Stosuj sprawdzone techniki komunikacji z klientem, tak by był on zadowolony ze współpracy. Zaprezentowane w publikacji case study pomogą w uniknięciu zerwania rozmów i wycofania się klienta podczas ważnych negocjacji handlowych.
Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu praktycznych porad zawartych w tej książce.
Nowa praca to wielkie przeżycie i sporo emocji, dlatego specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy informator na temat Twoich praw związanych z podjęciem pracy.
Przedstawimy Ci również obowiązki, które na Tobie spoczywają względem Twojego pracodawcy.
W publikacji omówione są dogłębnie wszystkie aspekty związane ze zgromadzeniami wspólników w spółce od zwoływania poprzez odbywanie, aż po postępowanie po jego odbyciu. Wskazane są aspekty, na które należy zwrócić uwagę na każdym z powyższych etapów.
Eksperci dogłębnie wyjaśniają m.in.:
• Jak przygotować się do zgromadzenia wspólników?
• Jak prawidłowo formułować uchwały?
• Co powinno się znaleźć w zaproszeniu dla wspólników?
• Jakie są zasady zwołania zgromadzenia w spółkach jednoosobowych?
• Jakie konsekwencje grożą za nie zwołanie zgromadzenia?
• Kiedy można zaskarżyć uchwałę i jak doprowadzić do tego, by nie trzeba było wykonywać niekorzystnych dla spółki uchwał?
Publikacja została przygotowana przez specjalistów, którzy od lat specjalizują się w problematyce spółek handlowych. W każdy podrozdziale wskazana jest podstawa prawna oraz zaprezentowane są gotowe wzory uchwał.
Najobszerniejszy, kompletny zbiór informacji dotyczących zawierania, zmieniania, rozwiązywania, zabezpieczania umów w spółce z o.o. wraz z wzorami.
Eksperci dogłębnie wyjaśniają m.in.:
• W jaki sposób sprawdzić wiarygodność klienta?
• Jakie są dostępne rodzaje zabezpieczeń i kiedy opłaca się stosować poszczególne typy?
• Jakich elementów w umowie nie należy ominąć, by była ona bezpieczna?
• Jak uniknąć błędów reprezentacji?
• Jakie są skutki zawarcia umowy w sposób niezgodny z zasadami reprezentacji?
• Co zrobić, gdy kontrahent nie wykona umowy lub wykona ją nienależycie?
• Kiedy można uznać, że cała umowa jest nieważna, a kiedy tylko część jej zapisów?
Wszystkie rozważania prawników i radców prawnych zilustrowane są licznymi przykładami i wzorami umów. W każdym rozdziale wskazana jest podstawa prawna
Skorzystaj z tego narzędzia a szybko uporasz się z papierkową robotą dotyczącą wszystkich spraw kadrowych w szkole od zatrudniania pracowników, poprzez awans zawodowy nauczycieli oraz urlopy i ekwiwalent za urlop, po rozwiązywanie stosunków pracy w szkole. Dzięki niemu unikniesz błędów, które mogą skutkować niekorzystnymi orzeczeniami sądu pracy, w tym przywracającymi pracownika do pracy, ustalającymi, że nauczyciel jest zatrudniony na podstawie mianowania bądź zasądzającymi niewypłacone świadczenia pracownicze wraz z ustawowymi odsetkami.
Niewłaściwe stosowanie umów o pracę w szkole często ma swój finał w sądzie pracy. Stosowanie umowy na czas określony zamiast aktu mianowania to jeden z kilku błędów popełnianych przez dyrektorów szkół. Większe konsekwencje dla szkoły będzie miało zastosowanie „zwykłej’ umowy na czas określony zamiast umowy na zastępstwo. Niezastosowanie właściwych wzorów umów o pracę stosowanych w szkole może spowodować, że nauczyciel, którego można by było zwolnić za 3-dniowym wypowiedzeniem, będzie nie do zwolnienia!
DOKUMENTACJA KADROWA W OŚWIACIE – zawiera ponad 200 wzorów do zastosowania w Twojej placówce - aktualnych na rok szkolny 2013/2014 m.in.:
Wzory wszystkich rodzajów umów o pracę – zarówno dla nauczycieli, jak i pracowników niepedagogicznych.
Wzory wypowiedzenia stosunku pracy ze wszystkich możliwych powodów przewidzianych w Karcie Nauczyciela oraz Kodeksie Pracy.
Wzory pism, wniosków i decyzji dotyczących awansu zawodowego nauczyciela.
Przykład regulaminu ZFŚŚ w szkole wraz z wnioskami o dofinansowanie oraz decyzjami w sprawie przyznawania świadczeń z funduszu socjalnego.
Zbiór aktualnych aktów prawnych niezbędnych w każdej placówce oświatowej.
Praca w kadrach i płacach najczęściej kojarzy się z biurową atmosferą, stosami dokumentów, nierzadko żmudnymi zadaniami wymagającymi cierpliwości i dokładności. Ale dla chcącego nic trudnego - wydawnictwo Wiedza i Praktyka ma w swojej ofercie... specjalne krzyżówki. "Krzyżówki kadrowo-płacowe" to świetny sposób na chwilę wytchnienia i relaksu, zawierają ponad 20 łamigłówek, a w nich 500 haseł o tematyce HR i płac. Poręczny format sprawi, że zabierzesz je ze sobą wszędzie! Przerwa na kawę, podróż autobusem - w każdym miejscu możesz cieszyć się tą nieszablonową rozrywką! Codzienne obowiązki mogą dostarczyć mnóstwa materiału do ulubionej rozrywki Polaków. Krzyżówki to doskonała okazja dla sprawdzenia swojej zawodowej wiedzy.
W publikacji „Zgromadzenie wspólników” zawarte są porady jak zwołać zgromadzenie wspólników i jakich formalności należy dopełnić w związku z jego zwołaniem. Wskażemy obowiązki spółki w związku z odbyciem zgromadzenia wspólników. Z naszej publikacji czytelnik dowie się, w jakich sytuacjach w spółce powinno zostać zwołane zwyczajne zgromadzenie wspólników, a w jakich nadzwyczajne. Porady ekspertów pomogą rozwiać wątpliwości, czy należycie został ustalony przebieg obrad i czy protokół ze zgromadzenia został prawidłowo sporządzony. Czytelnik znajdzie w publikacji wskazówki, w jaki sposób przygotować przebieg obrad i co powinien zawierać protokół. Wszystkie zagadnienia omówione są w jednej broszurze, dzięki temu czytelnik zaoszczędzi cenny czas na poszukiwanie odpowiedzi na swoje pytania. Natomiast zarząd, który z lektury publikacji pozna swoje obowiązki, będzie mógł uchronić się przed odpowiedzialnością za niedopełnienie niezbędnych formalności związanych ze zwołaniem i odbyciem zgromadzenia. Uniknie również ryzyka zaskarżenia uchwał przez wspólników spółki.
Jeśli w spółce powstały wątpliwości, czy należy powołać radę nadzorczą – niniejsza publikacja pomoże je rozwiać. Dzięki jej lekturze czytelnik zyska pewność, czy w jego spółce trzeba powołać ten organ kontrolny. Oprócz tego nasi eksperci wyjaśnią, kto może – a kto nie – zostać członkiem rady nadzorczej. Czytelnik dowie się także, jakie są kompetencje rady nadzorczej i zasady jej funkcjonowania. Porady zawarte w publikacji pomogą także rozwiać wątpliwości, jakie postanowienia powinien zawierać regulamin rady nadzorczej. Informacje zawarte w broszurze ułatwią podjęcie decyzji, z ilu członków powinna składać się rada i jak długo powinna trwać ich kadencja. Podpowiemy także czy członkowie rady nadzorczej mogą pełnić swoją funkcję bez wynagrodzenia. Ponadto czytelnik znajdzie odpowiedź na pytanie, w jaki sposób rada nadzorcza podejmuje decyzje i czy mogą zostać podważone przez inne organy spółki.
Dzięki tej broszurze czytelnik oszczędzi czas na poszukiwanie odpowiedzi na swoje pytania, które często mogą okazać się pilne, gdyż problematyka funkcjonowania zarządu omówiona jest kompleksowo w jednej (zwięzłej i napisanej przystępnym językiem) publikacji. Broszura zawiera wyjaśnienia dotyczące najczęstszych wątpliwości związanych z funkcjonowaniem zarządu spółki z o.o. Czytelnik dowie się, kiedy zarząd powinien podjąć decyzję w formie uchwały, jakie są sposoby podejmowania uchwał oraz kiedy członek zarządu powinien powstrzymać się od udziału w głosowaniu. W publikacji omówione zostały kompetencje zarządu spółki, ich prawa oraz obowiązki wobec udziałowców, a także jakie są zasady reprezentacji spółki przez zarząd. Eksperci wyjaśnią nie tylko, jakie zapisy powinien zawierać regulamin zarządu, lecz również jakie grożą konsekwencje za jego naruszenie. Z publikacji „Zarząd w spółce z o.o.” czytelnik dowie się, jaki będzie najkorzystniejszy sposób zawarcia umowy z członkiem zarządu - umowę o pracę, kontrakt menedżerski czy umowa o współpracy.
W publikacji wyjaśniamy, kiedy członkowie zarządu ponoszą odpowiedzialność majątkową, a kiedy karną. Podpowiadamy, w jaki sposób można się uwolnić od odpowiedzialności za swoje działania. Eksperci odpowiadają, co grozi za nieprzestrzeganie przepisów ksh, kc, czy kodeksu karnego skarbowego. Porady zawarte w publikacji pomogą uchronić się przed odpowiedzialnością karną za naruszenie prawa upadłościowego i naprawczego oraz ustawy o rachunkowości. Podpowiemy również, w jaki sposób ubiegać się o złagodzenie kary. Wskazujemy w jaki sposób sądy interpretują przepisy dotyczące odpowiedzialności członków zarządu. Szczegółowo omówione są przypadki, z którymi członkowie zarządu mogą mieć do czynienia w czasie wypełniania swoich obowiązków. Z publikacji czytelnik dowie się, jakie są przesłanki osobistej odpowiedzialności członków zarządu za długi spółki i kiedy egzekucja przeciwko spółce jest bezskuteczna. Znajdzie w niej także wskazówki, w jaki sposób może uwolnić się od tej odpowiedzialności, a także praktyczne porady jak sobie radzić przypadku, gdy wda się w spór ze spółką i w jaki sposób można uniknąć odpowiedzialności za szkody wyrządzone spółce oraz osobie trzeciej.
Książka ta będzie przede wszystkim służyć Ci nieocenioną pomocą nie tylko przy poprawnym kwalifikowaniu zdarzeń wypadkowych, ale także w dochodzeniu związanych z nimi odpowiednich roszczeń, nie tylko z ubezpieczenia społecznego, lecz także uzupełniających - również w zakresie chorób zawodowych.
Tam, gdzie konieczna jest współpraca wielu osób, gdzie priorytetem jest praca zespołowa, w otoczeniu, które wyczulone jest na kwestie etyczne, gdzie oczekuje się od pracownika odpowiedzialności za własny rozwój oraz zdolności do odnalezienia się w życiu organizacyjnym, kompetencje psychospołeczne są nieodzowne.
Koniecznie przeczytaj tę książkę! Zawiera ona wiele praktycznych przykładów i sytuacji z życia organizacji, które podpowiedzą Ci, jak odnaleźć się w swojej roli, w życiu organizacyjnym, jak osiągać stawiane przed sobą cele.
Dowiedz się, jak skutecznie i efektywnie komunikować się w organizacji, dokonać prezentacji i autoprezentacji.
Czytając książkę, poznasz sprawdzone sposoby na umiejętne zarządzanie sobą i swoim zespołem, na efektywne realizowanie zakładanych celów oraz przeczytasz o sposobach na radzenie sobie z emocjami, konfliktem i negatywnymi konsekwencjami stresu.
Nowelizacja rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa i higieny w szkołach, nakłada na dyrektorów szkół obowiązek zapewnienia od 1 września 2011 r. ciepłej wody i mydła w każdej szkole. Szkoła ma również obowiązek utrzymywać w czystości i w stanie pełnej sprawności technicznej urządzenia higieniczno-sanitarne. Aktualne wymagania bhp dotyczące szkolnych toalet to jedno z zagadnień poruszonych w niniejszej książce.
Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami!
"Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się rozłączam”;
"Kiedy naprawdę chciałabym coś kupić, a widzę że sprzedawca nie ma dla mnie czasu, idę od razu do innego sklepu”;
"Długa wysyłka zamówienia, problemy z serwisem – to są cechy, które od razu przekreślają satysfakcję z zakupów. Wystawiam wtedy negatywną opinię w Internecie”.
To jedne z najczęstszych reakcji źle potraktowanych czy obsłużonych klientów. A przecież doskonale wiesz, że 1 niezadowolony klient powtórzy negatywną opinie 100 kolejnym osobom. Czy warto tak ryzykować i przez drobny błąd tracić tylu potencjalnych nabywców?
Gotowe rozwiązania na zwiększenie skuteczności zarządzania działem handlowym czekają na Ciebie!
Szefie! Czy znasz skuteczne sposoby na zwiększanie sprzedaży? Czy potrafisz wyciskać handlowców jak cytrynę, ale jednocześnie wiesz, kiedy odpuścić? Jak rozwiązywać konflikty w dziale handlowym? Gdzie szukać sposobów na polepszenie rentowności firmy?
Nie wątpię, w to że radzisz sobie z tym wszystkim bardzo dobrze. Ale wiem też, że czasem w pracy kierownika sprzedaży przychodzą momenty zwątpienia, wypalenia, demotywacji. I właśnie w takich chwilach chciałoby się mieć gotowe rozwiązania, sprawdzone przykłady innych firm, które pomogą Ci rozwiązać bieżący problemem w Twoim dziale handlowym.
Publikacja zawiera tekst nowelizacji Kodeksu pracy i ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z omówieniem obowiązujących od 16 lipca 2010 r. regulacji. Jest niezbędnym źródło wiedzy na temat m.in. nowych uprawnień kształcących się pracowników, obowiązków pracodawców, umów szkoleniowych, zwrotu kosztów nauki.
Dzięki zawartym przykładom upewnią się Państwo, jak stosować nowe zasady w praktyce.
Dnia 16 lipca 2010 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Zgodnie z wyrokiem Trybunału Konstytucyjnego z dniem 11 kwietnia 2010 r. stracił bowiem moc obowiązującą art. 103 Kodeksu pracy.
W związku z tym zaistniała potrzeba zmiany uchylonych przepisów. I tak, w dniu 20 maja 2010 r. została uchwalona ustawa o zmianie ustawy – Kodeks pracy oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, którą 8 czerwca br. podpisał Marszałek Sejmu pełniący obowiązki Prezydenta RP.
król jest dobry, powiesić ministrów - tak radzili sobie z problemami monarchowie.
Jak wygląda to w spółce z o.o.?
Ograniczona odpowiedzialność dotyczy wspólników. Ty - jako członek zarządu - ryzykujesz wszystkim, co masz. Pewne prawa historii są niezmienne.
W biznesie wygrywa ten, kto lepiej zna prawo. Masz w ręku jeden z pięciu tomów, które razem - niczym elementy układanki - konstytuują kompletną strategię - Jak wygrać i - przede wszystkim - jak przetrwać w grze biznesowej.
Przed Tobą salvus conductus - list żelazny członka zarządu i prezesa spółki z o.o.
W biznesie wygrywa ten, kto lepiej zna prawo. Masz w ręku jeden z pięciu tomów, które razem - niczym elementy układanki - konstytuują kompletną strategię: Jak wygrać i - przede wszystkim - jak przetrwać w grze biznesowej.
Przed Tobą salvus conductus - list żelazny członka zarządu i prezesa spółki z o.o.
W biznesie wygrywa ten, kto lepiej zna prawo. Masz w ręku jeden z pięciu tomów, które razem - niczym elementy układanki - konstytuują kompletną strategię: Jak wygrać i - przede wszystkim - jak przetrwać w grze biznesowej.
Przed Tobą salvus conductus - list żelazny członka zarządu i prezesa spółki z o.o.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?