KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Studio Emka

Okładka książki Wybierz swoją perspektywę

44,00 zł 28,98 zł


"Fantastyczne źródło wiedzy, pozwalającej uwolnić umysł, by działał i tworzył!" D.G. WILD Czy ty również: - Zbyt dużo myślisz i odkładasz sprawy na później? - Rozpamiętujesz błędy przeszłości? - Najpierw dostrzegasz negatywne strony? - Martwisz się, co pomyślą inni? - Chcesz działać bardziej kreatywnie i wydajnie? - Chcesz mieć więcej cierpliwości dla siebie i innych? W książce "Wybierz swoją perspektywę" John Martin przeprowadza szczegółową i przenikliwą analizę sposobu, w jaki nasza perspektywa ma wpływ na sukces. Zarazem inspirująco instruuje, jak odkryć wyjątkową istotę własnych myśli i uwolnić potencjał celowego myślenia, aby: - zostawić za sobą przeszłość - wyrobić sobie nawyki umysłowe - wzmacniające pozytywną perspektywę - dostrzegać okazje wśród chaosu - rozwijać aktywną świadomość myślenia - uwolnić się od krytyki innych - pokonać rozpraszacze - i osiągnąć o wiele więcej! Swoimi książkami John Martin pomaga nam zmieniać życie. Wskazuje w nich narzędzia i proponuje działania, dzięki którym możemy przeanalizować swe nastawienie i wyzbyć się nieprawdziwych przekonań, ograniczających nasz potencjał. W przekładzie na język polski ukazały się wcześniej "Postaw na siebie" oraz "Skupiony i wolny". W tej książce autor radzi, jak zyskać poczucie autentyczności, dopasować obierane cele do naszych mocnych stron, a przede wszystkim jak działać niezależnie od sytuacji, w której się obecnie znajdujemy.
Okładka książki Kto zabrał mój ser? w.2023

39,90 zł 27,52 zł


"Kto zabrał mój ser?" to prosta, a zarazem mądra, alegoryczna przypowieść, odkrywająca najgłębsze prawdy o zmianach dokonujących się w naszym życiu. Co sprawiło, że książka ta gości od wielu tygodni na pierwszych miejscach list bestsellerów tak poczytnych pism jak: „The New York Times”, „Wall Street Journal”, „USA Today”. Odpowiedź zawiera się w jednym zdaniu: jasne, pełne mocy przesłanie zawarte w tej książce – „To nie prawda, że zmiany są najważniejsze. Po prostu nic innego ważnym nie jest. Otwórz się na zmiany, nie walcz z nimi”. Bohaterowie tej przypowieści cztery istoty – myszy Nos i Pędziwiatr, i miniaturowi ludzie – Zastałek i Bojek, są personifikacją prostych, ale i skomplikowanych części naszej osobowości, które kryją się w nas niezależnie od wieku, płci, rasy czy narodowości. Myszy i ludzie – żyjący wewnątrz labiryntu i poszukujący sera, który jest ich pokarmem i źródłem szczęścia. „Ser” to metafora wszystkiego, czego pożądamy w życiu – dobrej pracy, zdrowych związków z innymi ludźmi, majątku, zdrowia czy spokoju duchowego. „Labirynt” to miejsce, w którym szukamy tego, czego pragniemy – może jest to firma dla której chcielibyśmy pracować, rodzina czy społeczność, w której żyjemy. Niekiedy zachowujemy się jak Nos, który szybko wyczuwa zmiany, lub jak Pędziwiatr, który szybko rozpoczyna działanie, albo jak Zastałek, który zaprzecza i opiera się zmianom, bo obawia się, że przyniosą coś złego, albo jak Bojek, który uczy przystosowania się do zmian, gdy widzi, że mogą przynieść coś lepszego. Którąkolwiek z części naszej osobowości wykorzystujemy, mamy wszyscy wspólną cechę: potrzeby odnalezienia własnej drogi w labiryncie życia i odnalezienia sukcesu w erze ciągłych zmian. Jakże wszystko byłoby proste, gdybyśmy mieli własną mapę labiryntu. Gdyby reguły, do których przywykliśmy niezmiennie obowiązywały. Gdyby nie zabierano nam od czasu do czasu naszego Sera. Świat jednak zmienia się nieustannie – rzecz w tym, aby potrafić się do tych zmian dostosować. "Kto zabrał mój ser?" S. Johnsona stała się książką niemalże kultową. Publicysta czasopisma „TIME” Walter Kirn nazwał ją „literacką podwaliną Nowej Ekonomii”. Opracowanym w oparciu o nią programem szkoleniowym CHEESE Experience objęto zarządy i grupy menedżerskie wielu renomowanych firm takich jak Chase Manhattan, Procter and Gamble, General Motors, Kodak, Marriot, Citibank, Hewlett – Packard, Hartford Insurance, IBM, Time -Warner, US Army, Xerox i wiele innych. Sprzedała się, jak dotychczas w niewiarygodnym łącznym nakładzie 2 000 000 egzemplarzy.
Okładka książki 100 reguł ludzi produktywnych. Krótkie lekcje doprowadzania spraw do końca

49,00 zł 32,28 zł


Podejdź do swoich zadań profesjonalnie. Oto Twój przewodnik, który będzie wspierał Cię w sprawnym doprowadzaniu spraw do końca - od zarządzania czasem oraz korzystania z technicznych nowinek po nadawanie priorytetów zadaniom i przekazywanie niektórych z nich innym osobom. "100 reguł ludzi produktywnych" aż kipi od rad, metod i narzędzi, dzięki którym w pełni wykorzystasz każdą swoją mocną stronę i wyzbędziesz się wszystkich niepotrzebnych nawyków. W każdym ze stu rozdziałów znajdziesz nową myśl, która pomoże Ci z nawiązką zrealizować wszelkie cele. Otwórz tę książkę na którejkolwiek stronie albo przeczytaj ją od początku do końca - w jednej i drugiej sytuacji możesz liczyć na inspirację, rady i praktyczne wskazówki. "100 reguł ludzi produktywnych" wskaże ci, JAK PRACOWAĆ MĄDRZEJ - ALE NIE CIĘŻEJ!
Okładka książki Etyka

39,90 zł 26,27 zł


WIELU LUDZI UWAŻA, ŻE ETYKA OGRANICZYŁABY ICH MOŻLIWOŚCI DZIAŁANIA, SZANSĘ NA SUKCES W BIZNESIE. A jak to dziś jest z tą etyką w biznesie? Wspaniale? Nie, myślę że większość ludzi ma serdecznie dość nieuczciwości i podejrzanych transakcji. Maxwell stawia tezę nie ma czegoś takiego jak etyka biznesu - jest po prostu etyka. Próbujemy trzymać się jednego zbioru zasad etycznych w życiu zawodowym, innego w życiu duchowym, a jeszcze innego w życiu osobistym i rodzinnym. Dlatego mamy problemy. Etyka to etyka. Jeśli chcesz postępować etycznie, to musisz trzymać się zawsze jednego standardu. Prowadzenie etycznego życia nie zawsze jest łatwe, ale wcale nie musi być skomplikowane. Ta zajmująca książka świetnie pokazuje, jak postępowanie wedle moralnych zasad przyczynia się do wygranej wszystkich stron i wywiera korzystny wpływ na pracowników, klientów, inwestorów, a nawet na własny stan umysłu.
Okładka książki Postaw na charakter i kompetencje. Stanowisko i władza nie zrobią z ciebie lidera

49,00 zł 32,28 zł


Trzykrotnie piastujący stanowisko dyrektora zarządzającego, erudyta wykształcony w Oksfordzie i fachowy doradca, Timothy R. Clark ukazuje, w jaki sposób wielkość rodzi się z potężnego połączenia charakteru i kompetencji – przy czym „jądrem” jest charakter, a kompetencje „skorupą”. Charakter jest fundamentem, na którym muszą zostać nabudowane kompetencje, przy czym oba czynniki są równie istotne. „Pomyślmy o szeroko znanych przywódcach i spróbujmy przywołać przypadki ich spektakularnego popadania w niełaskę z powodu braku kompetencji” – czytamy w tej książce. – „Kiedy lider idzie na dno, proces ten ma swój początek w jego wnętrzu. To zapaść charakteru, swoiste «stopienie rdzenia» (by uciec się do metafory reaktora jądrowego).” Osoby o właściwych predyspozycjach charakterologicznych, którym brak jest stosownych kompetencji, pozostają nieskuteczne. Lecz z kolei kompetentni liderzy, którym brak charakteru, są niebezpieczni. „Przywództwo jest dyscypliną stosowaną; nie jest to jakaś rozdmuchana idea, nad którą trzeba by przysiąść i dumać. Właściwie jest to najważniejsza stosowana dyscyplina na świecie […]” – powiada autor. Sukces każdego podmiotu gospodarczego sprowadza się u swych źródeł właśnie do przywództwa. To ostatnie realizuje się w ostatecznym rachunku za sprawą kompetencji i charakteru, nie zaś zewnętrznych atrybutów takich jak pełnione stanowisko, funkcja czy zakres władzy. Autor rzuca snop światła na cztery najistotniejsze składniki charakteru i kompetencji, oferując nam sekwencję elokwentnych, inspirujących i pobudzających do działania refleksji na temat nieodzownych budulców każdego z tych czynników. Przywództwo albo liderowanie postrzega on zasadniczo jako oddziaływanie na innych: przywódcy – liderzy – wywierają wpływ na innych „w sposób, który zainspiruje ich do pięcia się w górę, poszerzania swego potencjału, stawania się”. Lider musi odznaczać się charakterem nieodzownym dla pozytywnego oddziaływania, jak i kompetencjami, aby wywierany przezeń wpływ był skuteczny. Ta książka przeznaczona jest dla każdego, kto pragnąłby zwiększyć swój potencjał w obszarze przewodzenia – liderowania. Wgląd autora w zagadnienie jest głęboki, a jego zaangażowanie wręcz zaraźliwe. Uzmysławia nam on, że: „Przewodzenie innym jest najbardziej angażującym, inspirującym i najgłębiej satysfakcjonującym rodzajem działalności, jaki zna ludzkość. Dzięki niemu zyskujemy możliwość dokonywania postępów, skutecznego mierzenia się z przeciwnościami, zmieniania życia innych ludzi […] Piękną stroną przywództwa jest fakt, że do roli przywódcy może aspirować każdy”. TIMOTHY R. CLARK jest założycielem i dyrektorem firmy doradczo-szkoleniowej LeaderFactor zajmującej się rozwijaniem zdolności przywódczych, zarządzaniem zmianami i działaniami z zakresu zwinności strategicznej. Uzyskał doktorat z nauk społecznych i politycznych na Uniwersytecie Oksfordzkim. Jest byłym zawodnikiem pierwszej drużyny akademickiej futbolu amerykańskiego przy Brigham Young University, startującej w rozgrywkach ogólnokrajowych. Jest autorem czterech książek i ponad stu artykułów. Wśród klientów jego firmy są takie podmioty jak Accenture, Dow, FBI, Genentech, Honeywell, Lockheed Martin, Microsoft i Uniwersytet Stanforda.
Okładka książki Hit Man. Nowe wyznania ekonomisty od brudnej roboty

54,90 zł 36,16 zł


Bestseller "New York Timesa", ponad milion dwieście pięćdziesiąt sprzedanych egzemplarzy, książka demaskująca kulisy światowego terroryzmu ekonomicznego, którego od przeszło wieku dopuszczają się Stany Zjednoczone. Ekonomiści od brudnej roboty (EBR-owcy) to sowicie opłacani specjaliści, którzy oszukują państwa na całym świecie na miliardy dolarów. John Perkins był jednym z nich, dlatego tak wiarygodne i z dużą dbałością o szczegóły opisuje mechanizmy ich działania. Autor po 12 latach od pierwszego wydania powraca z równie silnym impetem, odsłaniając kolejne międzynarodowe intrygi, korupcję, sekretne działania rządu USA i wielkich korporacji. Skutki ich działań doprowadziły, m.in. do uzależnienia finansowego słabszych gospodarczo państw od gospodarki Stanów Zjednoczonych, do kryzysu, a nawet upadku wielu z nich, do konfliktów zbrojnych, czy wreszcie do ataków terrorystycznych. To mocne tezy, ale też mocne są argumenty Perkinsa potwierdzające je. "Hit Man. Nowe wyznania ekonomisty od brudnej roboty" to poprawione i uzupełnione o 15 nowych rozdziałów wydanie pokazuje, nie tyle fakt, że od czasu pierwszego wydania nic nie zmieniło się, co niepokojący obraz postępującej degeneracji, systemu, który opanował światową politykę, biznes i życie społeczne. Praca Perkinsa jako EBR-owca polegała na przekonywaniu przywódców krajów posiadających, z punktu widzenia Stanów Zjednoczonych, znaczenie strategiczne – od Indonezji po Panamę – by zgodziły się na gigantyczne inwestycje w rozwój infrastruktury, a wynikające z nich kontrakty przyznały korporacjom amerykańskim. Obciążone ogromnymi długami kraje te stawały się wasalami rządu amerykańskiego, Banku Światowego i innych, zdominowanych przez USA agencji, które pod szyldem pomocy ekonomicznej skrywały swą lichwiarską działalność – narzucając terminy spłat i uzależniając od siebie rządy suwerennych państw. Do narzędzi wykorzystywanych przez owych „fachowców” zaliczają się sfałszowane raporty finansowe, sfingowane wybory, przekupstwa, wymuszenia, seks, a nawet morderstwa. Ci ludzie uczestniczą w grze, która jest tak stara jak sama koncepcja imperium, ale w naszej epoce globalizacji osiągnęła nową, przerażającą skalę. "Hit Man. Nowe wyznania ekonomisty od brudnej roboty" czyta się jak thriller polityczny będący doskonałym materiałem do ekranizacji filmowej. Niestety nie jest on fikcją, a opartą na faktach opowieścią, która odsłania międzynarodowe intrygi, korupcję i sekretne działania rządu oraz korporacji, pociągające za sobą konsekwencje zgubne dla demokracji amerykańskiej i całego świata. Poszerzone wydanie aktualizuje i uzupełnia treść zawartą w książce opublikowanej po raz pierwszy w 2004 roku. W swoich zdumiewających wyznaniach John Perkins przedstawia nowe szczegóły, jak swoisty nowotwór wywołany przez EBR-owców, z aktywnym udziałem autora, rozprzestrzenił się na terytorium Stanów Zjednoczonych i innych państw, sięgając dalej i głębiej niż dotychczas. Dziś jest już dominującym systemem w polityce, biznesie i życiu społecznym.
Okładka książki Marzenie ma moc

44,00 zł 28,98 zł


Twoje marzenie ma moc. Może Cię zainspirować. Może dać Ci siłę. Ale czy obdarzy cię nagrodami? Większość ludzi nie uświadamia sobie tkwiącego w nich potencjału, ponieważ nie mają odwagi, by urzeczywistniać marzenia. John C. Maxwell pomaga nam odnaleźć i skrystalizować swoją wizję, prowadząc ku odpowiedziom na pytania: Czy moje marzenie jest naprawdę moje? Czy wyraźnie widzę moje marzenie? Czy zdołam pokonać przeszkody na drodze ku marzeniom? Czy moje marzenie jest dość pociągające, bym podążał za nim aż do skutku? Czy mam pomysł na realizację mojego marzenia? Czy wziąłem pod uwagę osoby, bez których moje marzenie nie stanie się rzeczywistością? Czy jestem skłonny zapłacić cenę za spełnienie marzenia? Czy wciąż idę w kierunku mojego marzenia? Czy zaangażowanie w realizację mojego marzenia daje mi satysfakcję? Czy moje marzenie niesie korzyści innym? Każdy, kto chce osiągnąć sukces musi na te pytania odpowiedzieć. Dołącz do grona ludzi, którzy odważyli się żyć swymi marzeniami, którzy odkryli prawdziwą moc swoich marzeń.
Okładka książki Bez względu na wszystko

44,00 zł 28,98 zł


Zobowiązania nie są łatwe, ale zapewniają rezultaty. Kiedy odkryjecie, czym jest bez względu na wszystko w waszym życiu, zyskacie jasność, pewność oraz skupienie. Wyjście z marazmu i uzyskiwanie postępów to naturalny rezultat życia zgodnie ze zobowiązaniami bez względu na wszystko. Dla wielu z nas tym, co najważniejsze, są coraz głębsze relacje z osobami z naszego otoczenia i możliwość wywierania realnego wpływu na ich oraz swoje życie. A gdyby sekretem stawania się najlepszą wersją siebie, przyciągania do siebie ludzi i przewodzenia im miała okazać się po prostu wiedza o tym, w co, dlaczego i jak się zaangażować? Możecie posiąść tę wiedzę, ale też zyskać o wiele więcej, jeśli wykorzystacie potęgę zobowiązania. Od ponad dwudziestu pięciu lat Sam Silverstein pracuje z przedsiębiorstwami, agencjami rządowymi i ludźmi na całym świecie, pomagając im kształtować najlepsze wersje ich samych poprzez potęgę odpowiedzialności. Tysiące ludzi wdrożyło już jego filozofię i narzędzia, by w rezultacie doświadczyć rozwoju i dobrobytu. Sam Silverstein tłumaczy w swej książce, czym jest poczucie odpowiedzialności i dlaczego stanowi ono najpotężniejszy czynnik zmian, jaki istnieje. Inspirująco wyjaśnia, jak można skutecznie wykorzystać tę moc do wprowadzenia pozytywnych zmian u siebie i innych. W tym celu proponuje podjęcie dziesięciu ważnych zobowiązań, sformułowanych w poczuciu odpowiedzialności i odnoszących się do istotnych aspektów życia każdego człowieka. Jeśli zdecydujecie się choćby na niektóre z nich, tylko na jedno czy nawet zaczniecie od prostego "tak", oznaczającego jakieś zobowiązanie wobec siebie oraz osób z waszego otoczenia, sprawicie, że - bez względu na wszystko: - Wasze słowo stanie się dla was wiążące - Poznacie własne wartości i będziecie je realizować w życiu - Będziecie pomagać ludziom w stawaniu się najlepszą ich wersją - Ukształtujecie dobrą reputację w targanym problemami świecie - Rozwiniecie i utrzymacie rozsądne zasady finansowe. Postawa bez względu na wszystko jest jasna w przekazie, praktyczna w zastosowaniach i potężna w swoim potencjale zmiany życia. Jeśli od razu i odpowiedzialnie podejmiecie wskazane w tej książce zobowiązania, stworzycie dla sobie i osób ze swego otoczenia lepszą przyszłość. Bez względu na wszystko! SAM SILVERSTEIN z zaangażowaniem realizuje zobowiązanie do inspirowania ludzi, aby żyli w poczuciu odpowiedzialności, zgodnie z nim przekształcali sposób, w jaki prowadzą interesy, i tym samym przyczyniali się do tworzenia bardziej zrównoważonego i sprawiedliwego świata. Pomaga firmom budować kulturę organizacyjną, która na pierwszym miejscu stawia odpowiedzialność; osobiście jest przekonany, że "Odpowiedzialność to najwyższa forma przywództwa". Sam odniósł sukces jako autor książek, mówca i przedsiębiorca. Jedną ze swoich firm sprzedał przedsiębiorstwu znajdującemu się na liście Fortune 500. Współpracując z przedsiębiorcami, międzynarodowymi firmami oraz agencjami rządowymi, ma istotny wpływ na transformację panującej w nich kultury organizacyjnej, co przekłada się na ich zwiększone zaangażowanie i wydajność. Jest autorem wielu książek, w tym: "No More Excuses", "The Success Model", "Non-Negotiable", "Making Accountable Decisions", "The Lost Commandments".
Okładka książki Szczyty i doliny

39,90 zł 26,27 zł


"Szczyty i doliny" to opowieść o młodym człowieku, któremu życie się nie układa, dopóki nie pozna pewnego starego człowieka. To spotkanie raz na zawsze odmieni jego życie. Dzięki obcowaniu z mądrym starcem dokonuje zaskakujących odkryć. W końcu zaczyna rozumieć, w jaki sposób wykorzystać praktyczne narzędzia starego człowieka w tłustych i chudych latach. Staje się przez to spokojniejszy i zaczyna odnosić sukcesy. Teraz i ty, czytelniku, możesz odbyć podobną podróż po tej przypowieści, a z tego, co odkryjesz, zrobić dobry użytek.
Okładka książki Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi

49,90 zł 35,90 zł


Przełomowy, ponadczasowy bestseller w ekskluzywnym wydaniu. Tę książkę warto mieć w domu i warto do niej wracać. Miliony czytelników, w tym światowi liderzy biznesu i polityki, nieustannie powołują się na książkę Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi. To najlepszy dowód, że lekcje głoszone przez Dale’a Carnegiego, które zapoczątkowały nurt samorozwoju, przetrwały próbę czasu i zyskały charakter uniwersalny. Są to klasyczne, w najlepszym tego słowa znaczeniu, zasady postępowania, a generalne założenia tej książki pozostają ważne dla kolejnych pokoleń. Przenikliwe, ponadczasowe rady autora pomagają rozwijać inteligencję interpersonalną, a ćwiczenie dobrych umiejętności społecznych sprzyja poprawie naszego życia, zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej. Książka Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi miała premierę w Nowym Jorku, w październiku 1936 roku. Jeszcze przed końcem tego roku dotarła na szczyt listy bestsellerów „New York Timesa” i utrzymała się na niej przez następne dwa lata. Do dzisiaj uznaje się ją za jeden z największych sukcesów wydawniczych w historii. Każdego roku liczba wydanych egzemplarzy wzrasta o 250 tysięcy. Dotychczas na całym świecie sprzedało się ponad 30 milionów egzemplarzy tej książki w przekładach na 37 języków. Pierwsze polskie wydanie książki Carnegiego ukazało się w roku 1993 nakładem Wydawnictwa Studio Emka.
Okładka książki Skupiony i wolny

44,90 zł 29,56 zł


W książce "Skupiony i wolny" John Martin przedstawia praktyczny, motywujący i konkretny sposób działania pozwalający przezwyciężyć irytujące przeszkody oraz odnosić nadzwyczajne sukcesy w życiu zawodowym i osobistym. Wykorzystując zapadające w pamięć przykłady, cytaty oraz wnikliwe pytania, które zmuszają do szczerej analizy własnego życia, autor dostarcza narzędzi, by jasno zdefiniować, zaplanować oraz osiągnąć cele, zarówno te małe, jak i duże. Każdego dnia stajemy przed trudnymi decyzjami, pilnymi zadaniami i niespodziewanymi zagrożeniami dla naszego sukcesu - jeśli jesteśmy na tyle odważni, by rzucić sobie wyzwanie i podążać za marzeniami. Na podstawie wielu lat badań, prowadzonych także metodą prób i błędów, John Martin proponuje nam klucze do wolności. Daje również okazję, by wykorzystać często niedoceniany zasób, jakim są planowanie pełne skupienia i ukierunkowane działanie obejmujące: - dokładne zwizualizowanie marzeń o sukcesie, - zaplanowanie sposobu ich realizacji przez poszukiwania oraz przygotowanie, - przezwyciężenie raz na zawsze frustracji, która wynika z niezdecydowania i nadmiernego rozmyślania, - wypracowanie skutecznych strategii wytrwałości w obliczu klęski, - uzyskanie wolności umysłowej i finansowej szybciej, niż wydawało się to możliwe. JOHN MARTIN jest autorem książek "Postaw na siebie", "Choose your perspective" oraz "Increase your personal productivity". Tworzone przez niego treści pomagają analizować własne nastawienie, dopasowywać obierane cele do swoich mocnych stron i podejmować działania niezależnie od sytuacji.
Okładka książki Sekret. Tajemnica wielkich liderów

39,90 zł 26,27 zł


Jaki jest sekret wielkich liderów? Odpowiedzi na to pytanie udzielą Ken Blanchard, którego książki na temat przywództwa osiągnęły nakład ponad osiemnastu milionów egzemplarzy oraz Mark Miller, który z pracownika fizycznego awansował na wiceprezesa jednej z największych sieci fast foodów w Stanach Zjednoczonych. Dowiesz się: W jaki sposób efektywnie motywować i inspirować ludzi. Dlaczego wielcy liderzy interesują się przyszłością. Jakie trzy obszary wymagają ciągłych ulepszeń. W jaki sposób można świadomie umacniać lub niszczyć wiarygodność lidera. Jakie dwa składniki są niezbędne do osiągnięcia sukcesu na stanowisku przywódczym. "Sekret" przyniesie korzyść tobie, twojej firmie oraz osobom, które liczą na twoje przywództwo.
Okładka książki Prezent

39,90 zł 26,27 zł


Książka ta jest wciągającą opowieścią o człowieku poszukującym w dorosłym życiu tajemniczego Prezentu, o którym słyszał jako dziecko od mądrego starszego pana. Prezentu, w którym tkwi klucz do szczęścia w życiu osobistym i do sukcesów w pracy zawodowej. Po długim okresie poszukiwań młodzieniec się poddaje i wreszcie, pozbywając się towarzyszącego mu nieustannie napięcia, odkrywa czym jest Prezent oraz jakie niezwykłe korzyści z niego wynikają. Prezent pomoże Ci być szczęśliwym i odnieść sukces w każdym obszarze życia. Podobnie jak bohater opowieści przekonasz się, że jest to największy dar, jaki możesz sam sobie ofiarować.
Okładka książki 11 zasad jak być lubianym

49,00 zł 32,28 zł


Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych tym, jak skutecznie wykorzystać sieć znajomych… będąc po prostu sobą. – Tiffany Dufu, prezeska, The White House Project Cóż mogę powiedzieć – po prostu niezwykle podoba mi się ta książka. Spostrzeżenia, koncepcje i złote myśli Lederman musi poznać każdy, kto wspina się po drabinie sukcesu w biznesie i w życiu. — George C. Fraser, autor "CLICK: Ten Truths of Building Extraordinary Relationships" Wszyscy wiemy, że nawiązywanie kontaktów jest bardzo ważne, by osiągnąć sukces, ale metody ich nawiązywania, o których zwykle czytamy, wymagają wiele pracy – i wydają się takie wymuszone! Czyż nie byłoby wspaniale, gdybyśmy umieli zawierać znajomości bardziej swobodnie i naturalnie? Książka Lederman pokazuje nowy, bezbolesny sposób nawiązywania kontaktów, oparty na jednej prostej prawdzie: najchętniej robimy interesy z tymi, których lubimy. Z tej inspirującej książki dowiecie się, jak odkryć i uwydatnić swoje najbardziej sympatyczne cechy oraz między innymi w jaki sposób: - zacząć rozmowę i swobodnie ją prowadzić - nie tworzyć wrażenia, że manipulujemy i myślimy głównie o własnym interesie - przemienić znajomych w przyjaciół - modyfikować własny styl komunikacji, aby wchodzić w interesujące relacje z różnymi ludźmi - pozostać w dobrej pamięci ludzi długo po pierwszym spotkaniu. Ta ważna, ale też bardzo praktyczna książka, oparta na życiowych doświadczeniach i zawierająca wiele praktycznych ćwiczeń, pomoże wam ujawnić wszystkie cechy, dzięki którym możecie być lubiani – i podsunie łatwe oraz wygodne metody nawiązywania szczerych i sympatycznych kontaktów, które są korzystne dla was i wszystkich zainteresowanych. Tworzenie relacji to podstawa sukcesu. A kiedy odkryjecie "11 zasad jak być lubianym", wasza droga do sukcesu w dowolnej dziedzinie będzie krótsza i przyjemniejsza, niż moglibyście sobie wyobrazić. O autorce: Michelle Tillis Lederman jest założycielką i dyrektorką naczelną firmy Executive Essentials, która opracowuje zindywidualizowane programy do nauki komunikacji i przywództwa. Lederman wykłada w Stern School of Business przy Uniwersytecie Nowojorskim i należy do zarządu American Management Association. Zgodnie ze swoim przekonaniem, że źródłem autentycznych wyników są autentyczne więzi, Lederman specjalizuje się w uczeniu ludzi, jak się komunikować, żeby nawiązywać kontakty. Prowadziła międzynarodowe szkolenia dla pracowników firm z listy Fortune 500, organizacji non profit i wyższych uczelni. Jest absolwentką Lehigh University i Columbia Business School, mieszka w South Orange w stanie New Jersey.
Okładka książki Ptak smutnego stulecia. Edith Piaf

39,00 zł 29,69 zł


Jest to barwna, ale rzetelnie udokumentowana opowieść Joanny Rawik o jej wieloletniej fascynacji postacią i piosenkami Edith Piaf. Wyjaśnia na czym polegał fenomen bohaterki tej opowieści, prostej dziewczyny z paryskiej ulicy, która stała się największą pieśniarką XX wieku oraz co sprawiło, że Piaf stała się nieprzemijającą legendą współczesnej kultury. Ale jest przede wszystkim opowieścią o życiu Piaf, o jej licznych romansach i kilku małżeństwach, o jej zachłanności na wciąż nowe przeżycia i doświadczenia. Jest opowieścią o podświadomym dążeniu wywodzącej się z dołów społecznych pieśniarki do wzbogacania własnego wnętrza, do poznawania świata i ludzi, którzy poszerzali jej horyzonty myślowe i potwierdzali przynależność "świętego potwora" do elity kulturalnej.
Okładka książki Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą. Po szczeblach słowa

54,90 zł 36,16 zł


II wydanie "Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą. Po szczeblach słowa" Dale Carnegie Autor legendarnej książki Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi, swą karierę wybitnego "nauczyciela życia" dwudziestego wieku rozpoczął od nauczania sztuki publicznego przemawiania. Jego klasyczne opracowanie na ten temat ukazało się w 1926 roku, doczekawszy się wielu skróconych wersji. To nowe uaktualnione wydanie, zachowuje pełen wachlarz koncepcji i metod, jakie zawierała wersja oryginalna - łącznie z ćwiczeniami głosu, zamykającymi każdy rozdział, według pierwotnego zamysłu autora. Przeniesiony z wersji oryginalnej aneks, obejmuje pełną treść trzech klasycznych esejów z zakresu samorozwoju: "Ziemia diamentów" Russella H. Conwella, "Wiadomość dla Garcii" Elberta Hubbarda oraz "Tak, jak człowiek myśli" Jamesa Allena. Niniejsza książka Dale'a Carnegie jest znakomitym przewodnikiem po wszystkich aspektach przemówień publicznych, od sposobu mówienia, oddychania, postawy przed audytorium, po budowę mowy, i sposób jej wygłoszenia. Autor kładzie także szczególny nacisk na psychologiczny aspekt wystąpień publicznych, na oddziaływanie na emocje słuchaczy. "Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą" zawiera też bardzo dużo przykładów mów, które przeszły do historii (nie tylko amerykańskiej czy angielskiej) ale też wierszy, fragmentów dzieł literackich czy powiedzeń sławnych ludzi - a wszystko po, by jaśniej i atrakcyjniej przedstawić i udokumentować tezy autora. Jest to jakby książka w książce, tak wiele znakomitych nazwisk przywołał Carnegie. Czyta się ten poradnik jak dobrą powieść, gęsto inkrustowaną poczuciem humoru. Czytając tę książkę dowiesz się m.in.: - jakie są podstawowe elementy przygotowania i wygłaszania mowy - jak należy opracować potrzebne informacje - jak skupić uwagę słuchaczy - jak wzbogacić mowę o przykłady, anegdoty, statystki i analogie - jak przekonać słuchaczy do przyjęcia tego, co chcesz im powiedzieć - jak wykorzystać język ciała do wzmocnienia przekazu - kiedy i jak posługiwać się humorem - jak pamiętać o tym, co chcesz powiedzieć, bez konieczności uczenia się na pamięć - jak stworzyć swój własny styl i osobowość sceniczną
Okładka książki Wielki potencjał

44,90 zł 29,56 zł


„Wielki potencjał wywraca do góry nogami nasze założenia dotyczące potencjału. Pokazuje, że sekretem osiągnięć nie jest skupienie się na sobie, ale wsparcie innych. Przedstawia praktyczne, możliwe do wykonania kroki pozwalające wdrożyć te działania. Ta książka po raz kolejny przypomina, jak bardzo Shawn Achor potrafi nas zainspirować”. – Daniel H. Pink, autor bestsellerów „New York Timesa” Drive, Kiedy oraz Żałować czy nie żałować? „Korzystając z nowatorskich badań, wnikliwych przemyśleń i praktycznych przykładów, Achor opisuje nową koncepcję sukcesu i prezentuje jednocześnie nowe strategie, które możemy wykorzystać, by osiągnąć maksimum naszego potencjału. Jeśli chcecie zrealizować możliwości, które daje wam życie, Wielki potencjał okaże się kluczowym narzędziem do osiągnięcia tego celu”. – Gretchen Rubin, autorka bestsellerów „New York Timesa” Projekt szczęście oraz Cztery tendencje „Od dawna rozumieliśmy, że potencjał przywódczy przekłada się na uzyskiwane indywidualnie wyniki. Jednak Achor ujawnia, że nasz prawdziwy potencjał tkwi w zdolności nauczania, wspomagania oraz inspirowania innych do przywództwa. Otworzy wam oczy na rozległy potencjał, który możemy wyzwolić, dzieląc się naszymi zdolnościami i wpływami z osobami ze swojego otoczenia”. – Marshall Goldsmith, trener kadry menedżerskiej, autor bestsellerów „New York Timesa”, zdobywca pierwszego miejsca na liście Thinkers50, obejmującej czołowych myślicieli z dziedziny przywództwa Autor bestsellerów Shawn Achor wskazuje nam, jak uwolnić ukryte źródła potencjału i pomóc w tym innym. W świecie rozwijającym się dzięki konkurencji oraz indywidualnym osiągnięciom niewłaściwie interpretujemy potencjał. Dążąc do sukcesu samotnie – odpychając innych i jednocześnie zbyt dużo wymagając od samych siebie – nie tylko ograniczamy własny potencjał, ale też stajemy się zestresowani i odcięci od otoczenia. W wyczekiwanej kontynuacji Przewagi szczęścia Achor wskazuje lepsze podejście. Korzystając z doświadczeń zdobytych podczas pracy w pięćdziesięciu krajach, argumentuje, że sukces i szczęście nie polegają na współzawodnictwie, ale niemal całkowicie zależą od tego, w jakim stopniu jesteśmy w stanie tworzyć więzi i uczyć się od siebie nawzajem. Ekscytujące nowe badania wskazują, że szczęście jest zaraźliwe, a każdy wymiar ludzkiego potencjału – wydajność, inteligencja, kreatywność, przywództwo, umiejętności i zdrowie – zależy od otoczenia. Zatem gdy pomagamy innym stawać się lepszymi, sami również osiągamy nowy poziom potencjału. Zamiast walczyć o resztki placka, możemy postarać się o większy. Mały Potencjał to ograniczony sukces, który możemy odnieść samodzielnie. Wielki Potencjał osiągamy wspólnie. W niniejszej książce Achor proponuje pięć strategii – NASION Wielkiego Potencjału – przesuwających granice tego, co możemy osiągnąć, i przywracających naszemu życiu szczęście i znaczenie. Diametralna zmiana w podejściu do pracy wymaga równie radykalnych zmian w naszym stosunku do sukcesu. ""Wielki potencjał"" proponuje nową ścieżkę, zapewniającą sukces we współczesnym świecie. Shawn Achor to jeden z czołowych ekspertów w dziedzinie szczęścia, sukcesu oraz potencjału. Jego badania prezentowano w „Harvard Business Review”, a jego wystąpienie w ramach TED Talk zyskało piętnaście milionów wyświetleń i należy do najpopularniejszych w serii. Shawn spędził dwanaście lat na Harvardzie, a wyniki badań, które tam prowadził, wykorzystał podczas współpracy z niemal połową firm z listy Fortune 100, Pentagonem, Białym Domem czy też ubogimi afrykańskimi szkołami. Jego ustalenia publikowano również w prestiżowych czasopismach psychologicznych oraz „New York Timesie”, „Wall Street Journal”, Forbesie” i „Fortune”. Wywiad, jakiego udzielił Oprah Winfrey, i jego program dla stacji PBS obejrzały miliony widzów. Obecnie działa w strukturach World Happiness Council i kontynuuje badania nad szczęściem. Materiały filmowe, inne zasoby oraz informacje kontaktowe dostępne są na stronie
Okładka książki Inteligentny inwestor. Najlepsza książka o inwestowaniu wartościowym

89,00 zł 58,61 zł


Klasyczny tekst z adnotacjami uwspółcześniającymi ponadczasową wiedzę Grahama o inwestowaniu. Najznakomitszy doradca inwestycyjny dwudziestego wieku, Benjamin Graham, uczył i inspirował ludzi na całym świecie. Jego filozofia "inwestowania wartościowego" - które chroni inwestorów przed podstawowymi błędami i uczy ich stosowania długofalowych strategii - od chwili pierwszego wydania uczyniła z Inteligentnego inwestora prawdziwą biblię giełdy papierów wartościowych. Rozwój giełdy przez wiele lat potwierdzał mądrość strategii Grahama. Wydanie poprawione zachowuje integralność oryginalnego jego tekstu, a jednocześnie dodaje aktualne komentarze uznanego dziennikarza finansowego, Jasona Zweiga. Wnoszą spojrzenie z punktu widzenia współczesnego rynku, ukazują zbieżności pomiędzy przykładami podawanymi przez Grahama a nagłówkami obecnie wydawanych gazet finansowych. Pozwalają czytelnikom głębiej zrozumieć, w jaki sposób stosować reguły Grahama. Obecne wydanie Inteligentnego inwestora to najważniejsza książka, jaką kiedykolwiek przeczytasz o osiąganiu zamierzonych celów finansowych. Jasno przedstawia podstawy, niezwykle skutecznego i popularnego podejścia do inwestowania.
Okładka książki Rób to, do czego jesteś stworzony

54,00 zł 35,56 zł


Rozszyfruj tajemnice typu osobowości - w jaki sposób przetwarzasz informacje, podejmujesz decyzje, współdziałasz z otaczającym cię światem, i odkryj najlepszą dla siebie karierę. Ta książka wprowadza pojęcie typu osobowości i pozwala rozpoznać własny. Wykorzystując ćwiczenia i konkretne strategie poszukiwania pracy, wymienia zawody popularne dla danego typu osobowości. Autorzy zapewniają rozsądne porady zawodowe, naświetlają mocne strony oraz pułapki każdego typu osobowości. Jeżeli niedawno ukończyłeś szkołę, szukasz pracy lub chcesz ją zmienić, to ten praktyczny poradnik pomoże Ci odkryć karierę właściwą dla siebie.
Okładka książki Wielka narracja

59,00 zł 38,85 zł


"Wielka narracja" to przewodnik dla każdego, kto pragnie lepiej zrozumieć, jak świat ewoluował, odkąd wybuchła pandemia, i co trzeba zrobić, by w przyszłości był bardziej wytrzymały, sprawiedliwy i zrównoważony. Problemy, które musimy zbiorowo rozstrzygnąć, stają się nie tylko coraz poważniejsze, ale i coraz liczniejsze. Mnożą się ogromne wyzwania: gospodarcze, ekologiczne, geopolityczne, społeczne i technologiczne. Jednak rozwiązań nie brakuje i ciągle są w zasięgu ręki. Autorzy wskazują je ramowo w kilku inspirujących i budzących nadzieję narracjach. A porywająca narracja potrafi, ich zdaniem, poderwać do czynu. Pod tym względem jest to książka optymistyczna, która kategorycznie odrzuca negatywność wielu teorii wieszczących zgubę, gotowych przekreślić naszą przyszłość. "Wielka narracja" przekonuje, że ludzka kreatywność, wynalazczość oraz wrodzona prospołeczność przeważą, i brawurowo dowodzi, dlaczego jest to możliwe. Profesor Klaus Schwab jest założycielem i prezesem zarządu Światowego Forum Ekonomicznego. Przez całe życie promuje "kapitalizm interesariuszy"; jest autorem ważnych książek, jak "Czwarta rewolucja przemysłowa" (polska edycja: Studio Emka 2018), a także współautorem (z Thierrym Malleretem) międzynarodowego bestsellera "COVID-19: The Great Reset". Thierry Malleret jest partnerem zarządzającym Monthly Barometer, zwięzłego newslettera z prognozami, dostarczającego prenumeratorom także treści sprofilowane do potrzeb badań. Ma w swoim dorobku kilka publikacji biznesowych i akademickich oraz cztery thrillery.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj