KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Okładka książki Konflikty w szkole

29,00 zł 22,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,20 zł

W książce ukazano rolę rodziców w identyfikowaniu i rozwiązywaniu typowych konfliktów, jakie mają miejsce w związku z nauką ich dzieci w szkole. Wskazano też sytuacje i miejsca, gdzie można szukać pomocy, gdy porozumienie staje się coraz bardziej odległe. Dzięki temu strony konfliktu sprawniej będą prowadzić dialog i łatwiej dochodzić do porozumienia w sytuacji różnicy zdań i rozbieżności poglądów. Korzyści odniosą wszyscy, a w najwyższym stopniu dzieci.
Okładka książki Prawa i obowiązki seksualne małżonków

73,00 zł 58,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,87 zł

W prezentowanej publikacji po raz pierwszy w polskiej doktrynie prawa w kompleksowy sposób przedstawiono prawa i obowiązki seksualne małżonków, zarówno w perspektywie historycznej, jak i na gruncie aktualnego ustawodawstwa. Ukazano w niej prawne aspekty normalnych i patologicznych zachowań seksualnych, rozstrzygając wiele istotnych i często niejednoznacznych kwestii, związanych z pożyciem seksualnym małżonków oraz z ich wiernością. W monografii przede wszystkim zostały poruszone zagadnienia prawnokarne, jak też omówiono problematykę prawnorodzinną. Staranność badawcza, przejrzysty układ treści, to jej dodatkowe walory.
Opakowanie Rada Rodziców - sposoby skutecznego działania w szkole. Niezbędnik Aktywnego Rodzica

30,45 zł 21,33 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,29 zł

Książka pisana pod kątem potrzeb rodziców jest praktycznym przewodnikiem po prawnych i społecznych zagadnieniach powoływania i odwoływania Rad Rodziców, które od września 2007 r. są obligatoryjne w każdej szkole, ich organizacji, kompetencji, miejsca w strukturze szkoły, zadań, prowadzenia dokumentacji, itp. Prezentuje procedury skutecznego działania, kontaktów z innymi organami szkoły, uczy umiejętności niezbędnych do współpracy ze szkołą, innymi rodzicami i uczniami. Drugie wydanie Niezbędnika uzupełnione zostało o doświadczenia różnych środowisk szkolnych w budowaniu współpracy z rodzicami. W książce zebrano przykłady procedur powoływania i pracy Rad Rodziców w przedszkolach i szkołach, według obowiązującego prawa.
Okładka książki Pełne przywództwo

69,00 zł 52,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,02 zł

"Poczwórne zwycięstwo" to wygrana obejmująca równocześnie cztery aspekty życia: pracę, dom, społeczność i samego siebie. Celem tej książki jest wskazanie czytelnikowi krok po kroku drogi jej osiągnięcia. Autor w przystępny i ciekawy sposób prezentuje innowacyjny i zrównoważony model przywództwa, oparty na przemyślanym podejściu do różnych aspektów życia. Stewart D. Friedman, wykładowca Wharton Business School, odwołując się do badań nad związkami między życiem zawodowym a prywatnym, wyjaśnia, jak samodzielnie tworzyć warunki umożliwiające odniesienie sukcesu w tych istotnych obszarach. Szczegółowo omawia trzy zasady, jakimi należy się kierować - autentyczności, spójności i kreatywności - oraz uczy, jak komunikować się z ważnymi osobami, aby realizować cele poprzez dobre relacje. Książka zawiera wiele praktycznych narzędzi do samodzielnego zastosowania oraz inspirujące przykłady autentycznych historii. Stanowią one konkretne wskazówki pozwalające zrównoważyć wszystkie życiowe zadania oraz osiągnąć pełen sukces w roli lidera.
Okładka książki Zarządzanie sercem i rozumem

63,00 zł 50,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,81 zł

W książce tej profesor psychologii Adrian Furnham pokazuje, w jaki sposób serce może rządzić rozumem. Pisze o logice i emocjach, poznaniu i jego skutkach. Głosi tezę, że menedżerowie zwykle nie mają pojęcia o ludzkim zachowaniu, a nawet nie są nim szczególnie zainteresowani. Często wydaje się, że wystarcza im bardzo naiwne postrzeganie innych ludzi i słabe zrozumienie mechanizmów ich zachowań. Dobrzy menedżerowie jednak powinni być podobni do mądrych rodziców lub nauczycieli: rozumieć naturę człowieka, ludzkie potrzeby i słabości, a także skomplikowane motywacje. Niezwykle ważna jest również świadomość, że często serce kieruje rozumem, ma to bowiem ogromne znaczenie dla firm i organizacji. Na książkę składa się blisko 100 błyskotliwych krótkich esejów z dziedziny marketingu i zarządzania, sprzedaży, poczucia bezpieczeństwa i niepewności w pracy. Każdy esej traktuje o innym znanym od dawna zagadnieniu w nowy, prowokacyjny i zabawny sposób. Publikacja ta może być znakomitą lekturą dla osób pragnących zrozumieć skomplikowane emocje kierujące ludzkimi działaniami oraz doskonalić swoje umiejętności współpracy z ludźmi.
Okładka książki Zarządzanie wiedzą w tworzeniu konkurencyjności szkoły

50,00 zł 36,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,58 zł

W książce szeroko omówiono zagadnienia kształtowania i doskonalenia potencjału absorpcyjnego placówek szkolnych, a więc zdolności do identyfikowania, przyjmowania oraz wykorzystywania wiedzy w zarządzaniu szkołą. Właściwe wykorzystanie zasobów wiedzy pomaga formułować cele rozwojowe szkoły i kontrolować ich realizację na coraz bardziej konkurencyjnym rynku oświatowym. W publikacji zaprezentowano szereg cennych wskazówek i konkretnych rozwiązań dotyczących wykorzystania potencjału szkoły. Omówiono w niej także m.in. takie zagadnienia jak: * znaczenie wiedzy oraz jej właściwego wykorzystania w zarządzaniu szkołą, * określenie potencjału absorpcyjnego placówki szkolnej, * działania ukierunkowane na doskonalenie wykorzystania potencjału wiedzy. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół, pracowników organów prowadzących, pracowników nadzoru pedagogicznego, a także studentów studiów pedagogicznych i ekonomicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych. Przydatne informacje znajdą w niej również osoby zainteresowane problematyką systemu oświaty w Polsce.
Okładka książki Skuteczna polityka cenowa

69,00 zł 50,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,48 zł

W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie. Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem pokazującym menedżerom, jak zrównoważyć ceny z wartością oferowaną klientom, a tym samym zoptymalizować rentowność przedsiębiorstwa. W logicznym, uporządkowanym układzie ukazuje proces opracowania strategii cenowych dla produktów i usług z jednoczesnym monitorowaniem konsekwencji, jakie każda decyzja w sprawie cen oznacza dla zysków firmy. Najważniejsze z poruszanych problemów ta: - zasady budowania strategii cenowych oraz ich wdrażania, - najczęściej spotykane metody ustalania cen, ich wady i zalety, - taktyka ustalania cen - jak sobie radzić z codzienną presją na ceny, - wojny cenowe - jak je przewidywać i jak im zapobiegać, - charakterystyczne cechy klientów na rynkach konsumenckich i przemysłowych, - podstawowe zasady negocjacji cenowych. Ilustracje omawianych zagadnień stanowią aktualne, a zarazem uniwersalne przykłady zaczerpnięte z realnego świata działalności gospodarczej. Książka zawiera też ćwiczenia pozwalające czytelnikowi odnieść zamieszczone w niej treści do sytuacji jego firmy. Jest więc cenną pomocą dla tych dyrektorów, menedżerów produktu oraz menedżerów z działów sprzedaży i marketingu małych, średnich, a także większych firm, którzy są odpowiedzialni za ustalanie oraz wdrażanie strategii cenowych.
Okładka książki Zarządzanie talentami i planowanie ścieżek karier

159,00 zł 112,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 112,03 zł

Niniejsza książka jest doskonałym źródłem nowoczesnych metod zarządzania talentami i planowania ścieżek karier wspomagających efektywne funkcjonowanie całej organizacji. 41 specjalistycznych narzędzi, które zostały tu przedstawione, umożliwia skuteczne: zidentyfikowanie talentów, których organizacja potrzebuje lub którymi już dysponuje, pozyskiwanie talentów z zewnątrz, zaplanowanie rozwoju pracowników oraz ścieżek ich karier, tak by w pełni wykorzystać ich potencjał, utrzymanie wartościowych pracowników i ochronienie ich przed zakusami konkurencji. W książce opisano również zalecane działania w razie odejścia kluczowych pracowników. Książka zawiera listy kontrolne, ćwiczenia i użyteczne wskazówki poparte najlepszymi biznesowymi praktykami. Autorzy w sposób kompleksowy opisali cały proces zarządzania wartościowymi dla firmy pracownikami, z myślą o przyszłości ich i organizacji - od określenia potrzeb organizacji w tym zakresie po ocenę zastosowanych rozwiązań. Przedstawione w książce metody zostały sprawdzone w wielu organizacjach. Książka adresowana jest do specjalistów ds. HR, konsultantów i menedżerów.
Okładka książki Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi

59,00 zł 41,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,57 zł

Jak powinien funkcjonować dział personalny, aby efektywnie wpływał na rozwój pracowników i całej organizacji? Jakie kompetencje powinni posiadać specjaliści ds. HR, aby ich działalność nie sprowadzała się do administrowania, ale była wpisana w strategię organizacji? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w tej książce. Autorzy poruszają takie zagadnienia, jak: - nowe modele, struktury i mechanizmy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, - rola działu personalnego jako partnera strategicznego, - kontakty i budowanie relacji z różnymi grupami interesów - zarządem, menedżerami liniowymi, pracownikami, - najnowsze procedury zarządzania personelem i wykorzystanie nowoczesnych technologii (e-HR), - oszczędność kosztów a rozwój pracowników, - sposoby monitorowania i oceny działu zasobów ludzkich oraz przedstawiania jego osiągnięć. Dzięki lekturze książki dowiesz się, jak można osiągnąć maksymalną skuteczność funkcjonowania działu personalnego, uczestniczącego jednocześnie w tworzeniu i realizacji strategii organizacji. Opisane problemy dotyczą zarówno firm prywatnych, jak i instytucji publicznych.
Okładka książki Ekonomia w ochronie zdrowia

89,00 zł 71,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,78 zł

W książce autorzy przedstawili podstawowe zagadnienia analizy ekonomicznej oraz ich zastosowanie w analizie ochrony zdrowia. Szczegółowo omówiono następujące problemy: • analiza popytu i podaży, • koszty ochrony zdrowia, • rola państwa wobec niedoskonałości rynku ochrony zdrowia i zasada sprawiedliwości, • zasady ubezpieczeń zdrowotnych oraz finansowanie tego sektora, • teoria podejmowania decyzji, oraz zasady i metody oceny ekonomicznej, • pomiar efektywności opieki zdrowotnej. Publikacja zawiera przykłady pochodzące z Wielkiej Brytanii, Kanady, Finlandii, Irlandii, Włoch, Nowej Zelandii, Szwecji, Tajlandii i Stanów Zjednoczonych oraz odwołania do międzynarodowych źródeł, takich jak OECD, ONZ, WHO i Bank Światowy.
Okładka książki Wróg zaangażowania

69,00 zł 48,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,62 zł

Frustracja w pracy dotyka coraz częściej także najbardziej oddanych i cenionych pracowników. To nie tylko biurowe zrzędy i wiecznie zdemotywowane obiboki. Najbardziej cierpią ci, którym przeszkody organizacyjne utrudniają wykorzystanie pełnego potencjału. Tymczasem wsparcie tych pracowników, aby mogli osiągać sukcesy, daje niezbadane dotąd możliwości w drodze do wyższej efektywności. W książce Wróg zaangażowania autorzy poruszają następujące zagadnienia: • istotę i przyczyny frustracji w miejscu pracy, • wpływ stażu pracy na poziom zaangażowania pracowników, • strategie ograniczania frustracji pracowników oraz praktyczne sposoby rozwiązywania istniejących problemów, • rolę menedżerów jako liderów zmiany w organizacji.
Okładka książki Zatrzymaj najlepszych

69,00 zł 48,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,62 zł

Książka przedstawia 26 skutecznych strategii służących zatrzymaniu w firmie wartościowych pracowników - nie tylko tych osiągających wyjątkowe wyniki, ale także tych solidnych, wykonujących rzetelnie i niezawodnie codzienne zadania. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się m.in.: - dlaczego płaca nie jest najważniejszą nagrodą, - jak można dbać o rozwój pracownika, zapewniając mu pełne wyzwań zadania, nawet jeśli awans nie jest możliwy, - jak dbałość o dobrą formę pracowników przekłada się na wyniki ich pracy, - o co pytać, jak słuchać i rozumieć pracowników, aby nie chcieli zmieniać szefa ani zespołu, - jak uwzględniać w pracy pasje pracowników, wartości, potrzeby osobiste i chęć kontaktowania się z innymi ludźmi, - w jaki sposób uwzględniać różnice między pokoleniami w stosowaniu strategii budowania zaangażowania. Książka zawiera przykłady z życia firm, a także listy działań, testy i kwestionariusze umożliwiające łatwe przełożenie teorii na praktykę.
Okładka książki Efekt facebooka

59,00 zł 43,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł

W ciągu zaledwie kilku lat Facebook przekształcił się ze studenckiej aplikacji w ogromny serwis internetowy mający ponad pół miliarda użytkowników. Jest jednym z najbardziej udanych przedsięwzięć w historii biznesu. Facebook stał się częścią życia wielu ludzi na całym świecie. Swoje profile mają urzędy, firmy, a nawet najwyżsi dostojnicy. Zastanów się, dlaczego tylu twoich znajomych zaczyna dzień od zalogowania się na Facebooku? To właśnie ten serwis zrewolucjonizował świat. Przyczynił się nie tylko do innego spojrzenia na marketing czy rynek reklamy, lecz także do zmian politycznych w niektórych krajach i wpłynął na nasze poczucie tożsamości. To właśnie jest efekt Facebooka. Dowiedz się, jak powstał Facebook, dlaczego zdobył tak wielką popularność i jaka będzie jego przyszłość. Poznaj geniusz Marka Zuckerberga! Ta książka przedstawia historię Facebooka, której nie znajdziesz nigdzie indziej. A wszystko zaczęło się w akademiku Uniwersytetu Harvarda, gdzie niespokojny, zuchwały 19-latek stworzył największy dziś serwis społecznościowy na świecie.
Okładka książki Gry szkoleniowe Materiały dla trenerów zestaw 3 + CD

269,00 zł 203,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 202,80 zł

Unikalny zestaw gier przydatnych w treningach, który może być włączony do autorskiego programu szkoleniowego trenera i dostosowany do potrzeb różnego rodzaju szkoleń. Zbiór zawiera opisy 77 zaawansowanych gier szkoleniowych wspomagających aktywne uczenie się oraz stymulujących zmianę zachowań i postaw. Gry są przeznaczone dla szkoleniowców prowadzących treningi między innymi z zakresu komunikacji, budowania zaufania, dokonywania oceny i samooceny, doskonalenia asertywności, budowania zespołów, integrowania grupy, poszukiwania źródeł motywacji, podejmowania decyzji, przekazywania informacji zwrotnych, planowania działań, rozwiązywania problemów, negocjacji, rozwijania kreatywności, umiejętności kierowania zespołem, radzenia sobie ze stresem. Materiały zawierają: * omówienie celów szkoleniowych każdej z gier * szczegółowe opisy prowadzenia wszystkich gier * spis materiałów dodatkowych potrzebnych do wykorzystania podczas gier * przykłady modyfikacji gier w celu dostosowywania ich do potrzeb grupy Proponowane gry są sklasyfikowane według celów szkoleniowych, co ułatwia ich wykorzystanie w autorskim programie szkolenia. Są doskonałym uzupełnieniem wszelkiego rodzaju programów szkoleniowych, a ich efektem jest zarówno wzbudzenie zainteresowania i zwiększenie zaangażowania, jak i bezpośrednie wspomaganie rozwoju kwalifikacji zawodowych.
Okładka książki Gry szkoleniowe z płytą CD

259,00 zł 209,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 208,88 zł

Unikalny zestaw gier przydatnych w treningach, który może być włączony do autorskiego programu szkoleniowego trenera i dostosowany do potrzeb różnego rodzaju szkoleń. Gry są przeznaczone dla szkoleniowców prowadzących treningi między innymi z zakresu komunikacji niewerbalnej, werbalnej i pisemnej, budowania zaufania, dokonywania samooceny, doskonalenia asertywności, integrowania grupy, oceniania, podejmowania decyzji, przekazywania informacji zwrotnych, rozwiązywania problemów, budowania zespołów, rozwijania kreatywności i umiejętności słuchania. Materiały zawierają: omówienie celów szkoleniowych każdej z gier szczegółowe opisy prowadzenia wszystkich gier spis materiałów dodatkowych potrzebnych do wykorzystania podczas gier przykłady modyfikacji gier w celu dostosowywania ich do potrzeb grupy Proponowane gry są doskonałym uzupełnieniem wszelkiego rodzaju programów szkoleniowych, a ich efektem jest zarówno wzbudzenie zainteresowania i zwiększenie zaangażowania, jak i bezpośrednie wspomaganie rozwoju kwalifikacji zawodowych.
Okładka książki Zarządzanie międzyorganizacyjne

79,00 zł 63,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,71 zł

"Bardzo wysoko oceniam wybór tematu badawczego, który nabiera szczególnego znaczenia w istniejącym stanie gospodarki światowej, jak również proponowany zakres badań, w którym autorka stara się przedstawić dotychczasowy stan badań problematyki rozwoju relacji między organizacyjnych w literaturze światowej, a także polskiej. Autorka dokonała również oceny istniejącego stanu badań, wskazując szczegółowo na wybrane mechanizmy koordynacji współpracy między różnymi organizacjami". Prof. dr hab. Wiesław M. Grudzewski Członek korespondent Polskiej Akademii Nauk, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ"
Opakowanie Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku

69,00 zł 55,74 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,64 zł

Wraz z charakterystyczną dla współczesnych rynków dynamizacją zjawisk gospodarczych następuje przewartościowanie skuteczności poszczególnych instrumentów komunikowania. Obserwowane już od pewnego czasu tendencje do zmniejszania się skuteczności tradycyjnych działań komunikacyjnych ulegają intensyfikacji wraz z pojawianiem się nowych mediów oraz przynależnych im innowacyjnych form komunikowania się z otoczeniem, wymuszając na nadawcach komunikatów marketingowych poszukiwanie nowych, innowacyjnych narzędzi i technik w tym zakresie. Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikacje nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja adresowana jest zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.
Okładka książki Kult klienta

73,50 zł 53,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,77 zł

Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken. Nie bądź jednym z wielu Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe. Bądź kultowy na rynku Oczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.
Okładka książki Czynnik ludzki we współczesnym przedsiębiorstwie: zasób czy kapitał?

105,00 zł 84,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,68 zł

W ostatnich latach następuje zauważalne przechodzenie w terminologii kadrowej od "zarządzania zasobami ludzkimi" do "zarządzania kapitałem ludzkim". Niestety, często oba terminy stosowane są zamiennie, a przyczynkarski charakter prowadzonej w literaturze przedmiotu dyskusji nie wyjaśnia istoty zmiany. Prezentowana książka w zamierzeniu wypełnia tę lukę - jej celem jest analiza przyczyn i skutków przejścia od ZZL do ZKL. Wywód dostarcza więc odpowiedzi na następujące pytania: Czy ludzie w przedsiębiorstwie są zasobem, czy kapitałem? Co to znaczy, że ludzie są zasobem, a co - że kapitałem? Dlaczego w ostatnich latach zaczęto postrzegać ludzi bardziej jako kapitał, a (już) nie (tylko) jako zasób? Czy sposób postrzegania ludzi jako kapitału implikuje inne metody zarządzania nimi, niż gdy są zasobem? A może na ludzi w organizacji należałoby spojrzeć z jeszcze innej perspektywy, skoro sposób myślenia determinuje sposób działania? "Praca doktor Beaty Jamki wyróżnia się wysokim poziomem merytorycznym i walorami nowatorstwa widocznymi nie tylko w analizie, diagnozowaniu stanu w podobszarach HRM, ale i w projektowaniu nowych metod zarządzania. (...) z pełnym przekonaniem rekomenduję ją Wydawnictwu do opublikowania jako książki zaadresowanej do grona czytelników, którymi będą nauczyciele akademiccy, studenci, menedżerowie oraz eksperci firm świadczących usługi outsourcingowe". (z recenzji prof. zw. dr hab. Alicji Sajkiewicz)
Okładka książki Wskaźniki w analizie działalności przedsiębiorstwa

83,00 zł 67,06 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,94 zł

Książko Stevena Bragga, wybitnego specjalisty w dziedzinie rachunkowości, zawiera uporządkowany opis ponad 200 wskaźników, za pomocą których można zmierzyć zarówno finansowe aspekty działalności przedsiębiorstwa, jak i te związane z produkcją, logistyką, sprzedażą, zarządzaniem zasobami ludzkimi, a nawet kontaktami handlowymi realizowanymi drogą elektroniczną. Autor podkreśla, że aby uzyskać precyzyjny obraz wybranego obszaru, należy uważnie wybrać zestaw miar w zależności od informacji, jakie chce się uzyskać. W niniejszej książce czytelnik znajdzie: opis znaczenia każdego wskaźnika i czytelny przykład jego zastosowania, wersje alternatywne dostosowane do konkretnych sytuacji, porady, jak zastosować arkusz kalkulacyjny do sporządzania standardowego zestawu wskaźników. Na szczególną uwagę zasługują ostrzeżenia, w których autor wskazuje, jakimi elementami wzoru można manipulować i jak zadbać o to, aby wartość wskaźnika na pewno odpowiadała rzeczywistości. Dzięki tej pożytecznej książce menedżerowie poszczególnych działów, kontrolerzy finansowi, audytorzy, doradcy, inwestorzy, a także właściciele małych przedsiębiorstw będą mogli łatwo skomponować zestawy miar idealnie dostosowane do celów swojej analizy.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

8. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Okładka książki Misja

47,49 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj