Zwycięskie strategie
Jak liderzy tworzą przyszłe sukcesy
- ISBN: 9788377469583
- EAN: 9788377469583
- Oprawa: oprawa: twarda
- Wydawca: MT Biznes
- Format: 15,8x23,5 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 332
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
42,33złCena detaliczna: 67,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,33 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Od każdego przywódcy oczekuje się konkretnych wyników: zrealizowania budżetu, dochowania terminów i zręcznego zarządzania ludźmi, które sprawią, że firma będzie sprawnie funkcjonowała z dnia na dzień. W tym jednak kryje się niebezpieczeństwo: codzienne zmagania biorą górę nad długookresowymi celami, a przecież osiąganie wyników w niepewnym otoczeniu wymaga wybiegania wzrokiem w przyszłość, perspektywicznego myślenia i umiejętnego pokonywania nieuniknionych ostrych zakrętów. Steven Krupp i Paul J.H. Schoemaker zasypują przepaść między dwiema dziedzinami: przywództwem i myśleniem strategicznym i stapiają ją w jedną dyscyplinę.
Książka Zwycięskie strategie pokazuje w jaki sposób można rozwijać przywództwo strategiczne w świecie charakteryzującym się coraz większą niepewnością. Zawiera mnóstwo cennych spostrzeżeń na temat przywództwa strategicznego, będących wynikiem analizy sylwetek najlepszych liderów biznesu, ludzi sukcesu i uznanych autorytetów. Prezentuje osiągnięcia takich osób jak Elon Musk, Richard Branson i Sara Blakely, a także papieża Franciszka, Oprah Winfray, Nelsona Mandeli. Ich sukcesy są dla kontrastu zestawione z wynikami pracy przeciętnych, a nawet zupełnie nieskutecznych liderów. Kanwą dla książki stały się trwające ponad 20 lat badania nad stosowaniem strategicznych technik zarządzania. Dane użyte przez autorów pochodzą od ponad 20 000 menedżerów wyższego szczebla z różnorodnych branż i tworzą niezwykle wciągające studium na temat przywództwa strategicznego.
Zwycięskie strategie to mistrzowska synteza oparta na realnych przykładach, która ułatwia rozwijanie nawyków myślowych i odruchów będących podstawą wizjonerskiego przywództwa.
– David J. Teece, prezes i dyrektor generalny Berkeley Research Group LLC oraz wykładowca na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley