In Michael Bungay Stanier's The Coaching Habit, coaching becomes a regular, informal part of your day so managers and their teams can work less hard and have more impact.
Drawing on years of experience training more than 10,000 busy managers from around the globe in practical, everyday coaching skills, Bungay Stanier reveals how to unlock your peoples' potential. He unpacks sevenessential coaching questions to demonstrate how--by saying less and asking more--you can develop coaching methods that produce great results.
Get straight to the point in any conversation with The Kickstart Question
Stay on track during any interaction with The Awe Question
Save hours of time for yourself with The Lazy Question, and hours of time for others with The Strategic Question
Get to the heart of any interpersonal or external challenge with The Focus Question and The Foundation Question
Finally ensure others find your coaching as beneficial as you do with The Learning Question
A fresh innovative take on the traditional how-to manual, the book combines insider information with research based in neuroscience and behavioural economics, together with interactive training tools to turnpractical advice into practiced habits. Witty and conversational, The Coaching Habit takes your work--and your workplace--from good to great.
"Coaching is an art and it's far easier said than done. It takes courage to ask a question rather than offer up advice, provide and answer, or unleash a solution. giving another person the opportunity to find their own way, make their own mistakes, and create their own wisdom is both brave and vulnerable. In this practical and inspiring book, Michael shares seven transformative questions that can make a difference in how we lead and support. And he guides us through the tricky part - how to take this new information and turn it into habits and a daily practice." --Brené Brown, author of Rising Strong and Daring Greatly
"Ta wyjątkowa książka dostarcza praktycznych narzędzi i refleksji, dzięki którym sformułujesz kluczowe spostrzeżenia dotyczące tego, jak podejść do każdej rozmowy z sukcesem". STEFANI OKAMOTO, dyrektor ds. globalnego uczenia się i rozwoju w Microsofcie "Książka upraszcza złożone procesy rozpoczynania, ulepszania i utrzymywania naszych najlepszych możliwych relacji". BRUCE W. PARKER, dyrektor ds. sprzedaży w Deloitte Kanada "Rozmowa kluczowa, której uczy nas Michael Bungay Stanier, to struktura, której szukałem, aby pomóc liderom lepiej rozpoczynać każdą relację". DAVE STACHOWIAK, gospodarz podkastu "Coaching for Leaders" *** To Twój przewodnik po tym, jak budować relacje, które są bezpieczne, żywotne i możliwe do naprawy. Twoje szczęście i sukces zależą od relacji zawodowych. Od ludzi, którymi zarządzasz. Od tego, jak dobrze pracujesz z szefem. Jak układa ci się kooperacja z kolegami i współpracownikami. Jak nawiązujesz kontakty z klientami, potencjalnymi i kluczowymi. Ale trudna prawda brzmi: większość z nas pozostawia stan tych relacji przypadkowi. Witamy się, wymieniamy grzeczności i mamy nadzieję, że wszystko potoczy się świetnie. Każda relacja w pewnym momencie staje się nieoptymalna, zarówno dobra, która zbacza z kursu, jak i ta, która była zła od samego początku. W tej sytuacji większość z nas nie wie, co z tym zrobić. Obwiniamy innych, siebie lub wszechświat (albo wszystko naraz). Odczuwamy różne emocje: smutek, rozczarowanie, złość, frustrację. Ale przede wszystkim godzimy się z faktem, że tak dzieje się zawsze: relacje zawsze są trochę nadszarpnięte, stają się nieco nudne lub trochę gorsze. C'est la vie, c'est la guerre. Trzeba iść dalej. Ale nie musi tak być. Każda relacja zawodowa może być lepsza. Wyobraź sobie, że mógłbyś: utrzymywać wspaniałe relacje tak długo, jak to tylko możliwe; ograniczyć dysfunkcjonalność tych nieudanych, aby sprawiały mniej przykrości i stały się wydajniejsze; zresetować te, które są w porządku - by, jeśli coś poszło nie tak, szybko udało się wrócić na właściwą ścieżkę. W każdym przypadku główny element rozwiązania jest ten sam - trzeba aktywnie tworzyć najlepszą możliwą relację (NMR). Angażując się w to, zobowiązujesz się świadomie kształtować sposób pracy z ludźmi i zarządzać nim, a nie tylko akceptować to, co się dzieje. Dzięki NMR budujesz relacje, które są bezpieczne, witalne i możliwe do naprawy. To podstawa szczęśliwszych i skuteczniejszych relacji zawodowych. Przestań polegać na przypadku. Zacznij tworzyć najlepsze możliwe relacje!
Książka przedstawia siedem pytań i narzędzia, które pozwolą ci pracować lżej, osiągając przy tym bardziej znaczące efekty.
Bungay Stanier pomógł ponad 10 000 zapracowanych menedżerów z całego świata w nabyciu praktycznych, codziennych umiejętności coachingowych. Bazując na latach doświadczeń, pokazuje, w jaki sposób można obudzić w ludziach ukryty potencjał. Przedstawia siedem podstawowych pytań coachingowych, aby zademonstrować, jak – ograniczając liczbę udzielnych porad, a zadając więcej pytań – możesz wypracować metody coachingowe, które zaowocują wspaniałymi efektami.
Autor w świeży i innowacyjny sposób eksperymentuje z tradycyjną formą poradnika, łącząc informacje pochodzące z jego własnych doświadczeń z wynikami badań z dziedziny neuronauki i ekonomii behawioralnej oraz interaktywnymi narzędziami, dzięki którym praktyczne rady można zamienić w praktyczne nawyki. Nawyk coachingu to odkrywcza, napisana w przystępny sposób książka, która sprawi, że twoja praca i całe otoczenie z dobrego zmienią się w świetne.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?