Pomiar rentowności inwestycji marketingowych
-
Autor: Lenskold James D.
- ISBN: 8389355485
- EAN: 9788389355485
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
- Format: 16.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 268
- Rok wydania: 2004
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
57,47złCena detaliczna: 71,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,47 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka uczy, jak wykorzystać pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny słuszności strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizować zysk z każdej złotówki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzone sposoby dokładnego pomiaru rentowności inwestycji w różne kampanie marketingowe oraz wskazano możliwości wykorzystania rezultatów tych pomiarów do polepszenia wyników finansowych całej organizacji. Książka zainteresuje specjalistów ds. marketingu, zarządzających finansami i analityków, którzy dążą do jak najlepszego wykorzystania posiadanych funduszy marketingowych.