Jak często zdarza się, że z powodu dotkliwego bólu odwołujesz spotkania z przyjaciółmi czy ważne zebrania w pracy? Ile już razy dotkliwe cierpienie rozsadzające Ci głowę przykuło Cię do łóżka, niwecząc plany, rujnując całe dnie i nie dając zasnąć w nocy? Bóle migrenowe to jedna z najbardziej złośliwych i podstępnych dolegliwości nękających ludzkość. Atakują znienacka i przez długie godziny trzymają Twoją głowę w stalowym uścisku. Jeśli chcesz zostać męczennikiem, możesz zgodzić się na dalsze cierpienie -- wydaje się jednak, że są lepsze sprawy, za które warto umierać.
Środki farmakologiczne nie zawsze pomagają i z pewnością nie wpływają dobrze na Twoją wątrobę. Sposoby starożytnych, takie jak wiercenie dziur w głowie czy przywiązywanie do niej wypchanego ziołami glinianego krokodyla -- w czym specjalizowali się Egipcjanie -- nie są także metodami wartymi polecenia. Natomiast ten podręcznik oferuje kompleksową wiedzę na temat Twojego wroga numer jeden, podaną w jasny i przystępny sposób. Uczy, jak przejąć kontrolę nad dotkliwymi bólami głowy, proponuje techniki ochrony przed niespodziewanie atakującą migreną oraz metody pozbycia się tego nieproszonego gościa.
Ustal strategię walki z nieprzyjacielem poprzez:
- zdobycie szczegółowych informacji medycznych,
- przegląd dostępnych farmaceutyków i metod alternatywnych,
- ćwiczenia fizyczne niwelujące ból,
- odpowiednią dietę i eliminację szkodliwych produktów,
- rozpoznanie i rozbrojenie możliwych przyczyn migreny.
Niech Cię więcej głowa nie boli.
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.
Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia:
zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb,
radzenia sobie z grami kupieckimi,
budowania profesjonalnej podstawy handlowej.
Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć.
Na płycie VCD znajduje się film "Debiuty handlowe", który pozwoli Ci uniknąć wielu błędów w pierwszym etapie negocjacji handlowych. W tej fazie celem kupujących jest osłabienie sprzedającego, ustawienie rozmowy na jak najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada, jak nie wpaść w żadną z zastawionych przez kupującego pułapek.
Ukazane są typowe zachowania klientów, jak również sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie sposobów rozpoznawania podświadomych motywów klienta i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce.
Jak stworzyć stabilny, trwały i efektywny zespół?
Jak rozwijać synergię i minimalizować dysonans?
Jakie nawyki rozwijać, a jakie stanowczo tłumić?
Jak działa zespół marzeń?
Grupa idealnie dopasowana. Zostań budowniczym relacji międzyludzkich!
Zdefiniuj zestaw umiejętności potrzebnych zespołowi.
Znajdź osoby, które posiadają wszelkie niezbędne cechy.
Stawiaj na poszerzanie horyzontów i myślenie lateralne.
Zadbaj, by styl pracy lidera był dopasowany do grupy.
Pamiętaj o odpowiednich treningach i potrzebnych szkoleniach.
Obserwuj profesjonalny oraz emocjonalny rozwój zespołu.
Planowanie i realizacja projektów dla klientów, opracowywanie strategii, doskonalenie systemów, podejmowanie decyzji operacyjnych… to zadania, do których nowoczesne organizacje wykorzystują pracę zespołów. Co jednak sprawia, że ten system sprawdza się w praktyce? Zespół jest niczym mała orkiestra. Jego członkowie muszą posiadać indywidualne, choć uzupełniające się umiejętności. Nad całością powinien zaś panować zdolny dyrygent. Tak powstaje wspaniały koncert oraz doskonale przeprowadzony projekt.
Dobrze dobrana i zgrana grupa nie powstaje z przypadku, ale w drodze drobiazgowej analizy kompetencji i osobowości. Wspólna świadoma współpraca, wzmacnianie więzi i wprowadzanie w życie pozytywnych nawyków stanowią o jej sile i trwałości. Autorzy książki skupiają się na sześciu takich nawykach, proponując prosty i praktyczny model, sprawdzający się w organizacji każdej wielkości.
Nikt nie jest niezastąpiony? Zmień to!
Kreuj swój perfekcyjny wizerunek
Rozwijaj umiejętności interpersonalne
Zawieraj korzystne znajomości i sojusze
Uzyskiwanie awansu: instrukcja w kieszeni
Udało Ci się zdobyć znakomitą pracę? Niech to będzie dopiero początek. Wykorzystaj swój dobry start w celu zrobienia olśniewającej kariery. Nie licz na to, że szefowie docenią Cię tylko i wyłącznie za ciężką, sumienną pracę. Dawaj z siebie wszystko. Pamiętaj jednak, że prócz znakomitych kwalifikacji i rzetelnego wykonywania obowiązków równie ważna jest umiejętnie prowadzona autopromocja. Zdobądź awans, szacunek i uznanie. Poczuj satysfakcję i spełnienie zawodowe.
Zadania do wykonania
Poznaj wszystkie plusy i minusy awansu.
Uświadom sobie swoje mocne strony i słabości.
Pracuj nad komunikacją, wiarygodnością i pewnością siebie.
Zbuduj efektywną sieć znajomości wśród liderów lub protektorów.
Spraw, że zaczną Cię postrzegać jako osobę niezastąpioną.
Książki z serii Kariera w kieszeni powstały z myślą o zapracowanych ludziach na każdym szczeblu kariery. Pomogą Ci rozwinąć te umiejętności, dzięki którym Twoje życie zawodowe nabierze prawdziwego rozmachu. Realizuj swój ambitny plan kariery i awansuj, korzystając z cennych, praktycznych wskazówek specjalistów.
Autopromocja i awansSpis treści
Czy jesteś gotowy na awans? (4)
1. Plusy i minusy awansu (7)
2. Bycie kandydatem do awansu (16)
3. Zaznaczanie swojej obecności (30)
4. Zarządzanie własnym wizerunkiem: jak zrobić dobre wrażenie (40)
5. Wyróżnianie się z tłumu: niezawodne techniki (51)
6. Nawiązywanie kontaktów i promowanie się (63)
7. Praca z mentorem (75)
8. Odniesienie sukcesu jako świeżo upieczony menedżer (85)
Literatura uzupełniająca (98)
Tajniki (zapomnianej) kultury biznesu
Zdobądź przyjaciół i sprzymierzeńców
Pchnij Twoją karierę w nowym kierunku
Wykreuj się na prawdziwą gwiazdę biznesu
Wysoka jakość w biznesie na 601 sposobów
Jak Cię widzą, tak o Tobie plotkują w biurze. W zwariowanym tempie, w jakim dziś toczy się nasze życie, zaczynamy lekceważyć to, jak jesteśmy postrzegani przez innych. Przestajemy przywiązywać wagę do tak drobnych rzeczy jak sposób powitania, prowadzenia rozmowy towarzyskiej, umiejętność słuchania i nawiązywania nowych znajomości. A przecież drobiazgi mają ogromne znaczenie. Czyż całe życie nie składa się właśnie ze szczegółów?
Wypracuj w sobie taki poziom kultury biznesu, dzięki któremu umocnisz swój wizerunek jako osoba godna zaufania, profesjonalna i potrafiąca poradzić sobie nawet w podbramkowej sytuacji. Dowiedz się, jak budować doskonałe relacje zawodowe i towarzyskie. Naucz się rozwiązywać konflikty i przekazywać niekorzystne wiadomości. Poznaj zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych. Buduj swoją karierę na solidnych podstawach!
Przyswój sobie cenne wskazówki dotyczące:
profesjonalnego stroju oraz schludnego wyglądu,
mowy ciała oraz komunikacji werbalnej,
rozwijania umiejętności przywódczych,
organizowania udanych imprez biurowych,
zasad prowadzenia korespondencji biznesowej.
Pamiętaj – drobiazgi mogą odmienić Twoją karierę!Biznesowy savoir - vivreSpis treści
Wstęp (9)
1. Budowanie dobrych relacji zawodowych (19)
Witanie się i przedstawianie się z wdziękiem (20)
Odpowiedni uścisk dłoni (22)
Small talk, czyli sztuka prowadzenia rozmowy towarzyskiej (23)
Jak być dobrym słuchaczem (25)
Dobre relacje ze współpracownikami (28)
Unikaj nawiązywania romansów w pracy (29)
Jak nawiązywać kontakty, które przyniosą wymierne korzyści w życiu zawodowym (31)
Więcej na temat wizytówek (36)
Wskazówki dotyczące prezentów (38)
Kartki świąteczne, które pomogą Ci zostać zauważonym (42)
2. Umiejętności biznesowe na miarę naszych czasów (43)
Ważne zasady dotyczące zachowania się podczas spotkania (45)
Zasady skutecznego prowadzenia domowego biura (telepracy) (48)
Umiejętności potrzebne do przygotowania dobrej prezentacji (51)
Wskazówki dotyczące zachowań w odniesieniu do przedstawicieli danej płci (57)
Zasady dotyczące witania się i przedstawiania (58)
Nowe zasady dotyczące udzielania pomocy (59)
3. Profesjonalny wizerunek (61)
Tajemnice profesjonalnego stroju i wyglądu (63)
Wskazówki tylko dla mężczyzn (66)
Wskazówki tylko dla kobiet (67)
Luz kontrolowany (68)
Podstawowe informacje na temat mowy ciała (70)
Zadbaj o to, by równie dobrze się Ciebie słuchało, co oglądało (73)
Zwróć uwagę na to, jak mówisz (74)
Zwróć uwagę na to, co mówisz (75)
4. Jak polepszyć swoje perspektywy zawodowe (79)
Zacznij kierować swoim życiem zawodowym (81)
Przyjmowanie krytyki (89)
Jak prosić o podwyżkę (90)
Podstawowe zasady gospodarowania czasem (92)
Dbaj o siebie (94)
Zasady pracy w zespole (96)
Rozwijaj swoje umiejętności przywódcze (97)
O czym należy pamiętać, przygotowując się do rozmowy kwalifikacyjnej (103)
5. Udane kontakty towarzyskie w pracy (109)
Jak uniknąć popełnienia gafy podczas kolacji biznesowej (111)
Zamawianie posiłku na lunch w pracy (115)
Jedzenie w stołówce (116)
Zachowanie przy bufecie (117)
Jedzenie w samotności (117)
Wskazówki dotyczące picia alkoholu (120)
Idealne przyjęcie biurowe (122)
6. Profesjonalne korzystanie z nowoczesnych technik komunikowania się (125)
Zasady korzystania z poczty elektronicznej (126)
Zwroty powitalne i pożegnalne (131)
Zasady korzystania z telefonu stacjonarnego (132)
Podczas telekonferencji (134)
Rozsądne korzystanie z telefonu komórkowego (135)
Podstawowe zasady korzystania z poczty głosowej (137)
Kiedy do kogoś dzwonisz (137)
Idealne powitanie na poczcie głosowej (139)
Podczas wideokonferencji (140)
7. Podstawowe zasady prowadzenia korespondencji biznesowej (143)
Zanim zabierzesz się do pisania (145)
Gdy już zaczniesz pisać (147)
Jak upewnić się, że Twoje pismo nie zawiera błędów (151)
Odpowiedni zwrot do adresata (152)
Odpowiedni zwrot pożegnalny (154)
Dopilnuj, by dokument miał estetyczny wygląd (155)
Zasady pisania podziękowań (156)
8. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami (159)
Gdy czyjeś zachowanie Cię irytuje lub jest dla Ciebie uciążliwe (162)
Naucz się, jak nie prowokować konfliktów (167)
Jak udzielać informacji zwrotnej i krytykować (168)
Przekazywanie informacji wprawiających w zakłopotanie (170)
Przekazywanie złych wiadomości (171)
Odchodzenie z pracy (172)
9. Zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych (175)
Gdy jesteś gościem (177)
Uwzględnij różnice kulturowe, przygotowując prezentację (181)
Strój, który pomoże Ci odnieść sukces w kontaktach międzynarodowych (183)
Gdy pełnisz rolę gospodarza (184)
Jak rozmawiać z obcokrajowcem (186)
Wyzwania przy stole (189)
Zasady prowadzenia zagranicznej korespondencji biznesowej (191)
Wskazówki dotyczące wręczania prezentów w międzynarodowych kontaktach biznesowych (193)
Uwagi końcowe (197)
Dwadzieścia kwestii, od których należy zacząć (199)
Podziękowania (205)
O autorkach (206)
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?