KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Pocałuj tę żabę!
audiobook

34,90 zł 22,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,21 zł

Pocałuj tę żabę to książka napisana wspólnie przez Briana Tracy i jego córkę, Christinę Tracy Stein, która jest wziętym psychoterapeutą. Nawiązują oni do tematu „żab w naszym życiu”, ale tym razem chodzi o nieco inne sprawy. Punktem wyjścia jest znana bajka o księżniczce całującej żabę, która zamienia się w pięknego księcia. Żaba uosabia tu wszelkie negatywne myśli, emocje i postawy, które utrudniają nam albo zupełnie uniemożliwiają osiągnięcie szczęścia, spokoju oraz sukcesów w pracy i w życiu prywatnym. Autorzy analizują przyczyny negatywnych cech, myśli i emocji, które są zmorą wielu ludzi, pomagają w odkryciu ich źródeł i podają konkretne środki zaradcze. Książka zawiera też szereg ćwiczeń, które warto zastosować, aby raz na zawsze zostawić za sobą „żaby naszego życia” i osiągnąć szczęście i równowagę duchową.
Okładka książki Wycena spółek z WIG30

89,90 zł 69,03 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,91 zł

Książka Wycena spółek z WIG30 stanowi kontynuację i uzupełnienie poprzednich publikacji wydanych przez Poltext (Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki oraz Dylematy wyceny przedsiębiorstwa). Tym razem przedmiotem analizy jest wycena kilkunastu największych spółek giełdowych notowanych na GPW w Warszawie, takich jak: Bogdanka, JSW, TVN, KGHM Polska Miedź, PKO BP, Pekao, PKN Orlen, czy PZU. Jest to pierwsza publikacja tego typu na rynku polskim. Autorzy niniejszej publikacji pokazują, jak – opierając się na powszechnie dostępnych informacjach – przeprowadzić rzetelną analizę i wycenę spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pozycja ta ma niewątpliwe walory edukacyjne i przyczynia się do wzrostu świadomości jej czytelników, a tym samym powinna być lekturą obowiązkową, zarówno dla studentów zainteresowanych tematyką finansową, jak i praktyków rynku kapitałowego. Giełda papierów wartościowych tym lepiej będzie odgrywać swoją rolę w gospodarce, im bardziej świadome będą decyzje inwestycyjne podejmowane przez jej uczestników. Jestem przekonany, że lektura książki, którą trzymacie Państwo w rękach, pomoże w świadomym podejmowaniu decyzji inwestycyjnych, a w skali makro przyczyni się do dalszego rozwoju rynku kapitałowego w Polsce. Paweł Boksa, partner, Abris Capital Partners Szacowanie wartości przedsięwzięć gospodarczych, zwłaszcza w globalnej gospodarce niepewności oraz wysokiej zmienności, jest dużym wyzwaniem. Wyzwaniem, które na co dzień podejmuje tysiące inwestorów giełdowych, podejmując i wykonując jak najbardziej realne decyzje inwestycyjne i ponosząc konsekwencje tych decyzji. Jestem przekonany, że zaprezentowane w tej książce wyceny 19 spółek giełdowych z WIG30 mogą być pomocne w lepszym zrozumieniu czynników wpływających na wartość przedsiębiorstwa i podejmowaniu bardziej świadomych decyzji. Na pewno jednak nie oznacza to, że będą to decyzje gwarantujące sukces. Ogromna złożoność procesów współczesnego świata, nie tylko procesów gospodarczych, nie pozwala na opracowanie jednego, najwłaściwszego modelu wyceny. Gdyby tak było, świat przestałby się rozwijać. Naszym przeznaczeniem jest zatem ciągłe poszukiwanie. I ta książka z pewnością w tych poszukiwaniach pomoże. Takiej książki na polskim rynku jeszcze nie było i gorąco polecam ją zarówno analitykom, inwestorom, zarządzającym aktywami i funduszami, jak i menedżerom budującym wartość spółek. Adam Maciejewski, prezes Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA Książka jest bardzo wartościową, interesującą oraz ważną publikacją z zakresu wyceny przedsiębiorstwa. O jej wyjątkowości decyduje kilka czynników. Po pierwsze jest to pierwsza polskojęzyczna publikacja, w której w sposób całościowy, pełny zaprezentowano wycenę większości spółek wchodzących w skład indeksu WIG-30. Po drugie zarówno prezentacja samego procesu wyceny jak i wyników została wystandaryzowana, co bardzo ułatwia porównywanie wycen poszczególnych spółek. Po trzecie część analityczna jest uzupełniona ciekawymi rozdziałami opisującymi funkcjonowanie polskiego rynku kapitałowego. Publikacja na pewno zasługuje na reprezentacyjne miejsce w bibliotece każdej osoby zajmującej się wycenami zarówno profesjonalnie jak i osoby, która dopiero chce poznać tajniki sztuki wyceny wartości przedsiębiorstwa.     dr hab., prof. SGH, Waldemar Rogowski, kierownik Zakładu Zarządzania Ryzykiem w Instytucie Finansów Korporacji i Inwestycji, KNoP, SGH Unikalne na polskim rynku opracowanie, podejmujące próbę oszacowania wartości dla szerokiej grupy największych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.  Autorzy wykazali się dużą starannością w przedstawieniu modelu biznesowego oraz ukazaniu specyfiki sektora analizowanych spółek.  Jest to wartościowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć problematykę wycen przedsiębiorstw, a może nawet pokusić się o własne próby wycen, wychodząc poza proste kalkulacje i mając świadomość, że rzetelna wycena powinna być oparta na naukowych podstawach, lecz w pewnej części zawsze pozostanie sztuką. Tomasz Wiśniewski, FCCA, CBV, partner i szef Zespołu Wycen Przedsiębiorstw w firmie doradczej KPMG w regionie Europy Środkowej i Wschodniej
Okładka książki Po pierwsze: złam wszelkie zasady

59,90 zł 46,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93 zł

Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji Gallupa, pokazuje, że istnieje coś, co łączy wszystkich odnoszących sukces menedżerów - jest tym elastyczność w podchodzeniu do sytuacji i ludzi, przekraczanie i łamanie utartych zasad. Książka proponuje model zarządzania, który pozwoli na wprowadzenie decydujących o sukcesie zmian, zwiększenie kreatywności pracowników i zadowolenia klientów oraz osiągnięcie lepszych zysków. W książce tej oddajemy głos milionowi pracowników i osiemdziesięciu tysiącom menedżerów. Ta oszałamiająca liczba rozmów pozwoliła nam nie oderwać się od realiów. Na początku trudno było sobie nawet wyobrazić, co będzie można usłyszeć od utalentowanego pracownika czy wybitnego menedżera. (…) Wiemy, tak jak i ty, że współczesne życie pełne jest nieustających zmian. Wiemy, że zmienia się atmosfera pracy, że pojawiają się i znikają coraz to nowe podejścia do zarządzania. Słuchając takich menedżerów, jak Michael, i pracowników, którymi oni kierują, staraliśmy się jednak wyłowić coś, co się nie zmienia. Co będzie zawsze potrzebne utalentowanym pracownikom? Co zawsze będą robić wielcy menedżerowie, aby zamienić talent w czyn? Jakie są niezmienne sekrety znajdowania utalentowanych pracowników, sprawiania, że skoncentrują się na właściwym celu, i zatrzymywania ich na długo? Co pozostaje niezmienne? Takie pytania postawiliśmy sobie na początku. A na następnych stronach tej książki przedstawimy wnioski, do których udało nam się dojść.– piszą autorzy we Wstępie. *** Jak określili to sami autorzy, znaczna część wartości firmy znajduje się pomiędzy uszami jej pracowników. Kluczem do sukcesu jest pomnażanie tej wartości przez słuchanie i rozumienie tego, co znajduje się w ich sercach. Panowie Buckingham i Coffman znaleźli prosty sposób pomiaru i tworzenia tego niezwykle istotnego związku. U nas, w Carlson Companies, ich umiejętności pomagają nam stać się firmą naprawdę dbałą o swoich pracowników, firmą, która w przyszłości odniesie na rynku wielki sukces. Marylin Carlson, prezes i dyrektor generalny, Carlson Companies To jest to! Opierając się na przekonujących wnioskach i poważnych wynikach badań Gallupa, Buckingham i Coffman stworzyli mocne fundamenty skutecznego zarządzania. Po raz pierwszy opisano w jasny sposób drogę do pozyskania zaangażowanych pracowników i stworzenia świetnie prosperujących zespołów roboczych. To zmieniło moje podejście do zarządzania menedżerami. Po pierwsze: Złam wszelkie zasady to ważne narzędzie dla każdego kierownika na linii frontu, dla każdego menedżera średniego szczebla i dla każdego lidera. Michael W. Morrison, dziekan na Uniwersytecie Toyota Spośród setek książek o poprawie funkcjonowania organizacji ta jedna jest oparta na obszernym materiale empirycznym i koncentruje się na szczególnych działaniach, które powinni podjąć menedżerowie, aby już dziś ulepszyć swoją organizację. W świecie, w którym zarządzanie ludźmi pozwala wykorzystać występujące wśród nich zróżnicowanie, książka Po pierwsze: Złam wszelkie zasady to lektura obowiązkowa. Jeffrey Pfeffer, profesor w Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Stanforda *** MARCUS BUCKINGHAM jest liderem realizowanego przez Insytut Gallupa przez dwadzieścia lat projektu mającego na celu zidentyfikowanie najważniejszych cech wielkich menedżerów i wspaniałych miejsc pracy. Jest też starszym wykładowcą w Gallup's Leadership Institute (Instytucie Przywództwa przy Instytucie Gallupa). CURT COFFMAN jest światowym liderem praktycznych rozwiązań oferowanych przez The Gallup Organization Workplace Management Practice (Instytut Zarządzania Miejscem Pracy przy Instytucie Gallupa). Jest stałym konsultantem do spraw tworzenia wydajnych miejsc pracy nastawionych na klienta.
Okładka książki The Adventures of Sherlock Holmes (part I)

29,90 zł 22,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,92 zł

Język angielski Poziom B2 Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego. CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ CZYTAJ – dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści The Adventures of Sherlock Holmes przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki. Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego. SŁUCHAJ – pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu The Adventures of Sherlock Holmes dostępne na librivox.org. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę. ĆWICZ – do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów; w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe; dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu; odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki. Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć. POSZERZAJ SŁOWNICTWO – UTRWALAJ – UCZ SIĘ WYMOWY Wejdź do świata detektywa z Baker Street i rozwiązuj z nim skomplikowane przypadki kryminalne. W tle przewijają się zło, chciwość, drogocenne klejnoty, zagadkowe morderstwa i żmudne dedukcyjne dochodzenie do prawdy przez Sherlocka Holmesa i doktora Watsona. *** Marta Fihel – anglistka, nauczycielka z wieloletnim stażem. Współautorka książek do nauki języka angielskiego i słowników. Prof. dr hab. Dariusz Jemielniak – wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego, pracował jako tłumacz agencyjny i książkowy, współautor kilkunastu podręczników do nauki języka angielskiego, twórca największego polskiego darmowego słownika internetowego ling.pl. Grzegorz Komerski – absolwent filozofii, tłumacz, współautor książek do nauki języka angielskiego. Prowadzi blog komerski.pl, poświęcony historii języków i etymologii. Maciej Polak - z wykształcenia filozof, z zamiłowania historyk obyczajowości i kultury w czasach nowożytnych, prowadzi blog poświęcony historii.
Okładka książki Czasem wygrywasz, a czasem… się uczysz

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Każda porażka może być początkiem zwycięstwa! Każde niepowodzenie – zawodowe czy osobiste – może stać się impulsem do rozwoju, jeśli tylko będziesz dysponować odpowiednimi narzędziami i nastawieniem, by przeistoczyć porażkę w źródło korzyści. Na podstawie blisko pięćdziesięciu lat doświadczeń przywódczych dr Maxwell kreśli mapę sukcesu. Prowadzi ona przez jedenaście punktów, które wpisują się w DNA ludzi zdolnych odnosić sukcesy w obliczu problemów, porażek i strat: Pokora – duch nauki Fakty – fundament nauki Odpowiedzialność – pierwszy krok nauki Doskonalenie się – zasadniczy cel nauki Nadzieja – motywacja do nauki Przyswajanie wiedzy – ścieżka nauki Przeciwności losu – katalizator nauki Problemy – okazja do nauki Złe doświadczenia – perspektywa sprzyjająca nauce Zmiana – cena nauki Dojrzałość – wartość nauki W chwilach słabości nauka przychodzi z trudem. Gdy coś idzie nie tak, potrzeba nie lada samodyscypliny i siły woli, by ujrzeć w porażce możliwości oraz wiedzę, jaką ona ze sobą niesie. Dzieje się tak, ponieważ samo doświadczenie porażki nie jest cenne – największą wartość osiągniesz wtedy, gdy poddasz je analizie i wyciągniesz wnioski. Gdy tylko poznałem Johna Maxwella, od razu wiedziałem, że wyznajemy te same wartości. Jemu zależy na ludziach, stara się im pomóc. Do skuteczniejszych form takiej pomocy zalicza się przekazywanie ludziom wiedzy o tym, jak można przezwyciężyć porażki i przeciwności losu. Opanowanie tej umiejętności spowodowało, że moje życie zupełnie się odmieniło. Dzięki lekturze książki Czasami się wygrywa… a czasami można się czegoś nauczyć ty również przyswoisz sobie tę cenną umiejętność. Gorąco polecam tę książkę. Ben Carson, M.D.,neurochirurg dziecięcy i autor bestsellerów America the Beautiful oraz Cudowne ręce
Okładka książki Office Samurai: Lean w biurze

29,90 zł 22,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,92 zł

LEAN / KAIZEN Office Samurai to książka napisana przez praktyków wdrażających Lean w środowisku biurowym dla praktyków chcących: • zacząć usprawniać procesy biurowe wykonywane codziennie w pracy, • doskonalić się w obszarze wdrażania Lean, • uporządkować swoją wiedzę. Zapraszamy cię do wejścia na ścieżkę samodzielnego wdrożenia Lean. Podpowiemy ci, w jaki sposób możesz zacząć, wskażemy praktyczne narzędzia i gotowe materiały, które będziesz mógł wykorzystać przy obserwacji, analizie czy wreszcie usprawnianiu procesów. Przygotujemy cię do samodzielnego przeprowadzenia twojego pierwszego warsztatu Kaizen. Fascynująca przygoda ciągłego usprawniania stoi przed tobą otworem. Chodźmy razem i zmieńmy twoją firmę (albo chociaż jej mały kawałek)! *** Andrzej Kinastowski - od dziesięciu lat pomaga firmom SSC i BPO usprawniać dostarczane procesy przez wdrażanie Continuous Improvement, Process Excellence, pracę nad strategią i kadrą zarządczą. Praktyk wdrażania Lean w procesach usługowych za pomocą projektów w formacie Lean Workout. Fan koncepcji Kaizen. Uważa, że najlepsze procesy i projekty opierają się na zaangażowaniu liderów i odpowiedzialności pracowników. Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt, doświadczony trener Lean i Six Sigma. Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Prezes i członek założyciel stowarzyszenia Service Process Improvement Network. Świetnie sprawdza się podczas występów na konferencjach. Prywatnie mąż, ojciec, fotograf i początkujący budowniczy minirobotów. Michał Wolak - prowadzi projekty doradczo-wdrożeniowe i szkoli z zakresu Lean Management zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych (SSC i BPO). Ma wieloletnie doświadczenie trenerskie, coachingowe oraz doradcze. Z pasją przekazuje swoją wiedzę i umiejętności, prowadząc szkolenia z takich zagadnień, jak Lean Management, techniki Kaizen, umiejętności przywódcze, efektywna komunikacja. Jako prezes zarządu odpowiada za rozwój strategiczny firmy Lean Action Sp. z o.o., która od 2004 roku podnosi efektywność polskich przedsiębiorstw. Przeprowadził liczne projekty, osiągając dzięki nim wymierne efekty. Od młodości interesuje się Dalekim Wschodem – Chinami i Japonią. W wolnym czasie chodzi po górach, jeździ na nartach i tańczy tańce latynoamerykańskie. Jest też pasjonatem żeglarstwa.
Okładka książki Menedżer skuteczny
audiobook

34,90 zł 27,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

EFEKTYWNOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy. - Peter F. Drucker Jedna z najważniejszych książek Petera F. Druckera teraz w formie audio! Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji, czy będzie nią biznes, agenda rządowa, laboratorium badawcze, szpital czy jednostka wojskowa. Tędy wiedzie droga do osiągnięć organizacji. Menedżerowie, pracując nad swoją efektywnością, podnoszą poziom osiągnięć całej organizacji. Zwiększają bowiem aspiracje - zarówno swoje własne, jak i innych. W rezultacie organizacja staje się zdolna nie tylko do lepszego funkcjonowania, ale i do robienia wielu różnych rzeczy, których nie robiła, a także do sięgania po nowe cele. Książka ta próbuje przedstawić różne wymiary menedżerskich osiągnięć w takiej sekwencji, by zachęcić Czytelnika do nauczenia się skuteczności w zarządzaniu. Nie jest to oczywiście podręcznik - choćby dlatego, że jeśli nawet skuteczności może się ktoś nauczyć, to uczyć jej z pewnością nie można. Skuteczność nie jest bowiem „przedmiotem”, lecz kwestią dyscypliny. *** Peter Drucker jeden z czołowych myślicieli, praktykujących i analizujących zarządzanie, autorytet świata biznesu. Uhonorowany w 2002 r. Medalem Wolności, najwyższym cywilnym odznaczeniem w Stanach Zjednoczonych, uchodzi za ojca współczesnego zarządzania. Napisana w 1966 r. książka Menadżer skuteczny do dzisiaj uważana jest za pozycję klasyczną i lekturę obowiązkową dla wszystkich, których interesują koncepcje zarządzania, innowacyjności, przywództwa, efektywności i przystosowywania się do zmian.
Okładka książki Bogate życie

39,90 zł 25,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,39 zł

Bardzo niewielu ludzi potrafi jednocześnie dobrze gospodarować pieniędzmi i budować życie, które by ich zachwycało. ____________________________________ Doradca finansowy oraz certyfikowany trener sukcesu Beau Henderson proponuje nowe spojrzenie na kwestię budowania majątku i inwestowania. Powie ci o pieniądzach coś, czego nie usłyszysz od nikogo innego. Wyjaśni ci, czym pieniądze są i czy one mają służyć tobie, czy ty im. Przedstawi też wpływ pieniędzy na różne sfery twojego życia, w tym na twoje zdrowie, relacje z innymi ludźmi i działalność biznesową. Nie ma znaczenia, jak się w tej chwili przedstawia stan twoich finansów. W każdej sytuacji możesz zdecydować się na dziesięć inwestycji i zastosować główną zasadę przedstawioną w tej książce, aby w ten sposób podnieść swoje finansowe IQ i wejść na ścieżkę, która prowadzi do budowania prawdziwego bogactwa oraz spuścizny dla przyszłych pokoleń. Co najlepsze, wcale nie jest to ani tak trudne, ani tak skomplikowane, jak się powszechnie wydaje. Ta książka pomoże ci inaczej spojrzeć na świat, omawiając między innymi następujące kwestie: • Jak mądrze gospodarować swoim stanem posiadania i tworzyć sobie warunki sprzyjające osiągnięciu sukcesu? • Jak nakreślić mapę pieniędzy, która pozwoli ci się znaleźć w górnych 5 procentach? • Jaki wpływ pieniądze mają na nasze relacje z innymi ludźmi? • Jak przestać w kółko powtarzać te same błędy? • Jak tworzyć portfel, który umożliwi nam osiągnięcie prawdziwego bogactwa? • Jakie zależności występują między pieniędzmi a stanem naszego zdrowia? • Jak osiągnąć bezcenny spokój ducha? *** Beau Henderson przedstawił kwestię bogactwa w zupełnie nowym świetle, pomagając nam zrozumieć, czym jest tak naprawdę jego Bogate życie. Proponuje nam proste i skuteczne, głębokie, ale jednocześnie łatwe do realizacji, a nade wszystko spersonalizowane podejście do budowania bogactwa, które pozwoli nam nie marnować czasu i energii na inwestowanie zgodnie z cudzymi zasadami. Jeśli chcesz zaznać w życiu spełnienia, powinieneś koniecznie wysłuchać Beau. Sean Smith, CEO, MVP Success Systems Beau Henderson rozumie, na czym tak naprawdę polega bogate życie. Za sprawą jego programu w radiu WDUN mogliśmy poznać prawdziwych ludzi i ich prawdziwe historie o tym, jak rodzina, społeczność i finanse współistnieją obok siebie jako składniki bogatego życia. Joel Williams, WDUN Beau potrafi w jasny sposób wyłożyć różne koncepcje, które wielu ludziom wydają się skomplikowane lub zagmatwane. Zastanawiając się nad relacją z klientem, często posługujemy się hasłem „Poznać, polubić, zaufać”. Beau świetnie sobie z tym radzi, zwłaszcza zaś z tym, co w tym najtrudniejsze – czyli ze zdobywaniem zaufania. Sharon O’Day Beau to spełnienie marzeń każdego laika. Finanse to coś, na czym wielu ludzi po prostu się nie zna. Tymczasem ty, Beau, jesteś kimś, do kogo my – zwykli zjadacze chleba – możemy zwrócić się po pomoc i radę. Ty na pewno o nas zadbasz. To się w świecie doradców rzadko zdarza. Dziękuję Ci! Danny Hagel W dzisiejszym świecie finansów nie brakuje doradców, którzy twierdzą, że chcą nam pomóc. Beau Henderson mocno się jednak na tym tle wyróżnia, ponieważ jego program „bogatego życia” zakłada dopasowanie tej pomocy do indywidualnych potrzeb danego człowieka. Na coś takiego może się zdobyć tylko człowiek, który się nie boi ciężkiej pracy i jest gotów pomagać innym, nawet jeśli w zamian miałby się cieszyć wyłącznie sukcesem klienta. Beau Henderson to naprawdę ktoś, kto pomaga swoim klientom zmienić podejście do finansów i zacząć budować dobrobyt na solidnym fundamencie prawdziwych praw i zasad sukcesu. Deana Baum, prezes i CEO, The Baum Group, LLC
Okładka książki Strategia biznesowa
audiobook

29,90 zł 23,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,52 zł

Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe. Strategia biznesowa to pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością firmy. Dowiesz się z niej, jak: • Zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego. • Formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi. • Wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych. • Definiować firmę w odniesieniu do konkurencji. • Zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii. • Mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych. I wiele, wiele więcej. *** Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Okładka książki Nie narzekaj!

34,90 zł 26,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,75 zł

Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego! Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie – pozytywnie nastawione zespoły i organizacje. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań. „Malkontenctwo jest jednym z najpoważniejszych problemów współczesnego świata biznesu. Osłabia efektywność zespołów i całych organizacji, rodząc pogardę oraz niezdolność do adaptacji i zmiany zachowań. Nie narzekaj! Jona Gordona stanowi skuteczne antidotum”. KEN FISHER, dyrektor generalny w Fisher Investments, felietonista magazynu „Forbes”, autor książki The Only Three Questions That Count “Wymówki płyną zwykle z szatni przegranych. Nie narzekaj! Jona Gordona pokazuje, jak zapewnić sobie przewagę nad konkurencją”. LOU HOLTZ, trener NFL „W świecie, w którym, jak się zdaje, większość z nas widzi szklankę do połowy pustą, Jon Gordon nakreśla w Nie narzekaj! jasny plan, dzięki któremu każdy z nas może zmienić się na lepsze. Stosując podejście autora, możemy wyeliminować negatywne nastawienie z życia zawodowego i rodzinnego, a przez to zapewnić sobie bardziej produktywne i mniej stresujące środowisko życia i pracy”. NATHAN WHITAKER, współautor książki Quiet Strength *** JON GORDON jest autorem bestsellerów biznesowych i mówcą motywacyjnym, którego książki i wystąpienia od lat inspirują publiczność na całym świecie. Propagowane przez niego zasady zostały sprawdzone w praktyce przez liczne drużyny sportowe, w tym czołowe zespoły NFL i NBA, firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale i organizacje non profit. W jego dorobku autorskim znajduje się m.in. Autobus energii, uznany za bestseller przez magazyn „Wall Street Journal”, Obóz treningowy, The Shark and the Goldfish, The Seed, oraz Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację.
Okładka książki Potęga osobistego uroku
audiobook

34,90 zł 27,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich – czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, przeczytaj książkę Potęga osobistego uroku, a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny! Ta książka jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im „tego czegoś” w kontaktach z innymi. W Potędze osobistego uroku przedstawiono sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz – za każdym razem. Jaka jest najważniejsza cecha charakteru, której potrzebujemy, gdy chcemy sobie kogoś zjednać, czy to w życiu zawodowym, czy osobistym? To urok osobisty – umiejętność stworzenia specjalnej więzi z każdą osobą i sprawienia, że poczuje się ona w naszym towarzystwie jak ktoś naprawdę wyjątkowy. Być może myślisz, że z urokiem osobistym trzeba się „urodzić”, ale jest on czymś, czego można się nauczyć, nawet jeśli niektórzy zostali nim naturalnie obdarzeni. Brian Tracy i Ron Arden – autorytety w dziedzinie sukcesu osobistego i zawodowego – pomogli tysiącom ludzi osiągnąć rzeczy, o których ci nawet nie śmieli marzyć: bogactwo, karierę, udane związki i jeszcze więcej – wszystko to, co możemy zyskać dzięki urokowi osobistemu. W tym fantastycznym poradniku Tracy i Arden odkrywają przed nami tajemnice uroku osobistego i pokazują, co sami możemy zrobić, żeby stać się bardziej czarujący – w jednej chwili! Potęga osobistego uroku zmieni twoje życie, bo dzięki tej książce nauczysz się, jak: - przykuć uwagę i zdobyć zaufanie każdego już w ciągu kilku pierwszych sekund spotkania, - uzyskać wsparcie ludzi, którzy pomogą ci osiągnąć twój cel, - udoskonalić mowę ciała oraz techniki słuchania, które dadzą odczuć innym, że jesteś na nich skupiony, - układać lepsze i ciekawsze przemówienia i prezentacje, - radykalnie poprawić twoje zdolności negocjacyjne, - rozkręcić interes i dostać awans w pracy, - i wiele, wiele więcej! W Potędze osobistego uroku znajdziesz szczegółowe objaśnienia, jak najbardziej czarujący ludzie udoskonalili swoje umiejętności, od prowadzenia rozmów z klientami po wejście na głębsze poziomy empatii dla swoich przyjaciół i bliskich oraz zrozumienia ich. Znajdziesz tu konkretne metody, które należy zastosować, żeby oczarować i mężczyznę, i kobietę. BRIAN TRACY jest jednym z najlepszych trenerów sukcesu na świecie. Pracuje jako konsultant, trener i mówca dla ponad tysiąca firm. Ponad milion przedsiębiorców nauczyło się od niego sprzedaży, marketingu, negocjacji i perswazji. Jest autorem wielu bestsellerów na temat sukcesu osobistego i zawodowego, między innymi Focal Point, Eat That Frog! (Zjedz tę żabę!) oraz Goals. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii. RON ARDEN, były aktor i reżyser, jest dzisiaj czołowym trenerem profesjonalnych mówców. Jego klienci to między innymi wielkie korporacje; urzędy miejskie, stanowe oraz agencje rządowe; politycy; dyrektorzy; postacie medialne oraz wiele innych osób i instytucji. Mieszka w San Diego w Kalifornii.
Okładka książki Biblioteka Sukcesu Briana Tracy – PAKIET 8 książek

119,90 zł 94,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,30 zł

Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy! Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Przywództwo Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć. Dowiedz się, jak: - pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością; - budzić w organizacji poczucie celu; - podejmować właściwe ryzyko; - jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich; Zarządzanie czasem Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. Dowiedz się, jak: - radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi; - przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; - pokonać skłonność do zwlekania; - planować i określać zadania, które mogą być delegowane. Negocjowanie Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych. Dowiedz się, jak: - wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji; - wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi; - przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły; - oraz klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań. Delegowanie & kontrolowanie Zarządzaj zespołem efektywnie. Dowiedz się, jak: - określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania; - dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku; - zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu; - zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym. Motywowanie Bądź menedżerem, który stwarza satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy. Dowiedz się, jak: - wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań; - stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju; - zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu; - ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego. Strategia biznesowa Naucz się myśleć bardziej efektywnie i podejmuj lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Dowiedz się, jak: - zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego; - wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych; - zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii; - mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych. Sukces osobisty Nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników. Dowiedz się, jak: - wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi); - wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy, oraz wzmacniać pewność siebie; - ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka); - nawykowo prowadzić działania networkingowe. Zarządzanie sprzedażą Bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze. Dowiedz się, jak: - opracować plan działań sprzedażowych; - obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców; - właściwie motywować ludzi do osiągania ponadprzeciętnych wyników oraz podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski; - przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze. *** Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców.
Okładka książki Przemiana

29,90 zł 22,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,92 zł

Perspektywa zmian jest z jednej strony ekscytująca, z drugiej strony budzi pewne obawy. Ale to właśnie one stanowią klucz do sukcesu, bogactwa i prawdziwej satysfakcji w życiu osobistym i zawodowym. W Przemianie Brian Tracy pokazuje, jak dosłownie stworzyć siebie na nowo – odkreślić przeszłość grubą kreską i zacząć od nowa budować karierę i życie, o którym zawsze marzyłeś. Ta książka podpowie ci, jak: • zrozumieć, co jest dla ciebie naprawdę ważne, • przejąć kontrolę nad swoją karierą – raz na zawsze!, • znaleźć wymarzoną pracę, • zmienić nieoczekiwane, pozornie negatywne zdarzenia w możliwości rozwoju, • podnieść swoje zdolności zarobkowe • nabrać pewności siebie i podejmować ryzyko oraz stanowcze kroki, które mogą przynieść prawdziwe korzyści. Cieszący się międzynarodowym uznaniem ekspert psychologii sukcesu, Brian Tracy, pomógł tysiącom ludzi w stworzeniu nowego ja – tak jak sam ciągle tworzył siebie na nowo, dzięki czemu doszedł do olśniewających rezultatów w swoim życiu i karierze. Przedstawiona w książce siedmiostopniowa metoda Tracy’ego da ci przede wszystkim pewność siebie, potrzebną, by tak jak on spojrzeć śmiało w przyszłość, podejmować ryzyko i stworzyć dla siebie inspirujące nowe życie. W naszym stale zmieniającym się świecie sukces i prawdziwe szczęście znajdą tylko ci, którzy nie tylko potrafią się zmienić, ale opanują tę umiejętność do perfekcji i staną się mistrzami zmian. Jak pisze Tracy, dysponujesz jedyną w swoim rodzaju mieszanką talentu, wiedzy, umiejętności, doświadczenia i ambicji. Kiedy odkryjesz swoje wyjątkowe zdolności, droga do nowego życia stanie przed tobą otworem. Przedstawia sprawdzony siedmiostopniowy proces, który możesz wykorzystać w każdym wieku i na każdym etapie, aby świadomie wykreować pozytywne zmiany w twoim życiu. Te siedem kluczowych kroków to: • Ponowna ocena - kiedy i w jaki sposób możesz spojrzeć z dystansu na wszystko, co ma wpływ na twoje życie. • Ponowne przemyślenie - nauka zadawania właściwych pytań, dotyczących danej sytuacji. • Reorganizacja - usprawnienie każdego aspektu życia zawodowego i osobistego, by osiągnąć maksymalną efektywność. • Restrukturyzacja - gospodarowanie swoim czasem, energią, pieniędzmi i innymi zasobami, tak by przeznaczyć je na realizację priorytetów. • Przeprojektowanie - uproszczenie wszystkich procesów i delegowanie zadań • Tworzenie siebie na nowo – co zrobiłbyś inaczej, gdybyś mógł (lub musiał) zacząć życie i karierę od zera? • Odzyskiwanie kontroli. Uświadom sobie, że to ty i tylko ty masz kontrolę nad swoim życiem i przeznaczeniem. Ta kontrola nie jest ciężarem, przeciwnie – to największy dar, który pomoże ci odmienić życie. O AUTORZE Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
Okładka książki MBA w dziesięć dni

59,90 zł 46,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93 zł

Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu.Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej przydatne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu na Uniwersytecie Harvarda, Uniwersytecie Stanforda, Uniwersytecie Pensylwanii, Uniwersytecie Chicagowskim, Uniwersytecie Northwestern i Uniwersytecie Wirginii.Obejmuje takie zagadnienia, jak przywództwo, etyka i praworządność w biznesie, planowanie finansowe, obrót nieruchomościami oraz wiele innych aktualnych tematów. Z tej bezcennej książki nauczysz się:czytać i interpretować sprawozdania finansowe,opracowywać i wdrażać skuteczne i przejrzyste plany marketingowe,rozumieć zasady i metody rachunkowości,zarządzać relacjami z szefem,opracowywać strategie,rozumieć koncepcję wartości bieżącej,wykorzystywać techniki ilościowe do oceniania projektów,wyceniać akcje, obligacje i opcje,interpretować język prawa gospodarczego,używać żargonu menedżerów,i wielu innych rzeczy.Na kartach tej niezwykłej książki znajdziesz informacje, doświadczenie i pewność siebie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Możesz zdobyć to wszystko, studiując ją w tempie jednego łatwego rozdziału dziennie.***Nie mogłem przerwać kariery na dwa lata, ale wiedziałem, że dzięki MBA mógłbym lepiej obsługiwać swoich klientów. Steve Silbiger umożliwił wszystkim profesjonalistom z małych i dużych firm sięgnięcie po tę wiedzę. Dał mi przewagę konkurencyjną, której brakuje wielu osobom.Gary Bleiberg, dyrektor finansowy firmy High Yield należącej do Carlyle Group***Każdy, kto kiedykolwiek marzył o ukończeniu studiów MBA w kilka dni, ma teraz do dyspozycji MBA w dziesięć dni Silbigera. To synteza najlepszych programów MBA. Książka jest interesująca, pełna ważnych informacji i zdecydowanie tańsza od studiów. Polecam!TOM FISCHGRUND, autor książki The Insider's Guide to the Top Ten Business Schools, absolwent studiów MBA, naUniwersytecie Harvarda, rocznik 1980,menedżer ds. marketingu w Coca-Coli***Lektura tej książki przywołała żywe wspomnienia z dwóch najtrudniejszych i najboleśniejszych lat mojego życia. Żałuję, że mając dyplom licencjacki z filozofii, nie przeczytałem jej przed podjęciem studiów w szkole biznesu.PAUL PLIAKAS, absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Wirginii, rocznik 1990, zastępca menedżera produkcji w Kimberly-Clark***MBA w dziesięć dni to wspaniały odświeżacz wiedzy, ponieważ stanowi podsumowanie wszystkich ważnych dziedzin wiedzy ujętych w programie moich studiów MBA na prestiżowej uczelni. Co ważniejsze, książka Silbigera pomogła mi lepiej zrozumieć wiele zagadnień i przyczyniła się do tego bardziej niż dwa lata szaleńczych zmagań podczas studiów.THOMAS C. PORT, absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Columbia, rocznik 1986, dyrektor finansowy firmy NutriSystem, Inc.
Okładka książki Jednominutowy Mentor

29,90 zł 19,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,04 zł

Autor wielu bestsellerów i legendarnej książki Nowy Jednominutowy Menedżer oraz była menedżer Twittera przedstawiają przewodnik, który pozwoli zbudować silną relację mentorską. Mentoring to wspaniały sposób na rozwój kariery. Bez względu na to, czy uczysz się od doświadczonego profesjonalisty, czy przekazujesz swoją wiedzę innym, mentoring ma do zaoferowania wiele korzyści – od poszerzenia wiedzy i zdobycia nowych umiejętności po uzyskanie zastrzyku energii i głębokiej satysfakcji. Ale w jaki sposób relacja mentorska zaczyna się i rozwija? Co zrobić, by trwała z korzyścią dla obu stron? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tej oto inspirującej przypowieści biznesowej. Dwudziestosiedmioletni Josh Hartfield pracuje na tym samym stanowisku w dziale sprzedaży już od pięciu lat. Wypalił się, jego kariera uległa zahamowaniu i Josh nie jest już nawet pewien, czy nadal chce pracować w handlu. Przypadkowo spotyka Diane Bertman, osiągającą doskonałe wyniki kierowniczkę działu sprzedaży, tuż przed sześćdziesiątką. Nadmiar pracy sprawia, że kobieta zaczyna zastanawiać się nad przejściem na emeryturę. Od pierwszego spotkania Josh i Diane wiedzą, że wiele mogą się od siebie wzajemnie nauczyć. W miarę rozwoju ich relacji odkrywają siłę mentoringu, dzięki któremu Josh wchodzi na nową ścieżkę kariery, a Diane na nowo rozbudza w sobie pasję do pracy. Jednominutowy Mentor zawiera praktyczne narzędzia i wskazówki, które pomogą w budowaniu trwałych i korzystnych dla obu stron relacji mentoringowych. Jednominutowe Spostrzeżenia na końcu każdego rozdziału oraz Model MENTOR zamieszczony na końcu książki pozwolą czytelnikom krok po kroku utworzyć trwałe i skuteczne relacje mentoringowe. *** Dr Ken Blanchard to jeden z najbardziej wpływowych światowych ekspertów z zakresu przywództwa. Jest współautorem 60 książek, które przetłumaczono na ponad 40 języków i sprzedano łącznie w liczbie ponad 21 milionów egzemplarzy. W 2005 roku został przyjęty do Galerii Sław Amazonu (Amazon’s Hall of Fame) jako jeden z 25 bestsellerowych autorów wszech czasów. Claire Diaz-Ortiz jest autorką, prelegentką i innowatorką, uznaną przez „Fast Company” za jedną ze 100 Najbardziej Kreatywnych Osób w Biznesie. Była jednym z pierwszych pracowników Twittera, gdzie przepracowała pięć i pół roku, odpowiadając za innowację społeczną i filantropię. Autorka siedmiu książek, między innymi Twitter for Good: Change the World One Tweet at a Time. Prowadzi popularny blog biznesowy ClaireDiazOrtiz.com i jest współzałożycielką Hope Returns, organizacji typu non-profit prowadzącej sierocińce dla dzieci chorych na AIDS w Kenii. *** Widziałem to na własne oczy już niezliczoną ilość razy: nic nie jest w stanie bardziej przyspieszyć sukcesu niż odpowiednia relacja mentoringowa. Ale od czego zacząć? W Jednominutowym Mentorze Ken Blanchard i Claire Diaz-Ortiz przedstawiają narzędzia i model mentoringu, który pozwoli każdemu osiągnąć sukces w życiu. Michael Hyatt, autor Living Forward bestsellera „USA Today” *** Blanchard i Diaz-Ortiz zajmują się podstawami relacji mentor–klient, dostarczając narzędzi umożliwiających budowę i pełne wykorzystanie tej relacji. Znaczenie książki Jednominutowy Mentor jest tym istotniejsze, iż przedstawia ona historię opowiedzianą na przykładzie życia dwóch osób, co znacznie ułatwia odbiór i zastosowanie zawartych tu wskazówek w praktyce. Stedman Graham, autor bestsellerów, mówca i przedsiębiorca *** Każdy sukces, jaki odnosimy w życiu, ma ścisły związek z relacjami. Relacje kształtują nas i zmieniają, zachęcają do działania i tworzą nas takimi, jakimi jesteśmy. W Jednominutowym Mentorze Blanchard i Diaz-Ortiz oddają nam w ręce narzędzia budowy relacji, które są nam niezbędne, abyśmy mogli odnieść sukces w biznesie i w życiu. dr John Sowers, autor i współzałożyciel The Mentoring Project
Okładka książki Pięć dysfunkcji pracy zespołowej
audiobook

29,90 zł 23,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,52 zł

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów. Po pierwszych dwóch tygodniach obserwowania problemów występujących w firmie DecisionTech Kathryn Petersen, jej nowy dyrektor generalny, przeżyła wiele chwil zwątpienia, czy w ogóle powinna była przyjmować tę pracę. Wiedziała jednak, że niewiele przemawiało za odrzuceniem tej propozycji. Przede wszystkim przejście na emeryturę sprawiło, że stała się niecierpliwa i nic nie ekscytowało jej tak, jak trudne wyzwania. W chwili gdy zdecydowała się przyjąć tę pracę, nie zdawała sobie jednak sprawy z tego, jak źle funkcjonuje zespół zarządzających i jakie wyzwania rzucą jej jego członkowie - wyzwania większe niż te, które napotkała kiedykolwiek wcześniej. Kathryn Petersen staje wobec ostrego kryzysu przywództwa: ma pojednać zespół pogrążony w chaosie zagrażającym bytowi całej firmy. Czy odniesie sukces? Czy zostanie zwolniona? Czy firma upadnie? Pasjonujące opowiadanie Lencioniego nieustannie przypomina nam, że przywództwo wymaga tyleż odwagi, co przenikliwości. W trakcie opowiadania Lencioni odkrywa przed nami pięć dysfunkcji stanowiących samo sedno przyczyn częstych trudności, jakie przeżywane są w pracy zespołowej. Autor nakreśla nam model i etapy działań, dzięki którym będziemy mogli pokonać te przeszkody i budować spójne i skuteczne zespoły.
Okładka książki Zarządzanie czasem
audiobook

34,90 zł 27,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz: radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi; przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji; pokonać skłonność do zwlekania; określać zadania, które mogą być delegowane; planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów. Pełna typowej dla Tracy’ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie. *** Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Okładka książki Marketing 4.0

44,90 zł 34,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,42 zł

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci: - zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci; - zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek; - zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji. *** Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość. Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871 *** Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery. Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners *** Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać. Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business *** Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło działać na ich korzyść. George S. Day, professor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania
Okładka książki Na arenie biznesu

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

BIZNES / COACHING Czy szkoleniowcy są potrzebni? To pytanie autorka wiele razy słyszała od koleżanek i kolegów w pracy. Sama też zadawała je sobie wielokrotnie a odpowiedzi były bardzo różne. W niezwykle, jak na literaturę tego typu, bezpośredni sposób, Łada Drozda pisze o pracy szkoleniowca i coacha w polskich warunkach. Szczodrze dzieli się przykładami ze swojej pracy. To nie jest podręcznik jak zostać szkoleniowcem lub coachem. Dowiesz się: - czym jest szkolenie i coaching, - kim jest szkoleniowiec i coach, - kim są klienci i jak budować z nimi relacje, - na czym polega specyfika coachingu biznesowego, Poznasz: - zmiany od „wszechstronności” do specjalizacji, - zasady pracy w polskich realiach, - sens i radość pracy w zawodzie - trudności codziennej pracy, Nauczysz się: - stawiać na autentyczność, - efektywnie współpracować, - wyznaczać granice współpracy, - przewidywać i radzić sobie z porażkami. *** Łada Drozda – szkoleniowiec z 20-letnim stażem i coach od 14 lat. Praca szkoleniowca daje jej poczucie bycia „na scenie” (kiedyś marzyła o byciu aktorką). Przekonuje innych tylko do tego w co sama wierzy. Miewa stany flow i wtedy bywa charyzmatyczna. Pracuje z menedżerami i przekonuję, by iść za własnym głosem – jeśli tylko nie krzywdzi on nikogo. Uczy, jak chwalić i jak mówić rzeczy trudne nie niszcząc relacji z ludźmi. Pomaga prawdziwie rozmawiać w miejscu pracy. Zachęca do odkrywania własnych emocji i odwagi bycia w kontakcie z emocjami innych ludzi. Najcenniejsze co ma, to czas i poświęca go tym, którzy zapraszają ją do współpracy. W pisaniu łączy fascynacje pracą szkoleniowca i coacha, operowanie słowem i gotowanie. Właśnie dlatego napisała książkę - żeby doświadczyć tego połączenia.
Okładka książki Strategia biznesowa

29,90 zł 22,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,92 zł

Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe. Ustalenie strategii biznesowej umożliwia jasne określenie priorytetów, przygotowanie zasobów oraz otrzymanie rezultatów lepszych niż kiedykolwiek wcześniej. Być może wydaje się to skomplikowane, lecz Brian Tracy wie, jak sprawić, by stało się to proste. W tej praktycznej książce autor dzieli się z czytelnikami ważną wiedzą dotyczącą strategicznego planowania. Dowiesz się z niej, jak: • Zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego. • Formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi. • Wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych. • Definiować firmę w odniesieniu do konkurencji. • Zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii. • Mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych. I wiele, wiele więcej. Przedstawiając jako przykłady historie zarówno Aleksandra Wielkiego, jak i IBM czy General Electric, Tracy przedstawia sprawdzone sposoby maksymalizowania szans i zwiększania ROI. Strategia biznesowa to niewielka rozmiarem, lecz pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością firmy. *** Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,42 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

8. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,90 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj