KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

  • ISBN: 9788363566333
  • EAN: 9788363566333
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Słowa i Myśli
  • Format: 17,6x25 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 240
  • Rok wydania: 2016
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 26,20
     zł
    Cena detaliczna:  38,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,20
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.?
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj