Nie JAK, lecz KTO
-
Autor: Dan Sullivan Dr. Benjamin Hardy
- ISBN: 978-83-283-9382-0
- EAN: 9788328393820
- Oprawa: miękka
- Wydawca: One Press / Helion
- Format: 208x140x12mm
- Język: polski
- Liczba stron: 208
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
26,95złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Jeśli przeanalizujesz najbardziej znaczące odkrycia, przekonasz się, że "samotny geniusz w chwili olśnienia" to jedynie romantyczny mit. Spektakularny sukces wymaga wysiłku grupy ludzi, czasem całkiem sporej. I tu zaczyna się problem: do zwiększania zaangażowania i budowania zwycięskich zespołów potrzeba wrażliwości, mądrości i zaufania. Jeśli skoncentrujesz się na osobach, a nie na sposobach, to niezależnie od Twojego talentu i woli zwycięstwa znajdziesz ścieżkę do osiągania celów, które inaczej byłyby nierealne.
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby i przekonasz je do współdziałania, a także ? że jeśli zrezygnujesz ze ścisłej kontroli wykonywanych przez zespół zadań, Twoi ludzie staną się bardziej kreatywni i samodzielni. Nauczysz się też otaczać się skutecznymi mentorami i kompetentnymi współpracownikami, przez co wzrośnie Twoja pewność siebie i poczujesz, że masz wpływ na przyszłość. Przekonasz się, że możesz stawiać sobie coraz ambitniejsze cele i je osiągać - i nie być przy tym niewolnikiem pracy.
Dzięki książce możesz:
* zyskać więcej czasu
* zacząć zarabiać większe pieniądze
* nawiązywać dobre jakościowo relacje
* odnaleźć sens w życiu
* stawiać sobie coraz ambitniejsze cele - i je realizować
Można zrobić nieskończenie wiele dobrego, gdy nie obchodzi nas, komu przypadną laury
Ronald Reagan
Dr Benjamin Hardy jest psychologiem organizacji i autorem bestsellerów. Prowadzi blogi odwiedzane przez miliony czytelników z całego świata; ich fragmenty były publikowane między innymi w Harvard Business Review.