Praktyka brandingu
-
Autor: Maciej Tesławski & Partnerzy
- ISBN: 978-83-63566-35-7
- EAN: 9788363566357
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Słowa i Myśli
- Format: 250x180x15mm
- Język: polski
- Liczba stron: 288
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
38,92złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,92 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
„Praktyka brandingu” to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji, i to dyskusji na najwyższym poziomie merytorycznym. Co więcej wszystkiego można „dotknąć”. W książce zastosowano kody QR przekierowujące do filmów reklamowych, zdjęć reklam, komunikatów prasowych i wywiadów z autorami, a to jak zapowiadają autorzy nie koniec…