podstawy zarządzania, a handbook written by Andrzej K. Koźmiński and Dariusz Jemielniak for management students. The book is an attempt to use content-and-language integrated learning (CLIL) which allows working professionals and university students to improve their language competence and to concentrate on professional issues. It contains sections aiming at developing both the form and the use of the language in a meaningful management-related context. The book helps to: - develop communication skills vital for success in business careers, - enrich professional vocabulary, - revise grammar.
Okładka książki Partnerski HR

49,00 zł 35,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,85 zł

Partnerski HR to nowe ujęcie istoty działań z zakresu human resources. To spojrzenie na pracę i pracowników w sposób przystosowany do realiów współczesnego świata, którego zmienność i płynność jeszcze nigdy nie były tak oczywiste. Wskazuje na konieczne przewartościowania, których dokonać powinni nie tylko zarządzający firmami, lecz także menedżerowie i szeregowi pracownicy. Zarządzanie zmianą i świadomość kierunku, w którym zmierza przedsiębiorstwo, to tylko dwa z wielu aspektów nowoczesnej firmy, na które kładzie nacisk nowoczesne HR, umożliwiające efektywne poruszanie się w rynkowej rzeczywistości. W książce zawarto wiele cennych rad dla specjalistów ds. HR, w tym odpowiedzi na pytania: jak przeprowadzić dobrą rekrutację, jak utrzymać najlepszych pracowników, jak ich oceniać, jak ich szkolić. Autor przekonująco wskazuje na konieczność uznania kapitału ludzkiego jako równego kapitałowi finansowemu. To ludzie bowiem i tkwiący w nich potencjał mają decydujący wpływ na to, czy praca będzie wykonana tak, jak należy, i czy wpłynie korzystnie na rozwój przedsiębiorstwa. Ich morale i zaangażowanie, otwartość i gotowość do współpracy określają jakość biznesowego wyniku, który pozwoli nie tylko przetrwać, lecz także śmiało patrzeć w przyszłość.
Okładka książki Kompetencyjne testy sytuacyjne w rekrutacji, selekcji i ocenie pracowników

69,00 zł 55,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,31 zł

Każdy proces rekrutacji, selekcji i oceny pracowników powinien się opierać na rzetelnych i trafnych narzędziach pomiarowych, pozwalających na dotarcie do tych cech osobowych, które mają znaczenie dla organizacji. Kompetencyjne testy sytuacyjne - narzędzie pomiarowe z powodzeniem stosowane w rekrutacji, selekcji i ocenie pracowników - opierają się na serii dylematów, zaprojektowanych tak, aby skutecznie mierzyć jakość sądów osoby badanej w sytuacjach związanych z określonym stanowiskiem pracy. W książce zaprezentowano zarówno doświadczenia firm i organizacji stosujących kompetencyjne testy sytuacyjne w codziennych działaniach, jak i wyniki badań prowadzonych przez kilkadziesiąt lat w tym zakresie. Zawiera ona praktyczne wskazówki związane z tworzeniem i wdrażaniem kompetencyjnych testów sytuacyjnych w organizacji oraz szczegółowe omówienie zagadnień takich jak: - cechy kompetencyjnych testów sytuacyjnych, ich historia, argumenty przemawiające za ich wykorzystaniem w codziennej praktyce organizacji, - problematyka pomiaru w diagnozie kompetencji - pojęcia efektywności pracy, trafności i rzetelności narzędzi pomiaru, - proces tworzenia kompetencyjnych testów sytuacyjnych - elementy ich projektowania, praktyczne sposoby rozwiązywania problemów, które mogą się pojawić w złożonym środowisku biznesowym, - dokładne omówienie kolejnych kroków projektowania testu, - zagadnienie wdrażania kompetencyjnych testów sytuacyjnych oraz związane z tym wyzwania i rekomendacje.
Okładka książki Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji

79,00 zł 60,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,48 zł

Książka łączy cechy profesjonalnej monografii i podręcznika. Skierowana jest raczej do osób już zaawansowanych w problematyce ZZL niż do początkujących. W obecnym, trzecim, zaktualizowanym i rozszerzonym wydaniu tej książki szczegółowo omówiono następujące zagadnienia: - podmioty, funkcje i struktury ZZL we współczesnych dużych organizacjach, - zarządzanie kompetencjami oraz rozwój zawodowy, - kształtowanie, racjonalizacja i restrukturyzacja zatrudnienia, - motywowanie w organizacji, - systemy wynagradzania i zasady ich budowy, - wymiarowanie pracy i ocena pracowników, - kultura i etyka organizacji w kontekście ZZL, - najważniejsze wyzwania ZZL ? także w kontekście globalizacji i wniosków ze światowego kryzysu. Autorowi udało się pogodzić szerokie i głębokie ujęcie z przystępną formą i klarownością wywodu przy opisie zagadnień często złożonych, niejednoznacznych i kontrowersyjnych. Cennym uzupełnieniem jest obszerny słownik wyjaśniający pojęcia związane z ZZL, umieszczony na końcu książki.
Okładka książki Geniusz konsumenta

69,00 zł 50,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,48 zł

Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się na przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania: Jak zdobyć lojalnych klientów? Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny? Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm? Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów? Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek? Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Pomogą one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.
Okładka książki Hoshin Kanri

99,00 zł 72,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,43 zł

David Huchins, opierając się na autorytecie największych japońskich guru, w książce Hoshin Kanri wskazuje drogę do sukcesu w konkurencyjnej rzeczywistości rynkowej. Koncentruje się na tym, od czego wszystko się zaczyna - na stałym ulepszaniu przedsiębiorstwa od środka. Udziela odpowiedzi m.in. na następujące pytania: - Czym jest kompleksowe zarządzanie jakością Hoshin Kanri i jak je wdrożyć? - Jak zorganizować w firmie koła jakości? - Jak połączyć modele Six Sigma i Lean Manufacturing, aby utworzyć optymalne rozwiązanie? - Co wynika z faktu, że pokonana w II wojnie światowej Japonia stała się potęgą gospodarczą? Opowieść autora toczy się od określenia strategii zwycięzcy, poprzez wskazówki dotyczące przemyślanej taktyki, po opis codziennych wyzwań w pracy. Książka zawiera nie tylko praktyczne rady, lecz także studia przypadku największych światowych firm.
Okładka książki Geniusz biznesu

69,00 zł 50,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,48 zł

Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania: Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia? Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne? Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest? Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania? Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób? Co charakteryzuje geniusza biznesu? Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.
Okładka książki Przez innowację do wzrostu

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł

Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi pozwalających włączyć innowację do codziennej praktyki. Autorzy książki Przez innowację do wzrostu zdobyli bogate doświadczenie, pomagając dziesiątkom firm osiągnąć wzrost oparty na innowacji. Przedstawiają sprawdzone na rynku metody, które pozwolą menedżerom tworzyć nowe, rozwojowe projekty i systematycznie dążyć do wzrostu przez innowację. Wskazują także pułapki na drodze do udanej innowacji i sposoby ich ominięcia. Prezentują ramy pojęciowe, narzędzia i schematy, które ułatwią czytelnikowi: - dostrzec szansę, niezauważone dotychczas przez konkurentów, - opracować rozwiązania prowadzące do nowego wzrostu, - zarządzać ryzykiem na wczesnych etapach rozwoju projektów, - tworzyć systemy i struktury pozwalające podejmować udane działania gospodarcze.
Okładka książki Markowa obsługa klientów

49,00 zł 35,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,85 zł

Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Brlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania: - Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta? - Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi? - Jak zwiększyć sympatię klientów do marki? - Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów? Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
Okładka książki Zarządzanie ochroną marki

59,00 zł 44,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,49 zł

W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak: - główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy, - wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru, - profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka, - najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów, - metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji, - opracowanie standardów efektywności ochrony marki. Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

10. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Okładka książki Misja

47,49 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj