Portret klienta Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
- ISBN: 9788324624454
- EAN: 9788324624454
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Helion
- Format: 14.0x21.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 136
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
25,11złCena detaliczna: 34,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,11 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Astronomia ludzkich potrzeb
Fakty ukryte pod obrazem
Oko w oko z consumer insight
Poznawanie odbiorcy z bliska
"Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy’ego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo — i nie chce się bać. Wywołanie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. Chcąc osiągnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupują rzeczy, których nie potrzebują, i w dodatku są z tego zadowoleni?".
Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw: sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów. To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:
Dlaczego consumer insight robi tak oszałamiającą karierę?
Czy pomagać klientowi w podejmowaniu nieracjonalnych decyzji?
Jak sprzedawać wspaniałe samopoczucie?
Do którego momentu rozszerzać swoje portfolio produktowe?