Relacje z kluczowymi klientami
Analiza i zarządzanie
-
Autor: Burnett Ken
- ISBN: 8388597752
- EAN: 9788388597756
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
- Format: 16.0x24.0cm
- Język: polski
- Seria: PUBLIKACJE BIZNESOWE
- Liczba stron: 432
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
72,78złCena detaliczna: 89,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,78 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Autor szczegółowo omawia metody : tworzenia struktury organizacji zorientowanej na klienta, analizy rentowności kluczowych klientów, poprawy komunikacji z kluczowymi klientami, tworzenia efektywnego systemu motywacji dla zespołu ds. kluczowych klientów, przygotowania strategicznego planu sprzedaży oraz planu rozwoju współpracy z kluczowymi klientami, skutecznego negocjowania z kluczowymi klientami, wdrożenia systemu informacji o kluczowych klientach, oceny informatycznych systemów CRM.