Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera.
KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata.
VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds. szkoleń stosowanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką materiałów szkoleniowych i prelegentką.
Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych.
Kelsey Young to młoda, ale już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów zachęca ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu Legendarnej Obsługi Klienta. Chociaż Ferguson’s, sieć, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni – pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem – jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać.
Napisana w charakterystycznym stylu Blancharda, książka Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza stanowi niezwykle pouczającą, ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta firma działa. Zastosowanie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich klientów. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszystkich.
Ta książka przeznaczona jest dla wszystkich liderów odpowiedzialnych za zarządzanie zmianą w swojej organizacji. To pierwsza książka dr. Adizesa w dwutomowej serii, w której prezentuje opracowaną przez siebie teorię cyklu życia organizacji oraz zasady wprowadzania zmian organizacyjnych, które stosuje w praktyce i wciąż udoskonala od ponad czterdziestu lat. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego, jaki jest cykl życia firmy, skąd biorą się problemy dojrzałych firm i co zrobić, by im zapobiec, jak najszybciej sięgnij po pracę prof. Ichaka Adizesa. Znajdziesz w niej opis błyskotliwej metody pozwalającej wlać nowe życie w skostniałe struktury firmy i doprowadzić ją do rozkwitu. Prezentowana tu teoria poparta jest wieloma konkretnymi przykładami, a najlepszym dowodem na skuteczność proponowanych działań jest fantastyczny rozwój organizacji takich jak Bank of America czy Domino’s Pizza, które stosują tę tajemniczą metodę.
Metodologia Adizes przyczyniła się do poprawy komunikacji wewnętrznej w firmie oraz pomogła nam zaakceptować zmianę jako naturalne zjawisko i szansę na ciągły rozwój.
Samuel H. Armacost, były prezes Bank of America
Metodologia Adizes okazała się przydatna w procesie podejmowania decyzji politycznych.
David Oddsson, były premier Islandii
Metodologia Adizes jest głęboka w swej prostocie. Dzięki niej stałem się lepszym menedżerem, ponieważ poznałem swoje mocne i słabe strony, a następnie zbudowałem zespół złożony z uzupełniających się osób.
Charles Schwab, założyciel domu maklerskiego
Dr Ichak Kalderon Adizes – wybitny ekspert w dziedzinie zarządzania, wykładający na czołowych amerykańskich uniwersytetach. Doradca wielu premierów, członków administracji publicznej, właścicieli startupów i firm z listy „Fortune 100”, autor 20 książek przetłumaczonych na 26 języków.
Jak prowadzić firmę jest książką nie tylko dla dyrektorów, lecz dla każdego, kogo interesują czynniki mające decydujące znaczenie w trudnych warunkach, w jakich działają dziś firmy, gdy wymagania i oczekiwania rosną, a konkurencja się zaostrza. W jednym tomie zebrano mądrość i doświadczenie ludzi, którzy w tych niezwykłych czasach stoczyli na owym polu niejedną bitwę. Jak prowadzić firmę to instrukcja dla tych, który w dwudziestym pierwszym wieku chcą odnieść sukces. Dennis C. Carey, wiceprezes firmy Spencer Stuart, zajmuje się rekrutacją dyrektorów dla największych firm o światowym zasięgu. Jest założycielem grupy G100 i twórcą CEO Academy, współautorem książek CEO Succession i The Human Side of M&A.
• Ludzie porzucają ludzi, a nie firmy
• Wsparcie możesz wypożyczać, lecz nigdy go nie dawaj
• Gdy trafi cię kopniak w tyłek, wiesz, że jesteś na przedzie
• Ludzie podsumują twoje życie jednym zdaniem — zdecyduj teraz, jakie ono będzie
Na końcu każdego rozdziału znajdziesz szczegółowe ćwiczenia oraz 'Czas mentoringu' – część przeznaczoną dla tych, którzy chcą pomagać innym w rozwoju z wykorzystaniem tej książki.
Zdobywanie wiedzy na temat przywództwa przypomina odkrywanie złotej żyły. Nie chodzi jednak o gromadzenie nic niewartych kamieni, tylko szlachetnego kruszcu. Znajdziesz go właśnie tutaj.
Każdego roku niezliczone rzesze ludzi proszą o radę międzynarodowego eksperta w dziedzinie przywództwa, Johna C. Maxwella. Jak jeden człowiek może uczyć tak wiele osób rozproszonych po całym świecie? Odpowiedzią jest właśnie ta książka.
Przywództwo. Złote zasady to – jak do tej pory – najbardziej osobista książka Maxwella. Znalazło się w niej wiele historii opisujących porażki i sukcesy; są w niej też 'złote bryłki' mądrości, które autor zdobył w ciągu swojego życia. John Maxwell chce się tym wszystkim z tobą podzielić. Każdy rozdział przypomina indywidualną sesję, w której mentorem jest człowiek uznany przez portal Leadershipgurus.net za Największego Światowego Guru Przywództwa.
'Od lat chciałem napisać tę książkę. Przyrzekłem sobie jednak, że nie powstanie ona, dopóki nie przekroczę sześćdziesiątki – mówi Maxwell. – Pragnąłem opisać w niej najtrudniejsze lekcje przywództwa, jakie otrzymałem od życia, by można je było wykorzystać do rozwoju liderów. Przesiałem wiele piachu, by dokopać się do złota'.
Początkującym liderom przydadzą się podstawy zawarte w Złotych myślach przywództwa. Liderzy doświadczeni wykorzystają bardziej zaawansowane idee Maxwella. Przywódcy, którzy są również mentorami, posłużą się tą książką, by wychowywać kolejne pokolenia liderów. Wszyscy mogą skorzystać z zawartej w niej mądrości.
O AUTORZE
John C. Maxwell jest znanym na świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa, mówcą i autorem książek, które sprzedały się w ponad 13 milionach egzemplarzy. Jego organizacje przeszkoliły ponad 2 miliony liderów w wielu różnych krajach. Dr Maxwell jest założycielem EQUIP i INJOY Stewardship Services.
Każdego roku wygłasza on przemówienia skierowane do ludzi w firmach z listy Fortune 500, przywódców rządowych, ambasadorów Narodów Zjednoczonych. Zapraszają go organizacje tak różne, jak United States Military Academy w West Point czy National Football League.
Jego książki zostały uznane za bestsellery przez 'New York Times', 'Wall Street Journal' i 'Business Week'. John Maxwell został uznany przez portal Leadershipgurus.net za Największego Światowego Guru Przywództwa. Był także jednym z zaledwie dwudziestu pięciu autorów i artystów, którzy znaleźli się w Galerii Sław Amazon.com, stworzonej z okazji dziesięciolecia istnienia portalu. Każda z jego trzech książek – The Irrefutable Laws of Leadership, Developing the Leader within You i The 21 Indispensable Qualities of a Leader – osiągnęła wynik ponad miliona sprzedanych egzemplarzy.
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!Delegowanie & kontrolowanieZarządzaj zespołem efektywnie. Dowiedz się, jak:- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania;- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku;- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu;- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.MotywowanieBądź menedżerem, który stwarza satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy. Dowiedz się, jak:- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań;- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju;- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu;- ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego;- zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu.NegocjowanieNegocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji osobistych i zawodowych. Dowiedz się, jak:- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;- klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań;- kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje.PrzywództwoWybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć. Dowiedz się, jak:- pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością;- budzić poczucie celu w organizacji;- podejmować właściwe ryzyko;- jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich;- pielęgnować wartościowe relacje i wykorzystywać prawo wzajemności.Zarządzanie czasemTwoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Dowiedz się, jak:- radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;- przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;- pokonać skłonność do zwlekania;- planować i określać zadania, które mogą być delegowane.
Finanse, Marketing i PR, Zarządzanie i strategiaMBA w dziesięć dniMBA w dziesięć dni? To jest możliwe!Z książką Stevena Silbigera opanujesz wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych. Dowiesz się, jak:- czytać i interpretować sprawozdania finansowe;- opracowywać i wdrażać skuteczne i przejrzyste plany marketingowe;- rozumieć zasady i metody rachunkowości;- zarządzać relacjami z szefem;- opracowywać strategie;- wyceniać akcje, obligacje i opcje.Dobry szef, zły szef. Jak być najlepszym... i uczyć się od najgorszychJeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Co oni tak naprawdę o tobie myślą? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali? Sutton, przeplatając przykłady z życia stosownymi naukowymi badaniami behawioralnymi, przedstawia staranny i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie.Czas wypłatyZadbaj o godną emeryturę dla siebie. Już dziś zaplanuj swój własny CZAS WYPŁATY. Z tą książką nauczysz się podstawowych zasad długofalowego inwestowania. Phil Town rekomenduje wolną od ryzyka strategię, którą nazywa kumulowaniem akcji. Dowiedz się, jak:- obliczyć kwotę pozwalającą na godziwe życie na emeryturze;- myśleć i inwestować jak Warren Buffett i podobni do niego inwestorzy, którzy nie tracą pieniędzy;- uniknąć utraty połowy pieniędzy, które mógłbyś wykorzystać na emeryturze, na rzecz menedżera funduszu wzajemnego;- zarabiać DUŻE pieniądze bez ryzyka;- osiągać skumulowane roczne stopy zwrotu rzędu 35%.
Organizacje nieustannie starają się osiągać lepsze wyniki mniejszym nakładem środków, a w związku z tym coraz częściej sięgają po metodologię lean, opartą na tych samych zasadach, dzięki którym po drugiej wojnie światowej udało się zrewolucjonizować japoński przemysł. Sekretem filozofii lean jest kompleksowe podejście do zarządzania, istotnie różne od tego nauczanego w szkołach biznesowych. W rezultacie rzadko zdarza się, aby działania prowadzone w duchu lean podejmowane były przez przedstawicieli najwyższego kierownictwa, przez co rzadko skutkują one trwałymi zmianami. Niniejsza książka ukazuje prawdziwy potencjał metodologii lean dzięki obszernym wywiadom z dyrektorami generalnymi, którzy nie ograniczyli się wyłącznie do przyjęcia nowych narzędzi, a zaprowadzili ogólnokorporacyjny system zarządzania zgodny z filozofią lean. Autor rozmawiał z 28 gwiazdami zarządzania wywodzącymi się z najróżniejszych organizacji, takich jak globalne firmy produkcyjne Ingersoll-Rand i Barry-Wehmiller, ikony branży ochrony zdrowia Thedacare i Virgina Mason, stany Connecticut czy Waszyngton czy legendy historyczne takie jak Wiremold. Dyrektorzy generalni własnymi słowami opisują, w jaki sposób wdrażali filozofię lean w celu osiągnięcia zrównoważonych wyników finansowych, upełnomocnienia i zmotywowania podwładnych, przełamania wewnętrznych kominów organizacyjnych oraz budowania trwałych relacji z klientami i dostawcami. Ich relacje stanowią prawdziwy skarbiec praktycznych porad dotyczących: przewodzenia ludziom i ich upełnomocnianie, budowania zaufania i przejrzystości uzgadniania decyzji strategicznych z codzienną działalnością operacyjną, kształtowania ogólnoorganizacyjnej kultury sprzyjającej bezpieczeństwu i jakości, budowania organizacji uczącej się. W przemyślny, a czasem wręcz brutalny sposób wspomniani tu liderzy rozprawiają się z wieloma tradycyjnymi świętymi krowami biznesu, takimi jak rachunek kosztów normatywnych, zarządzanie hierarchiczne czy dzisiejsza obsesja na punkcie danych i komputerów. Kreślą też mapę drogową dla wszystkich przedsiębiorstw dążących do doskonałości. Jacob Stoller jest dziennikarzem i moderatorem, specjalizującym się w komunikacji między ekspertami a laikami w takich dziedzinach jak zarządzanie zgodne z metodologią lean, IT, rachunkowość czy projektowanie.
KIERUJ DZIAŁAJ ŻYJ jest klasyczną książką z zakresu zarządzania. Fredmund Malik omawia w niej wszystko, co powinni wiedzieć szefowie i eksperci zajmujący stanowiska kierownicze. W książce można znaleźć uniwersalne zasady, zadania i narzędzia skutecznego zarządzania innymi oraz samym sobą. Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie książki, która jest jedną ze 100 najlepszych książek o tematyce biznesowej, skierowane jest do nowego pokolenia menedżerów. Wiedza, mocne strony, talent, kreatywność i odwaga w innowacyjnym myśleniu i działaniu są bardzo ważne. Jeszcze ważniejsza jest jednak skuteczność. KIERUJ DZIAŁAJ ŻYJ pomoże czytelnikom stawić czoła 'Wielkiej Transformacji XXI wieku' – tym mianem Malik określa przełomowe zmiany w gospodarce i społeczeństwie. Jest to książka o tym, jak tworzyć dobrze funkcjonujące organizacje w ciągle zmieniającym się społeczeństwie, w którego centrum znajduje się skuteczny człowiek. Malik, który od 30 lat jest czołowym wizjonerem biznesowym krajów niemieckojęzycznych, wyjaśnia w swojej książce, co kryje się pod pojęciem 'właściwego i dobrego zarządzania' oraz jak ważne jest ono w rozwiązywaniu problemów w firmach i organizacjach. Holistyczne teorie zarządzania Malika pokazują, że dobrego zarządzania można się nauczyć, a zdobyta wiedza zaowocuje również w zarządzaniu naszym życiem prywatnym. 'FOCUS' 'Fredmund Malik jest czołowym europejskim analitykiem, ekspertem i doradcą w dziedzinie zarządzania. Jest ważną postacią w kształtowaniu zarówno teorii, jak i praktycznych zasad zarządzania'. Peter F. Drucker Kieruj działaj żyj jest klasyczną książką z zakresu zarządzania. Fredmund Malik omawia w niej wszystko, co powinni wiedzieć szefowie i eksperci zajmujący stanowiska kierownicze. W książce można znaleźć uniwersalne zasady, zadania i narzędzia skutecznego zarządzania innymi oraz samym sobą. Książka ta jest jedną ze 100 najlepszych książek o tematyce biznesowej. Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie skierowane jest do nowego pokolenia menedżerów, dla których skuteczność jest kluczem do sukcesu. Ukazuje, w jaki sposób można przemienić wiedzę, mocne strony, talent, kreatywność i innowacyjne myślenie w rezultaty. Kieruj działaj żyj pomoże czytelnikom stawić czoła 'Wielkiej Transformacji XXI wieku', mianem której Malik określa przełomowe zmiany w gospodarce i społeczeństwie. Jest to książka o tym, jak tworzyć dobrze funkcjonujące organizacje w ciągle zmieniającym się społeczeństwie. Fredmund Malik jest jednym z najbardziej wpływowych wizjonerów biznesowych w Europie. 'Business Week'
Sekrety negocjacji dla biznesmenów to nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Poprzedni poradnik spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i przyczynił do spopularyzowania sztuki negocjacji w Polsce. Autor, światowej sławy negocjator praktyk, jeden z najpopularniejszych prelegentów w USA, nagrodzony wielokrotnie za swoje zdolności krasomówcze, był dwa razy zaproszony do Polski, gdzie prowadził cieszące się dużym zainteresowaniem seminaria dla przedstawicieli polskiego biznesu. Niniejsza książka skierowana jest przede wszystkim do biznesmenów, handlowców, menedżerów, polityków i negocjatorów, czyli ludzi prowadzących negocjacje zawodowo, alewiele z poruszanych w niej tematówbędzie przydatnych każdemu, bo nawet nie zdając sobie z tego sprawy, niemal bez przerwy prowadzimy jakieś negocjacje: czy to w zakładzie pracy, podczas zakupów, spotkań towarzyskich, czy to w domu rodzinnym. Jeśli nawet niektóre techniki negocjacyjne mogą nam się wydać nieetyczne lub nie fair, to warto je poznać, aby nie być bezbronnym, gdy ktoś użyje ich przeciwko nam. Poradnik zawiera szereg cennych rad, które mogą wydawać się oczywiste, ale których zastosowanie w praktyce nie zawsze jest łatwe, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone zgodnie ze wskazówkami podanymi przez autora. Omawia on taktyki stosowane przez doświadczonych negocjatorów oraz metody ich kontrowania. Duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, które autor zaczerpnął z życia, powoduje, że nie czyta się jej jak podręcznik, lecz jak dobrą beletrystykę.
Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec. Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się zastanawiać: Jak to się dzieje, że giganci upadają? Czy upadek można przewidzieć i czy można go uniknąć? Jak nisko musi upaść firma, żeby znaleźć się na drodze prowadzącej nieuchronnie do katastrofy? W jaki sposób może zmienić kurs, na którym się znajduje? W książce 'Jak upadają giganci' Collins szuka odpowiedzi na te pytania, dając przywódcom firm opartą na solidnych podstawach nadzieję, że mogą się nauczyć zapobiegać upadkom i odwracać niekorzystny bieg zdarzeń. W czasie projektu badawczego realizowanego przez cztery lata Collins odkrył pięć etapów zbliżania się do upadku: Etap pierwszy: Pycha będąca wynikiem sukcesu. Etap drugi: Chaotyczne sięganie po więcej. Etap trzeci: Negowanie ryzyka i zagrożenia. Etap czwarty: Rozpaczliwe szukanie ratunku. Etap piąty: Odejście w niebyt lub nieistotność. Dzięki zrozumieniu poszczególnych etapów liderzy firm mogą znacznie ograniczyć ryzyko upadku na samo dno. Wybitne firmy potrafią się podnieść nawet po najdotkliwszym upadku. Każda instytucja bez względu na jej wielkość jest narażona na upadek. W przyrodzie nie ma żadnego prawa mówiącego o tym, że najsilniejsi będą tkwili na szczycie w nieskończoność. Każdy może upaść i nieuchronnie do tego dojdzie. Z badań prowadzonych przez Collinsa wynika jednak, że niektóre firmy nawet po osiągnięciu etapu czwartego potrafią się odrodzić, a w pewnych przypadkach stać się nawet silniejsze niż przedtem. Okazuje się, że upadek jest w dużej mierze krzywdą, którą firmy same sobie wyrządzają, a klucz do odrodzenia znajduje się w naszych rękach. Nie jesteśmy zakładnikami okoliczności, historii ani nawet dotkliwych porażek poniesionych w drodze na szczyt. Nadzieja nie gaśnie, dopóki ostatecznie nie wypadniemy z gry. Giganci upadają, ale też często udaje im się powstać z kolan. Jim Collins jest badaczem przedsiębiorstw – wielkich, dobrych, słabych i upadłych – zarówno tych dopiero rozpoczynających działalność, jak i tych chlubiących się stupięćdziesięcioletnią tradycją. Jest autorem bestsellera 'Od dobrego do wielkiego' oraz współautorem 'Wizjonerskich organizacji'. Naucza przywódców z sektora korporacyjnego i społecznego. O jego dokonaniach pisano w 'Fortune', 'BusinessWeek', 'The Economist', 'USA Today' i 'Harvard Business Review'.
Rewolucja w zarządzaniu motywacją!
Susan Fowler, badaczka problemu przywództwa, doskonała konsultantka i coach, przekonuje nas, abyśmy w końcu przestali próbować motywować ludzi! Nie dość, że jest to frustrujące dla obu stron, to jeszcze po prostu nie działa. Ludzie już są zmotywowani, choć zazwyczaj w sposób powierzchowny i tylko na krótką metę. W tej książce Fowler wykorzystuje wnioski płynące z najnowszych badań naukowych i przedstawia sprawdzony model i plan działania, które pomogą liderom poprowadzić swoich ludzi w stronę takiej motywacji, która nie tylko pozwoli im zwiększyć wydajność pracy i zaangażowanie, ale w dodatku zapewni im głębokie poczucie celu i spełnienia.
Fowler twierdzi, że liderzy nadal wykorzystują tradycyjne techniki kija i marchewki, ponieważ nie znają alternatyw. Jej program Optymalna Motywacja pokazuje liderom, w jaki sposób mogą odejść od zewnętrznych nagród i pomóc swoim pracownikom odkryć, w jaki sposób ich praca może spełnić ich głębsze potrzeby psychologiczne – autonomii, relacyjności i kompetencji. Badania dowodzą, że tylko w ten sposób można osiągnąć głęboką i trwałą motywację.
Program Optymalna Motywacja sprawdził się w organizacjach na całym świecie – klientami Fowler były takie firmy i organizacje, jak Microsoft, CVS, NASA, Mattel i wiele, wiele innych. Autorka ilustruje poszczególne kroki procesu przykładami zaczerpniętymi z życia. To przełomowe rozwiązanie dla liderów, którzy pragną, by ich pracownicy byli właściwie zmotywowani!
„Nowy coaching biznesowy” to kompleksowy przewodnik po podstawach coachingu, zawierający przegląd podstawowych zasad i narzędzi, a także liczne analizy przypadków umożliwiające pogłębianie wiedzy. Carol Wilson, doświadczony trener i szkoleniowiec, przedstawia wiedzę niezbędną do przyswojenia sobie najlepszych praktyk, przydatną zarówno dla początkujących adeptów coachingu, jak i dla aktywnych zawodowo profesjonalistów – a także dla każdego, kto chciałby kształtować w swojej organizacji kulturę coachingową. Nowe wydanie zostało kompleksowo zaktualizowane, zyskało też zupełnie nową strukturę. Kładzie większy nacisk na budowanie kultury coachingowej w organizacji i przytacza liczne przykłady z różnych krajów świata. Książka została wzbogacona o wiele nowych informacji, związanych z najnowszymi trendami charakterystycznymi dla dynamicznie rozwijającego się świata coachingu.
Carol Wilson to prelegentka, pisarka i autorka audycji prowadząca swoją działalność w skali międzynarodowej. Pełni funkcję dyrektora zarządzającego Performance Coach Training, założonego wspólnie z sir Johnem Whitmorem.
Zrób miejsce dla akceptacji, wykorzystując ogromną siłę słowa NIE.
Ile razy mówiłeś „tak” w odpowiedzi na złe propozycje – przytłaczające prośby, toksyczne relacje, czasochłonne zobowiązania? Jak często pragnąłeś mieć siłę pozwalającą uwolnić się od nich?
Z tego inspirującego, praktycznego poradnika dowiesz się, jak odzyskać władzę nad swoim życiem. Przekonasz się, że wypowiedziane w porę NIE może nie tylko zaoszczędzić ci czasu i kłopotów, ale nawet ocalić ci życie.
Czerpiąc z własnych doświadczeń i historii przekazanych przez czytelników i słuchaczy, James Altucher i Claudia Azula Altucher przekonują, że masz prawo mówić NIE wszystkiemu, co może być dla ciebie niekorzystne:
- standardom, które ci nie odpowiadają,
- ludziom, którzy bezwzględnie wykorzystują twoją kreatywność i ekspresję,
- przekonaniom, które są sprzeczne z twoją prawdziwą osobowością.
Kiedy to zrobisz, poczujesz się wolny i będziesz mógł głośno powiedzieć TAK, otwierając się na nowe możliwości, bogactwo i miłość.
James Altucher – odnoszący sukcesy przedsiębiorca, mistrz szachowy, przewodnik duchowy oraz pisarz. Napisał jedenaście książek, w tym bestseller Wybierz siebie. Jego blog The Altucher Confidential przyciągnął od momentu założenia w 2010 roku ponad 15 milionów czytelników.
Claudia Azula Altucher – pisarka i nauczycielka jogi, medytacji i filozofii. Razem z mężem inspiruje ludzi pisaniem, wykładami, seminariami internetowymi oraz sesjami pytań i odpowiedzi na Twitterze.
'Kreatywność' to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation – wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady 'zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, 'wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze". Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc tak wspaniałe filmy, jak trylogia 'Toy Story', 'Potwory i spółka', 'Gdzie jest Nemo', 'Iniemamocni', 'Odlot' i 'WALL-E', które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna. Przeczytaj i zainspiruj się jak zbudować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie.
W byciu esencjalistą nie chodzi o to, żeby robić więcej w krótszym czasie, lecz o to, żeby robić tylko właściwe rzeczy.
Czy kiedykolwiek miałeś wrażenie, że rozmieniasz się na drobne? Czy czujesz się przepracowany i jednocześnie mało użyteczny? Czy często jesteś zajęty, ale nie produktywny? Czy czujesz się tak, jakby inni ludzie nieustannie kradli twój czas? Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek z powyższych pytań, do wolności doprowadzi cię droga esencjalizmu.
Esencjalizm to coś więcej niż strategia zarządzania czasem albo technika zwiększania produktywności. Polega na systematycznym i metodycznym rozpoznawaniu rzeczy, które są dla nas najważniejsze, oraz na eliminowaniu wszystkiego innego, abyśmy mogli jak najlepiej zająć się sprawami najistotniejszymi.
Zmuszając nas do stosowania ostrzejszych kryteriów uznawania różnych spraw za istotne, esencjalizm pozwala odzyskać kontrolę nad dokonywanymi wyborami dotyczącymi sposobu zagospodarowania naszego cennego czasu i energii. Nie musisz milcząco zgadzać się, żeby to inni wybierali za ciebie.
Stanie się esencjalistą nie jest po prostu kolejną pozycją na naszej liście spraw do załatwienia, wiąże się bowiem z przyjęciem zupełnie nowego sposobu robienia wszystkiego. Chodzi o to, żeby robić mniej, ale lepiej, i to w każdej dziedzinie życia. Esencjalizm to filozofia życia, której czas właśnie nadszedł.
GREG McKEOWN pisze, naucza i wygłasza wykłady na całym świecie, przekazując ludziom wiedzę na temat znaczenia esencjalizmu w życiu i w biznesie. Był zapraszany przez takie firmy jak Apple, Google, Facebook, LinkedIn, Salesforce.com, Symantec i Twitter. Należy do najpopularniejszych blogerów w serwisie „Harvard Business Review” oraz znajduje się na liście wpływowych ludzi (Influencers) serwisu LinkedIn.
Ziglar zawsze powtarzał: "Urodziłeś się zwycięzcą, aby jednak go w sobie odnaleźć, musisz zwycięstwo planować i się do niego przygotować. Tylko wówczas możesz go oczekiwać".
Wybitny zbiór przełomowych narzędzi i praktyk, które powstawały przez ponad cztery i pół dekady – przedstawione w sposób inspirujący, zwięzły i przystępny dla konkretnych ludzi pragnących się rozwijać i zmienić swoje bieżące życie na lepsze we wszystkich jego aspektach.
Wskazówki autora, jak żyć, żeby się nie martwić i niczego nie żałować stanowią punkt wyjścia do budowania radosnego, fascynującego życia pełnego treści. Prawdą jest, że człowiek powinien przede wszystkim pracować nad sobą, aby zyskać możliwość podejmowania działań, które uprawniają go do oczekiwania sukcesu.
Musisz sobie w pełni uświadomić, że urodziłeś się zwycięzcą, a wtedy będziesz mógł zacząć zmieniać świat!
"To będzie najprzyjemniejsza i najbardziej fascynująca podróż, jaką odbędziesz w swoim życiu. To wyprawa po niesamowicie cenną nagrodę. Najogólniej rzecz biorąc, po drodze na szczyt czeka cię bardzo wiele niesamowitych wrażeń". - Zig Ziglar
Zig Ziglar zasłynął jako jeden z najwybitniejszych, najbardziej inspirujących i zachęcających do działania prelegentów motywacyjnych i nauczycieli naszych czasów. Trzydzieści jego książek, setki godzin nagrań audio i wideo oraz osobiste wystąpienia przed milionami ludzi z całego świata odmieniły na lepsze życie niezliczonych odbiorców.
Stał się ikoną świata motywacji i inspiracji, przez wielu zwany Ojcem Motywacji i Zrównoważonego Stylu Życia.
Ziglar zawsze powtarzał: „Urodziłeś się zwycięzcą, aby jednak go w sobie odnaleźć, musisz zwycięstwo planować i się do niego przygotować. Tylko wówczas możesz go oczekiwać”.
Ta książka to wybitny zbiór przełomowych narzędzi i praktyk, które powstawały przez ponad cztery i pół dekady, przedstawionych w sposób inspirujący, zwięzły i przystępny dla konkretnych ludzi pragnących się rozwijać i zmienić swoje bieżące życie na lepsze we wszystkich jego aspektach.
Wskazówki autora, jak żyć, żeby się nie martwić i niczego nie żałować, stanowią punkt wyjścia do budowania radosnego, fascynującego życia pełnego treści. Prawdą jest, że człowiek powinien przede wszystkim pracować nad sobą, aby zyskać możliwość podejmowania działań, które uprawniają go do oczekiwania sukcesu.
Musisz sobie w pełni uświadomić, że urodziłeś się zwycięzcą, a wtedy będziesz mógł zacząć zmieniać świat!
„To będzie najprzyjemniejsza i najbardziej fascynująca podróż, jaką odbędziesz w swoim życiu. To wyprawa po niezwykle cenną nagrodę. Najogólniej rzecz biorąc, po drodze na szczyt czeka cię bardzo wiele niesamowitych wrażeń”.
– Zig Ziglar
Zig Ziglar zasłynął jako jeden z najwybitniejszych, najbardziej inspirujących i zachęcających do działania prelegentów motywacyjnych i nauczycieli naszych czasów. Trzydzieści jego książek, setki godzin nagrań audio i wideo oraz osobiste wystąpienia przed milionami ludzi z całego świata odmieniły na lepsze życie niezliczonych odbiorców.
Przez wielu zwany Ojcem Motywacji i Zrównoważonego Stylu Życia, Ziglar stał się ikoną świata motywacji i inspiracji.
„Myśl jak FREAK” – najbardziej dotychczas rewolucyjne dzieło Stevena D. Levitta i Stephena J. Dubnera. Z typową dla siebie mieszanką interesujących historii i niekonwencjonalnych analiz pokazują swój proces myślowy i uczą myśleć w sposób nieco bardziej efektywny, kreatywny i racjonalny, a więc myśleć jak freak.
Jak zawsze w ich przypadku, nie ma tematów tabu. Piszą o wszystkim – od świata biznesu po filantropię, sport i politykę. Celem jest przeprogramowanie twojego mózgu.
Kilka kroków na drodze ku myśleniu jak freak:
- naucz się mówić „NIE WIEM”
- myśl jak DZIECKO
- opanuj sztukę posługiwania się ZACHĘTAMI
- naucz się PRZEKONYWAĆ LUDZI, którzy nie chcą być przekonani
- poznaj zalety REZYGNOWANIA
Levitt i Dubner postrzegają świat całkowicie odmiennie niż większość ludzi. Nigdy wcześniej ci obrazoburczy myśliciele nie ujawnili tak dużo ze swojego warsztatu, a ich książki nie były tak zabawne w lekturze.
Dołącz do nich!
Bierzesz udział w wydarzeniach nazywanych rozwojowymi i nic się nie zmienia?
Planujesz kolejne szkolenie i chcesz , aby stało się bardziej efektywnie?
Chcesz zaplanować swój rozwój i dobrać odpowiednie metody do założonych celów?
Jeżeli na któreś z powyższych pytań, odpowiedziałeś twierdząco, ta książka jest dla Ciebie.
Autor, Rafał Żak, doświadczony trener, poprowadzi Cię po świecie rozwoju osobistego i wskaże:
- czym jest rozwój osobisty,
- co to są kompetencje i jakie elementy się na nie składają oraz jak się można uczyć,
- metody rozwojowe i jak świadomie dobierać te z nich, które pasują do Twoich potrzeb,
- uświadomi pojęcie „bzdur” rozwojowych, miałkich koncepcji czy mieszania świata rozwoju osobistego z innymi obszarami, które żerują na modzie na rozwój,
- listę konkretnych podpowiedzi, pozwalających na sprawne poruszanie się po rynku rozwoju,
- jak odróżniać koncepcje naukowe i zbadane od dobrze wyglądających na pierwszy rzut oka uproszczeń.
Jeśli korzystasz z usług rynku rozwoju osobistego – znajdziesz tu wartościowe podpowiedzi, jak robić to bardziej efektywnie.
Jeśli żyjesz z rozwoju osobistego – będziesz miał okazję szydzić wspólnie z autorem z patologii tego rynku.
Rafał Żak - zajmuje się rozwojem ludzi i organizacji. Robi to w czterech rolach: trenera, mówcy, coacha i autora tekstów. Nieco bezczelnie twierdzi, że w tym co robi zauważa granicę pomiędzy rozwojem, który ma sens, a rozwojem, który jest celem samym w sobie.
W tym znakomitym przewodniku po transformacji kulturowej autorzy proponują model "piramidy rezultatów", prostą i łatwą do zapamiętania metodologię wpływania na sposób myślenia i działania ludzi tak, by osiągnięte zostały pożądane rezultaty.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?