Naucz się sprzedawać - i to dobrze - od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.
Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny - frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność. Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych. Co chce ci powiedzieć klient? Chce, żebyś wiedział, na czym polega jego działalność i pomógł mu w jej rozwijaniu. Wydaje się to proste, ale tkwi w tym pewien haczyk: nie da się tego osiągnąć stosując tradycyjne podejście do sprzedaży. Zamiast od swojego produktu lub usługi, zacznij od problemów klienta. Skoncentruj się na tym, żeby zostać jego zaufanym partnerem, kimś, do kogo może się zwrócić w poszukiwaniu twórczych, opłacalnych rozwiązań. Opracujesz je w oparciu o dogłębną znajomość jego wartości, celów, problemów i klientów.
Pierwsza książka na temat zarządzania zmianą w długim okresie
Zgromadziłeś wstępne poparcie dla swojego wspaniałego pomysłu. Budżet jest przygotowany. Zasoby są porozdzielane. Poszczególne komitety i grupy zadaniowe znają już swoje zadania. Wkrótce jednak poziom energii grupy zacznie się obniżać. Ludzie przestaną się angażować i stracą entuzjazm do pracy. Zasoby są odbierane lub zużywają się. Projekt zostaje odłożony w czasie, przesunięty na dalszy plan lub po prostu odwołany. Starasz się odzyskać dawną energię i zaangażowanie, ale twoje wysiłki spełzają na niczym.
Po przeciągnięciu ludzi na swoją stronę musisz zacząć myśleć nad tym, jak zatrzymać ich po swojej stronie. W każdej organizacji kluczem do sukcesu w długim okresie jest umiejętność utrzymania wysokiego poziomu energii i zaangażowania w realizację pomysłów i inicjatyw.
Zatrzymaj ich po swojej stronie porusza niezwykle istotną kwestię utrzymywania w długiej perspektywie czasowej poparcia pracowników oraz wysokiego poziomu energii organizacji. Opracowanie programu działania, identyfikacja sojuszników i oponentów oraz utworzenie koalicji, to tylko pierwsze kroki na drodze do wdrażania zmiany. Lider musi jeszcze znaleźć sposób na zatrzymanie ludzi po swojej stronie, tak aby projekt można było sprawnie realizować aż do jego pomyślnego zakończenia.
OPINIE W organizacjach aż roi się od wspaniałych pomysłów, które nigdy nie mają okazji ujrzeć światła dziennego, ponieważ ich autorzy nie są w stanie poradzić sobie ze skutecznym zarządzaniem zmianą. Zatrzymaj ich po swojej stronie to praktyczny poradnik sukcesu, ukazujący, w jaki sposób najskuteczniejsi liderzy przekuwają koncepcję w działanie. — David Pace, wiceprezes, Starbucks Coffee Company
Jednominutowy Menedżer"" Od ponad dwudziestu lat miliony menedżerów na całym świecie stosuje techniki prezentowane w książce Jednominutowy Menedżer, zwiększając w ten sposób własną produktywność, poziom zadowolenia z pracy i powodzenia w życiu osobistym. Przyswojenie sobie zasad zarządzania przynosi wymierne rezultaty w postaci korzyści finansowych dla samej organizacji, jak również dla jej pracowników. To zwięzła i przyjemna historia, która opisuje trzy sekrety o dużej wartości praktycznej: Jednominutowe Cele, Jednominutowe Pochwały oraz Jednominutowe Reprymendy. To bestseller wszech czasów w dziedzinie zarządzania własną pracą i życiem! ""Jednominutowy Menedżer i przywództwo"" Ta książka w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa SytuacyjnegoR - prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy traktowania wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz się z niej, dlaczego indywidualne dostosowywanie stylów kierowania do poszczególnych pracowników jest tak ważne, kiedy należy udzielać wskazówek, wspierać, a kiedy krytykować. ""Jednominutowy Menedżer spotyka małpę"" Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się, jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Poznaj cztery zasady, dzięki którym nauczysz się przekazywać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom. ""Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły"" Autorzy opisują cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności - rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo. ""Jednominutowy Menedżer Równowaga życia i pracy"" Jednominutowy Menedżer odniósł tak wielki sukces w życiu zawodowym, że zapomniał zupełnie o swoim zdrowiu. W jego życiu brak było równowagi między karierą a zdrowiem. Poznaj cenne wskazówki na temat radzenia sobie ze stresem i dbaniem o kondycję fizyczną, gdyż prowadząc zdrowszy tryb życia zwiększysz swoją produktywność i osiągniesz większą satysfakcję we wszystkim, co robisz. ""Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce"" Jednominutowy Menedżer opanował teoretyczne i praktyczne aspekty uzyskanej wiedzy. Teraz czas na kolejną odsłonę światowego bestsellera - ta książka to praktyczny poradnik umożliwiający zamianę trzech tajemnic w umiejętności i natychmiastowe zastosowanie ich w codziennej pracy! Poznaj praktyczne tajniki jednominutowego zarządzania organizacją.
O czym marzą ludzie w twojej firmie? Łatwo ulec przekonaniu, że marzenia pracowników nie są istotne z punktu widzenia interesów firmy. Twierdzenie takie jest jednak prawdziwe jedynie wówczas, gdy sami pracownicy nie są istotni dla prowadzonej działalności, a przecież fakt, że ich zatrudniliśmy, świadczy o czymś zgoła przeciwnym.
Fikcyjne przedsiębiorstwo opisane w tej książce boryka się z prawdziwymi problemami: dużą rotacją oraz niskim morale zatrudnionych ludzi. Jego menedżerowie postanawiają więc znaleźć odpowiedź na pytanie: co naprawdę motywuje pracowników? Odkrywają, że motorem działania może być perspektywa spełnienia marzeń, a nie obietnica podwyżki czy awansu zawodowego. Stwierdzają także, że w zależności od szczebla organizacji pracownicy potrzebują różnych form pomocy i zachęty – brak satysfakcji z życia i kariery zawodowej powoduje, że nasze marzenia na zawsze pozostają tylko marzeniami.
Zdając sobie sprawę, że rozwój firmy jest bezpośrednio zależny od rozwoju jej pracowników, Matthew Kelly przeprowadza dogłębną analizę związku między naszą pogonią za marzeniami a wysiłkiem wkładanym w wykonywaną pracę. Kelly zdaje sobie sprawę z rosnącego problemu braku zaangażowania wśród pracowników i próbuje mu zaradzić, prezentując nową formę zarządzania, w której osobiste dążenia zatrudnionych ludzi są stawiane na równi z celami strategicznymi przedsiębiorstwa. Metoda ta wyzwala ducha pracy zespołowej i zwiększa efektywność całego personelu. Sama świadomość istnienia tej zależności na zawsze zmieni twój stosunek do pracowników oraz sposób, w jaki nimi zarządzasz. W tym właśnie tkwi potęga zarządzania marzeniami. A o czym sam marzysz?
OPINIE
W swojej książce Dream Manager Matthew Kelly uświadamia nam, że aby skutecznie zarządzać ludźmi, trzeba najpierw poznać ich marzenia i pomóc im je zrealizować... Moim zdaniem ta publikacja wniesie ogromny wkład w literaturę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Robert A. McDonald, dyrektor naczelny firmy Procter & Gamble
Pragniesz żyć w zgodzie ze sobą i podążać za swoimi marzeniami? Ta książka podpowie ci, jak zrozumieć siebie, wprowadzać zmiany wewnętrzne i kształtować swoje otoczenie oraz spełniać marzenia. Autorka wskaże ci, jak: rozpoznać własne marzenia i potrzeby i je realizować, budować spójną wizję i cele życiowe, planować i ustalać priorytety, rozpoznać i rozwijać swoje moce strony, zidentyfikować swoje wady i złe nawyki i minimalizować ich wpływ, skutecznie motywować siebie i być konsekwentnym w dążeniu do celów, podejmować właściwe decyzje, lepiej zarządzać swoim czasem • radzić sobie ze stresem i emocjami, stale się rozwijać, zadbać o swoje zdrowie i kondycję. Zamieniaj swoje marzenia w realne cele! Bardzo praktyczna książka, która pomaga zidentyfikować wyzwania, z jakimi przychodzi nam się zmierzyć w życiu, i podaje „na tacy” proste i gotowe rozwiązania do zastosowania od razu. Aby pomóc czytelnikowi zachować optymizm i dobry humor, bez względu na powagę tematu, autorka w zabawny sposób przedstawia istotne dylematy naszej codziennej egzystencji, przeplatając poważne kwestie dowcipami i anegdotami. Książka została bogato zilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer.
NOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie.Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy.W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków zasobów, pieniędzy czy czasu pracy w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja.Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Jest to zwięzła i przystępna opowieść, dzięki której czytelnik poznaje trzy praktyczne tajniki przewodzenia innym a jednocześnie dowiaduje się, dlaczego one cały czas tak dobrze się sprawdzają.Tę klasyczną opowieść o młodym pracowniku, który szuka wzoru efektywnego menedżera, czyta się równie ciekawie jak trzydzieści lat temu, tym bardziej że dziś jej przesłanie wydaje się szczególnie aktualne i pomocne.
Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie.
Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków – zasobów, pieniędzy czy czasu pracy – w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja.
Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Jest to zwięzła i przystępna opowieść, dzięki której czytelnik poznaje trzy praktyczne tajniki przewodzenia innym – a jednocześnie dowiaduje się, dlaczego one cały czas tak dobrze się sprawdzają.
Tę klasyczną opowieść o młodym pracowniku, który szuka wzoru efektywnego menedżera, czyta się równie ciekawie jak trzydzieści lat temu, tym bardziej że dziś jej przesłanie wydaje się szczególnie aktualne i pomocne.
Zrób miejsce dla akceptacji, wykorzystując ogromną siłę słowa NIE.
Ile razy mówiłeś „tak” w odpowiedzi na złe propozycje – przytłaczające prośby, toksyczne relacje, czasochłonne zobowiązania? Jak często pragnąłeś mieć siłę pozwalającą uwolnić się od nich?
Z tego inspirującego, praktycznego poradnika dowiesz się, jak odzyskać władzę nad swoim życiem. Przekonasz się, że wypowiedziane w porę NIE może nie tylko zaoszczędzić ci czasu i kłopotów, ale nawet ocalić ci życie.
Czerpiąc z własnych doświadczeń i historii przekazanych przez czytelników i słuchaczy, James Altucher i Claudia Azula Altucher przekonują, że masz prawo mówić NIE wszystkiemu, co może być dla ciebie niekorzystne:
- standardom, które ci nie odpowiadają,
- ludziom, którzy bezwzględnie wykorzystują twoją kreatywność i ekspresję,
- przekonaniom, które są sprzeczne z twoją prawdziwą osobowością.
Kiedy to zrobisz, poczujesz się wolny i będziesz mógł głośno powiedzieć TAK, otwierając się na nowe możliwości, bogactwo i miłość.
James Altucher – odnoszący sukcesy przedsiębiorca, mistrz szachowy, przewodnik duchowy oraz pisarz. Napisał jedenaście książek, w tym bestseller Wybierz siebie. Jego blog The Altucher Confidential przyciągnął od momentu założenia w 2010 roku ponad 15 milionów czytelników.
Claudia Azula Altucher – pisarka i nauczycielka jogi, medytacji i filozofii. Razem z mężem inspiruje ludzi pisaniem, wykładami, seminariami internetowymi oraz sesjami pytań i odpowiedzi na Twitterze.
Zrób miejsce dla akceptacji, wykorzystując ogromną siłę słowa NIE.
Ile razy mówiłeś „tak” w odpowiedzi na złe propozycje – przytłaczające prośby, toksyczne relacje, czasochłonne zobowiązania? Jak często pragnąłeś mieć siłę pozwalającą uwolnić się od nich?
Z tego inspirującego, praktycznego poradnika dowiesz się, jak odzyskać władzę nad swoim życiem. Przekonasz się, że wypowiedziane w porę NIE może nie tylko zaoszczędzić ci czasu i kłopotów, ale nawet ocalić ci życie.
Czerpiąc z własnych doświadczeń i historii przekazanych przez czytelników i słuchaczy, James Altucher i Claudia Azula Altucher przekonują, że masz prawo mówić NIE wszystkiemu, co może być dla ciebie niekorzystne:
- standardom, które ci nie odpowiadają,
- ludziom, którzy bezwzględnie wykorzystują twoją kreatywność i ekspresję,
- przekonaniom, które są sprzeczne z twoją prawdziwą osobowością.
Kiedy to zrobisz, poczujesz się wolny i będziesz mógł głośno powiedzieć TAK, otwierając się na nowe możliwości, bogactwo i miłość.
James Altucher – odnoszący sukcesy przedsiębiorca, mistrz szachowy, przewodnik duchowy oraz pisarz. Napisał jedenaście książek, w tym bestseller Wybierz siebie. Jego blog The Altucher Confidential przyciągnął od momentu założenia w 2010 roku ponad 15 milionów czytelników.
Claudia Azula Altucher – pisarka i nauczycielka jogi, medytacji i filozofii. Razem z mężem inspiruje ludzi pisaniem, wykładami, seminariami internetowymi oraz sesjami pytań i odpowiedzi na Twitterze.
Fascynująca i inspirująca historia człowieka, która odkryje przed tobą tajemnice skutecznego inwestowania w wartość.
Kronika niesamowitej transformacji Guya, zuchwałego i egoistycznego młodego bankowca, który przeistacza się w odnoszącego sukcesy zarządzającego funduszem hedgingowym, a przy tym gra wedle własnych reguł. Rozwój ten był możliwy dzięki introspekcji, nawiązywaniu przyjaźni z najwybitniejszymi inwestorami na świecie oraz dzięki lunchowi spożytemu w towarzystwie Warrena Buffetta, za który Guyowi przyszło zapłacić 650 100.
W jego opowieści nie brakuje ważnych, a często zaskakujących wskazówek dotyczących inwestowania, biznesu i podejmowania istotnych decyzji. Spier wyjaśnia między innymi, dlaczego tak ważne są wzory do naśladowania, w jaki sposób elitarna edukacja może człowiekowi zaszkodzić oraz jak można zarobić dzięki odcięciu się od krótkoterminowego zgiełku rynkowego. Najważniejsza lekcja płynąca z tej książki dotyczy jednak znajomości samego siebie jako narzędzia umożliwiającego oczyszczenie procesu myślowego i podejmowanie lepszych decyzji inwestycyjnych – decyzji, które nie będą motywowane rywalizacją, zawiścią, niepewnością lub lękiem.
Guy Spier od siedemnastu lat prowadzi fundusz hedgingowy Aquamarine Fund, osiągający rewelacyjne zwroty, znacznie przekraczające wyniki szerokiego rynku. Jest pilnym uczniem Warrena Buffetta. Regularnie występuje w mediach w roli komentatora. Pojawiał się między innymi na antenie CNN, CNBC, Bloomberg Television oraz Fox Business News.
Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.
Autor kieruje ją do trzech grup czytelników:
- menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile;
- osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny;
- pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.
Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.
Myśl jak Freak” – najbardziej dotychczas rewolucyjne dzieło Stevena D. Levitta i Stephena J. Dubnera. Z typową dla siebie mieszanką interesujących historii i niekonwencjonalnych analiz, pokazują swój proces myślowy i uczą myśleć w sposób nieco bardziej efektywny, kreatywny i racjonalny, a więc myśleć jak Freak.
Jak zawsze w ich przypadku, nie ma tematów tabu. Piszą o wszystkim – od świata biznesu po filantropię, sport i politykę. Celem jest przeprogramowanie Twojego mózgu.
Kilka kroków na drodze ku myśleniu jak Freak:
- naucz się mówić „NIE WIEM”
- myśl jak DZIECKO
- opanuj sztukę posługiwania się ZACHĘTAMI
- naucz się PRZEKONYWAĆ LUDZI, którzy nie chcą być przekonani
- poznaj zalety REZYGNOWANIA
Levitt i Dubner postrzegają świat całkowicie odmiennie. Nigdy wcześniej ci obrazoburczy myśliciele nie ujawnili tak dużo ze swojego warsztatu, a ich książki nie były tak zabawne w lekturze.
Dołącz do nich!
Wnikliwa i fascynująca opowieść o tym, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas.
Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. Najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Jednak większość z nas przejawia skłonność do rezygnacji z szaty kreatywności na rzecz „typów twórczych” – tych, którzy malują, rzeźbią, projektują lub piszą, by w ten sposób zarabiać na życie. Zapominamy, że jako dzieci wszyscy byliśmy kreatywni, lepiliśmy figurki z gliny i często używaliśmy kredek. Z czasem wielu z nas zniechęciło się do swoich twórczych przedsięwzięć, by ostatecznie skupić całą swoją energię na dążeniu do bardziej tradycyjnych celów.
W książce „Twórcza odwaga” bracia Kelleyowie przypominają, że wszyscy mamy do zaoferowania jakieś pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą.
Opierając się na historiach zaczerpniętych z pracy w IDEO i d.school na Uniwersytecie Stanforda, bracia Kelleyowie pokazują, jak dotrzeć do źródła kreatywności i wyobraźni w trakcie rozwiązywania codziennych problemów. Co więcej, wskazują konkretne strategie służące uwalnianiu tej twórczej iskry.
Jak wyjaśniają, kreatywność i zdolność do innowacji są niczym mięśnie – im bardziej z nich korzystamy, tym silniejsze się stają. Twórcza odwaga daje impuls do zmieniania świata i inspiruje do połączenia przełomowych pomysłów z działaniem doskonalącym nasze firmy, kariery oraz życie.
Pierwszy na świecie guru małych przedsiębiorców
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.
Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.
Gerber przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.
Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.
Autor bestsellerów Jon Gordon powraca z jak dotąd najbardziej inspirującą książką, pełną ważnych życiowych lekcji oraz najwspanialszych strategii sukcesu.
Michael budzi się w szpitalu z bandażem na głowie i z lękiem w sercu. Stres związany z tworzeniem wraz z żoną Sarah rozrastającej się firmy doprowadził go do chwilowej utraty przytomności podczas porannej przebieżki. Gdy Michael odkrywa, że człowiek, który ocalił mu życie jest stolarzem, składa mu wizytę, aby wkrótce przekonać się, że ma do czynienia z kimś więcej niż tylko ze zwykłym rzemieślnikiem – lecz z budowniczym ludzkiego życia, kariery i zespołów.
W miarę jak stolarz dzieli się z nim swoją mądrością, Michael podejmuje próbę ocalenia swojej firmy w obliczu przeciwności, odrzucenia, lęku i porażki. Z biegiem czasu uczy się, że prawdziwego sukcesu nie da się osiągnąć z dnia na dzień, a także dowiaduje się o istnieniu ponadczasowych zasad, które pomagają wybijać się, wyróżniać oraz wpływać na życie ludzi i świat.
Czerpiąc z doświadczenia pracy z niezliczonymi liderami, sprzedawcami, sportowcami profesjonalistami i amatorami, organizacjami typu non-profit i szkołami, Jon Gordon snuje zabawną i pouczająca historię, która zainspiruje cię do budowania lepszego życia, kariery i zespołu dzięki najlepszym na świcie strategiom sukcesu.
Jeśli jesteś gotów stworzyć swoje arcydzieło, przeczytaj Stolarza i już dziś rozpocznij proces budowy.
Jon Gordon jest autorem licznych bestsellerów, a jego mowy motywacyjne inspirują liczną publiczność na całym świecie. Wyznawane przez niego zasady zostały przetestowane przez niezliczone firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale, drużyny sportowe i organizacje typu non-profit.
Świat się zmienia. Rynki się załamują. Miejsca pracy znikają jedno po drugim. Branże przeżywają kryzys i zmieniają się na naszych oczach. Wszystkie nasze zabiegi, które miały nam zapewnić różne „zabezpieczenia”, wszystko, co miało nam dawać „bezpieczeństwo”, nagle straciło na znaczeniu – studia, zatrudnienie, emerytura. Nikt nam już nie proponuje pracy, nie inwestuje w nasze firmy, nie chce z nami podpisywać umowy, nie chce nas wybrać. Musisz zatem podjąć najważniejszą decyzję w swoim życiu: musisz wybrać siebie. Ta książka podpowie ci, jak to zrobić. Przytaczając dziesiątki analiz, wywiadów i przykładów – w tym między innymi chwytającą za serce i inspirującą historię inwestora i przedsiębiorcy, a zarazem autora tej książki Jamesa Altuchera – Wybierz siebie podpowiada, jak wytyczyć indywidualną drogę do wspaniałego nowego świata, który powstanie na gruzach starej rzeczywistości. James Altucher odniósł sukces jako przedsiębiorca, inwestor, pisarz i szachista. Założył i prowadził ponad dwadzieścia firm, z których kilka sprzedał z dużym zyskiem. W swojej karierze prowadził między innymi fundusze inwestycyjne typu venture i fundusze hedgingowe, był też aniołem biznesu. Obecnie zasiada w zarządach kilku firm. Jego teksty pojawiały się na łamach i antenach prestiżowych mediów, takich jak „Wall Street Journal”, ABC, „Financial Times”, Tech Crunch, „Forbes” czy CNBC. Od 2010 roku prowadzi bloga, który zyskał sobie już ponad 10 milionów czytelników. Wybierz siebie to jego jedenasta książka. Świat się zmienia. Rynki się załamują. Miejsca pracy znikają jedno po drugim. Branże przeżywają kryzys i zmieniają się na naszych oczach. Wszystkie nasze zabiegi, które miały nam zapewnić różne „zabezpieczenia”, wszystko, co miało nam dawać „bezpieczeństwo”, nagle straciło na znaczeniu – studia, zatrudnienie, emerytura. Nikt nam już nie proponuje pracy, nie inwestuje w nasze firmy, nie chce z nami podpisywać umowy, nie chce nas wybrać. Musisz zatem podjąć najważniejszą decyzję w swoim życiu: musisz wybrać siebie. Ta książka podpowie ci, jak to zrobić. Przytaczając dziesiątki analiz, wywiadów i przykładów – w tym między innymi chwytającą za serce i inspirującą historię inwestora i przedsiębiorcy, a zarazem autora tej książki Jamesa Altuchera – Wybierz siebie podpowiada, jak wytyczyć indywidualną drogę do wspaniałego nowego świata, który powstanie na gruzach starej rzeczywistości. James Altucher odniósł sukces jako przedsiębiorca, inwestor, pisarz i szachista. Założył i prowadził ponad dwadzieścia firm, z których kilka sprzedał z dużym zyskiem. W swojej karierze prowadził między innymi fundusze inwestycyjne typu venture i fundusze hedgingowe, był też aniołem biznesu. Obecnie zasiada w zarządach kilku firm. Jego teksty pojawiały się na łamach i antenach prestiżowych mediów, takich jak „Wall Street Journal”, ABC, „Financial Times”, Tech Crunch, „Forbes” czy CNBC. Od 2010 roku prowadzi bloga, który zyskał sobie już ponad 10 milionów czytelników. Wybierz siebie to jego jedenasta książka.
Urodzeni liderzy należą do rzadkości. Co zatem sprawia, że człowiek staje się przywódcą i źródłem inspiracji dla innych? Specjalista od zagadnień związanych z dążeniem do sukcesu, Brian Tracy, pomógł tysiącom ludzi stać się wyjątkowymi liderami, a teraz ujawnia w tej zwięzłej, ale bardzo treściwej książce, jak można: pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością, budzić w organizacji poczucie celu, myśleć strategicznie i mieć w głowie ogólny obraz sytuacji, przekształcać trudności w okazje do wykorzystania, podejmować właściwe ryzyko, jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich, tworzyć zwycięskie zespoły, pomagać zwykłym ludziom w osiąganiu nadzwyczajnych wyników, pielęgnować wartościowe relacje i wykorzystywać prawo wzajemności, stać się naturalnym kandydatem na przywódcę, który poprowadzi organizację do zwycięstwa. Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć. Ta niezastąpiona, mała książeczka, wypełniona po brzegi opisami wypróbowanych metod, pomoże ci odblokować twój potencjał przywódcy.
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich – czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, przeczytaj książkę Potęga osobistego uroku, a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny! Ta książka jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im „tego czegoś” w kontaktach z innymi. W Potędze osobistego uroku przedstawiono sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz – za każdym razem. Jaka jest najważniejsza cecha charakteru, której potrzebujemy, gdy chcemy sobie kogoś zjednać, czy to w życiu zawodowym, czy osobistym? To urok osobisty – umiejętność stworzenia specjalnej więzi z każdą osobą i sprawienia, że poczuje się ona w naszym towarzystwie jak ktoś naprawdę wyjątkowy. Być może myślisz, że z urokiem osobistym trzeba się „urodzić”, ale jest on czymś, czego można się nauczyć, nawet jeśli niektórzy zostali nim naturalnie obdarzeni. Brian Tracy i Ron Arden – autorytety w dziedzinie sukcesu osobistego i zawodowego – pomogli tysiącom ludzi osiągnąć rzeczy, o których ci nawet nie śmieli marzyć: bogactwo, karierę, udane związki i jeszcze więcej – wszystko to, co możemy zyskać dzięki urokowi osobistemu. W tym fantastycznym poradniku Tracy i Arden odkrywają przed nami tajemnice uroku osobistego i pokazują, co sami możemy zrobić, żeby stać się bardziej czarujący – w jednej chwili! Potęga osobistego uroku zmieni twoje życie, bo dzięki tej książce nauczysz się, jak: - przykuć uwagę i zdobyć zaufanie każdego już w ciągu kilku pierwszych sekund spotkania, - uzyskać wsparcie ludzi, którzy pomogą ci osiągnąć twój cel, - udoskonalić mowę ciała oraz techniki słuchania, które dadzą odczuć innym, że jesteś na nich skupiony, - układać lepsze i ciekawsze przemówienia i prezentacje, - radykalnie poprawić twoje zdolności negocjacyjne, - rozkręcić interes i dostać awans w pracy, - i wiele, wiele więcej! W Potędze osobistego uroku znajdziesz szczegółowe objaśnienia, jak najbardziej czarujący ludzie udoskonalili swoje umiejętności, od prowadzenia rozmów z klientami po wejście na głębsze poziomy empatii dla swoich przyjaciół i bliskich oraz zrozumienia ich. Znajdziesz tu konkretne metody, które należy zastosować, żeby oczarować i mężczyznę, i kobietę. BRIAN TRACY jest jednym z najlepszych trenerów sukcesu na świecie. Pracuje jako konsultant, trener i mówca dla ponad tysiąca firm. Ponad milion przedsiębiorców nauczyło się od niego sprzedaży, marketingu, negocjacji i perswazji. Jest autorem wielu bestsellerów na temat sukcesu osobistego i zawodowego, między innymi Focal Point, Eat That Frog! (Zjedz tę żabę!) oraz Goals. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii. RON ARDEN, były aktor i reżyser, jest dzisiaj czołowym trenerem profesjonalnych mówców. Jego klienci to między innymi wielkie korporacje; urzędy miejskie, stanowe oraz agencje rządowe; politycy; dyrektorzy; postacie medialne oraz wiele innych osób i instytucji. Mieszka w San Diego w Kalifornii.
Autor bestsellerów Jon Gordon powraca z jak dotąd najbardziej inspirującą książką, pełną ważnych życiowych lekcji oraz najwspanialszych strategii sukcesu. Michael budzi się w szpitalu z bandażem na głowie i z lękiem w sercu. Stres związany z tworzeniem wraz z żoną Sarah rozrastającej się firmy doprowadził go do chwilowej utraty przytomności podczas porannej przebieżki. Gdy Michael odkrywa, że człowiek, który ocalił mu życie jest stolarzem, składa mu wizytę, aby wkrótce przekonać się, że ma do czynienia z kimś więcej niż tylko ze zwykłym rzemieślnikiem – lecz z budowniczym ludzkiego życia, kariery i zespołów. W miarę jak stolarz dzieli się z nim swoją mądrością, Michael podejmuje próbę ocalenia swojej firmy w obliczu przeciwności, odrzucenia, lęku i porażki. Z biegiem czasu uczy się, że prawdziwego sukcesu nie da się osiągnąć z dnia na dzień, a także dowiaduje się o istnieniu ponadczasowych zasad, które pomagają wybijać się, wyróżniać oraz wpływać na życie ludzi i świat. Czerpiąc z doświadczenia pracy z niezliczonymi liderami, sprzedawcami, sportowcami profesjonalistami i amatorami, organizacjami typu non-profit i szkołami, Jon Gordon snuje zabawną i pouczająca historię, która zainspiruje cię do budowania lepszego życia, kariery i zespołu dzięki najlepszym na świcie strategiom sukcesu. Jeśli jesteś gotów stworzyć swoje arcydzieło, przeczytaj Stolarza i już dziś rozpocznij proces budowy.
Skąd się bierze popularność?
Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.
Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.
- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?
- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?
- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?
W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób
z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.
Publikacja zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje
i reklamy będą się rozprzestrzeniać.
Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?