KATEGORIE [rozwiń]

Bujko Mirosław M.

Okładka książki Sąd ostateczny

42,00 zł 23,79 zł


Gdańsk. W hali dworca głównego pojawia się ogromne płótno i kilka na pozór zwyczajnych osób próbujących skupić na nim uwagę przechodniów. Już na pierwszy rzut oka widać, że Sąd Ostateczny Hansa Memlinga skrywa w sobie niejedną tajemnicę. A gdyby tak krok po kroku wiernie odtworzyć dzieje tego obrazu? Akcja utworu przenosi się z renesansowego miasteczka Dinant prosto na współczesny plan filmowy i z powrotem do Brugii, w której bankier Angelo Tani zamawia obraz mający zmienić losy świata. A to dopiero początek ich przygódKsiądz Michał i amerykański aktor Ian MacEwan wpadają na zagadkowy trop związany z dziełem Memlinga. Choć różni ich wiele, łączy wspólna chęć odkrycia tajemnicy, do której droga prowadzi przez pełen przepychu i zepsucia świat kościelnych hierarchów, ciemnych interesów, a nawet miłosnych uniesień. By jednak zdołali zrozumieć, w czym tak naprawdę uczestniczą, muszą wspólnie prześledzić zdumiewającą historię obrazu.W jaki sposób Sąd Ostateczny trafił do gdańskiej katedry Mariackiej? I jak dzięki nieustępliwości samych mieszczan udało się tam zatrzymać to arcydzieło? Odpowiedzi na te i wiele innych, także nieoczywistych pytań dostarcza ta wielowymiarowa powieść, pełna misternych szczegółów i frapujących ciekawostek ze świata sztuki, historii, a nawet sportu.Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Okładka książki Czerwony Byk

47,15 zł 28,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czerwony Byk to druga po Złotym pociągu (W.A.B. 2005) powieść sensacyjno-historyczna Mirosława Bujko. Tym razem akcja książki rozgrywa się pod koniec II wojny światowej w Związku Radzieckim, a wśród barwnych postaci amerykańskich lotników, enkawudzistów i szpiegów pojawiają się też bohaterowie znani z pierwszej części cyklu – Iwan Każedub i japoński agent Kidera. Jest rok 1944. Amerykańska superforteca – bombowiec B-29, uszkodzona w czasie nalotu na japońską stalownię, ląduje awaryjnie we Władywostoku. Rosjanie przyjmują lotników nad wyraz gościnnie, nie żałują wódki i luksusowych prostytutek. Ale za nic nie chcą ich wypuścić... Tymczasem Andriej Tumiłow – znakomity konstruktor, zamknięty w biurze NKWD, gdzie pracuje w zespole złożonym z innych aresztowanych inżynierów – otrzymuje od Stalina rozkaz skopiowania B-29. Do dyspozycji dostaje oryginalny egzemplarz z Władywostoku, a jako doradcę – kapitana Darrella, dowódcę amerykańskiej superfortecy, który godzi się na współpracę w zamian za uwolnienie pozostałych członków załogi. Asystentką i tłumaczką Darrella zostaje piękna agentka, która prowadzi podwójną grę. Czerwony Byk to opowieść o największym plagiacie w dziejach, o przyjaźni i zniewoleniu, a także o samolocie – fascynującym dziele techniki, które budzi nie mniejsze namiętności niż władza i pieniądze. Powieść obfituje w zaskakujące zwroty akcji i brawurowe opisy wschodnich sztuk walki. Fabuła ostatniej części cyklu, zatytułowanej Wyspy Szerszenia, rozgrywać się będzie w upokorzonej klęską wojenną Japonii lat czterdziestych. Z recenzji Złotego pociągu: Starannie wyważone relacje międzyludzkie (nie wyklucza to wielkich namiętności!), zapierająca dech w piersiach fabuła, umiejętność opowiadania i dawkowania napięcia – Bujko znalazł receptę na skonstruowanie świetnej powieści sensacyjnej. Granice.pl
Okładka książki Siła narracji marketingowej

42,90 zł 31,91 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje mają sprzedawać wizerunek i produkty. Mirek to pisarz. Instrumentalność jego narracji ma sprzedawać emocje, przeżycia, zachwyty i lęki, wzruszenia i pragnienia. To całkiem inny produkt. Ale, o dziwo, oba narracyjne światy mają wiele wspólnych obszarów. Literatura świadoma marketingu lepiej się sprzedaje, marketing świadom literatury lepiej sprzedaje. Marketingowe doświadczenia i technologie narracji da się wykorzystać w narracji powieściowej. I na odwrót – najlepsze narracyjne techniki literatury okazują się świetnie wpływać na skuteczność tekstów w komunikacji marketingowej. Warto więc wymienić doświadczenia. Owocem tak pojętej wymiany interesów jest niniejsza książka, napisana z myślą o „marketerach języka”, którzy przy pomocy językowej pragmatyki muszą wypełnić zadania sprzedażowe, pozyskać wyborców, zmienić wizerunek czy kształtować w pożądany sposób opinię publiczną. Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, że odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem. Chcecie je poznać? Odpowiedzi znajdziecie w książce. *** Sebastian Hejnowski – wieloletni praktyk public relations i reklamy. Zarządza w regionie Europy Środkowo-Wschodniej MSL – największą europejską agencją public relations. Jest również prezesem agencji kreatywnej Leo Burnett Warsaw. Jest publicystą i jurorem na największych branżowych konkursach. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, pasjonat podróży, odwiedził ponad 100 krajów świata. Mirosław Bujko – trener biznesu, wykładowca akademicki, dziennikarz, krytyk muzyczny, scenarzysta, librecista, trener sztuk walki. Specjalizuje się w narratologii, komunikacji marketingowej i w marketingu języka. Autor kilku powieści wydanych w kraju i tłumaczonych na niemiecki i portugalski oraz scenariuszy filmowych, librett operowych i baletowych. Prowadzi warsztaty językowe, komunikacyjne i audyty komunikacyjne dla wielu firm i korporacji. Fascynuje się kulturą japońską i tradycyjnymi sztukami walki. Jako 4 dan iaido prowadzi własne DOJO, ucząc IAIDO, czyli sztuki władania japońskim mieczem.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj