KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna

Opakowanie Ośrodki oceny i rozwoju 4 z płytą CD

364,90 zł 295,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zestaw czwarty zawiera materiały na temat przeprowadzania ćwiczeń "sprawy bieżące". W skład zestawu wchodzą: - dokumenty administracyjne dla prowadzącego zajęcia, - procedury przeprowadzania ćwiczeń, - opisy symulacji i materiały do ćwiczeń, - objaśnienia ról odgrywanych przez uczestników, - szczegółowe instrukcje dla uczestników i oceniających, - wytyczne dla oceniających dotyczące notowania zachowań i oceniania uczestników, - arkusze obserwacji i arkusze ocen, - formularze sprawozdań z ćwiczeń. Celem ośrodka rozwoju jest wspieranie ludzi w doskonaleniu się, a ośrodka oceny - pomaganie organizacji w podejmowaniu decyzji dotyczących jej pracowników, a związanych z przyjmowaniem ludzi do pracy, awansowaniem ich lub kwalifikowaniem do programów szybkiego rozwoju.
Opakowanie Ośrodki oceny i rozwoju 1 z płytą CD

482,00 zł 390,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Na zestaw pierwszy składają się szczegółowe instrukcje dotyczące planowania ośrodków oceny i rozwoju, zarządzania nimi i administrowania dokumentacją. Znajdują się tu informacje, wskazówki, formularze i dokumenty, w tym: programy i harmonogramy zajęć, schematy przebiegu procesów rozwoju i oceny, wzory listów i pism wysyłanych przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć do uczestników i ich przełożonych, materiały informacyjne na temat ośrodków, przykłady konspektów do prowadzenia spotkań z uczestnikami, ich przełożonymi i oceniającymi oraz przeznaczone dla tych osób instrukcje, wytyczne administracyjne pomocne w prowadzeniu ośrodków, arkusze do oceny efektywności ośrodków oceny i rozwoju. Celem ośrodka rozwoju jest wspieranie ludzi w doskonaleniu się, a ośrodka oceny - pomaganie organizacji w podejmowaniu decyzji dotyczących jej pracowników, a związanych z przyjmowaniem ludzi do pracy, awansowaniem ich lub kwalifikowaniem do programów szybkiego rozwoju.
Okładka książki Ośrodki oceny i rozwoju 3 z płytą CD

461,00 zł 373,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zestaw trzeci zawiera materiały na temat przeprowadzania ćwiczeń w formie pisania sprawozdań i symulacji rozmów z podwładnym, respondentem lub współpracownikiem. W skład zestawu wchodzą: - dokumenty administracyjne dla prowadzącego zajęcia, - procedury przeprowadzania ćwiczeń, - opisy symulacji, - objaśnienia ról odgrywanych przez uczestników i aktorów, - szczegółowe instrukcje dla uczestników i oceniających, - wytyczne dla oceniających dotyczące notowania zachowań i oceniania uczestników, - arkusze obserwacji i arkusze ocen, - formularze sprawozdań z ćwiczeń. Celem ośrodka rozwoju jest wspieranie ludzi w doskonaleniu się, a ośrodka oceny - pomaganie organizacji w podejmowaniu decyzji dotyczących jej pracowników, a związanych z przyjmowaniem ludzi do pracy, awansowaniem ich lub kwalifikowaniem do programów szybkiego rozwoju.
Okładka książki Narzędzia do przeprowadzania rekrutacji i selekcji + CD

344,90 zł 279,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W zestawie zaprezentowano procedurę przeprowadzania rekrutacji i selekcji pracowników, która może być zastosowana w wypadku obsadzania każdego stanowiska, od pracownika operacyjnego po menedżerów. Procedura ta składa się z następujących etapów: *poszukiwanie rozwiązań alternatywnych do rekrutacji *zbieranie informacji niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji i selekcji *tworzenie opisu stanowiska pracy *tworzenie profilu poszukiwanego pracownika *wybór kanałów dotarcia do odpowiednich kandydatów i sposobów skłonienia ich do ubiegania się o pracę *projektowanie procesu selekcji i przygotowanie osób przeprowadzających selekcję do oceniania kandydatów *przeprowadzanie selekcji wstępnej i właściwej (analiza dokumentów aplikacyjnych, rozmowy kwalifikacyjne, próbki pracy, symulacje, testy psychometryczne, badanie referencji itd.)) *podejmowanie ostatecznej decyzji dotyczącej zatrudnienia *zatrudnienie nowego pracownika *ocena procesu rekrutacji i selekcji. Publikacja zawiera liczne, gotowe do wykorzystania materiały, m.in. formularze oceny kandydatów, kwestionariusze oceny efektywności procesów, listy kontrolne, harmonogramy, schematy przeprowadzania procesów, arkusze i diagramy do przeprowadzania różnego rodzaju analiz.
Okładka książki Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych (teczka z testami+płyta CD)

262,00 zł 212,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zamieszczone w zbiorze ćwiczenia umożliwiają przeprowadzenie rozłożonego na trzy dni, kompleksowego szkolenia z zakresu negocjacji. Mogą także służyć jako podstawa do stworzenia przez trenera własnego programu dostosowanego do indywidualnych potrzeb organizacji i osób szkolonych. Proponowana koncepcja treningu opiera się na ujęciu negocjacji jako procesu, który polega na ujawnianiu i rozwiązywaniu problemów za pomocą analizy ukrytych teorii przyczynowych. Ćwiczenia koncentrują się zatem na kształceniu tych właśnie umiejętności. Uczestnicy szkolenia uczą się również, jak radzić sobie z nieuczciwymi chwytami negocjacyjnymi i z ograniczeniami wynikającymi z ich cech indywidualnych. W zbiorze wykorzystano różnorodne formy pracy, kładąc nacisk na metody aktywizujące uczestników (symulacje, gry, dyskusje). Zawarte w zbiorze ćwiczenia mogą być przydatne nie tylko podczas treningów umiejętności negocjacyjnych, lecz także podczas zajęć z zakresu podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów czy rozwijania kreatywności. Komplet zawiera teczkę z testami i płytę CD.
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem w przedsięwzięciach inwestycyjnych

49,00 zł 41,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Autorzy szczegółowo omówili: * proces zarządzania ryzykiem w przedsięwzięciu inwestycyjnym, * metody stuiące do oceny opłacalności przedsięwzięcia, * wpływ ryzyka walutowego i ryzyka stopy procentowej na poziom opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego, * strategie zabezpieczające przed ryzykiem walutowym i ryzykiem stopy procentowej. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania i finansów, a także dla osób zajmujących się zarządzaniem inwestycjami rzeczowymi, ich przygotowaniem i realizacją.
Okładka książki Pomiar rentowności inwestycji marketingowych

71,00 zł 57,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka uczy, jak wykorzystać pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny słuszności strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizować zysk z każdej złotówki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzone sposoby dokładnego pomiaru rentowności inwestycji w różne kampanie marketingowe oraz wskazano możliwości wykorzystania rezultatów tych pomiarów do polepszenia wyników finansowych całej organizacji. Książka zainteresuje specjalistów ds. marketingu, zarządzających finansami i analityków, którzy dążą do jak najlepszego wykorzystania posiadanych funduszy marketingowych.
Okładka książki Kształtowanie strategii szkoleń i rozwoju pracowników

63,00 zł 51,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka jest przeznaczona przedewszystkim dla kierowników i pracowników działów zasobów ludzkich, szkoleniowców i przedstawicieli kadry zarządzającej - bez względu na to, czy zajmują się oni tylko programami kształcenia, czy też ogólną strategią firmy. Teoretycy zarządzania zasobami ludzkimi znajdą w niej nie tylko interesujące ujęcia podstawowych pojęć - takich jak kapitał intelektualny, zarządzanie wiedzą, uczenie się, edukacja, szkolenia i rozwój - ale przede wszystkim szczegółowy opis planowania i realizacji zadań przez dział rozwoju zasobów ludzkich.
Okładka książki Zarządzanie wiedzą w organizacji

69,00 zł 55,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wiedza jest specyficznym rodzajem zasobów – w przeciwieństwie do wszystkich innych przybywa jej w miarę wykorzystywania. W książce starano się wyjaśnić, dlaczego coraz więcej firm podejmuje wyzwanie zarządzania wiedzą i jakie wiążą się z tym korzyści. Wskazano również na zadania, które stoją przed specjalistami ds. zarządzania wiedzą. W warunkach przytłaczającej ilości informacji, ich szybkiej dezaktualizacji i wzrostu znaczenia wiedzy we wszystkich procesach biznesowych zarządzanie wiedzą staje się dziedziną wymagającą wyjątkowych umiejętności. Zawarty tu przegląd idei, procesów i narzędzi zarządzania wiedzą jest efektem wieloletnich badań i bogatych doświadczeń autorów. Podają oni praktyczne wskazówki, przytaczają przykłady oraz omawiają najważniejsze zagadnienia dotyczące wykorzystania wiedzy w organizacji: - nowe wyzwania związane z zarządzaniem wiedzą, - definiowanie, identyfikowanie oraz zdobywanie zasobów wiedzy, - gromadzenie, rozpowszechnianie i ochrona wiedzy, - sposoby oceny i pomiaru efektów stosowanych w firmie technik zarządzania wiedzą. Umiejętność zarządzania potencjałem intelektualnym staje się dziś, w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, koniecznością dla każdej firmy, która chce przetrwać i skutecznie konkurować z innymi. Zarządzanie wiedzą wszystkich pracowników może nie tylko zwiększyć efektywność przedsiębiorstwa, ale przede wszystkim wpłynąć na poprawę jego innowacyjności i wzrost satysfakcji klienta. Publikacja z pewnością zainteresuje kadrę kierowniczą, świadomą roli wiedzy w tworzeniu przewagi konkurencyjnej, oraz studentów i wykładowców zarządzania.
Okładka książki Relacje z kluczowymi klientami

89,90 zł 72,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Autor szczegółowo omawia metody : tworzenia struktury organizacji zorientowanej na klienta, analizy rentowności kluczowych klientów, poprawy komunikacji z kluczowymi klientami, tworzenia efektywnego systemu motywacji dla zespołu ds. kluczowych klientów, przygotowania strategicznego planu sprzedaży oraz planu rozwoju współpracy z kluczowymi klientami, skutecznego negocjowania z kluczowymi klientami, wdrożenia systemu informacji o kluczowych klientach, oceny informatycznych systemów CRM.
Opakowanie Narzędzia do oceny efektywności szkoleń + CD

364,90 zł 295,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zestaw zawiera szczegółowe informacje na temat nowoczesnych modeli oceny efektywności szkoleń, w tym również wielopoziomowego modelu Kirkpatricka. Przedstawione metody i techniki mogą być stosowane do badania szkoleń przeprowadzanych w formie zarówno tradycyjnej, jak i e-learningu. Do każdego z poruszanych tematów zostały dołączone gotowe do wykorzystania materiały, narzędzia służące do planowania i przeprowadzania dogłębnej oceny efektywności szkoleń, scenariusze wywiadów, listy kontrolne, arkusze do notowania obserwacji, konspekty sesji roboczych.
Okładka książki Kontrola kosztów Element zarządzania strategicznego

59,00 zł 47,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Maksymalne wykorzystanie zasobów organizacji przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów stanowi jeden z głównych celów osób zarządzających przedsiębiorstwami. Często jednak cięcie kosztów przeprowadza się w sposób szkodliwy dla firmy. Autor książki analizuje pułapki, których powinni w tym zakresie unikać menedżerowie, oraz przedstawia elastyczny model kontroli kosztów, mogący zapewnić firmie stabilność i zrównoważony wzrost.
Okładka książki Równowaga między życiem zawodowym a osobistym

73,00 zł 51,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Każdy człowiek chciałby osiągać sukcesy w pracy, a jednocześnie mieć udane życie osobiste. Tymczasem coraz więcej osób czuje, że wpadło w pułapkę „bigamii korporacyjnej” – wzięło ślub nie tylko ze współmałżonkiem, ale i z firmą. Czy można dziś mieć czas nie tylko na pracę zawodową, ale również dla siebie, dla rodziny oraz na działalność społeczną? Autor odpowiada na to pytanie twierdząco. Patrząc na problem z punktu widzenia zarówno pracodawcy, jak i pracownika, podaje wiele praktycznych wskazówek, jak osiągnąć równowagę między życiem zawodowym a osobistym. Szczegółowo omawia takie kwestie, jak: * argumenty ekonomiczne, czyli konkretne korzyści dla pracodawców wynikające z inwestowania w programy wspierające równowagę między życiem zawodowym a osobistym, * rozwiązania, które sprzyjają zachowaniu tej równowagi, dotyczące czasu i miejsca pracy oraz świadczeń wspierających elastyczną organizację pracy (np. ruchomy czas pracy, wspólny etat, roczne rozliczanie czasu pracy, skompresowany tydzień pracy, dzielenie stanowiska, praca w domu), * rola menedżera liniowego w zmienianiu kultury organizacji na sprzyjającą osiąganiu równowagi, * model jakościowy równowagi między życiem zawodowym a osobistym. W książce przedstawiono również szczegółowe wnioski z badań przeprowadzonych w 74 firmach różnej wielkości. Świadczą one o tym, że firmy inwestujące w równowagę między życiem zawodowym a osobistym uzyskują znaczne korzyści – zwiększenie wskaźników zatrzymywania pracowników, podniesienie poziomu produktywności, kreatywności, zaangażowania i zadowolenia z pracy, co przekłada się na lepsze wyniki finansowe.
Okładka książki Rola i zadania Dyrektora finansowego

81,90 zł 66,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka dotyczy zagadnień: zarządzanie płynnością i wynikiem finansowym, ocena projektów inwestycyjnych, wybór źródeł finansowania, zarządzanie ryzykiem, kierowanie przepływem informacji finansowej, współpraca z partnerami biznesowymi, ustalanie kierunków rozwoju i sposobów zwiększania wartości firmy, współtworzenie strategii przedsiębiorstwa.
Okładka książki Ośrodki oceny i rozwoju

80,90 zł 65,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W książce omówiono najważniejsze aspekty zastosowania ośrodków, takie jak : tworzenie strategicznych podstaw wprowadzania tej metody, powiązanie procesów oceny i rozwoju z systemem kompetencji i systemem personalnym, zarządzanie i administrowanie ośrodkami, planowanie i przeprowadzanie zajęć, przygotowanie i szkolenie trenerów, osób oceniających i obserwatorów mających brać udział w zajęciach, udzielanie uczestnikom zajęć informacji zwrotnych i pomaganie im w dalszym rozwoju, ocenianie trafności i efektywności ośrodków.
Opakowanie Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi

63,00 zł 51,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi to działalność o charakterze regulacyjnym, ukierunkowana na efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym.
Okładka książki Metody aktywizujące w szkoleniach

69,00 zł 48,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Celem publikacji jest prezentacja najskuteczniejszych metod stosowanych podczas projektowania i realizacji szkoleń, propagowanie uczenia się przez działanie oraz dostarczenie szkoleniowcom praktycznych zaleceń i gotowych materiałów szkoleniowych.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj