KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Nie narzekaj!

34,90 zł 26,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego! Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie – pozytywnie nastawione zespoły i organizacje. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań. „Malkontenctwo jest jednym z najpoważniejszych problemów współczesnego świata biznesu. Osłabia efektywność zespołów i całych organizacji, rodząc pogardę oraz niezdolność do adaptacji i zmiany zachowań. Nie narzekaj! Jona Gordona stanowi skuteczne antidotum”. KEN FISHER, dyrektor generalny w Fisher Investments, felietonista magazynu „Forbes”, autor książki The Only Three Questions That Count “Wymówki płyną zwykle z szatni przegranych. Nie narzekaj! Jona Gordona pokazuje, jak zapewnić sobie przewagę nad konkurencją”. LOU HOLTZ, trener NFL „W świecie, w którym, jak się zdaje, większość z nas widzi szklankę do połowy pustą, Jon Gordon nakreśla w Nie narzekaj! jasny plan, dzięki któremu każdy z nas może zmienić się na lepsze. Stosując podejście autora, możemy wyeliminować negatywne nastawienie z życia zawodowego i rodzinnego, a przez to zapewnić sobie bardziej produktywne i mniej stresujące środowisko życia i pracy”. NATHAN WHITAKER, współautor książki Quiet Strength *** JON GORDON jest autorem bestsellerów biznesowych i mówcą motywacyjnym, którego książki i wystąpienia od lat inspirują publiczność na całym świecie. Propagowane przez niego zasady zostały sprawdzone w praktyce przez liczne drużyny sportowe, w tym czołowe zespoły NFL i NBA, firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale i organizacje non profit. W jego dorobku autorskim znajduje się m.in. Autobus energii, uznany za bestseller przez magazyn „Wall Street Journal”, Obóz treningowy, The Shark and the Goldfish, The Seed, oraz Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację.
Okładka książki Potęga osobistego uroku
audiobook

34,90 zł 27,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich – czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, przeczytaj książkę Potęga osobistego uroku, a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny! Ta książka jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im „tego czegoś” w kontaktach z innymi. W Potędze osobistego uroku przedstawiono sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz – za każdym razem. Jaka jest najważniejsza cecha charakteru, której potrzebujemy, gdy chcemy sobie kogoś zjednać, czy to w życiu zawodowym, czy osobistym? To urok osobisty – umiejętność stworzenia specjalnej więzi z każdą osobą i sprawienia, że poczuje się ona w naszym towarzystwie jak ktoś naprawdę wyjątkowy. Być może myślisz, że z urokiem osobistym trzeba się „urodzić”, ale jest on czymś, czego można się nauczyć, nawet jeśli niektórzy zostali nim naturalnie obdarzeni. Brian Tracy i Ron Arden – autorytety w dziedzinie sukcesu osobistego i zawodowego – pomogli tysiącom ludzi osiągnąć rzeczy, o których ci nawet nie śmieli marzyć: bogactwo, karierę, udane związki i jeszcze więcej – wszystko to, co możemy zyskać dzięki urokowi osobistemu. W tym fantastycznym poradniku Tracy i Arden odkrywają przed nami tajemnice uroku osobistego i pokazują, co sami możemy zrobić, żeby stać się bardziej czarujący – w jednej chwili! Potęga osobistego uroku zmieni twoje życie, bo dzięki tej książce nauczysz się, jak: - przykuć uwagę i zdobyć zaufanie każdego już w ciągu kilku pierwszych sekund spotkania, - uzyskać wsparcie ludzi, którzy pomogą ci osiągnąć twój cel, - udoskonalić mowę ciała oraz techniki słuchania, które dadzą odczuć innym, że jesteś na nich skupiony, - układać lepsze i ciekawsze przemówienia i prezentacje, - radykalnie poprawić twoje zdolności negocjacyjne, - rozkręcić interes i dostać awans w pracy, - i wiele, wiele więcej! W Potędze osobistego uroku znajdziesz szczegółowe objaśnienia, jak najbardziej czarujący ludzie udoskonalili swoje umiejętności, od prowadzenia rozmów z klientami po wejście na głębsze poziomy empatii dla swoich przyjaciół i bliskich oraz zrozumienia ich. Znajdziesz tu konkretne metody, które należy zastosować, żeby oczarować i mężczyznę, i kobietę. BRIAN TRACY jest jednym z najlepszych trenerów sukcesu na świecie. Pracuje jako konsultant, trener i mówca dla ponad tysiąca firm. Ponad milion przedsiębiorców nauczyło się od niego sprzedaży, marketingu, negocjacji i perswazji. Jest autorem wielu bestsellerów na temat sukcesu osobistego i zawodowego, między innymi Focal Point, Eat That Frog! (Zjedz tę żabę!) oraz Goals. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii. RON ARDEN, były aktor i reżyser, jest dzisiaj czołowym trenerem profesjonalnych mówców. Jego klienci to między innymi wielkie korporacje; urzędy miejskie, stanowe oraz agencje rządowe; politycy; dyrektorzy; postacie medialne oraz wiele innych osób i instytucji. Mieszka w San Diego w Kalifornii.
Okładka książki Biblioteka Sukcesu Briana Tracy – PAKIET 8 książek

119,90 zł 94,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy! Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Przywództwo Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć. Dowiedz się, jak: - pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością; - budzić w organizacji poczucie celu; - podejmować właściwe ryzyko; - jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich; Zarządzanie czasem Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. Dowiedz się, jak: - radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi; - przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; - pokonać skłonność do zwlekania; - planować i określać zadania, które mogą być delegowane. Negocjowanie Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych. Dowiedz się, jak: - wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji; - wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi; - przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły; - oraz klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań. Delegowanie & kontrolowanie Zarządzaj zespołem efektywnie. Dowiedz się, jak: - określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania; - dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku; - zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu; - zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym. Motywowanie Bądź menedżerem, który stwarza satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy. Dowiedz się, jak: - wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań; - stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju; - zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu; - ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego. Strategia biznesowa Naucz się myśleć bardziej efektywnie i podejmuj lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Dowiedz się, jak: - zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego; - wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych; - zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii; - mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych. Sukces osobisty Nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników. Dowiedz się, jak: - wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi); - wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy, oraz wzmacniać pewność siebie; - ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka); - nawykowo prowadzić działania networkingowe. Zarządzanie sprzedażą Bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze. Dowiedz się, jak: - opracować plan działań sprzedażowych; - obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców; - właściwie motywować ludzi do osiągania ponadprzeciętnych wyników oraz podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski; - przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze. *** Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców.
Okładka książki Przemiana

29,90 zł 23,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Perspektywa zmian jest z jednej strony ekscytująca, z drugiej strony budzi pewne obawy. Ale to właśnie one stanowią klucz do sukcesu, bogactwa i prawdziwej satysfakcji w życiu osobistym i zawodowym. W Przemianie Brian Tracy pokazuje, jak dosłownie stworzyć siebie na nowo – odkreślić przeszłość grubą kreską i zacząć od nowa budować karierę i życie, o którym zawsze marzyłeś. Ta książka podpowie ci, jak: • zrozumieć, co jest dla ciebie naprawdę ważne, • przejąć kontrolę nad swoją karierą – raz na zawsze!, • znaleźć wymarzoną pracę, • zmienić nieoczekiwane, pozornie negatywne zdarzenia w możliwości rozwoju, • podnieść swoje zdolności zarobkowe • nabrać pewności siebie i podejmować ryzyko oraz stanowcze kroki, które mogą przynieść prawdziwe korzyści. Cieszący się międzynarodowym uznaniem ekspert psychologii sukcesu, Brian Tracy, pomógł tysiącom ludzi w stworzeniu nowego ja – tak jak sam ciągle tworzył siebie na nowo, dzięki czemu doszedł do olśniewających rezultatów w swoim życiu i karierze. Przedstawiona w książce siedmiostopniowa metoda Tracy’ego da ci przede wszystkim pewność siebie, potrzebną, by tak jak on spojrzeć śmiało w przyszłość, podejmować ryzyko i stworzyć dla siebie inspirujące nowe życie. W naszym stale zmieniającym się świecie sukces i prawdziwe szczęście znajdą tylko ci, którzy nie tylko potrafią się zmienić, ale opanują tę umiejętność do perfekcji i staną się mistrzami zmian. Jak pisze Tracy, dysponujesz jedyną w swoim rodzaju mieszanką talentu, wiedzy, umiejętności, doświadczenia i ambicji. Kiedy odkryjesz swoje wyjątkowe zdolności, droga do nowego życia stanie przed tobą otworem. Przedstawia sprawdzony siedmiostopniowy proces, który możesz wykorzystać w każdym wieku i na każdym etapie, aby świadomie wykreować pozytywne zmiany w twoim życiu. Te siedem kluczowych kroków to: • Ponowna ocena - kiedy i w jaki sposób możesz spojrzeć z dystansu na wszystko, co ma wpływ na twoje życie. • Ponowne przemyślenie - nauka zadawania właściwych pytań, dotyczących danej sytuacji. • Reorganizacja - usprawnienie każdego aspektu życia zawodowego i osobistego, by osiągnąć maksymalną efektywność. • Restrukturyzacja - gospodarowanie swoim czasem, energią, pieniędzmi i innymi zasobami, tak by przeznaczyć je na realizację priorytetów. • Przeprojektowanie - uproszczenie wszystkich procesów i delegowanie zadań • Tworzenie siebie na nowo – co zrobiłbyś inaczej, gdybyś mógł (lub musiał) zacząć życie i karierę od zera? • Odzyskiwanie kontroli. Uświadom sobie, że to ty i tylko ty masz kontrolę nad swoim życiem i przeznaczeniem. Ta kontrola nie jest ciężarem, przeciwnie – to największy dar, który pomoże ci odmienić życie. O AUTORZE Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
Okładka książki MBA w dziesięć dni

59,90 zł 46,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu.Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej przydatne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu na Uniwersytecie Harvarda, Uniwersytecie Stanforda, Uniwersytecie Pensylwanii, Uniwersytecie Chicagowskim, Uniwersytecie Northwestern i Uniwersytecie Wirginii.Obejmuje takie zagadnienia, jak przywództwo, etyka i praworządność w biznesie, planowanie finansowe, obrót nieruchomościami oraz wiele innych aktualnych tematów. Z tej bezcennej książki nauczysz się:czytać i interpretować sprawozdania finansowe,opracowywać i wdrażać skuteczne i przejrzyste plany marketingowe,rozumieć zasady i metody rachunkowości,zarządzać relacjami z szefem,opracowywać strategie,rozumieć koncepcję wartości bieżącej,wykorzystywać techniki ilościowe do oceniania projektów,wyceniać akcje, obligacje i opcje,interpretować język prawa gospodarczego,używać żargonu menedżerów,i wielu innych rzeczy.Na kartach tej niezwykłej książki znajdziesz informacje, doświadczenie i pewność siebie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Możesz zdobyć to wszystko, studiując ją w tempie jednego łatwego rozdziału dziennie.***Nie mogłem przerwać kariery na dwa lata, ale wiedziałem, że dzięki MBA mógłbym lepiej obsługiwać swoich klientów. Steve Silbiger umożliwił wszystkim profesjonalistom z małych i dużych firm sięgnięcie po tę wiedzę. Dał mi przewagę konkurencyjną, której brakuje wielu osobom.Gary Bleiberg, dyrektor finansowy firmy High Yield należącej do Carlyle Group***Każdy, kto kiedykolwiek marzył o ukończeniu studiów MBA w kilka dni, ma teraz do dyspozycji MBA w dziesięć dni Silbigera. To synteza najlepszych programów MBA. Książka jest interesująca, pełna ważnych informacji i zdecydowanie tańsza od studiów. Polecam!TOM FISCHGRUND, autor książki The Insider's Guide to the Top Ten Business Schools, absolwent studiów MBA, naUniwersytecie Harvarda, rocznik 1980,menedżer ds. marketingu w Coca-Coli***Lektura tej książki przywołała żywe wspomnienia z dwóch najtrudniejszych i najboleśniejszych lat mojego życia. Żałuję, że mając dyplom licencjacki z filozofii, nie przeczytałem jej przed podjęciem studiów w szkole biznesu.PAUL PLIAKAS, absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Wirginii, rocznik 1990, zastępca menedżera produkcji w Kimberly-Clark***MBA w dziesięć dni to wspaniały odświeżacz wiedzy, ponieważ stanowi podsumowanie wszystkich ważnych dziedzin wiedzy ujętych w programie moich studiów MBA na prestiżowej uczelni. Co ważniejsze, książka Silbigera pomogła mi lepiej zrozumieć wiele zagadnień i przyczyniła się do tego bardziej niż dwa lata szaleńczych zmagań podczas studiów.THOMAS C. PORT, absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Columbia, rocznik 1986, dyrektor finansowy firmy NutriSystem, Inc.
Okładka książki Jednominutowy Mentor

29,90 zł 19,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Autor wielu bestsellerów i legendarnej książki Nowy Jednominutowy Menedżer oraz była menedżer Twittera przedstawiają przewodnik, który pozwoli zbudować silną relację mentorską. Mentoring to wspaniały sposób na rozwój kariery. Bez względu na to, czy uczysz się od doświadczonego profesjonalisty, czy przekazujesz swoją wiedzę innym, mentoring ma do zaoferowania wiele korzyści – od poszerzenia wiedzy i zdobycia nowych umiejętności po uzyskanie zastrzyku energii i głębokiej satysfakcji. Ale w jaki sposób relacja mentorska zaczyna się i rozwija? Co zrobić, by trwała z korzyścią dla obu stron? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tej oto inspirującej przypowieści biznesowej. Dwudziestosiedmioletni Josh Hartfield pracuje na tym samym stanowisku w dziale sprzedaży już od pięciu lat. Wypalił się, jego kariera uległa zahamowaniu i Josh nie jest już nawet pewien, czy nadal chce pracować w handlu. Przypadkowo spotyka Diane Bertman, osiągającą doskonałe wyniki kierowniczkę działu sprzedaży, tuż przed sześćdziesiątką. Nadmiar pracy sprawia, że kobieta zaczyna zastanawiać się nad przejściem na emeryturę. Od pierwszego spotkania Josh i Diane wiedzą, że wiele mogą się od siebie wzajemnie nauczyć. W miarę rozwoju ich relacji odkrywają siłę mentoringu, dzięki któremu Josh wchodzi na nową ścieżkę kariery, a Diane na nowo rozbudza w sobie pasję do pracy. Jednominutowy Mentor zawiera praktyczne narzędzia i wskazówki, które pomogą w budowaniu trwałych i korzystnych dla obu stron relacji mentoringowych. Jednominutowe Spostrzeżenia na końcu każdego rozdziału oraz Model MENTOR zamieszczony na końcu książki pozwolą czytelnikom krok po kroku utworzyć trwałe i skuteczne relacje mentoringowe. *** Dr Ken Blanchard to jeden z najbardziej wpływowych światowych ekspertów z zakresu przywództwa. Jest współautorem 60 książek, które przetłumaczono na ponad 40 języków i sprzedano łącznie w liczbie ponad 21 milionów egzemplarzy. W 2005 roku został przyjęty do Galerii Sław Amazonu (Amazon’s Hall of Fame) jako jeden z 25 bestsellerowych autorów wszech czasów. Claire Diaz-Ortiz jest autorką, prelegentką i innowatorką, uznaną przez „Fast Company” za jedną ze 100 Najbardziej Kreatywnych Osób w Biznesie. Była jednym z pierwszych pracowników Twittera, gdzie przepracowała pięć i pół roku, odpowiadając za innowację społeczną i filantropię. Autorka siedmiu książek, między innymi Twitter for Good: Change the World One Tweet at a Time. Prowadzi popularny blog biznesowy ClaireDiazOrtiz.com i jest współzałożycielką Hope Returns, organizacji typu non-profit prowadzącej sierocińce dla dzieci chorych na AIDS w Kenii. *** Widziałem to na własne oczy już niezliczoną ilość razy: nic nie jest w stanie bardziej przyspieszyć sukcesu niż odpowiednia relacja mentoringowa. Ale od czego zacząć? W Jednominutowym Mentorze Ken Blanchard i Claire Diaz-Ortiz przedstawiają narzędzia i model mentoringu, który pozwoli każdemu osiągnąć sukces w życiu. Michael Hyatt, autor Living Forward bestsellera „USA Today” *** Blanchard i Diaz-Ortiz zajmują się podstawami relacji mentor–klient, dostarczając narzędzi umożliwiających budowę i pełne wykorzystanie tej relacji. Znaczenie książki Jednominutowy Mentor jest tym istotniejsze, iż przedstawia ona historię opowiedzianą na przykładzie życia dwóch osób, co znacznie ułatwia odbiór i zastosowanie zawartych tu wskazówek w praktyce. Stedman Graham, autor bestsellerów, mówca i przedsiębiorca *** Każdy sukces, jaki odnosimy w życiu, ma ścisły związek z relacjami. Relacje kształtują nas i zmieniają, zachęcają do działania i tworzą nas takimi, jakimi jesteśmy. W Jednominutowym Mentorze Blanchard i Diaz-Ortiz oddają nam w ręce narzędzia budowy relacji, które są nam niezbędne, abyśmy mogli odnieść sukces w biznesie i w życiu. dr John Sowers, autor i współzałożyciel The Mentoring Project
Okładka książki Pięć dysfunkcji pracy zespołowej
audiobook

29,90 zł 23,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów. Po pierwszych dwóch tygodniach obserwowania problemów występujących w firmie DecisionTech Kathryn Petersen, jej nowy dyrektor generalny, przeżyła wiele chwil zwątpienia, czy w ogóle powinna była przyjmować tę pracę. Wiedziała jednak, że niewiele przemawiało za odrzuceniem tej propozycji. Przede wszystkim przejście na emeryturę sprawiło, że stała się niecierpliwa i nic nie ekscytowało jej tak, jak trudne wyzwania. W chwili gdy zdecydowała się przyjąć tę pracę, nie zdawała sobie jednak sprawy z tego, jak źle funkcjonuje zespół zarządzających i jakie wyzwania rzucą jej jego członkowie - wyzwania większe niż te, które napotkała kiedykolwiek wcześniej. Kathryn Petersen staje wobec ostrego kryzysu przywództwa: ma pojednać zespół pogrążony w chaosie zagrażającym bytowi całej firmy. Czy odniesie sukces? Czy zostanie zwolniona? Czy firma upadnie? Pasjonujące opowiadanie Lencioniego nieustannie przypomina nam, że przywództwo wymaga tyleż odwagi, co przenikliwości. W trakcie opowiadania Lencioni odkrywa przed nami pięć dysfunkcji stanowiących samo sedno przyczyn częstych trudności, jakie przeżywane są w pracy zespołowej. Autor nakreśla nam model i etapy działań, dzięki którym będziemy mogli pokonać te przeszkody i budować spójne i skuteczne zespoły.
Okładka książki Zarządzanie czasem
audiobook

34,90 zł 27,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz: radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi; przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji; pokonać skłonność do zwlekania; określać zadania, które mogą być delegowane; planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów. Pełna typowej dla Tracy’ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie. *** Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Okładka książki Marketing 4.0

44,90 zł 34,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci: - zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci; - zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek; - zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji. *** Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość. Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871 *** Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery. Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners *** Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać. Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business *** Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło działać na ich korzyść. George S. Day, professor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania
Okładka książki Na arenie biznesu

39,90 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

BIZNES / COACHING Czy szkoleniowcy są potrzebni? To pytanie autorka wiele razy słyszała od koleżanek i kolegów w pracy. Sama też zadawała je sobie wielokrotnie a odpowiedzi były bardzo różne. W niezwykle, jak na literaturę tego typu, bezpośredni sposób, Łada Drozda pisze o pracy szkoleniowca i coacha w polskich warunkach. Szczodrze dzieli się przykładami ze swojej pracy. To nie jest podręcznik jak zostać szkoleniowcem lub coachem. Dowiesz się: - czym jest szkolenie i coaching, - kim jest szkoleniowiec i coach, - kim są klienci i jak budować z nimi relacje, - na czym polega specyfika coachingu biznesowego, Poznasz: - zmiany od „wszechstronności” do specjalizacji, - zasady pracy w polskich realiach, - sens i radość pracy w zawodzie - trudności codziennej pracy, Nauczysz się: - stawiać na autentyczność, - efektywnie współpracować, - wyznaczać granice współpracy, - przewidywać i radzić sobie z porażkami. *** Łada Drozda – szkoleniowiec z 20-letnim stażem i coach od 14 lat. Praca szkoleniowca daje jej poczucie bycia „na scenie” (kiedyś marzyła o byciu aktorką). Przekonuje innych tylko do tego w co sama wierzy. Miewa stany flow i wtedy bywa charyzmatyczna. Pracuje z menedżerami i przekonuję, by iść za własnym głosem – jeśli tylko nie krzywdzi on nikogo. Uczy, jak chwalić i jak mówić rzeczy trudne nie niszcząc relacji z ludźmi. Pomaga prawdziwie rozmawiać w miejscu pracy. Zachęca do odkrywania własnych emocji i odwagi bycia w kontakcie z emocjami innych ludzi. Najcenniejsze co ma, to czas i poświęca go tym, którzy zapraszają ją do współpracy. W pisaniu łączy fascynacje pracą szkoleniowca i coacha, operowanie słowem i gotowanie. Właśnie dlatego napisała książkę - żeby doświadczyć tego połączenia.
Okładka książki Strategia biznesowa

29,90 zł 23,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe. Ustalenie strategii biznesowej umożliwia jasne określenie priorytetów, przygotowanie zasobów oraz otrzymanie rezultatów lepszych niż kiedykolwiek wcześniej. Być może wydaje się to skomplikowane, lecz Brian Tracy wie, jak sprawić, by stało się to proste. W tej praktycznej książce autor dzieli się z czytelnikami ważną wiedzą dotyczącą strategicznego planowania. Dowiesz się z niej, jak: • Zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego. • Formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi. • Wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych. • Definiować firmę w odniesieniu do konkurencji. • Zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii. • Mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych. I wiele, wiele więcej. Przedstawiając jako przykłady historie zarówno Aleksandra Wielkiego, jak i IBM czy General Electric, Tracy przedstawia sprawdzone sposoby maksymalizowania szans i zwiększania ROI. Strategia biznesowa to niewielka rozmiarem, lecz pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością firmy. *** Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Okładka książki Bądź Liderem!

39,90 zł 31,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Uzupełnij swoją biblioteczkę biznesową o podstawową i klasyczną książkę Johna C. Maxwella Bądź liderem! - bestseller sprzedany już w ponad milionie egzemplarzy. Ponadczasowe zasady zastosowane w życiu twoim i twojej organizacji przyczynią się do pozytywnych zmian w zakresie osobistej rzetelności i samodyscypliny. W swoim wyjątkowym stylu doktor Maxwell odkrywa: Prawdziwą definicję przywództwa „Przywództwo to wywieranie wpływu. To właśnie to. Nic dodać, nic ująć… Ktoś, kto tylko myśli, że przewodzi, a nie znajduje nikogo, kto by za nim podążał jest jedynie spacerowiczem.” Cechy przywództwa „Przywództwo nie jest ekskluzywnym klubem dla tych, którzy „się z tym urodzili”. Cechy będące surowcem dla przywództwa można nabyć. Połącz je z pragnieniem i nic nie powstrzyma cię przed staniem się przywódcą.” Różnica między zarządzaniem i przywództwem „Zapewnienie, że praca zostanie wykonana przez innych to dokonanie menedżera. Inspirowanie innych do lepszej pracy to dokonanie przywódcy.” Nieważne, na którym szczeblu przywództwa się znajdujesz. Książka Bądź liderem! zainspiruje cię, jak zainspirować innych swoim zaangażowanym, wizjonerskim przywództwem. John C. Maxwell jest uznanym w świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa, wykładowcą i autorem, który sprzedał już ponad dwanaście milionów swoich książek. Jego organizacje przeszkoliły już ponad milion przywódców na całym świecie. Doktor Maxwell jest założycielem firm Injoy Stewardship Services oraz EQUIP.
Okładka książki BIG DATA - efektywna analiza danych

39,90 zł 25,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Otaczają nas o ogromne ilości danych, których analiza prowadzi do nowej wiedzy. - Google przetwarza codziennie niewyobrażalną liczbę ponad 24 petabajtów danych, - Facebook co godzinę dostaje do przetworzenia ponad 10 milionów nowych fotografii, a jego użytkownicy każdego dnia klikają na przycisk „lubię to” lub komentują coś prawie trzy miliardy razy, informując mimowolnie świat o swoich preferencjach, - 800 milionów użytkowników serwisu YouTube co sekundę dodaje godzinę nowych filmów, - liczba wiadomości na Twitterze rośnie co roku o około 200 procent. Dane są wszędzie, w niespotykanych ilościach. Pozornie, ale tylko pozornie, tworzą szum informacyjny, jeden wielki elektroniczny śmietnik. Autorzy Big data – efektywna analiza danych pokazują, że wystarczy mieć wiedzę i odpowiednie narzędzia, by móc poddać dane analizie, zbadać korelacje między nimi i dowiedzieć się wszystkiego o wszystkim. Dane mogą wtedy pomóc zmieniać świat, a także – same zmienić się w zyski. Rewolucja ta, porównywalna z pojawieniem się internetu, a może nawet wynalezieniem druku, zmieni w najbliższych latach nasz sposób myślenia o biznesie, zdrowiu, polityce, edukacji i innowacjach. Niesie ze sobą również nowe zagrożenia, poczynając od końca prywatności takiej, jaką znamy, a kończąc na ewentualnym karaniu za jeszcze niedokonane czyny wyłącznie na podstawie przewidywań naszych przyszłych zachowań wynikających z analizy ogromnych zbiorów danych. Pozyskiwanie i wykorzystywanie danych w czasie rzeczywistym jest także jednym z najważniejszych know how współczesnego biznesu. Masowe dane z zaawansowaną analityką i kreatywną ich interpretacją w znaczący sposób mogą zmniejszać koszt funkcjonowania firmy oraz pomóc organizacjom lepiej poznać własne otoczenie i konsumentów, którzy korzystają z ich produktów czy usług. Menedżerowie mogą mierzyć różne zjawiska, a tym samym nimi precyzyjniej zarządzać, sporządzać lepsze prognozy i podejmować inteligentniejsze decyzje. Książka Big data – efektywna analiza danych to fascynująca mozaika współczesnej cywilizacji, która stwarza zarówno niebywałe możliwości, jak i jak najbardziej realne zagrożenia dla prywatności i wolności każdego z nas. *** Viktor Mayer-Schönberger – profesor w działającym w ramach Uniwersytetu Oksfordzkiego Oxford Internet Institute, gdzie zajmuje się problematyką nadzoru i regulowania internetu. Powszechnie szanowany autorytet w dziedzinie big data, autor ponad stu artykułów i ośmiu książek – ostatnia z nich to Delete: The Virtue of Forgetting in the Digital Age. Doradza wielu korporacjom i organizacjom na całym świecie, między innymi firmie Microsoft i Światowemu Forum Ekonomicznemu. Kenneth Cukier jest redaktorem „Economist” zajmującym się gospodarką i nowymi technologiami oraz cenionym komentatorem zjawiska big data. Jego artykuły dotyczące biznesu i gospodarki pojawiły się między innymi w dziennikach „New York Times” i „Financial Times”.
Okładka książki S.U.M.O. Shut Up, Move On Zamknij się i idź dalej

29,90 zł 19,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

MOTYWACJA SUMO to skrót od „Shut Up, Move On” – zamknij się i idź dalej. Wszyscy pragniemy sukcesu i radości – niestety nie zawsze je osiągamy nich. Czy przyszło ci kiedyś do głowy, że może ci w tym przeszkadzać twoje własne nastawienie? SUMO pokazuje, że to, jak myślisz, ma istotny wpływ na to, jak toczy się twoje życie. Pokazuje, że biorąc odpowiedzialność za swoje życie, możesz wykorzystać swój potencjał, chwytać okazje, cieszyć się związkami, odnosić sukcesy w pracy i z pozytywnym nastawieniem reagować na przeciwności. SUMO zachęca, byś szczerze patrzył na swoje życie i pamiętał, że nigdy nie jest za późno na zmiany. Wszyscy możemy zrzucić koszulki ofiary, wypracować owocne myślenie i przestać myśleć, że „co ma być, to będzie”. SUMO to ciężki trening życia oprawiony łagodnością. To doprawiona humorem, analizami, praktycznymi poradami i osobistymi anegdotami lektura, która daje do myślenia i być może zmienia życie. Zasady SUMO są z nami już od dekady, dowodząc tym samym, że wytrzymują próbę czasu i wciąż pomagają tysiącom ludzi na całym świecie znaleźć pewność siebie i motywację do zmian. Pora więc, żebyś i ty się dowiedział, jak skończyć z tym wszystkim, co ci przeszkadza w życiu (Shut Up), i pójść dalej (Move On), pokonując nowe życiowe wyzwania. Metoda SUMO pokazuje, że przyjmując na siebie odpowiedzialność za własne działania, jesteś w stanie zrealizować swój potencjał, wykorzystać nadarzające się okazje, cieszyć się relacjami, odnieść sukces w pracy i reagować na wszelkie trudności w sposób pozytywny. W tym specjalnym, jubileuszowym wydaniu, zaktualizowanym i rozszerzonym, Paul McGee pokazuje, w jaki sposób: - zbudować wspaniałe życie i się nim cieszyć, - zmienić nastawienie wobec wyzwań, - przejmować odpowiedzialność za swój los i nie być ofiarą, - pokonywać trudne chwile i przestać odkładać ważne rzeczy na później, - lepiej rozumieć innych. WYŁĄCZ AUTOPILOTA. PRZEJMIJ KONTROLĘ NAD WŁASNYM ŻYCIEM. theSUMOguy.com *** Wspaniała książka. Łączy szczerość, poczucie humoru i inspirację, pomagając ludziom pójść dalej w swoim życiu. - ALLAN i BARBARA PEASE, autorzy bestsellerowej książki Dlaczego mężczyźni nie słuchają, a kobiety nie umieją czytać map Zero bzdur. Zero nudy. Po prostu świetne pomysły. Zacznij stosować metodę SUMO i przyszykuj się na miłą podróż. - STEVE MCDERMOTT i PHILIP HESKETH, współtwórcy warsztatów CONFIDENT CLUB
Okładka książki A teraz... stwórz wielką firmę!

34,90 zł 22,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nie pozwól, by zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże zyski firmy bujnie kwitną nawet w skrajnie trudnych warunkach. Twoje przedsiębiorstwo może być jedną z nich dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę!. Znajdziesz w niej podstawową wiedzę o tym, jak osiągnąć sukces, pochodzącą od dwóch biznesowych guru i uznanych publicystów – Marka Thompsona i Briana Tracy. Autorzy zapoznają czytelnika z prostymi i skutecznymi strategiami służącymi rozwojowi przedsiębiorstwa. Książka pełna jest przemyśleń zaczerpniętych z bezpośrednich – twarzą w twarz – wywiadów ze światowymi liderami biznesu (wśród rozmówców znaleźli się: Tony Hsieh z Zappos, Richard Branson z Virgin Brands, Ingvar Kamprad z IKEI, Charles Schwab i wielu innych). Autorzy eksplorują bogactwo pomysłów i praktycznych rozwiązań, aby wyodrębnić podstawowe elementy tworzące świetnie prosperujące organizacje. Poprzez wskazówki „krok po kroku” oraz przekonujące przedstawienie omawianych zagadnień z szerszej perspektywy wyjaśniają, jak: Zostać wielkim liderem – i sprawić, by każdy w twoim otoczeniu osiągał nadzwyczajne rezultaty Opracować doskonały biznesplan – i nadać twojej firmie strukturę, która zmaksymalizuje wszystkie zasoby Otaczać się wspaniałymi ludźmi, zmotywowanymi, by dawać z siebie to, co najlepsze Proponować świetne produkty lub usługi – dzięki dokładnemu określeniu potrzeb na rynku Obmyślić genialny plan marketingowy – i zapewnić firmie pozycję wybitnego usługodawcy Osiągnąć jeszcze wiele innych sukcesów! Nie znajdziesz w tej książce żadnej teorii, tylko praktyczne wskazówki, do których możesz się natychmiast zastosować, oraz proste wyjaśnienia, jak oceniać postępy na każdym etapie rozwoju. Jasne strategie, inspirujące przykłady, osobiste wywiady i pouczające lekcje z rzeczywistych sytuacji składają się na jedną z najważniejszych książek na temat biznesu, jaka kiedykolwiek mogła trafić w twoje ręce. Podczas gdy twoi konkurenci ratują skórę, tnąc koszty i redukując personel, warto pamiętać, że wielu znakomitych liderów i wiele najlepiej prosperujących firm działało w czasie spadku koniunktury i totalnego krachu. Nadeszła idealna pora, by przekształcić twoje przedsiębiorstwo w kwitnącą, wielką spółkę, z którą inni będą chcieli nieustannie współpracować. O AUTORACH: MARK THOMPSON, współautor bestsellera Jak osiągnąć trwały sukces, to przedsiębiorca seryjny, który sprzedał swoją ostatnią spółkę za 100 milionów dolarów i dziś uczy kadry zarządzające, jak kierować rozwijającymi się przedsiębiorstwami. Thompson jest inwestorem spekulacyjnym, nazwanym przez magazyn „Forbes” współczesnym królem Midasem. Pełnił funkcję głównego menedżera ds. doświadczenia klienta w firmie Schwab, podlegając bezpośrednio jej założycielowi, Charlesowi Schwabowi, i był dyrektorem wielu przedsiębiorstw, w tym Best Buy i Korn Ferry. Jest członkiem zarządu Instytutu „Leader to Leader”, założonego przez Petera Druckera, i gościnnym stypendystą Uniwersytetu Standforda. Mieszka na Manhattanie i w Dolinie Krzemowej. BRIAN TRACY to jeden z wybitnych autorytetów w USA w dziedzinie potencjału ludzkiego i osobistej wydajności. Poza tym, że odnosi nadzwyczajne sukcesy jako przedsiębiorca, co roku prowadzi dynamiczne i porywające prelekcje dla tysięcy ludzi w spółkach takich jak IBM, Ford, Federal Express, Hewlett-Packard, Pepsi, Northwestern Mutual i setkach innych na całym świecie. Napisał liczne książki, w tym bestseller Jak przewodzą najlepsi liderzy oraz Zjedz tę żabę. Jest także autorem i narratorem wielu popularnych programów audio. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
Okładka książki Zmień myślenie a zmienisz swoje życie

39,90 zł 30,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Trzymasz w swoich rękach kod DNA swojej przyszłości i tylko do ciebie zależy, jaki nadasz mu kształt. Żeby wykreować ją zgodnie ze swoimi marzeniami, musisz tylko przeczytać tę książkę, postanowić, że zastosujesz jej zasady w życiu, rozpisać plan, po czym z zapałem wziąć się do działania i spełnić swoje marzenia. Przygotuj się na wielka przygodę, jaką będzie reszta twojego życia! Dowiedz się jak: - wyznaczać wielkie cele, - postanowić, że będziesz bogaty, - przejąć kontrolę nad swoim życiem, - myśleć jak geniusz, - uwolnić potencjał swojego umysłu, - doładować mocą swoje myślenie, - wykreować swoją przyszłość, - ciesz się życiem. Jeżeli jesteś gotów na doskonałość i osiągnięcie wielkich rezultatów, ta książka będzie twoim przewodnikiem na drodze do sukcesu! Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował około 22 biznesami z różnych branży. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Prezentacje, przemowy i seminaria Briana są dostosowane i przygotowane dla wszystkich odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Pracował z ponad 500 korporacjami, udzielił ponad 2 000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Okładka książki Świat przyszłości

54,90 zł 43,79 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czołowy ekspert w dziedzinie innowacji, Alec Ross, wyjaśnia, co czeka świat: jakie nowości i przeszkody pojawią się w ciągu najbliższych dziesięciu lat i jak się wśród nich poruszać. W książce Świat przyszłości Alec Ross pokazuje, jakie zmiany zajdą w najbliższych dziesięciu latach, i zwraca uwagę na najlepsze szanse na postęp, wyjaśniając przy tym, dlaczego różne kraje rozkwitają lub się duszą. Szczególną uwagę poświęca konkretnym dziedzinom, które w największym stopniu będą kształtować naszą gospodarczą przyszłość – robotyce, bezpieczeństwu informatycznemu, komercjalizacji genomiki, następnemu etapowi rozwoju dużych zbiorów danych i temu, jak w przyszłości technologia cyfrowa wpłynie na pieniądze i rynki. W każdej z tych dziedzin Ross odnosi się do najtrudniejszych pytań: Jak mamy się dostosować do zmieniającej się natury pracy? Czy perspektywa cyberwojny doprowadzi do następnego wyścigu zbrojeń? Jak ludzie z krajów rozwijających się mogą rozbudzić w sobie nadzieję, że dorównają Dolinie Krzemowej w tworzeniu własnych centrów innowacyjności? I co powinni zrobić dzisiejsi rodzice, by przygotować swoje dzieci na nadejście jutra? Ross łączy fabularną narrację z analizą ekonomiczną, zapewniając w ten sposób żywe i oparte na konkretach wyjaśnienie, w jaki sposób szerokie globalne trendy wpływają na nasze życie. Tworzy książkę bardzo ważną dla zrozumienia funkcjonowania świata – dzisiaj i jutro. To lektura obowiązkowa dla ludzi biznesu w każdej branży, w każdym kraju. *** Fascynująca wizja przyszłości przemysłu. Świat przyszłości jest jak przenośna konferencja TED, podczas której siedzisz obok najbłyskotliwszego człowieka w całej sali. Książka pełna jest migawkowych przykładów z nowatorskich badań w dziedzinie biotechnologii, rządzenia krajem i przedsiębiorczości. Ross pisze ciekawie i ta książka powinna zafascynować każdego, bez względu na to, czy z bliska śledzi te dziedziny, czy też kojarzy Hondę tylko z samochodem, a nie z firmą robotyczną. „Forbes” Przemyślenia Rossa to wielka korzyść dla każdego, kto chce zrozumieć, czym są główne siły kształtujące naszą przyszłość ekonomiczną, polityczną i społeczną. Reid Hoffmann, założyciel i prezes LinkedIn Frapujące, trzeźwe spojrzenie na korzyści i wyzwania związane z nadchodzącą falą innowacji. Alec Ross ze swoim wieloletnim doświadczeniem w pełnej pasji pracy w sektorze publicznym i prywatnym ma niezwykłe możliwości zrozumienia i wyjaśnienia, skąd idziemy i dokąd zmierzamy. Arianna Huffington, współzałożycielka i redaktor naczelna serwisu The Huffington Post, autorka książki Spełnienie. Nowy wymiar twojego sukcesu Jak możemy przygotować swoje dzieci – i siebie samych – do odnoszenia sukcesów w świecie robotyki, globalizacji i rynków rozwijających się dzięki cyfryzacji? W tej wartościowej książce Alec Ross analizuje, czego potrzeba, by nie tylko przetrwać, ale i dobrze prosperować. Przyszłość już nas dotyka, a Ross pokazuje, co zrobić, by było to ekscytujące, a nie przerażające. Walter Isaacson, autor książek Steve Jobs i Innowatorzy *** Alec Ross jest jednym z czołowych amerykańskich ekspertów w dziedzinie innowacji. Podczas pracy jako starszy doradca sekretarza stanu do spraw innowacji Alec Ross odbył podróż do 41 krajów w celu zbadania, jakie nowości pojawiają się na każdym z kontynentów. Od ośrodków, w których rozwijały się nowe firmy w Kenii, po laboratoria badawczo-rozwojowe w Korei Południowej – wszędzie mógł zobaczyć, co niesie przyszłość. Obecnie jest profesorem wizytującym (Distinguished Visiting Fellow) na Uniwersytecie Johna Hopkinsa oraz pracuje jako doradca inwestorów, korporacji i przywódców. Ross mieszka z żoną i trojgiem dzieci w Baltimore.
Okładka książki My robimy to inaczej!

29,90 zł 23,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jaka jest najgorsza rzecz, jaką możesz usłyszeć, gdy masz jakiś dobry pomysł w pracy? „My robimy to inaczej!” John Kotter i Holger Rathgeber stworzyli opowieść biznesową, która pomoże każdemu zespołowi bądź organizacji radzić sobie z największymi wyzwaniami i zamieniać je w ekscytujące okazje. W książce My robimy to inaczej! przedstawili esencję kilkudziesięciu lat swoich doświadczeń i nagradzanych badań mających na celu ukazanie mechanizmów powstawania, upadania i odradzania się organizacji w obliczu przeciwności. Czego możesz się nauczyć o długoterminowym sukcesie firmy od kolonii surykatek z pustyni Kalahari? Więcej niż sobie wyobrażasz! Pewnego razu w południowej Afryce, na pustyni Kalahari, żyło sobie stado surykatek. Po latach stabilnego rozwoju nastała susza, która radykalnie uszczupliła zasoby stada, a także przyczyniła się do niosących śmiertelne niebezpieczeństwo ataków sępów. W miarę pogarszania się sytuacji panująca w stadzie harmonia ulega zakłóceniu. Jego przywódcy kłócą się podczas wypracowywania najwłaściwszych rozwiązań, a sugestie ze strony szeregowych robotników spotykają się z podcinającym skrzydła stwierdzeniem: „Nie tak to tu robimy!”. Dlatego też Nadia, bystra i odważna surykatka, wyrusza na poszukiwanie nowych pomysłów, które pomogą znajdującemu się w prawdziwych tarapatach stadu. Odkrywa o wiele mniejszą grupę, która działa w zupełnie inny sposób, przy znacznie większym udziale pracy zespołowej i z większą wprawą. Poznane surykatki opracowały innowacyjne rozwiązania pomagające znajdować pożywienie i bronić się przed sępami. Okazuje się jednak, że nie wszystko w tym małym stadzie jest tak doskonałe, jak początkowo mogłoby się wydawać. Czy Nadii uda się wpaść na pomysł, jak połączyć to, co najlepsze w tych dwóch odmiennych światach – w dużym, zdyscyplinowanym i dobrze zarządzanym oraz małym, nieformalnym i inspirującym – zanim będzie za późno? *** Ta niepowtarzalna przypowieść pokazuje nam, o ileż bezpieczniejsi jesteśmy w zmiennych czasach, gdy wprowadzamy innowacje. Spencer Johnson, autor Kto ukradł mój ser? Ta prosta przypowieść o futrzastych ssakach mierzących się z problemem adaptacji w obliczu zagrożenia dostarcza ciekawe spostrzeżenia na temat podróży, w której uczestniczy wielu z nas. Genialne! Stanley McChrystal, emerytowany generał, autor Team of Teams i współzałożyciel McChrystal Group John Kotter robi to ponownie. Wykorzystywana przez niego metafora pomaga czytelnikom wyodrębnić podstawowe warunki doskonałego funkcjonowania organizacji, tj. pobudzenie serc i umysłów członków zespołu do działania na rzecz ważnego celu. Leigh Morgan, dyrektor operacyjny, Fundacja Billa i Melindy Gatesów To działa. I to nie tylko w przypadku surykatek. Gaëtan Thomas, prezes i dyrektor generalny NB Power *** John Kotter jest wielokrotnie nagradzanym emerytowanym profesorem przywództwa Harvard Business School, autorem książek z listy bestsellerów „New York Timesa”, znanym liderem myśli biznesowej, a także współzałożycielem organizacji Kotter International z siedzibami w Seattle i Bostonie. Holger Rathgeber jest byłym dyrektorem wykonawczym w korporacji działającej na światowym rynku produktów medycznych, autorem napisanego wraz z Kotterem międzynarodowego bestsellera Gdy góra lodowa topnieje oraz dyrektorem w Kotter International.
Okładka książki Przewodnik dla lidera

39,90 zł 30,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zostałeś mianowany pierwszoliniowym kierownikiem, team leaderem lub mistrzem zmianowym? Dostałaś awans na kolejny szczebel w organizacyjnej hierarchii? W ocenie pracowniczej niezbyt dobrze wypadły twoje kompetencje przywódcze? Wylądowałaś na szczycie i rozmyślasz o tym, co sama masz dalej robić? Albo jak rozwijać kadrę zarządzającą twojej organizacji? A może sam jesteś konsultantem specjalizującym się w rozwoju kompetencji liderskich? Być może po prostu zastanawiasz się: o co chodzi z tym przywództwem – modnym tematem, o którym powstają książki i którym zajmują się rozmaici doradcy zarządzania? A być może masz po prostu dosyć wyidealizowanego, różowiutkiego obrazka malowanego przez guru rozwoju osobistego? Na takim obrazku jedynie prawdziwy lider kocha kwiatki, sadzi drzewa i wyraża pochwałę wobec każdego podwładnego co najmniej raz na tydzień. Autorzy prostych reguł każą liderom siadać do jedzenia po swoim zespole, okazywać poświęcenie, służyć lub wygłaszać płomienne, porywające przemowy. Naśladować Iaccocę, Welcha, Gatesa, Jobsa, Muska lub Lachowskiego. Podglądać firmę Google. Masz dość prostych recept tego typu? Jeżeli twoja odpowiedź na któreś z powyższych pytań jest twierdząca, to zapewne jest to książka dla ciebie. Robert Grzybek po odczarowaniu coachingu i odarciu sprzedaży ze zbędnych oparów magii bierze na warsztat zjawisko przywództwa. I jak zwykle robi to wnikliwie, dogłębnie, z humorem i dystansem, tak do siebie, jak i do opisywanych zjawisk. Autor, niejako przy okazji: w sposób ostateczny rozprawia się z przekonaniem, że mężczyźni są lepszymi liderami niż kobiety; rozwiewa mit generacyjny, według którego nowe generacje Y, Z, C itp. są tak odmienne od pokoleń swoich rodziców i dziadków, że wywrócą świat do góry nogami; wyjaśnia, czym jest kultura i jak wpływa na ludzi w organizacji; wyjaśnia, dlaczego mnożenie opisów stylów kierowania nikomu się na nic nie przyda. Jest tu skrót historii zainteresowania zjawiskiem przywództwa, są odniesienia do wyników badań naukowych (i pseudonaukowych). Jest przegląd literatury zagranicznej i polskiej wraz ze wskazaniem gdzie oraz jak szukać. Jest lista ludzkich (czyli liderskich) błędów poznawczych wraz z konsekwencjami wynikającymi z ulegania im. Ale przede wszystkim książka pełna jest anegdot, przykładów oraz praktycznych porad dla liderów każdego szczebla zarządzania – od początkującego adepta kierowania po szefa wszystkich szefów. Jeśli potrzebujesz jednej książki, jednego przewodnika po przywództwie, nie szukaj więcej! *** Robert Grzybek na co dzień jest partnerem zarządzającym i prezesem GM Solutions, firmy specjalizującej się w rozwijaniu kompetencji organizacyjnych i indywidualnych w zakresie przywództwa oraz sprzedaży. W przeszłości studiował literaturę, językoznawstwo oraz nauki społeczne - w Polsce, Wielkiej Brytanii i Pakistanie. Posiada tytuł MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Przez 12 lat zarządzał zespołami w organizacjach biznesowych. Największy team jakiemu przewodził liczył blisko 1100 osób. W 2003 roku dołączył do Greń Communications jako trener i coach. W 2006 wymyślił i założył GM Solutions, gdzie zajmuje się prowadzeniem i realizacją projektów doradczych z zakresu HR oraz dotyczących rozwoju kadr zarządzających, kierownictwa produkcji i działów handlowych. Poza szkoleniami, konsultingiem i coachingiem pisze oraz wykłada. Przez sześć edycji kierował studiami Zarządzanie zespołem sprzedaży w Akademii im. Leona Koźmińskiego. Poza Koźmińskim współpracował z UJ oraz SGH. W 2010 roku dołączył do stowarzyszenia coachów EMCC. Publikuje m.in. w magazynach Personel i zarządzanie oraz Personel Plus. Jego książka o zarządzaniu zespołami sprzedaży zajęła II miejsce w konkursie Economicus 2016.
Okładka książki Autobus energii
audiobook

19,90 zł 15,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Proste lekcje motywacji, które zapamiętasz na całe życie Autobus energii sprawi, że: odnajdziesz w sobie nowe pokłady życiowej energii i większą chęć do pracy, przerwiesz lekturę raz albo dwa razy tylko po to, żeby zadzwonić do swoich bliskich i powiedzieć, jak bardzo ich kochasz, pozbędziesz się odruchów, które hamują cię na drodze osiągnięć, przestaniesz narzekać, bo uświadomisz sobie, jak wiele już masz, polubisz współpracowników, których wcześniej nie znosiłeś. Autobus energii uczyni cię silniejszym człowiekiem. Naładuje cię pozytywną energią, która uniesie cię w górę i wygra z trudnościami, bo kiedy płoniesz entuzjazmem, wszystko idzie łatwiej i lepiej. Ta magiczna książka zmieni fundamenty twojego myślenia. Jeśli wcześniej czułeś się ofiarą, to po tej lekturze poczujesz się zwycięzcą. A jeśli przedtem czułeś, że nie jesteś panem swojego życia, znajdziesz w sobie moc, by samemu kształtować świat, w jakim chcesz żyć i pracować. Poczujesz, że jeśli czegoś chcesz, to masz też moc potrzebną, aby to urzeczywistnić. Wsiądź do Autobusu energii i zapnij pasy. Przeżyjesz coś, czego nie spodziewasz się po małej książce. Jest poniedziałek rano. Damian wychodzi z domu i widzi, że z opony w samochodzie uszło powietrze. Ale to najmniejszy z jego problemów. Życie rodzinne Damiana leży w gruzach, a jego zespół w pracy jest rozbity. Damian odpowiada za przygotowanie premiery rynkowej nowego produktu, NRG-2000. Ma na to dwa tygodnie. Jeśli mu się nie uda, straci pracę. A jeśli nie zrobi czegoś, co ocali jego małżeństwo, żona go opuści. Damian jest zmuszony jechać do pracy autobusem. Kierowca okazuje się człowiekiem jedynym w swoim rodzaju, podobnie jak pasażerowie tego wyjątkowego autobusu. W ciągu następnych dwóch tygodni kierowca i pasażerowie wpajają Damianowi dziesięć zasad podróży jego życia. Pomagają mu pokonać kryzys: ocalić jego pracę i małżeństwo. Autobus energii to wciągająca, fabularyzowana książka biznesowa. Zabierze cię w inspirującą podróż, podczas której odkryjesz dziesięć sekretów życia i pracy z pozytywną energią. Jon Gordon ma wieloletnie doświadczenie w pracy z tysiącami przywódców, handlowców, zespołów, organizacji non profit, szkół i sportowców. Fascynującą fabułę tej książki wzbogaca o wnikliwe obserwacje. Podsuwa strategie, które możesz od zaraz wprowadzić w życie. I aplikuje nam wszystkim końską dawkę pozytywnej energii. Autobus energii to pierwszorzędny plan działania dla menedżerów, liderów zespołów i każdego innego, kto chce wyzbyć się negatywnych postaw na drodze osiągnięć. Ta książka pomoże ci pokonać przeszkody w pracy i w domu. Jon Gordon nauczy cię wydobywać z ciebie i twojego zespołu to, co najlepsze. Wsiądź do Autobusu energii i przeżyj podróż swojego życia. *** Cel, wizja i entuzjazm to kluczowe składniki sukcesów indywidualnych i zespołowych. Jon Gordon po mistrzowsku łączy te elementy w przemawiającą do serca lekturę, która tchnie pozytywną energię w ciebie, twoich współpracowników i twoich bliskich. Pat Williams, wiceprezes klubu NBA Orlando Magic Świat byłby dużo lepszy, gdybyśmy wszyscy mieli pozytywne nastawienie. Jon Gordon to mistrz pozytywnej energii, a ja jestem jednym z jego wyznawców. Danny Gans, komik uhonorowany prestiżowym tytułem Las Vegas Entertainer Jon Gordon zaraził naszych pracowników pozytywną energią tak, że dziś chcą mieć z nim jak najwięcej szkoleń i seminariów. Teraz Gordon przekazuje swoją zdrową filozofię życia i biznesu w książce, którą wszyscy możemy przeczytać i przeczytamy! Linda H. Sherrer, prezes znanej agencji pośrednictwa nieruchomości Prudential Network Realty

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj