W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie ..
Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
-
Autor: Gary Vaynerchuk
- ISBN: 978-83-63566-40-1
- EAN: 9788363566401
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Słowa i Myśli
- Format: 17,5x25 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 196
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
35,82złCena detaliczna: 60,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,82 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.