KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Nie JAK, lecz KTO

Nie JAK, lecz KTO

  • ISBN: 978-83-283-9382-0
  • EAN: 9788328393820
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: One Press / Helion
  • Format: 208x140x12mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 208
  • Rok wydania: 2022
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 27,87
     zł
    Cena detaliczna:  49,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,85
x
x
Jeśli przeanalizujesz najbardziej znaczące odkrycia, przekonasz się, że "samotny geniusz w chwili olśnienia" to jedynie romantyczny mit. Spektakularny sukces wymaga wysiłku grupy ludzi, czasem całkiem sporej. I tu zaczyna się problem: do zwiększania zaangażowania i budowania zwycięskich zespołów potrzeba wrażliwości, mądrości i zaufania. Jeśli skoncentrujesz się na osobach, a nie na sposobach, to niezależnie od Twojego talentu i woli zwycięstwa znajdziesz ścieżkę do osiągania celów, które inaczej byłyby nierealne. Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby i przekonasz je do współdziałania, a także ? że jeśli zrezygnujesz ze ścisłej kontroli wykonywanych przez zespół zadań, Twoi ludzie staną się bardziej kreatywni i samodzielni. Nauczysz się też otaczać się skutecznymi mentorami i kompetentnymi współpracownikami, przez co wzrośnie Twoja pewność siebie i poczujesz, że masz wpływ na przyszłość. Przekonasz się, że możesz stawiać sobie coraz ambitniejsze cele i je osiągać - i nie być przy tym niewolnikiem pracy. Dzięki książce możesz: * zyskać więcej czasu * zacząć zarabiać większe pieniądze * nawiązywać dobre jakościowo relacje * odnaleźć sens w życiu * stawiać sobie coraz ambitniejsze cele - i je realizować Można zrobić nieskończenie wiele dobrego, gdy nie obchodzi nas, komu przypadną laury Ronald Reagan Dr Benjamin Hardy jest psychologiem organizacji i autorem bestsellerów. Prowadzi blogi odwiedzane przez miliony czytelników z całego świata; ich fragmenty były publikowane między innymi w Harvard Business Review.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj