KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Encyklopedyczne podstawy marketingu

Encyklopedyczne podstawy marketingu

  • Autor: Wojciechowski Tadeusz
  • ISBN: 83-7488-141-8
  • EAN: 9788374881418
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Placet
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 334
  • Rok wydania: 2009
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 46,74

     zł

    63,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj