Początek to niezwykle delikatna chwila. Początkiem może być słowo, myśl, marzenie. Od tego, jak rozpoczniesz, zależy bardzo wiele, a błędów popełnionych o świcie być może nie uda Ci się naprawić do zachodu słońca. Gdy się zaczyna, trzeba wiedzieć, co chce się zrobić, dlaczego, w jaki sposób, z kim, kiedy i jakim kosztem. Innymi słowy, ten delikatny początek trzeba wzmocnić przemyślanym planem. I zasadę tę stosuje się właściwie do wszystkiego: pomysłu, zadania, związku czy... własnego biznesu.
Ta książka to nowe, poprawione i uaktualnione wydanie książki legendy, klasyki wpisującej się w kanon sztuki biznesu. Właściwie to jest zupełnie nowa książka, ale wciąż napisana z myślą o tych, którzy zaczynają, którzy są na początku drogi do czegoś wielkiego. Dzięki niej łatwiej i skuteczniej zrealizujesz to, co sobie postanowiłeś: zadanie, projekt, przedsięwzięcie, marzenie. Dzięki niej ta niezwykle wrażliwa chwila, jaką jest początek, zainspiruje Cię do skutecznego działania.
Uniknij błędów tak często popełnianych przez innych.
Dowiedz się:
czym jest koncepcja i dlaczego musi być dobra,
co zrobić, aby od początku podążać w kierunku sukcesu,
jak stać się świetnym przywódcą najlepszego zespołu,
jak zdobyć kapitał,
jak zbudować sieć współpracy biznesowej,
jak odnosić sukces i jednocześnie zmieniać świat na lepszy i piękniejszy.
Nie bój się sukcesu. Przygotuj się... i zaczynaj!
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.
Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.
Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
Jak zoptymalizować swój profil
Jak nakarmić Postowego Potwora
Jak udoskonalić posty
Jak odpowiadać na komentarze
Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
Jak zgromadzić więcej czytelników
Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
Jak poprowadzić czat na Twitterze
Jak nie wyjść na dyletanta
Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
Jak złożyć wszystko w całość
Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!
Jak przekonać inwestora, że twój pomysł zrewolucjonizuje rynek? Jaką długość powinny mieć biznesplan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich treści nie należy w nich poruszać? Jak pisać oferty pracy, żeby nie odstraszyć kompetentnych kandydatów? Są to kwestie, przed którymi staje każdy przedsiębiorca w trakcie swojej kariery. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Guya Kawasakiego.
Tytuł oryginału: Reality Check: The Irreverent Guide to Outsmarting, Outmanaging, and Outmarketing Your Competition
Powrót do rzeczywistości to książka dla wszystkich, którzy chcieliby:
- zasięgnąć porady u prawdziwego geniusza marketingu, współautora między innymi legendarnej kampanii marketingowej Apple Macintosh z 1984 roku,
- uniknąć najczęstszych błędów i pułapek w zakładaniu i prowadzeniu przedsiębiorstwa,
- znaleźć praktyczne i poparte doświadczeniem wskazówki i dowiedzieć się, jak naprawdę działa świat biznesu.
Książka ta obfituje w zabawne historie i anegdoty z Doliny Krzemowej, lekkie i humorystyczne, a jednocześnie pouczające i zapadające w pamięć.
Jak przekonać inwestora, że twój pomysł zrewolucjonizuje rynek? Jaką długość powinny mieć biznesplan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich treści nie należy w nich poruszać? Jak pisać oferty pracy, żeby nie odstraszyć kompetentnych kandydatów? Są to kwestie, przed którymi staje każdy przedsiębiorca w trakcie swojej kariery. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Guya Kawasakiego. Powrót do rzeczywistości to książka dla wszystkich, którzy chcieliby: - zasięgnąć porady u prawdziwego geniusza marketingu, współautora między innymi legendarnej kampanii marketingowej Apple Macintosh z 1984 roku, - uniknąć najczęstszych błędów i pułapek w zakładaniu i prowadzeniu przedsiębiorstwa, - znaleźć praktyczne i poparte doświadczeniem wskazówki i dowiedzieć się, jak naprawdę działa świat biznesu. Książka ta obfituje w zabawne historie i anegdoty z Doliny Krzemowej, lekkie i humorystyczne, a jednocześnie pouczające i zapadające w pamięć.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać moje doświadczenie przedsiębiorcy i inwestora venture capital, by zapewnić sukces swojemu pomysłowi. Przekazuję Ci tę wiedzę, byś mógł zmieniać świat na lepsze. Dla autora książki nie ma nic piękniejszego od widoku ludzi, którzy z niej korzystają. Bierzmy się więc do roboty, bo nie mogę się już tego doczekać.
Guy Kawasaki
Masz pomysł na świetny biznes i przeczucie, że może on zmienić świat? Oczaruj innych swoją wizją, pokaż wszystkim, ile jesteś wart. Uwzględniając cele i pragnienia innych, wzbudzając sympatię i zaufanie oraz proponując produkt, którym inni się zachwycą, możesz zmieniać ludzkie serca, myśli i zachowania.
Oczarować można podczas dokonywania transakcji handlowej albo ważnych negocjacji w wielkiej korporacji, a także za pomocą Facebooka. A gdy już uda Ci się to zrobić, efekty będą dużo bardziej spektakularne niż te uzyskiwane za pomocą tradycyjnej perswazji, wywierania wpływu czy marketingu.
Ta fascynująca książka opisuje wszystko, co musisz przygotować, by wystartować z kampanią reklamującą Twój produkt, wykorzystać w pełni technologie push i pull oraz oczarować klientów, pracowników, a nawet własnego szefa.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?