
Marketing terytorialny
Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
-
Autor: Robert Stępowski
- ISBN: 9788393373598
- EAN: 9788393373598
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Słowa i Myśli
- Format: 14x21 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 156
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
18,15złCena detaliczna: 29,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,15 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promować miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?