Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce
-
Autor: Julita Dąbrowska
- ISBN: 9788363566340
- EAN: 9788363566340
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Słowa i Myśli
- Format: 17,6x25 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 228
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
25,30złCena detaliczna: 46,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,30 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.
Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.?