KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Placet

Okładka książki Zarządzanie działalnością innowacyjną

79,00 zł 52,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Inspiracją do podjęcia prac nad wydaniem niniejszej książki było uruchomienie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie specjalności o nazwie ?Zarządzanie innowacjami w gospodarce opartej na wiedzy?. Program realizowany był głównie przez autorów tej pracy. W trakcie jego realizacji zarówno studenci, jak i pracownicy dydaktyczni odczuwali wyraźny brak książki, która mogłaby pełnić rolę przewodnika merytorycznego, swoistego kompendium wiedzy. Biorąc to pod uwagę zespół podjął prace nad jej przygotowaniem. Wiedza o innowacjach, którą przekazujemy w tej publikacji może być adaptowana w wielu dziedzinach działalności menedżerskiej. Treść książki prezentuje w szerszej perspektywie problematykę innowacji we współczesnym przedsiębiorstwie. Dostarczamy menedżerom instrumentów pomagających w tworzeniu strategii innowacji. Może też służyć studentom szkół wyższych, a również słuchaczom studiów podyplomowych.
Okładka książki Mali mogą więcej

25,00 zł 16,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Drogi Przedsiębiorco. Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną firmę. Gratuluję! Jeśli stale jesteś w biegu i nie lubisz czytać ? doskonale trafiłeś. Ten poradnik powstał w wyniku mojej pracy jako doradca marketingowy dla małych przedsiębiorstw. Każdy dzień i każde spotkanie przynosi mi kolejne doświadczenie i niespodzianki ? nie mogę się nadziwić, jak wielki potencjał i wola przetrwania tkwi we właścicielach małych firm. Wiem, że nie masz ani czasu, ani ochoty na studiowanie kolejnych, teoretycznych porad i wielkich słów. Potrzebujesz konkretnych i sprawdzonych metod, przykładów i narzędzi, które mogą pomóc ci wyróżnić się i zacząć naprawdę zarabiać! Dlatego nie zamierzam zamęczać cię długimi wywodami, a tym bardziej nudnawym wstępem. Poradnik ten to czysta praktyka i konkret. Jeśli zechcesz poświęcić kilka chwil i przejrzeć jego zawartość, a następnie wypróbować przynajmniej część z proponowanych w nim chwytów, to twoje szanse na przetrwanie i wygraną walkę z konkurencją na pewno wzrosną! Zapraszam!
Okładka książki Władza i kierowanie

35,00 zł 23,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zagadnienia prezentowane w tej książce nie wyczerpują opisu licznych niedostatków władzy i kierowania. Same tylko rozważania teoretyczne o istocie władzy zajmują w literaturze naukowej setki tomów i rozdziałów książek. Naszym celem jest zgrupowanie w jednym opracowaniu, oczywiście w bardzo skondensowanej formie, opisów (analiz) dotyczących jednego zagadnienia, na które składają się psychologiczne, socjologiczne, organizacyjne i poniekąd ? w różnych skalach ? polityczne, choroby zarządzania i kierowania; przede wszystkim instytucjonalnego, ale także wynikające z indywidualnych niedostatków oraz próba znalezienia poprawy status quo. Książka jest głównie przeznaczona dla tych, którzy już są na kierowniczych stanowiskach a chcieliby odnowić, uzupełnić, poszerzyć swoje wiadomości o kierowaniu ludźmi oraz dla tych, którzy zakładają, myślę, i słusznie, że kiedyś obejmą kierownicze stanowiska. Książka jest zbędna tym, którzy sądzą, że o kierowaniu ludźmi i o władzy już wszystko wiedzą.
Okładka książki Biznes muzyczny

46,00 zł 30,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżki hotelową windą. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyką kryje się potężny, skomplikowany system przepływu środków pieniężnych od osób i instytucji korzystających z muzyki do wytwórni oraz artystów ją tworzących i wykonujących. Czy poznanie i analiza tego jak funkcjonuje ten system nie jest fascynującym wyzwaniem? Postęp technologiczny – wynalezienie metod kompresji dźwięku (plik mp3) oraz upowszechnienie się Internetu – całkowicie zmieniają dotychczasowe sposoby dystrybucji i konsumpcji muzyki, stopniowym zmianom powinien podlegać również system praw autorskich. Taki obrót spraw nie jest jednak na rękę dużym wytwórniom muzycznym. Wmawiają one opinii publicznej, że tzw. „piractwo internetowe” godzi w interesy artystów. W dyskusjach tych niejednokrotnie dominują emocje, a zdecydowanie brakuje podejścia merytorycznego.
Okładka książki Zarządzanie przechowywaniem danych

36,00 zł 25,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Niezaspokojenie potrzeb informacyjnych organizacji prowadzić może do zakłócenia jej rozwoju, funkcjonowania przez pewien czas, a nawet jej unicestwienia. Skuteczne dostarczanie informacji na potrzeby organizacji wymaga odpowiedniej infrastruktury i efektywnego jej wykorzystania. Jednym z kluczowych elementów tej infrastruktury jest system przechowywania danych. W tej pracy autor na tle ogólnych światowych osiągnięć prezentuje własną metodykę oceny efektywności zarządzania przechowywaniem danych. Omawia ogólne założenia metodyki – przeznaczenie, zakres oraz stawiane jej wymogi, procedurę realizacji oceny, oraz dwa warianty jej implementacji: podstawowy (skupiony na zarządzaniu przechowywanymi danymi) oraz długoterminowy (skupiony na zarządzaniu infrastrukturą pamięciową).
Okładka książki Ceny transferowe

46,00 zł 30,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Z podatkowego punktu widzenia, w międzynarodowej grupie kapitałowej podlegającej różnym jurysdykcjom podatkowym, a tym samym odmiennym obciążeniom podatkowym, dokonuje się transakcji, między poszczególnymi jednostkami, które ukierunkowane są na przerzucanie dochodów (kosztów) tak, aby zmniejszyć (zoptymalizować) obciążenia publiczno-prawne w obrębie całej grupy. Organy podatkowe badają te operacje, pod kątem przepisów obowiązujących w danym państwie, dążąc do eliminacji ryzyka uszczuplenia należnych wpływów do budżetów krajowych. Celem niniejszej publikacji jest kompleksowa analiza problematyki cen transferowych w transakcjach realizowanych w obrębie grupy kapitałowej oraz omówienie najnowszych trendów w tej dziedzinie. Zamieszczone tezy wyrażono z uwzględnieniem obowiązujących regulacji prawnych (krajowych i wspólnotowych), poglądów, doktryn, interpretacji skarbowych oraz wykładni i orzecznictwa sądów administracyjnych. Książka zawiera bogaty zestaw narzędzi i sposobów praktycznego rozwiązywania sporów na płaszczyźnie zarządzania cenami transakcyjnymi. Ich właściwy dobór stanowi podstawę racjonalnych decyzji kapitałowych (finansowych). Intencją autora jest, aby niniejsza pozycja pozwoliła praktykom życia gospodarczego – członkom zarządu, dyrektorom finansowym, a także politykom – dostrzegać i analizować zagadnienie cen transferowych w szerszym, interdyscyplinarnym kontekście.
Okładka książki Motywowanie pracowników

49,00 zł 32,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W książce zaprezentowano całościowo problematykę motywowania pracowników, co jest efektem wieloletnich studiów literaturowych, jak też badań własnych autorki. Przytoczono przykłady praktyczne oraz prezentowane wyniki badań pochodzą z konkretnych, choć tu anonimowych przedsiębiorstw. Książka adresowana jest do studentów uczelni ekonomicznych oraz wszystkich tych, którzy mają wpływ na kształtowanie systemów motywowania w przedsiębiorstwach, jak też menedżerów wszystkich szczebli we współczesnych organizacjach.
Opakowanie Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian

46,00 zł 32,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W polskiej praktyce gospodarczej obserwuje się dynamiczny rozwój rozmaitych więzi (relacji) między podmiotami rynku. W obliczu rosnącej zmienności otoczenia kształtowanie więzi między podmiotami nabiera nowej jakości. Relacje te są znane jedynie a priori, gdyż nie były dotąd rozpoznane. Skłoniło to nas do podjęcia badań, które stworzyłyby empiryczną bazę dla weryfikacji hipotez odnoszących się do charakteru i możliwości kształtowania relacji między różnymi podmiotami rynku. Celem niniejszego opracowania była identyfikacja, ocena i dokonanie typologii relacji zachodzących między podmiotami na wybranych rynkach w Polsce w kontekście ich zmiennych uwarunkowań. Badaniami objęto rynki: dóbr szybkozbywalnych, wybranych dóbr trwałych, usług medycznych oraz usług bankowych. Wyniki badań powinny szczególnie zainteresować menedżerów przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych oraz usługowych, które już budują lub dopiero zamierzają kształtować, świadomie w przyszłości, relacje z różnymi podmiotami ze swojego otoczenia. Wnioski z badań mogą też zainspirować ich do dalszych poszukiwań w sferze możliwości kształtowania i utrwalania korzystnych relacji z różnymi podmiotami.
Okładka książki Encyklopedyczne podstawy marketingu

63,60 zł 39,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
Okładka książki Kwalitologia wiedza o różnych dziedzinach jakości

79,00 zł 55,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Chcielibyśmy tą monografią zainteresować: - osoby podnoszące kwalifikacje zawodowe i zgłębiające wiedzę - specjalistów wszelkich zawodów stykających się na co dzień z zagadnieniami jakości - dydaktyków prowadzących szkolenia na temat jakości - adeptów nauki poszukujących tematów prac badawczych i na stopień naukowy - konsumentów towarów i usług zainteresowanych ich poprawą - działaczy społecznych i politycznych zaangażowanych we wzmocnienie gospodarki i poprawę bytu naszego społeczeństwa
Okładka książki Filozofia I-Cing w zarządzaniu

39,00 zł 27,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wszelka asymetria we wszechświecie ma ciekawą właściwość. Zmusza do aktywności, do wyrwania ze stanu letargu, obojętności, zastoju, który nie mając charakteru twórczego, skazany jest na zagładę. Jednocześnie byty dążą świadomie lub nieświadomie do stanu równowagi. Harmonia jest punktem docelowym każdej aktywności. W przypadku przedsiębiorstwa lepiej jest mówić o drgającym stanie równowagi między nim a jego bytami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Współczesne organizacje należy traktować jako byty zanurzone w morzu zdarzeń. Najistotniejsze procesy są niewidoczne dla ludzi bezrefleksyjnych. Ukryte są one zawsze pod powierzchnią informacji medialnej. Stąd też największe sukcesy odnoszą ci, którzy umiejętnie generują i sterują procesami ukrytymi. Ta publikacja skierowana jest do tych, którzy chcą zanurzyć się pod powierzchnię bardzo burzliwego życia społecznego, gospodarczego, kulturalnego, politycznego i religijnego i stosując zalecenia filozofii I-CING będą penetrować rzeczywiste zdarzenia i procesy decydujące o ich szczęściu i pomyślności.
Okładka książki Prognozowanie Teoria przykłady zadania

39,30 zł 29,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dynamika zmian bliższego i dalszego otoczenia powoduje, że w procesie decydowania najważniejsze są informacje zorientowane na przyszłość. Stąd też jedną z kluczowych umiejętności współczesnych menedżerów jest budowanie prognoz. Prognozowanie jest bowiem integralną częścią procesu zarządzania, a wiedza prognostyczna jest coraz bardziej doceniana na rynku pracy. Prognozowanie zmniejsza niepewność i przyczynia się do wzrostu trafności podejmowanych decyzji, a tym samym do eliminacji strat w działalności podmiotów.
Opakowanie Rozwój informatycznych systemów wieloagentowych w środowiskach społeczno - gospodarczych

79,00 zł 55,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Idea książki powstała przy okazji realizacji grantu KBN nt. “Platforma wieloagentowa dla wspomagania wirtualnych procesów decyzyjnych w administracji publicznej”. Jednym z celów było opracowanie kluczowych koncepcji, metod rozwoju, protokołów komunikacyjnych, ontologii i algorytmów kooperacji i negocjacji, które stanowią rdzeń tej dziedziny badań. Zauważmy tutaj, na marginesie, specyficzny dla problematyki agentów oprogramowania brak ogólnie akceptowanej bazy pojęciowej, charakterystyczny dla kierunków dynamicznie się rozwijających. Nasza książka podejmuje wyzwanie zaprezentowania właśnie różnych spojrzeń oraz kierunków badawczych podejmowanych w krajowych środowiskach badawczych. Mając na uwadze nasze własne doświadczenia zakładamy, że czytelnik będzie poszukiwał własnej ścieżki przez analizę interesującego go rozdziału oraz równoległe poszukiwanie, analizy i porównania w innych rozdziałach, zgodnie z własnym kontekstem.
Okładka książki Inżynieria zarządzania część 1

59,00 zł 38,91 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nowe wydanie przynosi cały nowy rozdział poswięcony nowoczesnym koncepcjom zarządzania. Autor przedstawia aktualne koncepcje zarządzania produkcją oraz projektowania i organizowania systemów produkcyjnych, a szczególnie zagadnienia dotyczące integracji ludzi, informacji, wyposażenia technicznego i kapitału w warunkach gospodarki rynkowej z uwzględnieniem stosowania współczesnych osiągnięć techniki high technology. Wskazuje metodologię postępowania dla uzyskania poprawy produktywności i jakości oraz wzrostu zyskowności, uwzględniając wymagania humanizacji pracy i ochrony środowiska.
Okładka książki Controlling Planowanie kontrola kierowanie

46,00 zł 34,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Znajomość metod zarządzania przedsiębiorstwem to wiedza potrzebna każdemu menedżerowi. Controlling to jedna z metod grupująca w sobie planowanie, kontrolę i kierowanie procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie. Ta książka napisana jest przede wszystkim dla praktyków zarządzania. Stroni od teoretyzowania, natomiast wskazuje konkretnie, jakimi instrumentami musi dysponować przedsiębiorstwo, aby właściwie ocenić swoje działania i skutecznie nimi kierować. Controlling proponuje zespołowy styl zarządzania, w którym podstawowe znaczenie ma przekształcanie mentalności pracowników i powodowanie, aby każdy z nich świadomie kształtował i realizował wspólny cel przedsiębiorstwa. Wskazuje, jak stworzyć w przedsiębiorstwie obiektywny i wiarygodny system informacji, który pozwoli dyrekcji i kierownikom podejmować szybkie i prawidłowe decyzje.
Okładka książki Inżynieria zarządzania cz.II

69,00 zł 45,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Autor przedstawia aktualne koncepcje zarządzania produkcją oraz projektowania i organizowania systemów produkcyjnych, a szczególnie zagadnienia dotyczące integracji ludzi, informacji, wyposażenia technicznego i kapitału w warunkach gospodarki rynkowej z uwzględnieniem stosowania współczesnych osiągnięć techniki high technology. Wskazuje metodologię postępowania dla uzyskania poprawy produktywności i jakości oraz wzrostu zyskowności, uwzględniając wymagania humanizacji pracy i ochrony środowiska.
Okładka książki Obrazy kierowania

29,00 zł 20,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Omówione tematy: paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacja społeczna, dwa warianty motywacji i jedna manipulacja, sposoby i efekty kierowania personelem, społeczne tło kierowania.
Okładka książki Kompleksowa Karta Wyników

58,00 zł 42,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Rewolucja w zarządzaniu organizacją i personelem! Przez wiele lat zakładano, że doskonalenie organizacji zależy od diagnozy jej kultury, właściwego opisu procesów biznesowych, przygotowania odpowiedniego programu wskaźników i dokonywania na ich podstawie wewnętrznych i zewnętrznych analiz, a następnie oceny zmierzonych rezultatów. Jeśli organizacje właściwie formułowały i realizowały cele i strategie wynikające z owych procedur, zmiany na lepsze miały być tylko kwestią czasu. Okazało się jednak, że takie podejście już nie wystarcza. Dzisiaj zaczynamy rozumieć, że doskonalenie organizacji to coś więcej, niż wykonywania analiz, to twórczy proces uczenia się, bazujący na wizji strategicznej, jak również na nowych wartościach i normach. W niniejszej książce przedstawiam nową, holistyczną koncepcję zarządzania zmianami i doskonaleniem, którą nazwałem Kompleksową Kartą Wyników (KKW) (Total Performance Scorecard). Koncepcja KKW widzi w doskonaleniu, rozwoju i nauce procesy etyczne i cykliczne, dzięki którym rozwój kompetencji organizacji i jednostek oraz wewnętrzne zaangażowanie wzajemnie się wzmacniają. Rozwija ona i pogłębia możliwości Zrównoważonej Karty Wyników, Kompleksowego Zarządzania Jakością i Zarządzania Kompetencyjnego. Propaguje określoną filozofię i zestaw reguł będących bazą dla ciągłego doskonalenia procesów, jak również osobistego doskonalenia poszczególnych pracowników. Chociaż KKW dotyczy zmian w organizacji, jej punktem wyjścia są zmiany w zachowaniach jednostek i zbiorowości będące skutkiem procesu nauki. Jest to podejście odwrotne, wychodzące od istoty osobistej tożsamości. Ów cykliczny proces nauki obejmuje nieustanne dążenie do samowiedzy. Jest to ekspedycja odkrywcza, wiodąca ku doskonaleniu i zmianom, a także ku większej kreatywności i pomysłowości. Dzięki KKW poznasz lepiej środowisko, w którym funkcjonujesz i będziesz mógł się stale doskonalić. Organizacja z kolei, pozna lepiej własną strukturę, otoczenie i przyszłe możliwości. KKW stworzy również szeroką bazę dla skutecznego kierowania doskonaleniem w całej organizacji. Ta książka wskazuje drogę do osiągnięcia tych celów. Celem Kompleksowej Karty Wyników jest maksymalny osobisty rozwój wszystkich pracowników oraz optymalne wykorzystywanie przez organizację ich potencjału dla osiągnięcia najlepszych możliwych wyników. Ważną różnicą jest fakt, że KKW jest inspirującą, zintegrowaną koncepcją zarządzania, która traktuje osobiste ambicje jako punkt wyjścia.
Okładka książki Metodyki zarządzania projektami informatycznymi

46,00 zł 30,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Przewiduje się, że zarządzanie projektami będzie stale zyskiwać na znaczeniu, a kierownik projektu informatycznego będzie jednym z najbardziej poszukiwanych zawodów w obecnym wieku. Oceny te wynikają z rosnącej liczby zastosowań systemów informatycznych w coraz bardziej złożonych systemach gospodarczych. Ponadto pojawiają się nowe klasy zastosowań tak zwane "mass-update project".
Okładka książki Przewodnik po zarządzaniu wiedzą

57,00 zł 39,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj