Biznes robią ci, którzy znają i rozumieją ludzi. Nasze decyzje nie są czysto racjonalne. W myśleniu twoich klientów, dostawców i współpracowników tkwią haczyki: niuanse percepcji. Poznaj je, a zdobędziesz przewagę. To właśnie z tej subtelnej przewagi biorą się mistrzowskie posunięcia na biznesowym froncie. To tu biją źródła wielkich interesów.Tę książkę wykładowcy na studiach MBA polecają jako podręcznik tego, czego nie da się nauczyć w sali wykładowej. Instytucje sektora publicznego widzą w niej skuteczną broń w walce z biurokracją - ta książka zmienia urzędników w przedsiębiorców. Kler ceni ją za konstruktywne wartości. Gorąco polecają tę lekturę: Robert Redford i Ken Blanchard, autor Jednominutowego menedżera.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?