KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Studio Emka

Okładka książki Świadomy sukces w 9 wymiarach. Wszystko zależy od Ciebie!
nowość

44,90 zł 27,83 zł


To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce wieść życie pełne udanych, owocnych i korzystnych dla obu stron relacji, zarówno zawodowych, jak i osobistych.JEFF GUBALA, wiceprezes ds. funduszy powierniczych i zarządzania rachunkami Westwood Holdings Co.Gorąco polecam tę książkę jednostkom i grupom – to skuteczne narzędzie budowania samoświadomości oraz temat do wspólnych dyskusji.dr FAYE W. GILBERT, dziekan wydziału biznesu, Uniwersytet Południowego MissisipiWskazówki zawarte w tej książce ułatwią czytelnikowi osiągnięcie celu, podobnie jak mnie pomogło każde ze spotkań z Davidem Nielsonem.dr KATHRYN KING, wiceprezes ds. badań klinicznych Levo Therapeutics, Inc.Ta książka zawierająca diagnozę świadomego sukcesu to lektura obowiązkowa dla każdego, kto współcześnie zajmuje się biznesem, ale także dla tych wszystkich, którzy chcą kierować własnym życiem.MICHAEL J. MENARD, prezes The Gensight Group Inc.***Wybierz swój życiowy cel i znajdź drogę do świadomego sukcesu!W tej książce David Nielson pomoże ci określić życiowy cel, który doprowadzi cię do świadomego sukcesu. Wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenia konsultanta biznesowego, doradcy indywidualnego i dyrektora ds. rozwoju organizacyjnego w Coors Brewing Company, Nielson stworzył praktyczny model osiągania sukcesu na przykładach wziętych z życia, niepozbawionych poczucia humoru ani dystansu do siebie. Jego bezpośredniość sprawia, że potrafi nawiązać kontakt z publicznością na całym świecie – zarówno w praktyce, jak i na kartach tej przełomowej książki.Na początku własnej drogi do sukcesu skorzystaj z interaktywnego modelu, będącego premią dla czytelników. Osiągając dzięki niemu pełną samoświadomość, stworzysz indywidualny plan działania, którego zwieńczeniem będzie świadomy sukces.Jeśli znudziło cię stosowanie w życiu zawodnej metody prób i błędów, zacznij czytać tę książkę i...JUŻ DZIŚ ROZPOCZNIJ DROGĘ DO ŚWIADOMEGO SUKCESU!Osobisty i zawodowy sukces we współczesnej przeludnionej i silnie konkurencyjnejgospodarce zależy od tego, czy potrafisz odpowiedzieć na poniższe pytania:- Jaki obrać cel, by osiągnąć świadomy sukces?- Jak wykazać się determinacją w dążeniu do sukcesu?- Jak pozytywnie wyróżnić się na tle innych?W "Świadomym sukcesie w 9 wymiarach" David Nielson zdradzi ci tajemnicę, w jaki sposób odpowiedzi na te pytania prowadzą do odniesienia świadomego sukcesu!O autorze:David Nielson & Associates (DNA) to firma doradcza specjalizująca się we wdrażaniu strategii biznesowych oraz szeroko zakrojonych zmian organizacyjnych. Edukujemy, szkolimy i doradzamy organizacjom w kreowaniu oraz podtrzymywaniu kultury otwartej na zmiany, by zwiększyć powodzenie w ich wdrażaniu.David Nielson ma za sobą ponad trzy dekady doświadczeń korporacyjnych z kręgu firm należących do Fortune 500 oraz indywidualnych szkoleń dotyczących zarządzania zmianą w organizacji, rozwoju przywództwa i innych. Wspierał wdrażanie szeroko zakrojonych zmian związanych z ERP, fuzjami, restrukturyzacją czy koniecznością zmian kulturowych. Prowadził szkolenia w ramach PMI, projektu World, Chief Executive Network, Management Resources Association, TEC, Training Director’s Forum oraz Alliance of Organizational System Designers. Jest współzałożycielem oddziału Organizational Development Network w Denver. David angażuje się również w działalność lokalnej społeczności, działał w zarządzie Red Rocks Community College, National Pain Foundation; jest również byłym prezesem zarządu Colorado Boys’ Ranch.
Okładka książki Cóż innego mogłabyś zrobić, Matko!
nowość

39,00 zł 24,18 zł


Wyjątkowe dzieło prozy dokumentalnej, którego bohaterowie, w dwugłosie, przedstawiają swoje losy – ociemniałego od urodzenia dziecka i przygotowującej je do aktywnego życia matki.Opowieść węgierskiej aktorki i dziennikarki, która jako żona lekarza i matka trzyletniej córki rodzi synka z rzadkim schorzeniem oczu, to opis zmagań z własną bezradnością, niemocą medycyny i z resztą nie zawsze życzliwego świata. W tle – perypetie zawodowe bohaterki, szczęśliwie i satysfakcjonująco rozwiązane, jej relacje z otoczeniem, dyskretnie i taktownie wspominany rozpad małżeństwa. Ociemniały syn przedstawia swoją perspektywę jako drugi, mniej aktywny narrator; mgliste wspomnienia z dzieciństwa, zawiłości w poznawaniu świata bez pomocy wzroku, nauka w szkole dla ociemniałych i w szkołach dla dzieci widzących, relacje z rówieśnikami, poszukiwanie swego miejsca, pasje muzyczne.Z obu tych narracji wyłania się obraz kobiety walecznej i upartej, respektującej i racjonalizującej fakty, ale równocześnie podejmującej uwieńczone sukcesem starania, aby niewidomego syna uczynić wartościowym, wykształconym człowiekiem, który w świecie ludzi widzących zrealizuje swoje zdolności i talenty, osiągnie samodzielność. Drogą do tego celu było dla obojga nie budowanie fizycznej i psychologicznej osłony, lecz stawianie czoła wyzwaniom. Z czasem musiał się z nimi mierzyć przede wszystkim syn; determinacja, wytrwałość i odwaga, własna i najbliższego otoczenia, pozwoliły mu spełniać marzenia, realizować aspiracje, usytuować się godnie w świecie ludzi widzących, czerpać radość z życia poprzez muzykę, podróże, a nawet wspinaczkę.Ta książka wzrusza nie poprzez łatwy sentymentalizm czy grę na współczuciu czytelnika. Jest poruszającym, ale i zdystansowanym, autoironicznym, sarkastycznym niekiedy, obrazem mądrej miłości, dzielności, odwagi; subtelnym autoportretem dwojga ludzi, którzy znajdują w sobie siłę, aby marzenia realizować wbrew i na przekór okolicznościom. Jej lektura uczy więcej niż niejeden obszerny tom literatury motywacyjnej. Tym, których dotknęło kalectwo, daje wsparcie i wskazuje drogę. Tych, dla których los był łaskawy, uczula na nieszczęście innych. Pokazuje, jak żyć bez wylewania nad sobą łez, za to racjonalnie, wytrwale i z miłością.Erzsi SándorUrodziłam się w 1956 roku w niepełnej rodzinie. Ojca nie znałam, wychowywała mnie Matka, wspierana przez swoją siostrę. W 1980 roku ukończyłam Szkołę Aktorską w Budapeszcie i przez czternaście lat grałam w teatrach, m.in. w Teatrze Narodowym w Miszkolcu oraz w Teatrze im. Józsefa Katony w Kecskemét. W tym czasie urodziłam dwoje dzieci, córkę i syna.W 1994 roku zostałam dziennikarką w Węgierskim Radiu, przez nieomal dwadzieścia lat przygotowywałam programy o tematyce kulturalnej i społecznej, związanej zwłaszcza z równością szans. Pisałam też artykuły do znanych opiniotwórczych gazet, takich jak „168 Óra” czy „Népszabadság”.Straciłam pracę w 2010 roku na skutek zmiany rządu. Z tego powodu wróciłam do teatru jako rzeczniczka prasowa. Zajęłam się pracą literacką, powieściopisarstwem; dotychczas na Węgrzech ukazały się trzy moje książki.Tamás JuhászUrodziłem się w 1988 roku w zwyczajnej, budapeszteńskiej rodzinie. Później moi rodzice rozwiedli się, ale do dziś są w dobrych stosunkach. Mam starszą siostrę i młodszego przyrodniego brata.Ukończyłem studia historyczne na Uniwersytecie Loránda Eötvösa w Budapeszcie oraz Szkołę Muzyczną „Kőbánya” w klasie gitary. Byłem liderem i frontmanem utworzonego w 2004 roku zespołu Davies Korner. W 2015 roku rozpocząłem projekt muzyczny o nazwie Juhász Tomi–Vaklárma, który łączy w sobie elementy muzyki beatowej, alternatywnej oraz ludowej. Wraz z moim zespołem wystąpiłem m.in. na Sziget Festival, jednym z największych europejskich festiwali muzycznych w Europie, który odbywa się co roku w sierpniu w Budapeszcie.Pracuję jako autor tekstów, pisarz, dziennikarz. Moje artykuły i opowiadania ukazują się od 2018 roku.
Okładka książki Jak skutecznie sprzedawać siebie wyd. 2021

49,00 zł 30,38 zł


Jesteś produktem własnym, stworzyłeś samego siebie. Dlaczegóż miałbyś nie zarabiać co do grosza tyle, ile jesteś wart?Niezależnie od dziedziny w której działasz, musisz nabyć umiejętność sprzedawania samego siebie w najlepszym tego słowa znaczeniu. Książka ta, napisana przez „najwybitniejszego sprzedawcę na świecie” (wg The Guinness Book of Records), odkrywa ważne sekrety sztuki handlowania. Uczy, jak rozwijać w sobie podstawowe zdolności przynależne ludziom czynu, jak kształtować swoją postawę człowieka sukcesu, co w rezultacie spowoduje, że ludzie zorientują się i docenią, ile masz im do zaoferowania. Rzecz oparta na faktach, a także na bogatym doświadczeniu życiowym Joego Girarda.
Opakowanie Kalendarz Dyrektora 2021/2022 TW

49,00 zł 37,22 zł


Niezawodny, sprawdzony, kompletny! Zawiera wszystkie niezbędne do pracy dydaktyka elementy
Okładka książki Od zera do sukcesu

44,90 zł 27,83 zł


Zyskaj niezwykłą świadomość i rozwiń strategie umysłowe, które pozwolą Ci osiągnąć ogromny sukces.Okazje umożliwiające sukces pojawiają się w Twoim życiu niemal każdego dnia, jednak sposób, w jaki bywają wyrażane, sprawia, że często nie potrafisz ich płynnie odczytać. Ta książka zapewni Ci biegłą znajomości języka sukcesu i sprzyjających mu okazji. Zaczniesz postrzegać otaczającą Cię rzeczywistość z pełną jasnością i zrozumieniem, zrobisz krok naprzód i podbijesz nowy świat.Materiałów, które instruują, jak odnosić sukcesy, zarabiać pieniądze, rozwijać działalność biznesową i karierę, nieustannie przybywa. Nie brakuje ludzi, którzy próbują uczyć innych, jak osiągać sukcesy, nie brakuje też tych, którzy czytają tego rodzaju poradniki i korzystają z kursów drobiazgowo szkolących, jakie działania należy podejmować, by sukces sobie zapewnić. Jednak realizacja tych zamierzeń w większości się nie udaje. To smutne, gdyż wiele osób mogłoby się cieszyć wspaniałą, wypełnioną sukcesami egzystencją – niestety nie dysponują odpowiednią świadomością ani strategiami umysłowymi, które zapewniłyby spełnienie ich marzeń.W tej książce opisuję tworzenie prawdziwych sukcesów od zera. Nieważne, czy brakuje Ci wiedzy, środków finansowych czy pozycji zawodowej. Nieistotny byłby nawet wczorajszy wniosek o ogłoszenie upadłości konsumenckiej. Punkt, w którym zaczynasz, nie będzie miał znaczenia, jeśli otworzysz swój umysł na koncepcje, którymi się z Tobą podzielę. Dzięki nim wykształcisz odpowiedni sposób myślenia i właściwe podejście, a to pozwoli Ci robić użytek z nadarzających się okazji i osiągać sukcesy, na których Ci zależy. Nick Ruiz dwukrotnie pokonał drogę „od zera do milionera” – zaczynał działalność w branży nieruchomości jako nastolatek, a jako dwudziestokilkulatek prowadził firmę wartą wiele milionów dolarów. Załamanie na rynku nieruchomości i kryzys gospodarczy z 2008 r. zniszczyły jego przedsiębiorstwo, zmuszając Nicka do ogłoszenia bankructwa. Przez pewien czas był na dnie, jednak dzięki doświadczeniu zyskanemu przez lata oraz zdobytej mądrości szybko zrobił użytek ze strategii psychologicznych, odbudował firmę i wrócił do odnoszenia sukcesów. Jego wyczyn, polegający na rozwinięciu firmy od zera, a potem odbudowaniu jej po katastrofie finansowej, sprawia, że jest w stanie pokazywać innym, jak stworzyć sukces z niczego, bez względu na to, w jakim położeniu znajduje się dana osoba. Rozwinął w związku z tym, również od zera, odnoszącą ogromne sukcesy działalność edukacyjną, przekazując zainteresowanym wiedzę o tym, jak uruchomić, pomimo braku środków oraz zdolności kredytowej, własny biznes w branży nieruchomości i zapewnić sobie dzięki temu niezależność finansową.
Opakowanie Terminarz Nauczyciela 2021/2022 BR MIX

24,90 zł 18,91 zł


Niezawodny, sprawdzony, kompletny! Zawiera wszystkie niezbędne do pracy dydaktyka elementy:- plany lekcji- skróconą oraz rozbudowaną wersję kalendarza- notatnik wychowawcy- plan wywiadówek i spotkań z rodzicami- aktualne aktyprawne- telefony oraz przydatne adresy placówek i instytucjioświatowych- książkę teleadresową oraz kalendarium.Miks wzorów wysyłanych losowo.
Okładka książki Elementarz Wrocławia

34,95 zł 26,54 zł


Drogi Czytelniku,biorąc w swoje ręce niniejszą książkę coś zwróciło Twoją uwagę: tytuł, okładka, autor? Przeglądasz ją, zastnawiasz się, co w niej znajdziesz. Czy się przyd, czy jej zakup to doby poimysł...Otóż powiem Ci, że ""Elementarz Wrocławia"" powinien posiadać każdy Młody Wrocławianin. Książka będzie towarzyszyła mu bardzo często w pierwszych latach nauki. Wiedza zawarta w publikacji jest bowiem chronologicznie usystematyzowana, sprawdzona w licznych źródłach, kompletna - a jednocześnie nie encyklopedyczna.
Okładka książki Moja praca, moja pasja. Zadbaj o udane życie zawodowe

44,90 zł 27,83 zł


"Przestań łamać sobie głowę nad tym, co chciałbyś robić w życiu (i co ci się należy od świata) – zacznij tworzyć rzeczy wartościowe i podaruj je światu. Cal właśnie pokazał, jak to się robi".Seth Godin, autor Linchpin"Przedsiębiorczy profesjonaliści zdobywają przewagę nad konkurencją, rozwijając cenne umiejętności. Z tej książki dowiecie się, jak inwestować w siebie, żeby wyróżnić się spośród tłumu. I są to wskazówki oparte na badaniach naukowych i doświadczeniu, a nie puste frazesy. Cenny poradnik dla każdego, kto zaczyna karierę zawodową".Reid Hoffman, współzałożyciel i prezes LinkedIn oraz współautor bestsellera The Start-Up of You: Adapt to the Future, Invest in Yourself, and Transform Your Career"Po przeczytaniu tej książki zmieniłem dewizę życiową – ze "znajdź swoją pasję, abyś mógł być przydatny” na „bądź przydatny, abyś mógł znaleźć swoją pasję”. To wielka zmiana, ale takie postawienie sprawy jest bardziej uczciwe i dlatego każdemu ze swych dorosłych dzieci podaruję egzemplarz tego niekonwencjonalnego poradnika".Kevin Kelly, redaktor pisma „Wired”"„Rób to, co kochasz, a pieniądze same przyjdą” – to wygląda na wspaniałą radę, dopóki nie zaczniesz pracować i nie spotka cię nieuchronne rozczarowanie. Cal Newport zręcznie dowodzi, że poszukiwanie „pasji” może prowadzić do ciągłego niezadowolenia z pracy. Gdyby w tej książce udało mu się tylko wykazać, że obiegową opinię trzeba obrócić o 180 stopni, to już byłaby ona interesująca. Ale Newport na tym nie poprzestaje – proponuje wskazówki i przykłady, które pomogą ci wyzbyć się niezadowolenia i rozwijać umiejętności istotne dla kariery zawodowej".Daniel H. Pink, autor bestsellerów Drive: kompletnie nowe spojrzenie na motywację"Pierwsza książka od wielu lat, którą przeczytałem dwa razy, by mieć pewność, że wszystko dobrze zrozumiałem. Są tu odkrywcze, sprzeczne z intuicją spostrzeżenia dotyczące kariery zawodowej. Są ważne nowe koncepcje, które już zmieniły mój sposób myślenia o pracy, i są rady, które daję odtąd innym".Derek Sivers, założyciel CD Baby***„Kieruj się swoją pasją” to zła wskazówka przy wyborze pracy. Dowiedz się, jak zamiast tego powinieneś postępować… W swojej nowatorskiej książce Cal Newport wykazuje niesłuszność popularnej maksymy „kieruj się swoją pasją”. Maksyma ta jest błędna, bo mało kto ma wcześniej jakąś pasję, a jeśli nawet, to rzadko przyczynia się ona do tego, że kochamy swoją pracę. Co gorsza, maksyma ta jest niebezpieczna, gdyż często powoduje niepokój, niezadowolenie i ustawiczne zmienianie pracy.Udowodniwszy, że nie powinniśmy iść za swoją pasją, Newport pokazuje na przykładach, jak to się dzieje, że ludzie zaczynają kochać swoją pracę. Rozmawia z właścicielami ekologicznego gospodarstwa, inwestorami wysokiego ryzyka, scenarzystami, niezależnymi programistami i ludźmi innych zawodów, którym praca sprawia wielką satysfakcję. Odkrywa stosowane przez nich strategie i wskazuje pułapki, które udało im się ominąć, aby osiągnąć swoją godną pozazdroszczenia pozycję zawodową.Okazuje się, że dostosowywanie zajęcia do istniejącej wcześniej pasji nie ma żadnego sensu. Pasja przychodzi z czasem, dopiero wtedy, gdy włożymy ciężką pracę w to, by osiągnąć biegłość w jakiejś dziedzinie – nie wcześniej. Innymi słowy, w życiu zawodowym ważne jest nie tyle to, c o robimy, ile to, j a k to robimy.Książka Cala Newporta, nosząca tytuł zapożyczony od komika Steve’a Martina, który radził początkującym wykonawcom: „Bądźcie tak dobrzy, żeby wszyscy to widzieli”, jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto zastanawia się nad wyborem drogi zawodowej albo jest niezadowolony z obecnej pracy i chce inaczej pokierować swoim życiem. Newport doradza, jak sprawić, aby mieć pracę, którą się kocha. Książka Newporta zmieni nasze poglądy na karierę zawodową, szczęście i udane życie.Doktor Cal Newport mieszka w Waszyngtonie. Jest pisarzem i wykładowcą (adiunktem) informatyki na tamtejszym Uniwersytecie Georgetown. Prowadzi też popularny blog Study Hacks: Decoding Patterns of Success (Sposoby ułatwiające naukę: rozszyfrowanie tajemnicy sukcesu). Moja praca, moja pasja to jego czwarta książka.
Okładka książki 100 reguł ludzi sukcesu

44,90 zł 27,83 zł


Przewodnik, który otwiera drogę do sukcesówTrzymasz w dłoniach przewodnik, który pomoże ci zrealizować twoje marzenia, zarówno te wielkie, śmiałe, jak i te drobne, prozaiczne."100 reguł ludzi sukcesu" to książka pełna wspaniałych, przemyślnie dobranych pomysłów na to, jak mądrze pracować, dobrze żyć oraz odnosić sukcesy, jakie tylko sobie wymarzysz.Poszczególne rozdziały przedstawiają zestaw 100 ważnych reguł, dzięki którym przyswoisz sobie odpowiednie nawyki oraz nastawienie, właściwe ludziom odnoszącym sukcesy w życiu prywatnym i zawodowym."100 reguł ludzi sukcesu" to klucz do udanego życia.Nigel Cumberland jest współzałożycielem The Silk Road Partnership, jednej z czołowych instytucji doradzających menedżerom wysokiego szczebla i zapewniających szkolenia dla przywódców związanych z najważniejszymi firmami z całego świata. Mieszkał i pracował w wielu różnych miejscach, w tym w Hongkongu, Budapeszcie, Santiago, Szanghaju i Dubaju, a zebrane przy okazji doświadczenia pomogły mu zrozumieć, czego potrzeba ludziom chcącym odnosić w życiu sukcesy.
Okładka książki Osiągnij to! Poznaj swoją wartość i zbuduj..

49,90 zł 30,93 zł


Idealny poradnik dla kolejnego pokolenia kobiet, które będą rządzić światem czy to z własnego biura w redakcji, z sali konferencyjnej czy rządowych gabinetów.Valerie Jarrett, była urzędniczka rządowa na stanowisku: starszy doradca prezydenta ObamyW morzu rozmów o sile kobiet Mika Brzezinski wyróżnia się bezpośredniością, asertywnością oraz praktycznością. W książce Osiągnij to! wskazuje kobietom skuteczne sposoby zdobywania pracy. To niezastąpiony poradnik.Laura Brown, redaktor naczelna magazynu InStyleTen szczery, bezpośredni poradnik pozwoli ci zaoszczędzić masę czasu! Mika i Daniela dzielą się sekretami, które przydadzą się każdej młodej kobiecie rozpoczynającej ścieżkę kariery. Dzięki nim dowiesz się, jak osiągnąć sukces.Barbara Corcoran, potentatka handlu nieruchomościami oraz współprowadząca programu Shark Tank w stacji ABCTworzenie idealnego CV, rozmowy kwalifikacyjne i budowanie sieci kontaktów to dopiero początek. Jak jednak masz postępować, gdy zdobędziesz już wymarzoną pracę? I co zrobić, jeśli po pewnym czasie okaże się, że marzyłaś o czymś innym? Autorka bestsellerów z list New York Timesa Mika Brzezinski oraz producentka programu Morning Joe Daniela Pierre-Bravo napisały idealny poradnik dla kobiet, które chcą nadać dynamikę swojej karierze.Książka Osiągnij to! zawiera wnikliwe wywiady z gwiazdami branży medialnej, modowej oraz biznesowej. To praktyczny przewodnik po zawiłych ścieżkach kariery, który nie tylko pozwoli ci otrzymać upragnione stanowisko, ale również pokaże, jak negocjować wypłatę, walczyć o awans czy upewnić się, że naprawdę robisz to, co kochasz.O autorkach:MIKA BRZEZINSKI współprowadząca programu Morning Joe, prezenterka stacji MSNBC i autorka takich bestsellerów New York Timesa, jak Znaj swoją wartość, All Things at Once oraz Obsessed. Jest również stypendystką naukową na Harvard Institute of Politics oraz matką dwóch córek.DANIELA PIERRE-BRAVO producentka programu Morning Joe w stacji MSNBC oraz współautorka NBC News Digital Know Your Value.
Okładka książki Zespół zaczyna się od CIEBIE

34,90 zł 21,63 zł


Wspaniałe zespoły powstają dzięki wspaniałym członkom. Zainspiruj swój zespół, aby:- służyć sobie nawzajem- stawiać zespół i jego członków na pierwszym miejscu- zawsze mówić prawdę i zachowywać transparentność- dotrzymywać zobowiązań- prowadzić dyskusje w szczery i bezpośredni sposób- brać na siebie odpowiedzialność- wyciągać wnioski z błędów- pytać inne osoby w zespole o ich szczere opinie zwrotne- rozwijać osobistą wdzięczność- powstrzymywać się od negatywnych komentarzy i plotek- częściej komplementować współpracowników- świętować sukcesy innych członków zespołu- okazywać większą życzliwość- dążyć do tego, by najpierw zrozumieć, a potem reagować- przejawiać większą empatię wobec koleżanek i kolegów- podejmować dodatkowe wysiłki- przejawiać większe indywidualne skupienie na celach- prezentować rozwiązania, a nie problemy- skupiać się na rozwoju osobistym- stawać się dla innych wzorem do naśladowania i podejmować się przywództwa.Michael G. Rogers jest prezesem Teamwork and Leadership, firmy wspierającej rozwój zespołów oraz liderek i liderów. Jako prelegent, instruktor i konsultant współpracował z setkami osób na stanowiskach kierowniczych, promując skuteczniejszą pracę zespołową i bardziej efektywne przywództwo. Był dyrektorem do spraw przekazywania wiedzy, zarządzania wydajnością oraz kontroli jakości w jednej z firm z listy Fortune 50, a obecnie jest wykładowcą kontraktowym na wydziale biznesu Southern Utah University. Jego blog, www.teamworkleadership.com, regularnie plasuje się wśród 10 najważniejszych blogów poświęconych tematyce przywództwa. Czasopismo „Inc.” wymienia Michaela jako jednego ze 100 czołowych prelegentów zajmujących się kwestią przywództwa. Michael mieszka wraz z żoną Terri w południowej części stanu Utah. Mają ośmioro dzieci i ośmioro wnucząt.
Okładka książki Bezonomika. Jak Amazon zmienia nasze życie i czego uczą się od niego najlepsze firmy na świecie

54,90 zł 34,03 zł


"Ważna książka, pomagająca zrozumieć niektóre podstawowe mechanizmy zmieniające nasz świat… Rzeczowa i wnikliwa".Jim Collins, autor bestsellera "Od dobrego do wielkiego""Zaskakująca książka… Bezonomika otworzy wam oczy na to, czym naprawdę jest Amazon, jak działa i czym prawdopodobnie się stanie".John Huey, były redaktor naczelny „Time” i współautor, z Samem Waltonem, książki "Made in America""Bezonomika wyjaśnia lepiej od wszystkich dotychczasowych analiz, dlaczego przyzwyczajamy się coraz bardziej do życia według reguł ustalonych przez Amazon. Dumaine rozmawiał z wieloma dyrektorami firmy, poznał jej magazyny, wysłuchał obaw i prognoz konkurentów. W rezultacie powstała wnikliwa opowieść o tym, jak Jeff Bezos zbudował swego bilionowego kolosa dzięki nadzwyczajnej dbałości o klienta".Nir Eyal, autor bestsellerów "Skuszeni" i "Indistractable""Amazon zmienia nie tylko nasze zwyczaje zakupowe, ale także metody zarządzania. Brian Dumaine pokazuje nam Amazon od środka, dzięki czemu dowiadujemy się, jak Jeff Bezos i jego ludzie zapewnili firmie jej dzisiejszą pozycję. Amazon zmienił reguły gry i stał się jednym z najbardziej drapieżnych, nienasyconych i rewolucyjnych start-upów Ameryki. Jeszcze dziś kupcie Bezonomikę".Michael Useem, profesor i dyrektor Wharton Leadership Center na University of Pennsylvania"Jeśli chcecie poznać Amazon – naprawdę go poznać (a kto by nie chciał?) – musicie przeczytać Bezonomikę. Dzięki gruntownie udokumentowanej, ale przystępnej książce Briana Dumaine’a ujrzycie wnętrze tego tajemniczego lewiatana, który ustala nowe zasady biznesu i zmienia świat".Andy Serwer, redaktor naczelny „Yahoo! Finance”"Jak Amazon dokonał tego wszystkiego? Po przeczytaniu książki Dumaine’a będziecie zafascynowani czarodziejską mocą tego technologicznego giganta".David A. Vise, laureat Nagrody Pulitzera, współautor "Google Story. Opowieść o firmie, która zmieniła świat""Bezonomika to nie tylko książka o Amazonie, ale też o rewolucji technologicznej, która dokonuje się na naszych oczach. Brian Dumaine opowiada o niepowstrzymanym postępie tej rewolucji, który opiera się na innowacjach w dziedzinie baz danych, sztucznej inteligencji, maszyn uczących się, robotyki i Internetu rzeczy… Niezmiernie zajmująca książka".Andy Karsner, główny strateg i „kosmiczny kowboj” w Google X***Dziennikarz miesięcznika „Fortune” i zdobywca wielu nagród napisał wnikliwą, odkrywczą i obiektywną książkę o modelu biznesu firmy Amazon, nazwanym „bezonomiką”. Model ten powoli staje się dominujący. Bezonomika zaczyna kształtować życie każdego amerykańskiego konsumenta, a konkurenci Amazona usiłują naśladować jego strategię albo ją przechytrzyć.Szef Amazona Jeff Bezos – podobnie jak Henry Ford, Sam Walton albo Steve Jobs w pierwszych latach działalności założonych przez siebie firm, Forda, Walmartu i Apple’a – stał się najważniejszym przedsiębiorcą swoich czasów. Ten najbogatszy dziś człowiek na świecie zbudował najbardziej wydajną machinę do tworzenia bogactwa w całej historii. Amerykańskie gospodarstwa domowe wydają 2% swoich dochodów na zakup setek milionów produktów, ekspediowanych błyskawicznie z rozsianych po całym globie magazynów firmy. Ale ta wygoda ma swoją cenę. Bezonomika, dowodzi autor książki, doprowadzi do zniknięcia wielu milionów miejsc pracy, a technologia coraz nachalniej będzie ingerować w nasze życie.Aby odpowiedzieć na pytanie, dlaczego Amazon stał się nieokiełznaną siłą – i jest coraz powszechniej naśladowany – Brian Dumaine przeprowadził wywiady i rozmowy ze 150 osobami z firmy i spoza niej. W swojej książce ujawnia podstawowe zasady, którym Jeff Bezos zawdzięcza dominację na rynku: obsesyjną dbałość o klienta, nieustanną innowacyjność, perspektywiczne myślenie i korzystanie na coraz większą skalę ze sztucznej inteligencji. Dumaine pokazuje, jak firmy ze Stanów Zjednoczonych, Chin i innych krajów naśladują metody Bezosa.W książce jest też mowa o firmach, wielkich i małych, które uniknęły zmiażdżenia przez kolosa ze Seattle dzięki odkryciu jego słabszych stron. Autor podaje wskazówki, jak przetrwać w epoce Amazona.Bezonomika – będąca żyłą złota dla jednych, a zagrożeniem dla innych – stała się czynnikiem wywierającym przemożny wpływ na nasze życie. Każdy mieszkaniec globu powinien dowiedzieć się o niej jak najwięcej.***Brian Dumaine jest nagradzanym dziennikarzem, współredaktorem magazynu „Fortune”. Oprócz "Bezonomiki" napisał "The Plot to Save the Planet" [Spisek w celu ratowania planety], jest też współautorem książki "Go Long: Why Long – Term Thinking is Your Best Short-Term Strategy" [Na dłuższą metę: dlaczego myślenie długofalowe jest najlepszą strategią krótkoterminową]. Mieszka wraz z żoną w Nowym Jorku.
Okładka książki Zewnętrzny porządek, wewnętrzny spokój. Zaprowadź ład, aby przygotować szczęściu więcej miejsca

34,90 zł 21,63 zł


Zewnętrzny porządek przyczynia się do wewnętrznego spokoju - tak to działa u większości z nas. Jednak również u większości z nas nie sprawdzają się sztywne, uniwersalne rozwiązania.Autorka bestsellerów GRETCHEN RUBIN odkryła, że gdy kontrolujemy posiadane przedmioty, zaczynamy przejmować większą kontrolę nad całym naszym życiem. A kiedy dopasujemy swoje podejście tak, by odpowiadało indywidualnym nawykom czy wyzwaniom, jesteśmy w stanie uzyskać porządek, który uczyni nasze życie szczęśliwszym, zdrowszym, bardziej wydajnym i twórczym.Z dozą humoru i realistycznym podejściem do tego, co możliwe w przypadku większości z nas, Rubin proponuje dziesiątki łatwych kroków, które pozwalają kształtować bardziej uporządkowane i harmonijne środowisko – takie, które ułatwi nam dążenie do upragnionego stylu życia.Pozbywając się rzeczy, których nie używamy, nie potrzebujemy i nie lubimy, uwalniamy swój umysł (i półki), robiąc miejsce na to, co naprawdę dla nas ważne.***Gretchen Rubin to jedna z najbardziej wpływowych i zmuszających do myślenia obserwatorek ludzkiej natury i badaczy teorii szczęścia. Jest autorką książek osiągających status bestsellerów (ponad trzy miliony sprzedanych egzemplarzy). Przełożono je na trzydzieści języków. Gretchen prowadzi niezwykle popularny podcast Happier with Gretchen Rubin. Działa na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn, Instagram czy Twitter. Jest absolwentką uniwersytetu Yale i Yale Law School. Mieszka w Nowym Jorku z mężem i dwiema córkami.
Okładka książki Zdążyć z czasem na czas. Jak zarządzać własnym..

39,90 zł 24,73 zł


Czas to moneta twojego życia. Jedyna, jaką masz, i tylko ty możesz zdecydować, w jaki sposób ma być wydana. Uważaj, aby inni nie zrobili tego za ciebie"".Carl SandburgSkuteczne planowanie naszego życia pozwala nam angażować się w działania, których w innym razie musielibyśmy się wyrzec. Rezerwując w planie konkretny czas na niektóre aktywności, mamy pewność, że je wykonamy. To konstatacja cenionego socjologa Eviatara Zerubavela.Jan Yager w książce ""Zdążyć z czasem na czas"", opierającej się na swoich obserwacjach i wynikach własnych badań oraz uznanych autorytetów, uczy, jak uzyskać większą wydajność w świecie, w którym praca stawia przed nami nieustannie coraz większe wymagania.Tę naukę zawiera, w największym skrócie, w wyspecyfikowanych poniżej pytaniach, na które wyczerpująco i konstruktywnie udziela odpowiedzi w tekście swojej książki. Oto one:- jaki jest najważniejszy czynnik, nad którym masz kontrolę, a który pomoże ci zyskać większą wydajność,- jak wdrożyć opracowany przez autorkę schemat P.I.E. Priorytetyzuj., Inicjuj., Ewaluuj., który pozwoli ci optymalnie zaplanować każdy dzień,- jak brzmi pięć pytań dotyczących twojej przyszłej spuścizny i na co w związku z tym zdecydujesz przeznaczać swój czas,- jak poradzić sobie z powszechnymi marnotrawcami czasu, takimi jak ustalanie zbyt wielu aktywności na dany dzień, niewłaściwe planowanie czy odkładanie działań na później,- jak lepiej radzić sobie z pracą i wszelkimi aktywnościami, aby zaoszczędzić czas,- jakie kwestie kulturowe mają wpływ na nasze zarządzanie czasem.
Okładka książki Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych..

54,90 zł 34,03 zł


Charles Koch przypisuje ogromny sukces wypracowanej przez siebie filozofii zarządzania opartego na zasadach rynkowych, Market-Based Management (MBM), którą opisuje w swojej książce. To sprawia, że publikacja ta powinna zainteresować zarówno teoretyków, jak i praktyków zarządzania, a zwłaszcza ambitnych przedsiębiorców.Opisywane przez Kocha metody to bardzo humanistyczne reguły, których stosowanie daje Koch Industries ogromny dynamizm. Powinni na to zwrócić uwagę ci menedżerowie i właściciele firm, którzy mają skłonność do autorytarnego stylu kierowania.LESZEK BALCEROWICZForum Obywatelskiego RozwojuPoza wolnością i wolnym rynkiem do stworzenia dobrze prosperującej firmy potrzebna jest wspólnota wartości takich jak uczciwość, zaangażowanie i szacunek. Na nich budujemy reputację naszej firmy każdego dnia.Gorąco zachęcam do lektury fascynującej historii powstania Koch Industries, a tym samym do zapoznania się z filozofią i zarazem praktyką zarządzania, która zapewniła sukces jednej z największych prywatnych firm na świecie.ARKADIUSZ MUŚPress Glass SARewolucyjny system zarządzania, który doprowadził do jednego z największych sukcesów firmowych naszych czasów.Charles Koch dołączył do rodzinnej firmy, z siedzibą w Wichicie, w 1961 roku, kiedy jej wartość wyceniano na 21 milionów dolarów. Sześć lat później został dyrektorem zarządu i prezesem Koch Industries, Inc. Obecnie wartość grupy kapitałowej Koch szacuje się na 100 miliardów dolarów, co czyni ją jednym z największych przedsiębiorstw znajdujących się w prywatnych rękach. Przez ponad 50 lat firma przekroczyła 27 razy wzrost wartości indeksu S&P 500 i planuje podwajać swój zysk przeciętnie co sześć lat.Czym zajmuje się ta firma i dlaczego jest tak niezwykle dochodowa? Nazwy Koch nie znajdziecie na swoim plamoodpornym dywanie, dżinsach ze streczem, podzespołach smartfona czy na super chłonnych pieluszkach waszego dziecka, chociaż produkuje je właśnie ta spółka. A te innowacje oraz wiele innych napędza opracowany przez Charlesa Kocha ramowy system zarządzania opartego na rynku Market-Based
Opakowanie Terminarz Nauczyciela 2021/2022 Emka broszura czarny

24,90 zł 17,67 zł


Niezawodny, sprawdzony,kompletny! Zawiera wszystkie niezbędne do pracydydaktyka elementy.
Okładka książki Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji wyd. 2

39,90 zł 24,73 zł


"W biznesie nie ma mężczyzn i kobiet. Są partnerzy, którzy powinni grać według tych samych zasad. Książka Ireny Kamińskiej-Radomskiej Etykieta biznesu jest instrukcją do równej gry".Małgorzata Rozenek-Majdan"Dr Irena Kamińska-Radomska od wielu lat jest dla mnie nieocenionym wsparciem w dziedzinie szeroko rozumianej etykiety. Niejeden raz telefonowałem do niej z pytaniami, jak się zachować w rozmaitych egzotycznych okolicznościach. Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi fundament wiedzy na temat etykiety. Dobrze zrobisz, kupując to dzieło, szczególnie jeśli nie masz jeszcze numeru telefonu do Autorki".Piotr Zielonka, profesor SGGW, kierownik studiów podyplomowych Psychologia Biznesu dla Menedżerów na Akademii Leona Koźmińskiego"Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji to doskonały przewodnik dla wszystkich, którzy pragną w świadomy sposób funkcjonować w swoim otoczeniu zawodowym, zachowując spójność przekazu na każdym poziomie komunikacji". Agata Tanter, redaktor naczelna LaMode.info "Irena Kamińska-Radomska od ponad dwudziestu lat zmienia świat biznesu, w którym można grać fair, ale trzeba znać zasady. Etykieta biznesu jest nieocenionym kompendium tej wiedzy". Filip Chajzer***Kiedy weszłam do studia radiowego, prowadzący audycję zapytał mnie, o czym dzisiaj będziemy rozmawiali. Odpowiedziałam: "O zupie". Dziennikarz zdziwił się i dopytał: "Przez pół godziny?". Odpowiedziałam: jak zwykle nie zdążymy wyczerpać tematu. Prowadzący jeszcze bardziej się zdziwił, ale było, jak przypuszczałam. Nie dało się odpowiedzieć na wszystkie pytania słuchaczy związane z zupą. I oczywiście nie rozmawialiśmy o różnych przepisach kulinarnych, tylko o zasadach etykiety.Przecież inaczej się je zupę czystą i zawiesistą. Inaczej krem z jarzyn i zwykłą jarzynową.Potem trzeba było rozwikłać dylematy związane z łyżką - gdzie ją odłożyć w trakcie jedzenia i po zjedzeniu zupy, a jak ją wkładać do buzi: czy przodem, czy może bokiem.Trzeba było też wspomnieć o zupie już wyporcjowanej i o takiej, którą podaje się w wazie. Ktoś mógłby powiedzieć, że życie przed audycją wydawało się takie proste. Drodzy Czytelnicy, i po audycji, i po lekturze tej książki będzie dopiero łatwe. I w dodatku przyjemne.
Okładka książki Życie po drugiej stronie

39,90 zł 24,73 zł


Czy nigdy Was nie interesowało, gdzie przyjdzie Wam spędzić wieczność? Jeśli tak, przeczytajcie "Życie po Drugiej Stronie" – przewodnik po przyszłym życiu.Sylvia Browne, słynąca z parapsychicznych zdolności, w tej znakomitej, niezwyczajnej książce, goszczącej przez wiele miesięcy na liście bestsellerów „New York Timesa”, uzmysławia i obrazuje, jak wygląda i jaki jest wymiar istniejący poza światem. Sylvia zabiera czytelników w podróż, pozwalającą dotrzeć do świata, do którego odeszli nasi bliscy i który czeka na nas. Przedstawia swoją życiową drogę, opowiada o poprzednich wcieleniach, o wróżeniu, o sesjach hipnotycznych i o badaniach, które doprowadziły ją do fantastycznych, niepowtarzalnych odkryć niemieszczących się w wyobraźni zwykłych zjadaczy chleba. Opisuje mieszkańców Drugiej Strony, okolice, w których przebywają, sprawy, którymi się zajmują. Wyjaśnia, co się dzieje z ludźmi, kiedy odchodzą z tego świata, aby przejść do świata innego, a także jak to jest, kiedy opuszczają Drugą Stronę, udając się w podróż z powrotem na Ziemię.Dzieli się z nami zadziwiającymi spostrzeżeniami i niesłychanymi historiami dotyczącymi tych z Drugiej Strony – „istniejącej naprawdę i równie rzeczywistej jak Ziemia, po której stąpamy, jak ciało noszące naszego ducha i jak powietrze, którym oddychamy”.
Okładka książki Detonuj! dlaczego – oraz jak – korporacje powinny wysadzić w powietrze najlepsze praktyki (i pielęgnować świeże spojrzenie), by przetrwać

44,90 zł 27,83 zł


KAŻDEGO DNIA FIRMY, CHCĄC PRZETRWAĆ, PODEJMUJĄ NIEWŁAŚCIWE DZIAŁANIA. Kierują się dogmatami i "najlepszymi praktykami", nie zastanawiając się nad tym, co właściwie robią. Przez lata rynek pozwalał, by taki bezmyślny, automatyczny wybór działał bez większych konsekwencji. Jednak otaczająca nas rzeczywistość gwałtownie się zmienia – i to w tempie, na które nie wszyscy są przygotowani."Detonuj!" to książka, której autorzy odwołują się do zachowań sprzecznych z intuicją, zachęcając organizacje do kwestionowania wszystkiego, co przyczynia się do tworzenia złudnej stabilności. Tłumaczą, w jaki sposób kształtują się niewłaściwe firmowe nawyki. Uczą, jak wykrywać - i likwidować - "najlepsze praktyki"; przedstawiają rozwiązania alternatywne, które mogą zapewnić sukces. Analizując naturę zmiany, Tuff i Goldbach wyjaśniają, dlaczego "standardowe procedury prowadzenia działalności", opracowane w przeszłości, nie będą obowiązywały w przyszłości, i wskazują siedem "utartych reguł postępowania", które należy zastąpić nowymi praktykami. Radzą też firmom, jak tego dokonać, stosując cztery podstawowe zasady pozwalające skutecznie współzawodniczyć w czasach przyspieszającej zmiany.Aby być gotowym na detonację, musisz nauczyć się kwestionować czynności i sposoby działania nieprzynoszące twojej organizacji żadnej wartości. Zamiast trzymać się wiedzy sprzed dekad, korzystaj z lekcji, jakich współcześnie udzielają nam firmy skutecznie i z sukcesem konkurujące w cyfrowej rzeczywistości. Dzięki tej książce nauczysz się określać strategiczne obszary aktywności twojej organizacji i wypróbujesz nowe praktyki w sposób niezagrażający jej wydajności oraz podstawowemu zakresowi działania. Będzie to z korzyścią zarówno dla ciebie, jak i twojej firmy."Detonuj!", książka wypełniona przykładami i rozwiązaniami wynikającymi z doświadczeń autorów, którym wielokrotnie powierzano projektowanie innowacyjnych postaw w największych i najbardziej dochodowych firmach świata, to skierowane do ciebie wyzwanie, by wysadzić w powietrze przeterminowane idee i przestarzałe sposoby biznesowej działalności. ***Książka powstała dzięki wsparciu i we współpracy z firmą doradczą Deloitte.
Okładka książki Nasza Ziemia, nasze życie. Co nas czeka?

39,90 zł 24,73 zł


Apokalipsa. Wniebowzięcie. Epidemie. Ludzkość od dawna pasjonowała się ostatecznym zderzeniem cywilizacji, ale nigdy tak bardzo, jak to się dzieje obecnie. Świat stał się przerażającym miejscem – w wiadomościach roi się od wojen religijnych, ogólnoświatowego terroryzmu i przypadków ludobójstwa, a dzięki internetowi Wiek Informacji zapoczątkował Wiek Niepokoju. Kto nadaje się lepiej, by wskazać nam drogę wyjścia, niż Sylvia Browne, najpopularniejsza z działających niegdyś parapsychologów? Podchodziła ona do tego niesłychanie trudnego tematu z wielkim znawstwem i udzielała klarownych odpowiedzi na skomplikowane pytania. Jeżeli kiedykolwiek zastanawiałeś się dokąd zmierzamy i co w ogóle możemy zrobić, żeby zapobiec katastrofie biblijnych rozmiarów, ta książka będzie dla Ciebie lekturą fascynującą i odkrywczą. Koniecznie trzeba ją przeczytać. Przepowiednie i wizje o jutrze i dniach dalszych według proroków i wielkich religii świata Dlaczego ta książka akurat teraz? „Od starożytnych cywilizacji poczynając, a na dzisiejszych ekspertach kończąc, powtarza nam się ciągle jedno ostrzeżenie: jeżeli nie zatroszczymy się o naszą Ziemię, o ten święty dom, który nam dano, nie będzie on w stanie dłużej dostarczać nam schronienia, jedzenia, wygód. Jest to równie pewne jak fakt, że budynek, z którego będziemy robić niewłaściwy użytek i go zaniedbywać, prędzej czy później uznany zostanie za obiekt nienadający się do zamieszkania przez ludzi”. wyimek z rozdziału „Jak ja widzę koniec świata” Sylvia Browne dokładnie przewidziała wszechogarniającą nas dziś epidemię. W 2007 roku pisała tak: „Około 2020 roku ostra, przypominająca zapalenie płuc choroba rozprzestrzeni się po świecie, atakując płuca i oskrzela, nie poddając się żadnej znanej terapii. Niemal równie zagadkowy jak sama choroba będzie fakt, że zniknie ona równie nagle jak się pojawiła, zaatakuje ponownie po dziesięciu latach, a potem zniknie całkowicie”. O autorce: Sylvia Browne to autorka, której wiele książek trafiło na listę bestsellerów „New York Timesa”, między innymi Nieziemskie dzieci, Życie po drugiej stronie, Księga snów . Przez wiele lat była praktykującą parapsycholożką, pojawiającą się programach telewizji amerykańskich, udzielającą wywiadów i pomieszczającą artykuły w prestiżowych periodykach. Zmarła w 2013 roku.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj