Jestem Śmierć,część życia, miłości iciebie.Bohaterką tej książki jest Śmierć, osoba miła i rozważna.Jej zadaniem jest odwiedzać wszystkich, którzy niebawem umrą - to mogą byćinsekty albo słonie, dzieci bądź starcy Śmierć pełni niezwykle ważną rolę -dopełnia Życie, dla którego robi nowe miejsce. Swoje zadanie wypełnia w sposóbjak najdelikatniejszy i troskliwy.Wspólnie z ""Jestem Życie"" książka ta wniezwykle piękny, nieoczywisty sposób zadaje podstawowe pytania dotyczące tegoczym jest śmierć i życie.
Judasz Iskariota - akolita, obłudnik, winowajca - jest jedną z najtragiczniejszych postaci w Biblii. Ale gdyby nie on, historia Jezusa - historia, której Judasz był niewolnikiem, jeszcze zanim się narodził - nie wybrzmiałaby z taką siłą. Religia oparta na odkupieniu i przebaczeniu wymagała poświęcenia jednego człowieka za wszystkich. I tym człowiekiem nie był Jezus.
Ta napisana przez Jeffa Lovenessa, nominowanego do Emmy i nagrody Amerykańskiej Gildii Scenarzystów, i zilustrowana przez Jakuba Rebelkę (autora rysunków do m.in. „Miasta psów”) historia jest porywającą odyseją, w trakcie której Judasz wędruje przez bezmiar piekła, doświadczając zgryzot i usiłując odnaleźć swoje miejsce w „najwspanialszej historii, jaka kiedykolwiek została opowiedziana”.
Jakub Rebelka to szalony geniusz. W jego rysunkach dużo się dzieje, a zarazem każdy z nich jest na swój sposób kojący i urzeka pięknem. Jak on to, u diabła, robi?
Mike Mignola, twórca „Hellboya”
Orzeł polujący w hali odlotów, niedźwiedzie na sali rozpraw sądowych, inwazja motyli w centrum biznesowym wielkiej metropolii, członkowie zarządu międzynarodowej korporacji zamienieni w żaby, lisy wędrujące nocą po naszych domach i wiele innych zwierząt umieszczonych przez autora w miejscach zarezerwowanych dla ludzi. Co jest przyczyną tych anomalii?Najnowsza książka Shauna Tana, autora m.in. Przybysza, Zguby czy Opowieści z najdalszych przedmieść to dwadzieścia pięć opowiadań, które skłaniają do przemyśleń nad relacją człowieka z innymi stworzeniami, które odsunięte na margines ludzkiego życia domagają się naszej uwagi.Ilustracje do tego zbioru zostały wykonane przez autora w tradycyjnej technice malarskiej.
Osiedle Swoboda. Centrum to najnowsza odsłona jednej z najpopularniejszych polskich serii komiksowych, cieszącej się prawdziwie kultowym statusem.Śledziu wraca do swoich bohaterów i na stare osiedlowe kąty, ale wprowadza też nowe postaci i miejsca, jak choćby tytułowe Centrum. Akcja komiksu dzieje się kilkanaście lat po wydarzeniach z poprzednich części i odpowiada na przyjamniej kilka pytań o dalsze losy osiedlowej ekipy.Na album składają się trzy dłuższe historie - Tydzień SKS, Centrum, Niedźwiedź kontra Papa Stajlo - oraz cztery kilkuplanszowe opowieści. Każdy z dłuższych komiksów opatrzony jest wstępem autora i osobną okładką.
Po fantastycznej przygodzie w oceanie tym razem wyruszy do serca dżungli. Ale nie jest to zwykła dżungla z każdym krokiem Jasia czas zdaje się cofać, aż jego i czytelnika! - oczom ukażą się skrzypy, widłaki i dinozaury!Dzięki fantastycznym trójwymiarowym efektom narysowana przez Matthiasa Picarda tajemnicza dżungla, skrywająca ruiny starożytnej cywilizacji, będąca domem dla niezwykłych stworzeń staje się jeszcze bardziej fascynująca!Do komiksu dołączone są dwie pary okularów trójwymiarowych, aby umożliwić wspólną lekturę małym i dużym podróżnikom.
Akcja „Nie przebaczaj” osadzona jest w dwudziestoleciu międzywojennym na Kresach Wschodnich. Komiks gatunkowo jest mrocznym westernem, którego inspiracji można szukać w filmach Quentina Tarantino, oryginalnej trylogii „Gwiezdnych Wojen” czy w westernach, takich jak „The Unforgiven” czy „Deadwood”.
„Nie przebaczaj” opowiada o losach rodziny – Eustachego, Marii i ich syna Tadeusza, którzy po pierwszej wojnie światowej powracają do majętności na Kresach Wschodnich. Tam przez lata wiodą spokojne życie, aż do momentu, kiedy do ich domu wdziera się banda Łazara. Rodzice Tadeusza zostają zamordowani, a on sam uratowany przez Widunję cudem uchodzi z życiem. Główna fabuła komiksu koncentruje się na zemście chłopaka.
Trzeci tom odrestaurowanych przygód legendarnego Binio Billa!
W skład albumu wchodzą opowieści "100 karabinów" oraz "Śladami Kida Walkera". Materiały do tej edycji zeskanowano ze „Świata Młodych” i poddano pieczołowitej obróbce, polegającej między innymi na odtworzeniu na nowo kreski i kolorów. Dzięki tym zabiegom przygody Zbigniewa Bileckiego – tak bowiem naprawdę nazywał się Binio Bill – nigdy wcześniej nie wyglądały tak dobrze!
Binio Bill tak naprawdę nazywał się Zbigniew Bilecki. Komiksowy świat usłyszał o nim po raz pierwszy w 1980 roku, gdy jego przygody wydrukował „Świat Młodych”. Perypetie dzielnego szeryfa z Rio Klawo z zapartym tchem śledziły setki tysięcy czytelników harcerskiej gazety.
Co ich tak zachwycało? Znakomite ilustracje, dynamiczne plansze, pełne humoru historie, w których Binio Bill nie tylko przemierzał prerię, walczył z bandytami, ale także został gwiazdą filmową westernu i poleciał w kosmos.
Autorem scenariuszy i rysunków do serii „Binio Bill” był Jerzy Wróblewski, jeden z najwybitniejszych twórców polskiego komiksu, stawiany w jednym rzędzie z Papciem Chmielem, Januszem Christą, czy Grzegorzem Rosińskim. Wielką popularność przyniosły mu 24 zeszyty z cyklu „Kapitan Żbik”, albumy „Hernan Cortes i podbój Meksyku”, „Cena wolności”, a także sensacyjne „Figurki z Tilos”, czy „Skradziony skarb”. No i „Binio Bill” oczywiście.
Po czterech tomach komiksowej serii "Detektyw Miś Zbyś na tropie", jej autorzy postanowili przygotować nową historię, w której młodzi Czytelnicy będą jeszcze aktywniej uczestniczyć w śledztwie słynnych detektywów. Nie jest to bowiem tylko komiks, a połączenie komiksu, kolorowanki i książeczki z zadaniami określanej jako activity book. Komiksowe plansze przeplatają się z zadaniami, które mali czytelnicy będą musieli wykonać, aby pomóc Misiowi Zbysiowi i Borsukowi Mrukowi. Ich zadaniem będzie choćby spakowanie przydatnych detektywom w śledztwie rzeczy czy zidentyfikowanie podejrzanego na podstawie odcisku łapy. Będą również labirynty do pokonania, a nawet gra planszowa dla całej rodziny. A wszystko to płynnie wplecione we wciągającą komiksową historię.
W tym śledztwie detektyw Miś Zbyś i jego asystent Borsuk Mruk zajmą się sprawą kradzieży słynnego obrazu "Dama z pluszowym misiem" pędzla wybitnego malarza Leoparda da Vinci. Trop prowadzi do zamku w Szkocji pełnego tajemnic. Oczywiście śledztwo nie będzie proste, na szczęście detektywi będą mogli liczyć na wsparcie tajnych służb jej królewskiej mości, a także na pomoc Czytelników.
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym erotyczna powieść graficzna napisana z kobiecej perspektywy.
UWAGA! KOMIKS DLA DOROSŁYCH!
"Istota" powstała z potrzeby uzupełniania braku kobiecej narracji w erotyce zdominowanej przez męskie spojrzenie. W świecie "Istoty" kobieta realizuje bez skrępowania swoje pragnienia, przyjmując rolę świadomego swojej seksualności podmiotu. Autorki zapraszają odbiorców nie tylko do świata kobiecej wyobraźni erotycznej, ale również do otwartej rozmowy wokół kobiecej seksualności. "Istota" to manifest na rzecz pozytywnej, nieskrępowanej energii seksualnej. Seks, oparty na wymianie między wolnymi, równoprawnymi jednostkami stanowi dla nich afirmatywną energię, niezwykły napęd do życia.
Jedna z najwybitniejszych powieści graficznych i jednocześnie jeden z najciekawszych komiksów historycznych. Powstające ponad 10 lat arcydzieło komiksu wymienione przez magazyn „Time” wśród szczytowych osiągnięć tego medium.
Berlin. Wrzesień 1928 roku. Zmierzch Republiki Weimarskiej. 10 lat po zakończeniu I Wojny Światowej Niemcy pogrążone są w głębokim kryzysie i rozpaczliwie szukają dla siebie nowej drogi. Na sile przybiera konflikt między socjalistami, zapatrzonymi w radziecką rewolucję, a nacjonalistami coraz głośniej krzyczącymi „Heil Hitler!”. Obie frakcje zupełnie gdzie indziej widzą przyczyny problemów gnębiących kraj i inaczej wyobrażają sobie jego przyszłość. Napięcie staję się trudne do wytrzymania.
To bogate społeczno-polityczne tło pierwszego tomu trylogii Jasona Lutesa, w którym na pierwszy plan wysunięte są skomplikowane losy poszczególnych bohaterów. Marthe Müller, studentka wydziału sztuki, próbuje odnaleźć się w obcym mieście. Dziennikarz Kurt Severing stara się opisywać dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość. Gudrun Braun, matka trójki dzieci, traci pracę i znajduje pomoc wśród socjalistów. Jej mąż, Otto, przystępuje natomiast do nacjonalistów, w nich widząc jedyną szansę na lepszy los.
To tylko kilka z wielu postaci, których losy przetną się na ulicach Berlina. Żydzi i aryjczycy, robotnicy i fabrykanci, czerwone brygady i faszyści, artyści i wojenni weterani. Wszyscy oni są mieszkańcami tego fascynującego miasta, będącego świadkiem małych wielkich dramatów i najważniejszych wydarzeń współczesnej historii.
Drugi tom odrestaurowanych przygód Binia Billa, słynnego kowboja stworzonego przez Jerzego Wróblewskiego. Na album składają się trzy historie opublikowane wcześniej w "Świecie Młodych": Rio Klawo (z 1980 roku), Na szlaku bezprawia (z 1980 i 1988 roku) oraz Binio Bill kontra trojaczki Benneta (z 1982 i 1988 roku). Materiały do tej edycji zeskanowano ze "Świata Młodych" i poddano pieczołowitej obróbce, polegającej między innymi na odtworzeniu na nowo kreski i kolorów. Dzięki tym zabiegom przygody Zbigniewa Bileckiego – tak bowiem naprawdę nazywał się Binio Bill – nigdy wcześniej nie wyglądały tak dobrze!
Perypetie dzielnego szeryfa z Rio Klawo od 1980 roku, gdy w "Świecie Młodych" pojawił się pierwszy odcinek jego przygód, z zapartym tchem śledziły setki tysięcy czytelników harcerskiej gazety. Co ich tak zachwycało? Znakomite ilustracje, dynamiczne plansze, pełne humoru historie, w których Binio Bill nie tylko przemierzał prerię, walczył z bandytami, ale także został gwiazdą filmową westernu i poleciał w kosmos.
Autorem scenariuszy i rysunków do serii Binio Bill był Jerzy Wróblewski, wybitny twórca polskiego komiksu, stawiany w jednym rzędzie z Papciem Chmielem, Januszem Christą czy Grzegorzem Rosińskim. Wielką popularność przyniosły mu 24 zeszyty z cyklu Kapitan Żbik, albumy Hernán Cortés i podbój Meksyku, Cena wolności, a także sensacyjne Figurki z Tilos czy Skradziony skarb. I oczywiście Binio Bill.
Autorzy komiksu obficie nawiązują do twórczości Josepha Conrada, pod którym to nazwiskiem świat zapamiętał Korzeniowskiego, cytując jego osobiste dokumenty – fragmenty dziennika z podróży do Afryki czy korespondencję z Marguerite Poradowską, wdową po dalekim krewnym pisarza.
Rok 1926. Do Los Angeles przyjeżdżają matka z córką. Porzuciły swój dom gnane marzeniem, by u ich stóp znalazła się Fabryka Snów. Tego pierwszego dnia, na peronie, nawet nie domyślają się, jaką cenę przyjdzie im za to marzenie zapłacić.
oanna Karpowicz i Magdalena Lankosz pokazują w komiksie zderzenie wyobrażeń o życiu aktorki z tym, co kryje się za kulisami filmowego biznesu. Opowiedziana w kryminalnej konwencji historia obfituje w tajemnice i niespodziewane zwroty akcji. Dotyczą one zarówno przeszłości bohaterek, jak i mrocznych praktyk Złotej Ery Hollywood.
Opowiadając o czasach, kiedy Fabryka Snów przypominała stojące ponad prawem bizantyjskie imperium, autorki zostawiają czytelnikom wiele tropów, które odsyłają do ponurych legend Miasta Aniołów, takich jak samobójstwo Peg Entwistle, proces Fatty’ego Arbuckle’a czy morderstwo Czarnej Dalii. W tej opowieści o kręgu zła, który zacieśnia się wokół tytułowej bohaterki, jest wiele z prawdziwej – oficjalnej i nieoficjalnej – historii Hollywood, największego centrum przemysłu rozrywkowego na świecie.
Wampiry Szlurp i Burp znowu się obudziły i ruszają na poszukiwania świeżej krwi. Choć zadowolą się także zapasami trzymanymi w lodówce (to nieprawda, że wampiry kręci tylko bulgocąca, gorąca krew – w wyjątkowo ciepłe noce lubią zanurzyć kły w schłodzonej posoce i pogrzechotać kostkami... lodu, oczywiście).
„Bezdomne wampiry o zmroku” to wznowione w jednym tomie dwa albumy – „O zmroku” i „Bezdomne wampiry” – z przygodami słynnych krwiopijców stworzonych przez Tadeusza Baranowskiego. Znajdują się tutaj historie publikowane przed laty w czasopiśmie „Na Przełaj”, opowieści powstałe podczas pobytu polskiego autora w Belgii, w tym historie według scenariuszy Jeana Dufaux, i komiksy, które nie ukazały się nigdzie indziej.
Podczas lektury bardzo prosimy uważać na szyję.
Drugi tom humorystycznej serii fantasy Rafała Skarżyckiego i Tomka Leśniaka, autorów m.in. „Jeża Jerzego”, czy „Hej, Jędrek!”. Ukazywała się przez lata w „Komiksowie” - przeznaczonym dla młodych czytelników dodatku do „Gazety Wyborczej” - i zyskała sobie status kultowej. Opowieści o wielkim czarodzieju i jego niesfornym uczniu publikowane były też w legendarnym francuskim magazynie „Spirou”, znaleźć je można również w… szkolnych podręcznikach do języka polskiego!
Roztargniony Mistrz i rezolutny Tymek na setkach stron przeżywają niesamowite przygody. Podróżują w czasie i przestrzeni, stawiają czoło duchom, wampirom i potworom, a przede wszystkim konkurencyjnej parze czarodziej - uczeń. Zły Psuj i jego pomocnik Popsuj napsują naszym bohaterom trochę krwi, ale połączenie inteligencji Mistrza i sprytu Tymka pomoże im wyjść cało z wszelkich opresji.
Ranxerox to legendarny antybohater europejskiego komiksowego undergroundu. Bezwzględny cyborg zbudowany z części zepsutych kserokopiarek, torujący sobie drogę przez wyniszczony świat przyszłości przy pomocy pięści i kopniaków. Nie cofnie się przez niczym, by ochronić ukochaną Lubnę.
Ranxa stworzyło dwóch włoskich artystów – Stefano Tamburini i Tanino Liberatore – a jego pierwsze przygody ukazały się w roku 1978 we współtworzonym przez nich czasopiśmie „Cannibale”. Publiczność anglojęzyczna poznała go pięć lat później, gdy komiksy z Ranxem zaczęły pojawiać się w słynnym magazynie „Heavy Metal”.
Dłużej czekali na niego polscy czytelnicy, bo dopiero w 1994 roku ukazał się zeszyt „Ranxerox w Nowym Jorku”. Było to pirackie wydanie zaledwie małego fragmentu opowieści o Ranxie. Teraz – po 22 latach – ukazuje się w końcu kompletna edycja tej komiksowej dystopii.
Komiks tylko dla dorosłych!
Ranxerox to punkowa, futurystyczna wersja potwora Frankensteina.
Richard Corben
Włoch Tanino Liberatore to napędzany kwasem syn Richarda Corbena.
Guillermo del Toro
Daniel Clowes, jeden z najwybitniejszych współczesnych twórców komiksów, wraca po pięcioletniej przerwie z nową powieścią graficzną najambitniejszym albumem w dotychczasowej karierze wielokrotnie nagradzanego na całym świecie artysty.Patience- tytu pochodzi od imienia jednej z gnych bohaterek to opowie o zemie, dziejca siw iecie przyszoi. Jack, centralna postakomiksu, straci mio swojego ycia w wyniku tajemniczej zbrodni. To wydarzenie wpyno destrukcyjnie na cae jego ycie, wi gdy wiele lat pniej trafia mu re specyfik pozwalajcy na podr w czasie nie zastanawia sidugo wraca w przeszo, by uratowaukochan i... siebie. Ale niesamowitych konsekwencji tej decyzji nie jest w stanie przewidzieClowes bawi się z schematami opowieści gatunkowych i oczekiwaniami czytelnika. Łączy historię miłosną z kryminałem i szaloną podróżą w czasie. Zaskakuje ze strony na stronę, tworząc poruszającą, pełną akcji, ale i czarnego humoru opowieść, którą krytycy już dziś uważają za najlepsze dzieło autora m.in. Ghost World i Davida Boringa.
Binio Bill tak naprawdę nazywał się Zbigniew Bilecki. Komiksowy świat usłyszał o nim po raz pierwszy w 1980 roku, gdy jego przygody wydrukował Świat Młodych. Perypetie dzielnego szeryfa z Rio Klawo z zapartym tchem śledziły setki tysięcy czytelników harcerskiej gazety.Co ich tak zachwycało? Znakomite ilustracje, dynamiczne plansze, pełne humoru historie, w których Binio Bill nie tylko przemierzał prerię, walczył z bandytami, ale także został gwiazdą filmową westernu i poleciał w kosmos.Autorem scenariuszy i rysunków do serii Binio Bill był Jerzy Wróblewski, jeden z najwybitniejszych twórców polskiego komiksu, stawiany w jednym rzędzie z Papciem Chmielem, Januszem Christą, czy Grzegorzem Rosińskim. Wielką popularność przyniosły mu 24 zeszyty z cyklu Kapitan Żbik, albumy Hernan Cortes i podbój Meksyku, Cena wolności, a także sensacyjne Figurki z Tilos, czy Skradziony skarb. No i Binio Bill oczywiście.
Wyobraźcie sobie Harry'ego Pottera pisanego przez Terry'ego Pratchetta, a otrzymacie Tymka i Mistrza! Humorystyczna seria fantasyseria Rafała Skarżyckiego i Tomka Leśniaka, autorów m.in. Jeża Jerzego, czy Hej, Jędrek!, ukazywała się przez lata w Komiksowie dodatku do Gazety Wyborczej i zyskała sobie status kultowej. Opowieści o wielkim czarodzieju i jego niesfornym uczniu publikowane były w legendarnym francuskim magazynie Spirou, znaleźć je też można w szkolnych podręcznikach do języka polskiego!Roztargniony Mistrz i rezolutny Tymek na setkach stron przeżywają niesamowite przygody. Podróżują w czasie i przestrzeni, stawiają czoła duchom, wampirom i potworom, a przede wszystkim konkurencyjnej parze czarodziej uczeń. Zły Psuj i jego pomocnik Popsuj napsują naszym bohaterom trochę krwi, ale połączenie inteligencji Mistrza i sprytu Tymka pomoże im wyjść cało z wszelkich opresji.
Od miesięcy w środowiskach tzw. salonowych krążą pogłoski, że najnowszy komiks Świdzińskiego to mistyfikacja; że autor pokazuje w nim Polskę, jakiej nie ma, rzeczywistość, która została w całości wymyślona. Otóż należy powiedzieć z całą stanowczością – nie ulegajmy plotkom i oszczerstwom! „Wielka ucieczka z ogródków działkowych” to najczystszy, prawdziwy reportaż z samego serca Polski, naszego kraju, który Świdziński obejrzał z perspektywy ciemnych i mroźnych zimą, oślepiająco jasnych i gorących latem, przedziałów pociągów Polskich Kolei Państwowych; pociągów do których kawiarniano-salonowe towarzystwo pseudo-artystycznych konformistów po prostu nigdy nie wsiadło! Kim oni są, by oceniać autora i nasz kraj, którego piękna i wielkości nie chcą nawet poznać? Świdziński powiedział o Polsce tyle, ile można powiedzieć dziś. Za nim stoi nasz świat, nasze życie, moralność, sprawy osobiste, polityczne, wspólnotowe, nasza współczesność, podczas gdy elity utraciły już autorytet, a tym samym prawo do wypowiedzi.?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?