KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing terytorialny

Marketing terytorialny

Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

  • ISBN: 9788393373598
  • EAN: 9788393373598
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Słowa i Myśli
  • Format: 14x21 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 156
  • Rok wydania: 2016
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 18,15
     zł
    Cena detaliczna:  29,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,15
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj