Zestaw terapeutyczny Neurotrening zawiera 300 realistycznych zdjęć, które zostały stworzone do terapii osób powyżej 16. roku życia, mających trudności w komunikacji spowodowane de? cytami neuro-logicznymi. Jest przeznaczony do pracy z pacjentami z afazją, dysfazją, chorobami otępiennymi oraz innymi zaburzeniami neurologicznymi. Zdjęcia podzielone są na trzy grupy: rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki, co umożliwia ich wszechstronne zastosowanie w terapii językowej. Zestaw sprawdzi się zarówno podczas ćwiczeń indywidualnych, jak i grupowych, a także jako wsparcie w tworzeniu książek komunikacyjnych oraz tablic obrazkowych. O Autorce: Aleksandra Załustowicz - doktor nauk społecznych, neurologopeda z wieloletnim doświadczeniem. Specjalistka w terapii osób po udarach i urazach mózgu oraz twórczyni innowacyjnych narzędzi terapeutycznych, w tym aplikacji Phasis. Prowadzi terapię mowy w Centrum Logopedii, Uzależnień i Mediacji Sądowych w Środzie Wielkopolskiej. Jej autorskie metody wspierają rozwój komunikacji u pacjentów z afazją.
Gdy dziecko zna litery, ale nie czyta; gdy bez powodzenia podjęło próby nauki czytania w szkole i zniechęciło się już na początku tej przygody, proponujemy wykorzystanie zeszytów z nowej serii Moje dziecko nie czyta. Ćwiczenia zawarte w zeszytach opierają się na trójmodalnym systemie kształtowania umiejętności czytania. Poprzez działania integrujące sprawności wzrokowe, słuchowe i motoryczne rozwija on i utrwala kompetencje związane z czytaniem. Zadania zostały opracowane według schematu czynności, które dziecko przy wsparciu dorosłego wykonuje na różnych przykładach. Dla kogo? Dla dzieci, które na początkowym etapie edukacji nauczyły się nazywać litery i głoskować, ale nie nauczyły się czytać. Dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dla dzieci, które nauczyły się już czytać metodą sylabową (wielkie litery), by mogły utrwalić umiejętności na małych literach. Zeszyt 3 zawiera ćwiczenia wprowadzające oparte na materiale atematycznym (figury geometryczne), a także ćwiczenia dotyczące spółgłosek, które łączone są z samogłoskami w sylaby otwarte oraz sylaby zamknięte. Różnorodna forma ćwiczeń angażuje dziecko do wodzenia wzrokiem, powtarzania, nazywania, pisania, dopasowywania obrazków, sylab i zdań.
Gdy dziecko zna litery, ale nie czyta; gdy bez powodzenia podjęło próby nauki czytania w szkole i zniechęciło się już na początku tej przygody, proponujemy wykorzystanie zeszytów z nowej serii Moje dziecko nie czyta. Ćwiczenia zawarte w zeszytach opierają się na trójmodalnym systemie kształtowania umiejętności czytania. Poprzez działania integrujące sprawności wzrokowe, słuchowe i motoryczne rozwija on i utrwala kompetencje związane z czytaniem. Zadania zostały opracowane według schematu czynności, które dziecko przy wsparciu dorosłego wykonuje na różnych przykładach. Dla kogo? Dla dzieci, które na początkowym etapie edukacji nauczyły się nazywać litery i głoskować, ale nie nauczyły się czytać. Dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dla dzieci, które nauczyły się już czytać metodą sylabową (wielkie litery), by mogły utrwalić umiejętności na małych literach. Zeszyt 1 zawiera ćwiczenia wprowadzające, oparte na materiale obrazkowym, ćwiczenia dotyczące samogłosek, a następnie sylab ze spółgłoskami p, m, l, b, f, w, t, d. Różnorodna forma ćwiczeń angażuje dziecko do wodzenia wzrokiem, powtarzania, nazywania, pisania, dopasowywania elementów obrazkowych i literowych.
Karty pracy to uzupełnienie Ilustrowanego słownika uczuć, emocji i stanów. Ich celem jest sprawdzenie poziomu zrozumienia słownictwa związanego z emocjami, a także uporządkowanie wiedzy o nich. Różnorodne ćwiczenia, w tym zadania otwarte, zachęcają do refleksji i budowania wypowiedzi z użyciem poznanych słów. Dzięki pracy z kartami nastolatki poszerzają swój zasób słownictwa, co pozytywnie wpłynie na umiejętność mówienia o uczuciach w sposób precyzyjny zrozumiały dla otoczenia. Karty pracy polecamy osobom dorosłym pracującym z dziećmi i młodzieżą: terapeutom, nauczycielom oraz rodzicom. Karty pracy dedykowane są dzieciom powyżej 10. roku życia. Spis treści: Akceptacja Amok Apatia Bezradność Błogość Ból Cierpienie Czułość Desperacja Duma Dyskomfort Euforia Frustracja Furia Gorycz Groza Histeria Irytacja Kompromitacja Lęk Litość Melancholia Miłość Mściwość Nadzieja Obawa Odrzucenie Panika Podekscytowanie Pogarda Radość Roztargnienie Satysfakcja Smutek Strach Tęsknota Troska Ulga Upokorzenie Wdzięczność Współczucie Wstręt Wstyd Wyluzowanie Wyrzuty sumienia Zagubienie Zazdrość Zgorszenie Złość Zranienie Żal
Ilustrowany słownik uczuć, emocji i stanów zawiera 51 haseł opracowanych tak, aby pokazać uczucia i stany emocjonalne w ciekawy sposób i w różnych kontekstach. Hasła zawierają: definicję, propozycję synonimów, sugestywną ilustrację, przykładowe zdania nakreślające kontekst użycia wyrazu. Słownik powstał, by: wzbogacić słownictwo dzieci z zakresu emocji i uczuć, rozwijać umiejętności komunikacyjne, ułatwić rozumienie uczuć własnych oraz innych osób. Słownik dedykowany jest dzieciom powyżej 10. roku życia. Spis treści: Akceptacja Amok Apatia Bezradność Błogość Ból Cierpienie Czułość Desperacja Duma Dyskomfort Euforia Frustracja Furia Gorycz Groza Histeria Irytacja Kompromitacja Lęk Litość Melancholia Miłość Mściwość Nadzieja Obawa Odrzucenie Panika Podekscytowanie Pogarda Radość Roztargnienie Satysfakcja Smutek Strach Tęsknota Troska Ulga Upokorzenie Wdzięczność Współczucie Wstręt Wstyd Wyluzowanie Wyrzuty sumienia Zagubienie Zazdrość Zgorszenie Złość Zranienie Żal
Choroba Alzheimera. 45 pomysłów na aktywizację seniorów Poradnik dla opiekunów to praktyczne porady oraz gotowe pomysły na aktywizację osób starszych. Zawarte w nim propozycje sprawdzą się w opiece nad osobami dotkniętymi alzheimerem, a także seniorami bez tej diagnozy. Pomogą w profilaktyce chorób otępiennych i polepszą kontakt z bliskimi.W poradniku: zasady aktywizacji osób dotkniętych chorobą Alzheimera, sprawdzone pomysły, możliwe do zrealizowania w domu na różnych etapach choroby, karty pracy i opisy polecanych metod, takich jak Montessori dla seniorów.Aktywizacja to szansa na: łagodzenie objawów alzheimera, danie seniorowi poczucia satysfakcji i sprawczości, dłuższe utrzymanie aktualnej kondycji fizycznej i umysłowej, podkreślenie, że mimo choroby lub wieku senior nadal jest ważny, uczestniczy w życiu rodziny, wspólne spędzenie czasu seniora z opiekunem czy rodziną, lepsze zrozumienie świata, w którym żyje podopieczny, wzmocnienie relacji, nawiązanie kontaktu i polepszenie komunikacji z chorym, włączenie do opieki innych osób bliskich choremu, chwilę wytchnienia dla opiekuna.
Seria kart pracy dla nastolatków Jak ogarnąć emocje? to sprawdzona i ciekawa pomoc wspierająca trening uważności oraz pracę z emocjami. Dzięki niej młodzież: nauczy się rozpoznawać emocje u siebie i innych lepiej zidentyfikuje własne uczucia zrozumie, jak radzić sobie z trudnymi emocjami dowie się, jak tworzyć prawidłowe relacje z otoczeniem pozna techniki relaksacyjne zadba o swoje zdrowie psychiczne. Karty zawierają elementy sketchnotingu, wykorzystują stonowaną kolorystykę i kreatywne grafiki. Uruchamiają skojarzenia i polisensoryczne spostrzeganie świata emocji, co z kolei pomaga utrwalić poznawane treści. Forma i struktura kart zachęca nastolatków do pracy, pomaga w koncentracji uwagi i wspiera zarówno myślenie logiczne, jak i kreatywne. Spis treści: Złość Z czym kojarzy Ci się złość? Jak wygląda złość? Jak wygląda osoba, która się złości? Co złość robi z ludzkim ciałem? Synonimy złości Termometr złości Język złości Co mówimy, gdy się złościmy? Agresja słowna Konsekwencje agresji słownej Myśli związane ze złością Do kogo kierujemy naszą złość? Czego nie należy robić w złości? Jakie uczucia wywołuje agresja? Jakie zachowania powoduje agresja? Konsekwencje długotrwałej agresji Co Cię złości? Co Cię denerwuje? Jak opanować złość? Kalendarz emocji Emocje i uczucia Kalendarz złości Moja karta uspokajania złości Pokonaj złość oddechem Pokonaj złość rozmową Poćwicz uważność Spójrz na złość z dystansu Wyślij złość w Kosmos Przywołaj pozytywne wspomnienia Siłowanie się ze złością Motywujące zdania Wybiegaj złość Jak reaguję na złość? Co mogę kontrolować? Muzyka relaksuje Kolorowanka relaksacyjna
Godzina wychowawcza jak malowana to komplet 2 teczek, do których dołącza część 3. Nowa teczka zawiera karty związane z tematem rozwoju osobistego, relacji, ważnych świąt i dni, spraw klasowych. Graficzne karty pracy będą pretekstem do ciekawych dyskusji i wspólnych dociekań. Połączone z intrygującym filmem lub interesującym artykułem dadzą możliwość przeprowadzenia niebanalnej i żywej lekcji wychowawczej. Zawartość to 60 kart o tematyce: Rozwój osobisty, relacje, np. Piramida potrzeb, Jak polubić siebie, Dzień bez telefonu, Zazdrość Ważne dni, np. Światowy Dzień dobroci, Wielkanoc, Dzień Śniegu, Halloween, Dzień Nauczyciela W klasie, np. Nasze klasowe zasady, Nasz klasowy tygodnik uważności, Przepis na zeszyt
Autorka: Agnieszka Bala Autyzm. Blok terapeutyczny. Grafopercepcja to pomoc, która wspiera rozwój manualny dzieci ze spektrum autyzmu. Część 3 zawiera zadania rysowania po śladzie (obrazki tematyczne cztery pory roku) oraz przerysowywania wzorów atematycznych. Praca z kartami dotyczącymi grafopercepcji pozwala dziecku na zdobycie ważnych umiejętności: prawidłowego chwytu ołówka oraz świadomego kreślenia wzorów po kartce. Dzięki temu możliwa jest realizacja trudniejszych zadań edukacyjnych zawartych w kolejnych blokach serii. Ćwiczenia zawarte w bloku usprawniają: motorykę małą, planowanie ruchu dłoni, koordynację wzrokowo-ruchową, percepcję wzrokową, koncentrację. Zadbaliśmy o to, by szata graficzna nie była zbyt kontrastowa, a stonowana kolorystyka sprzyjała nauce i zdobywaniu nowych umiejętności. ISBN: 978-83-67392-30-3 Format: 33 cm x 24 cm
Autyzm. Blok terapeutyczny. Grafopercepcja to pomoc, która wspiera rozwój manualny dzieci ze spektrum autyzmu. Część 2 zawiera ćwiczenia rysowania figur geometrycznych, kolorowania ich według wzoru. Zadania zostały przygotowane z uwzględnieniem narastającego poziomu trudności. Praca z kartami dotyczącymi grafopercepcji pozwala dziecku na zdobycie ważnych umiejętności: prawidłowego chwytu ołówka oraz świadomego kreślenia wzorów po kartce. Dzięki temu możliwa jest realizacja trudniejszych zadań edukacyjnych zawartych w kolejnych blokach serii. Ćwiczenia zawarte w bloku usprawniają: motorykę małą, planowanie ruchu dłoni, koordynację wzrokowo-ruchową, percepcję wzrokową, koncentrację. Zadbaliśmy o to, by szata graficzna nie była zbyt kontrastowa, a stonowana kolorystyka sprzyjała nauce i zdobywaniu nowych umiejętności.
Autyzm. Blok terapeutyczny. Grafopercepcja to pomoc, która wspiera rozwój manualny dzieci ze spektrum autyzmu. Część 1 zawiera najprostsze zadania z grafopercepcji polegające na kreśleniu linii (pionowych, poziomych, ukośnych), a także na łączeniu punktów i zamalowywaniu kształtów. Praca z kartami dotyczącymi grafopercepcji pozwala dziecku na zdobycie ważnych umiejętności: prawidłowego chwytu ołówka oraz świadomego kreślenia wzorów po kartce. Dzięki temu możliwa jest realizacja trudniejszych zadań edukacyjnych zawartych w kolejnych blokach serii. Ćwiczenia zawarte w bloku usprawniają: motorykę małą, planowanie ruchu dłoni, koordynację wzrokowo-ruchową, percepcję wzrokową, koncentrację. Zadbaliśmy o to, by szata graficzna nie była zbyt kontrastowa, a stonowana kolorystyka sprzyjała nauce i zdobywaniu nowych umiejętności.
Godzina wychowawcza jak malowana to komplet 2 teczek z kartami o różnej tematyce - od spraw klasowych, tradycji i prawa, przez emocje i rozwój osobisty, po ekologię i zasoby naturalne. Graficzne karty pracy będą pretekstem do ciekawych dyskusji i wspólnych dociekań. Połączone z intrygującym filmem lub interesującym artykułem dadzą możliwość przeprowadzenia niebanalnej i żywej lekcji wychowawczej. Zawartość to 60 kart o tematyce:Rozwój osobisty: Poznaję siebie; Być szczęśliwym; Prokrastynacja i ja; Stres; Jak zmienić beznadziejny dzień?; Jak nie tracić czasu? O planowaniu; Kreatywność; Co jest w życiu ważne?; Rozważania o wartościach; Mętlik w głowie, czyli podejmować decyzje; Jestem ważna(-y); Autorytety - po co nam one; Jak zachować słońce w duszy, czyli uważność na jesienne dni... i wiele innych.Emocje i relacje społeczne: Plotka; Sztuka asertywności; Stereotyp; Przyjaźń; Ja i rodzina; Kłamstwo; Agresja - stop!; Kompleksy. Jak z nimi wygrać?; Smutek; Strach. Jak go odstraszyć?; Złość; Inteligencja emocjonalna, Samotność; Jak nie martwić się za bardzo; Media społecznościowe; Wspomnienia... i inne. Spis treści:Rozwój osobisty 1. Poznaję siebie 2. Być szczęśliwym 3. Prokrastynacja i ja 4. Jak nie tracić czasu? O planowaniu 5. Stres 6. Jak zmienić beznadziejny dzień7. Kreatywność8. Co jest w życiu ważne? Rozważania o wartościach 9. Mętlik w głowie, czyli jak podejmować decyzje 10. Jestem ważna(-y) 11. Autorytety - po co nam one 12. Jak zachować słońce w duszy, czyli uważność na jesienne dni (teoria) 13. Jak zachować słońce w duszy, czyli uważność na jesienne dni (ćwiczenia) 14. Czas wolny 15. Marzenia 16. Mam cel! 17. O motywacji 18. Porażka to nie koniec świata 19. Pasja. Lubię to! 20. Uważność na co dzień21. Wiosenna karta uważności 22. Jak poczuć wiosnę w duszy? 23. Wakacyjna karta uważności 24. Zimowa karta uważności 25. Myślenie wizualne 26. Reklamowe obietnice 27. To ja! 28. Dzień Mózgu 29. Jak rozwiązać problem? 30. Metaplan 31. Drzewko decyzyjne 32. Sposoby na nudę33. Uczę się z Głową34. Uczę się z głową (ćwiczenia) Emocje i relacje społeczne 35. Nieśmiałość36. Wdzięczność37. Przepis na miłość38. Pomagam 39. Tolerancja 40. Przemijanie 41. Emocje 42. Plotka 43. Sztuka asertywności 44. Stereotyp 45. Przyjaźń46. Ja i rodzina 47. Kłamstwo 48. Agresja - stop! 49. Kompleksy. Jak z nimi wygrać?50. Smutek 51. Strach. Jak go odstraszyć?52. Złość53. Inteligencja emocjonalna 54. Samotność55. Jak nie martwić się za bardzo 56. Media społecznościowe 57. Wspomnienia 58. Mój wymarzony dom 59. Empatia 60. Dzień Dobrych Wiadomości
Godzina wychowawcza jak malowana to komplet 2 teczek z kartami o różnej tematyce - od spraw klasowych, tradycji i prawa, przez emocje i rozwój osobisty, po ekologię i zasoby naturalne. Graficzne karty pracy będą pretekstem do ciekawych dyskusji i wspólnych dociekań. Połączone z intrygującym filmem lub interesującym artykułem dadzą możliwość przeprowadzenia niebanalnej i żywej lekcji wychowawczej. Zawartość to 60 kart o tematyce:Ekologia i ochrona środowiska: Chcę być eko!; Woda; Energia; Jedzenie. Nie marnuj; Odpady... i wiele innych. Prawo, Państwo, Finanse: Ojczyzna; Święto Niepodległości; Moja mała ojczyzna; Prawa dziecka; Prawa człowieka; Finanse i ja; Wokół ekonomii... i wiele innych.Zdrowie i uzależnienia: Depresja; Nałogi; Klikam z głową; Jem zdrowo!; Pierwsza pomoc... i wiele innych.W klasie: Wakacyjny rozkład jazdy; W grupie raźniej; Dzień Pozytywnego Myślenia; Nie ściągam!... i wiele innych. Spis treści:EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA 1. Chcę być eko! 2. Woda 3. Energia 4. Jedzenie. Nie marnuj 5. Odpady 6. Klimatyczne spotkanie 7. Dzień Drzewa PRAWO, PAŃSTWO, FINANSE 8. Tradycji czar 9. Ojczyzna 10. Konstytucja 3 Maja 11. Święto Niepodległości 12. Moja mała ojczyzna13. Prawa dziecka 14. Prawa człowieka 15. Finanse i ja 16. Wokół ekonomii 17. Chcę być przedsiębiorczy 18. Prawa autorskie 19. Prawo ZDROWIE I UZALEŻNIENIA 20. Ze zdrowiem na ty (o higienie) 21. Depresja 22. Nałogi 23. Klikam z głową24. Jem zdrowo! 25. Pierwsza pomoc 26. Dojrzewam 27. Zdrowy ruch 28. Dopalacze - śmiercionośny wybór W KLASIE 29. Klasa na medal 30. Mój list do nauczyciela 31. Autoportret na dzień dobry 32. Dzień Dziecka (ćwiczenia) 33. Ja rodzic wobec szkoły 34. Wakacyjny rozkład jazdy35. W grupie raźniej 36. Dzień Pozytywnego Myślenia 37. Powakacyjnik. Z czym wracasz do szkoły? 38. Ja w nowym roku szkolnym 39. Powakacyjnik. Refleksje nauczyciela 40. Nie ściągam! 41. Wagary 42. 6 myślowych kapeluszy de Bono 43. Uczę się zdalnie (ćwiczenia) 44. Uczę się zdalnie (teoria) 45. Wracam do szkoły (po nauczaniu zdalnym) 46. Bezpieczne wakacje 47. Mój wychowawca 48. Jak się porozumiewać?49. Mediacja. Sposób na konflikt 50. Konflikt - zgoda buduje, niezgoda rujnuje 51. O kulturze zachowania, czyli jak cię widzą, tak cię piszą52. Jak się uczyć, żeby się nauczyć?53. Książkowe światy 54. Dzień Kropki 55. PZO (Przedmiotowe Zasady Oceniania) 56. Lekcjomierz 57. Uczę się dyskutować58. Ten rok szkolny 59. Regulamin klasowy 60. Dzień Liczby π
Moje sylabki w przedszkolu. Różnicowanie sylab to zeszyt, z którym dzieci uczą się czytać metodą prostą i skuteczną - opartą na sylabach. Składa się z różnorakich ćwiczeń, takich jak: kolorowanie obrazka pisanie sylab po śladzie wycinanie i przyklejanie sylab dopasowywanie naklejek z sylabami i elementami obrazka czytanie prostego tekstu ze zrozumieniem.Kolorowe, różnorodne i atrakcyjne dla małego odbiorcy ćwiczenia są znakomitą pomocą w nauce czytania.Czytamy sylabami - to łatwe!Zeszyt przeznaczony jest dla dzieci w wieku 5-6 lat.Moje sylabki w przedszkolu. Różnicowanie sylab są zintegrowane z programem MOJE SYLABKI.
Zestaw jest cennym narzędziem ułatwiającym naukę rozpoznawania, nazywania i skalowania emocji. Sprawdzi się w trakcie przedszkolnych zabaw oraz rozmów na temat trudnych sytuacji i związanych z nimi uczuć. Ponadto będzie pomocny w ćwiczeniu kompetencji społecznych, np. w wybieraniu stroju odpowiedniego do sytuacji czy pogody.Z zestawy można korzystać na dwa sposoby - pracując według instrukcji lub według własnego pomysłu dostosowując ćwiczenia do stopnia rozwoju dziecka.Zestaw przeznaczony jest:- dla dzieci w wieku 3-6 lat,- do terapii i codziennej zabawy,- dla rodziców, nauczycieli i terapeutów.Zawartość:- instrukcja,- 48 kartonowych kart z różnymi wariantami oczu i ust do układania,
Zestaw Autyzm. Ćwiczenia stolikowe został zaprojektowany tak, by łączyć pracę terapeuty i zaangażowanie rodziców. Podczas zajęć z terapeutą dziecko nabywa umiejętności, które potem doskonali i utrwala podczas zabawy i codziennej interakcji z rodzicami w domu. Zintegrowane, spójne działanie przynosi najlepsze efekty i pozwala cieszyć się postępami dziecka. Materiał zawarty w teczce charakteryzuje: duży format, spokojna tonacja kolorów, czytelne ilustracje.Dla kogo? Dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Dla dzieci zagrożonych autyzmem. Dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.Narzędzia metodyczne w zestawie 3: dziennik wydarzeń - pomaga w budowaniu kompetencji komunikacyjnej i językowej, zadania z sylabami - pierwszy zestaw zawierał samogłoski; w drugiej części stopniowo przechodzimy do sylab otwartych.Zawartość zestawu: 60 kart ćwiczeń,
Komunikacja, emocje, relacje.Karty pracy wspomagające rozwój umiejętności społecznychsą odpowiedzią na potrzebę praktycznych ćwiczeń wspomagających rozwój umiejętności społecznych u dzieci.Komunikacja, emocje, relacje przeznaczone są: dla dzieci w wieku 7-14 lat, dla dzieci z trudnościami w obszarach umiejętności społecznych (również ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną), dla dzieci w terapii indywidualnej i grupowej (np. jako element Treningu Umiejętności Społecznych).Teczka zawiera: Ćwiczenia o zróżnicowanym poziomie trudności. Karty zaprojektowane tak, aby atrakcyjnie i przejrzyście prezentować treści oraz wzbudzać ciekawość dzieci. Zadania o charakterze zarówno terapeutycznym, jak i profilaktycznym.Ćwiczenia składają się z trzech części: Emocje i samoświadomość - zadania z tej części pomagają dziecku poznawać emocje, wyrażać je i rozpoznawać u innych osób, pozwalają dostrzegać słabe oraz mocne strony i odkrywać informacje o sobie. Komunikacja - ta część zawiera ćwiczenia dotyczące: tworzenia komunikatów JA, asertywnego wyrażania myśli, zasad prawidłowej komunikacji, sztuki zadawania pytań. Relacje i sytuacje społeczne - te ćwiczenia rozwijają umiejętność interpretowania sytuacji społecznych, kształtują teorię umysłu oraz myślenie przyczynowo-skutkowe, pomagają rozmawiać o relacjach z bliskimi osobami.
Zeszyty ćwiczeń z serii Oswoić afazję. Terapia pacjenta z zaburzeniami funkcji poznawczych przeznaczone są dla osób cierpiących na afazję, zespoły otępienne oraz chorobę Alzheimera.Zadania zawarte w zeszycie są:zapisane dużą czcionką, tak aby pacjent, który ma problemy ze wzrokiem, mógł swobodnie z nich korzystać,powtarzalne - pacjent może ćwiczyć daną funkcję wielokrotnie, ponieważ każda kategoria zawiera wiele zadań,powszechne - dają wiedzę dotyczącą życia codziennego, dzięki czemu pacjent może przypomnieć sobie nazwy potrzebne w codziennym funkcjonowaniu,różnorodne - pacjent wyszukuje informacje, analizuje, uzupełnia luki, tabele, kategoryzuje, liczy, rysuje, wycina itp.Zamieszczone zadania mają na celu:aktualizację słownictwa,ćwiczenie pamięci operacyjnej,wzmocnienie koncentracji i uwagi,naukę kategoryzacji,ćwiczenie analizy i syntezy wzrokowej,usprawnienie półkul mózgowych (elementy kinezjologii),ćwiczenie rozumienia,ćwiczenie grafomotoryki (usprawnianie dłoni).W zeszycie 5 znajdują się rozdziały:CzynnościGry i zabawy usprawniające umysł
Zeszyty ćwiczeń z serii Oswoić afazję. Terapia pacjenta z zaburzeniami funkcji poznawczych przeznaczone są dla osób cierpiących na afazję, zespoły otępienne oraz chorobę Alzheimera.Zadania zawarte w zeszycie są:zapisane dużą czcionką, tak aby pacjent, który ma problemy ze wzrokiem, mógł swobodnie z nich korzystać,powtarzalne - pacjent może ćwiczyć daną funkcję wielokrotnie, ponieważ każda kategoria zawiera wiele zadań,powszechne - dają wiedzę dotyczącą życia codziennego, dzięki czemu pacjent może przypomnieć sobie nazwy potrzebne w codziennym funkcjonowaniu,różnorodne - pacjent wyszukuje informacje, analizuje, uzupełnia luki, tabele, kategoryzuje, liczy, rysuje, wycina itp.Zamieszczone zadania mają na celu:aktualizację słownictwa,ćwiczenie pamięci operacyjnej,wzmocnienie koncentracji i uwagi,naukę kategoryzacji,ćwiczenie analizy i syntezy wzrokowej,usprawnienie półkul mózgowych (elementy kinezjologii),ćwiczenie rozumienia,ćwiczenie grafomotoryki (usprawnianie dłoni).W zeszycie 4 znajdują się rozdziały:Dom i otoczenieSklepy, zakupy, produkty
Zeszyty ćwiczeń z serii Oswoić afazję. Terapia pacjenta z zaburzeniami funkcji poznawczych przeznaczone są dla osób cierpiących na afazję, zespoły otępienne oraz chorobę Alzheimera.Zadania zawarte w zeszycie są:zapisane dużą czcionką, tak aby pacjent, który ma problemy ze wzrokiem, mógł swobodnie z nich korzystać,powtarzalne - pacjent może ćwiczyć daną funkcję wielokrotnie, ponieważ każda kategoria zawiera wiele zadań,powszechne - dają wiedzę dotyczącą życia codziennego, dzięki czemu pacjent może przypomnieć sobie nazwy potrzebne w codziennym funkcjonowaniu,różnorodne - pacjent wyszukuje informacje, analizuje, uzupełnia luki, tabele, kategoryzuje, liczy, rysuje, wycina itp.Zamieszczone zadania mają na celu:aktualizację słownictwa,ćwiczenie pamięci operacyjnej,wzmocnienie koncentracji i uwagi,naukę kategoryzacji,ćwiczenie analizy i syntezy wzrokowej,usprawnienie półkul mózgowych (elementy kinezjologii),ćwiczenie rozumienia,ćwiczenie grafomotoryki (usprawnianie dłoni).W zeszycie 3 znajdują się rozdziały:LiczbyZdrowieUbrania
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?